Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Je eigen "fietsprestaties"

Gert

Aanbevolen berichten

Ja is wel wennen he zo aan het begin weer. Maar wat extra tochtjes en het gaat je wel weer gemakkelijker af.

Ik denk dat ik zaterdag een soort van hongerklop heb gekregen. Had geen eten mee. Tijdens het fietsen geen honger gevoel. Maar op het ene moment opeens wel en toen was ook echt alle kracht uit mijn benen weg. Zelfs op het vlakke geen enkele inhoud meer. Toen ik thuis was en van de fiets afstapte toen helemaal dizzy ook.

Nog niet eerder gehad.

Ik wel en daar wordt je echt niet vrolijk van :P daarna kon ik trouwens wel aan 1 stuk door eten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er op die screenshots strak uit. Voor de mensen uit Limburg wel een must.

Koop het zelf misschien nog wel een keer later. Sowieso tof om te hebben.

@Mpenza. Mocht willen dat het foto moment er zo uitzag.

Denk dat ik meer dat ik de laatste KM als een Van Hummel die de gehele dag door de alpen heeft gefietst eruit zag :cab:

bewerkt door Gert
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wou vandaag fietsen, maar helaas achterrem is niet goed. Even snel laten nakijken dus.

Sleutel je niet zelf aan je fiets dan?? :p

En vandaag klein rondje gefietst, weer redelijk vlak, en weer een gemiddelde van net geen 30. Die 30 gemiddeld komt er nog wel een keer :p

En zaterdag is het nog 3 weken tot de AGR, 150 km... heb nu nog niet meer als 65 km gefietst, dus word nog een keer dagje vrij plannen om eens de afstand te testen. Had een rondje met de Bergseweg, Fromberg, Keutenberg, Geulhemmerberg, Bemelerberg en de Cauberg op het oog als voorbereiding :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen toch maar weer eens ff op de fiets stappen.

Wat voor eten nemen jullie eigenlijk mee als jullie gaan fietsen?

Ligt er aan hoe ver ik ga, maar meestal een reep Fruitkick en wat winegums. Als ik wat langer ga ook stroopwafels.

rit233.png

rit2332.png

Heerlijke middag op de fiets! Met drie vrienden lekker een ritje gemaakt en uiteindelijk het behoorlijke aantal van 814 hoogetemeters overwonnen. Pittig ritje toch wel, tussen kilometer 20 en 40 geen meter vlak. Onderweg de Vaalserberg (3 km, 4%) vanuit Duits grondgebied beklommen, gevolgd door de mooie afdaling naar België. Vervolgens was de Eschberg (1,8 km, 5,1%) de enige noemenswaardige hindernis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren een uurtje de fiets gepakt. Kilometer of 27 gefietst, stond behoorlijk wind zeg, dat is een beetje het nadeel van een ritje over dijken :P Vond het wel erg lekker, vooral met dat weer dat er was. Heerlijk gefietst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En vandaag moest ik toch even langs m'n werk (12 km fietsen), dus even de racefiets gepakt en gelijk een rondje van gemaakt. Ongeveer 33 kilometer tegen een gemiddelde van ongeveer 27 per uur. Heb helaas geen fietscomputer, dus bereken het allemaal een beetje uit m'n hoofd met hulp van afstandmeten.nl ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

*plaatje*

Vanochtend even een ritje gemaakt, redelijk tevreden voor de tweede keer fietsen in dit jaar.

Aangezien jij in Eijsden woont ga je natuurlijk ook zondag de toertocht van de Volta Limburg Classic fietsen toch?? Anders iets voor Le Saux!?

Ik zag het vanmorgen in de krant staan en heb me er maar voor ingeschreven, 120 km als voorbereiding op de AGR toertocht, ook lekker om m'n kilometers te maken en er minimaal 1000 gereden te hebben voor de AGR :D

Volta Limburg Classic

Link naar opmerking
Deel via andere websites

120 km is nog geen 5 uur fietsen, er vanuitgaande dat ik rond 8 uur op de fiets kan zitten zou ik voor 1 uur weer terug in Eijsden zijn en ben ik voor 2 uur thuis waardoor ik daarna lekker op de bank kan ploffen en de Ronde kan gaan kijken!

Past precies allemaal :p

Had er trouwens niet eens bij nagedacht dat de RvV dan ook was...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat voor een heuvel was dat?

Klik weet even niet hoe die heet, maar dat is hem

Aangezien jij in Eijsden woont ga je natuurlijk ook zondag de toertocht van de Volta Limburg Classic fietsen toch?? Anders iets voor Le Saux!?

Ik zag het vanmorgen in de krant staan en heb me er maar voor ingeschreven, 120 km als voorbereiding op de AGR toertocht, ook lekker om m'n kilometers te maken en er minimaal 1000 gereden te hebben voor de AGR :D

Volta Limburg Classic

Nee doe nog niet mee, heb nog niet veel km erop zitten dit jaar en kan hem eigenlijk altijd rijden als ik wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites