Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Je eigen "fietsprestaties"

Gert

Aanbevolen berichten

Ook nog even een rondje gefietst vandaag, de 1000km ga ik niet redden voor zaterdag, maar die haal ik zaterdag wel. Als ik ook nog van hier naar valkenburg en na de tocht terug fiets haal ik zaterdag de 200km, dat zou wat zijn... :p

Hoe laat ga je starten zaterdag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk zo rond half 9, en als ik het stuurbordje nog moet ophalen zaterdagmorgen zal het wel richting 9 uur gaan en 9 uur is ook het laatst dat ik wil starten.

Ik fiets trouwens samen met iemand waar ik afgelopen keer ook mee gefietst heb, die heeft een Skill truitje aan en ik een Cofidis, zul je niet veel samen zien dus we zijn makkelijk te onderscheiden van de rest :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk zo rond half 9, en als ik het stuurbordje nog moet ophalen zaterdagmorgen zal het wel richting 9 uur gaan en 9 uur is ook het laatst dat ik wil starten.

Ik fiets trouwens samen met iemand waar ik afgelopen keer ook mee gefietst heb, die heeft een Skill truitje aan en ik een Cofidis, zul je niet veel samen zien dus we zijn makkelijk te onderscheiden van de rest :)

Ik ga alles vrijdag al ophalen in Valkenburg, verwacht om 09:30 te gaan starten. Zal goed opletten ;)

Thanks Gert!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

agr144.png

agr1442.png

Prachtige dag gehad gisteren. Gezellige sfeer onder de renners, een prachtige route en ook niet onbelangrijk uitstekende benen! Ging zelfs op de Eyserbos en Keutenberg boven verwachting, alleenhet laatste uur was afzien in de stromende regen.

bewerkt door Le Saux
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben wel benieuwd wat je aan voedsel en drinken allemaal mee hebt genomen op zo'n rit. Ziet er wel mooi uit!

Ook nog tijdwaarnemingen gehad op bepaalde klimmetjes?

Heb wel echt regelmatig gegeten gisteren, geen zwak moment gekend eigenlijk. Had een krentenbol, kleine stroopwafeltjes, Dextro, een gelletje en twee bidonnen met Isostar bij me. Verder kon je op de verzorgingsposten ook bananen en suikerwafels krijgen.

Nee, zo ver ik weet is er op de klimmetjes geen tijd waargenomen. Wel video's op verschillende klimmetjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er stond wel op verschillende klimmen apparatuur voor het een of ander, mss voorde tijdregistratie.

Op de Geulhemmerberg was die er iig wel, maar miste ik de mat omdat ik net een groepje inhaalde die over de hele breedte van de mat reed en ik daardoor de eerste mat miste :( knalde hem wel lekker op het buitenblad op tot bijna bovenaan, toen moest ik wel ff terugschakelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er stond wel op verschillende klimmen apparatuur voor het een of ander, mss voorde tijdregistratie.

Op de Geulhemmerberg was die er iig wel, maar miste ik de mat omdat ik net een groepje inhaalde die over de hele breedte van de mat reed en ik daardoor de eerste mat miste :( knalde hem wel lekker op het buitenblad op tot bijna bovenaan, toen moest ik wel ff terugschakelen

Ook door de regen moeten fietsen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hehe ja ik begon onderaan ook op het kleinste verzetje volgens mij, maar toen de bordjes met 500m, 400m, enz. kwamen ging het echt lekker en heb ik nog 3 tandjes bij kunnen schakelen en soort van sprintje getrokken. Vind het echt sjiek om een beetje dat competatieve gevoel te krijgen en mensen voorbij te kunnen rijden:)

Ik kreeg wel na 177km, net op de terugweg naar huis, een lekke band en toen heb ik uit frustratie een keer met de velg op de grond geslagen en volgens mij zit er nu een kleine slag in... Niet slim ik weet het, maar gewoon frustratie op dat moment. Heb ook meteen eens gekeken wat een nieuwe set velgen kost en kan me nu achteraf wel voor mn kop slaan dat ik het gedaan heb :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon in de buurt van Valkenburg gaan fietsen en ergens heen gaan, overal is wel wat.

Vandaag ook weer ff op de fiets geklommen, 2e keer buiten. Spinnen nu al 8 keer gedaan dus we gingen maar wat klimmetjes doen. Putherberg, Bemelenberg, Geulhemmerweg, schreub-oost, Maasberg en de Savelbosweg. Al met al leuk ritje en men benen voelden goed. Ging als een malle en had nog wat energie over dus nog ff volle bak terug rijden vanaf de Maasberg naar Sittard, wel via een omweg anders kom ik teveel stoplichten tegen dus ja.. Wind was vrij hard en in het begin vrij veel last van gehad, maar goed. Seizoen is nu echt begonnen voor me:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites