Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Je eigen "fietsprestaties"

Gert

Aanbevolen berichten

Heb het tot nu toe ook rustig aangedaan, rondjes van 30/35 km. Zometeen eerst een nieuwe binnenband halen (heb het 260km uitgehouden tot mn eerste lekke band:p) en dan vanmiddag een lekker rondje van +- 50km rijden en zo ook naar de AGR toe trainen:p

Hoe ga jij dat aanpallen Le Saux? Gewoon genoeg km's maken en daarbij ook nog af en toe die bergjes opknallen?

Route verkennen hoef ik gelukkig niet meer te doen, want ken de weg in zuid-limburg onderhand wel uit mn hoofd :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het tot nu toe ook rustig aangedaan, rondjes van 30/35 km. Zometeen eerst een nieuwe binnenband halen (heb het 260km uitgehouden tot mn eerste lekke band:p) en dan vanmiddag een lekker rondje van +- 50km rijden en zo ook naar de AGR toe trainen:p

Hoe ga jij dat aanpallen Le Saux? Gewoon genoeg km's maken en daarbij ook nog af en toe die bergjes opknallen?

Route verkennen hoef ik gelukkig niet meer te doen, want ken de weg in zuid-limburg onderhand wel uit mn hoofd :)

Je kunt ook niet verkeerd rijden hoor. Dat wijst zich echt vanzelf allemaal. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook even kijken of ik dit jaar weekendje of langer naar Limburg kan met me neef. Ook daar even lekker fietsen. Zo jammer dat ik zo ver van de heuvels af woon. Hier is het echt gewoon vlak. Dit jaar proberen zo vaak mogelijk naar Utrechtse Heuvelrug te fietsen om daar een paar klimmetjes te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, moeten we eens een keer een datum prikken, kunnen we samen een rondje fietsen :)

En vandaag ook het plan om lekker eens 50+ km te fietsen, kreeg ik op ongeveer dezelfde plek als waar ik ook m'n vorige lekke band had, weer een lekke band........... Maar goed, toch 36km gefietst met gemiddelde van bijna 30 (sta ik zelf ook van te kijken:p). Daarnaast ook een beetje op m'n hartslag proberen te letten, maar zonder hartslagmeter is dat wat lastiger, en ben nergens echt in het rood hoeven gaan.

Ik ben er nu ook wel achter dat ik eigenlijk ook wel graag gewoon lekker kilometers vlak fiets. Sommige stukken gingen makkelijk 35+ en zelfs richting de 40. Maar dat komt misschien door gunstige wind ofzo :p

En word ook 150km Gert. Wilde best de 200km doen, maar is nog maar de vraag of ik dat zou aankunnen en daar zit een loze lus van 50km in die niet echt spannend is.

bewerkt door HS046
Link naar opmerking
Deel via andere websites

scaled.php?server=402&filename=rit93.png&res=medium

scaled.php?server=832&filename=rit932.png&res=medium

Weer een lekker rondje gefietst vanmiddag. Gedeelte na de eerste verzorgingspost van de AGR toertocht gedaan met als belangrijkste obstakels de mooie Loorberg (1,5 km, 5,5%) (nú nog mooier met splinternieuw asfalt!) en de Schweiberg (2,9 km, 4,5%).

bewerkt door Le Saux
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze week waarschijnlijk voor het eerst dit seizoen de fiets weer op :)

Dit ja, heb er zin in. Dit jaar nog even flink wat meer fietsen als dat ik vorig jaar gedaan heb en dan kan ik het jaar erop eventueel kijken voor een verbeterde fiets. Dat jaar wil ik sowieso weer minimaal een week in Frankrijk fietsen, net als vorig jaar.

Toen ben ik met mn pa oa de Alp d'Huez opgefietst en dat beviel me zo goed, dat ik vaker wil doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Balen dat ik morgen en/of vrijdag niet de fiets op kan met dat mooie weer, dan moet het zaterdag in de ochtend maar gebeuren. En vervolgens benen omhoog en La Primavera kijken :mrgy:

Ik heb net het omgedraaide... vandaag en morgen halve dag school, en zaterdag van 9 tot 5 cursus dus dan kan ik niet kijken... :(

En deze week ook al de 100 km gehaald + morgen en zondag nog, dus fijn richting 200 km deze week :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag met 2 kameraden een tochtje van 40km gemaakt. Ook heuvels. Ben erg verkouden en heb last van mijn rug. Ging dus ook niet zo goed. Maargoed, wel lekker wat kilometers kunnen maken.

Owja en me voeten waren bevroren :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag ook een lekker rondje van 33.5 km gereden, gemiddelde nu 29.4! Echt heerlijk fietsen joh als je lekker kan doortrappen :D

En donderdag ook een rondje van 60 km gemaakt met oa. de Adsteeg, in de Schreub Oost, Geulhemmerbeeg en de Kruisberg (naast de A2). Op de Geulhemmerberg na die andere bergjes best makkelijk op het buitenblad op kunnen fietsen :) En de Geulhemmerberg zelf is ook een mooie klim! Wilde ook de Bemelerberg nog meepakken, alleen was die afgesloten... jammers :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zaterdag dus eerste keer weer gefietst dit jaar. Meteen mijn met kerst gekregen losse lange mouwtjes aangedaan want het was toch wel fris.

Het ging niet echt super lekker, ook wel te verwachten aangezien ik vorig jaar ook al nauwelijks gefietst heb. Heb een beetje in de buurt van Voerendaal en Ransdaal gefietst uurtje gefietst en ik denk een km of 20. Hopelijk blijft het de komende tijd goed weer zodat ik wat meer km kan maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zaterdag dus eerste keer weer gefietst dit jaar. Meteen mijn met kerst gekregen losse lange mouwtjes aangedaan want het was toch wel fris.

Het ging niet echt super lekker, ook wel te verwachten aangezien ik vorig jaar ook al nauwelijks gefietst heb. Heb een beetje in de buurt van Voerendaal en Ransdaal gefietst uurtje gefietst en ik denk een km of 20. Hopelijk blijft het de komende tijd goed weer zodat ik wat meer km kan maken.

Ja is wel wennen he zo aan het begin weer. Maar wat extra tochtjes en het gaat je wel weer gemakkelijker af.

Ik denk dat ik zaterdag een soort van hongerklop heb gekregen. Had geen eten mee. Tijdens het fietsen geen honger gevoel. Maar op het ene moment opeens wel en toen was ook echt alle kracht uit mijn benen weg. Zelfs op het vlakke geen enkele inhoud meer. Toen ik thuis was en van de fiets afstapte toen helemaal dizzy ook.

Nog niet eerder gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites