timpy00 Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november Carry on, outlast the ignorance Movin' on, survive the innocence It won't be long, won't be long, won't be long You know it's gonna get better Zijn haren zaten even warrig als dat zijn blik in zijn ogen moest zijn. Hij was niet van de wereld maar bewoog zich wel voort in een roes. Op aan lager tempo dan hij het zelf ervaarde liep hij terug de kamer in. Hij liet zich vallen op het bed en liet zijn hand hard op haar bil vallen. Met een zwoele blik draaide zij zich naar hem toe en trok hem naar haar toe. Zij begon hem te zoenen, of hij haar. Terwijl hij zijn lippen van haar mond haalde en haar begon te kussen in haar nek, vroeg zij: 'heb je het bij je. Dan kunnen we echt feesten'. Hij had het zakje op bed gelegd toen hij neerplofte op het bed. Hij pakte het zakje tevoorschijn en haar ogen begonnen te glinsteren. Ze pakte het zakje uit zijn hand en strooide wat van het witte poeder op het nachtkastje naast haar. Met haar telefoon die er naast lag maakte ze van het hoopje poeder een lijn en snoof het weg voor hij het doorhad. 'Pak ook' begon zij 'dan wordt het echt een geweldige nacht'. Hij twijfelde, hij wist hoeveel last hij hier van had en dat het hem meestal in de problemen hielp. Hij zou zich die nacht ook wel vermaken op de alcohol die momenteel in zijn lichaam zat. Zij draaide zich om en had een lijn van poeder op haar borst over haar tepel gelegd. Zonder lang te denken dook hij op haar snoof de lijn naar binnen en begon haar weer hevig te zoenen. De ochtendzon kwam net door de top van de bomen toen hij zich liet vallen in een van de ligbedden langs het zwembad. Hij voelde zich brak, hij wist wat voor dag dit ging worden. Eerst zou langzaam iedereen het huis verlaten en zou hij in zijn eentje achterblijven, hij zou denken dat hij het echt niet kon maken om deze bende achter te laten voor de schoonmaakster die morgen komt. Hij wist ook dat hij er uiteindelijk niks aan ging doen en waarschijnlijk de hele dag in bed of op de bank zou belandden en enkel omhoog zou komen voor de pizza die hij als eten zou bestellen, wellicht zelfs twee keer. Hij sloeg zijn handen in zijn haren en smeet een, zo goed als, leeg flesje bier dat naast het bedje stond het zwembad in. Zijn gedachtes begonnen harder tegen hem te praten, hij was zoekende naar wat zijn gedachtes hem wilde vertellen. Hij hoorde hoe iemand achter hem naar hem toe liep. Een hand streelde over zijn schouder en een bloedmooie blondine stond enkel gekleed in haar ondergoed voor hem. Hij twijfelde of hij haar gisteren gezien had. Ze ging aan het einde van het bedje zitten en trok langzaam zijn broek naar beneden. Voor hij er goed en wel over na had gedacht betrapte hij zichzelf erop zijn handen op haar hoofd door haar stijle haren te hebben. Zijn gedachtes waren stil, hij niet. Spoiler Ik ga een poging wagen sinds lange tijd om een novelle te maken. De updates zullen qua tekst wisselend zijn qua hoeveelheid. Vergeef mij mijn grammaticale foutjes, waar je me prima op mag wijzen. Verder krijgt FM vanzelf een rol in de novelle, maar is de hoofdmodus vooral het verhaal. Alle vragen, feedback en opmerkingen zijn welkom natuurlijk. @Willem bedankt voor de banner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november De intro lijkt alvast bol te staan van drama, intriges en een vleugje zaken die het daglicht beter niet kan zien. Succes verder! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november Leuke intro alleen persoonlijk vind ik het lastig te lezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november Leuke en toffe intro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 november Auteur Share Geplaatst 7 november (bewerkt) Am I the only one i know? Waging my wars behind my face and above my throat Shadows will scream that I'm alone But I know we've made it this far, kid De bierregen die over hem heen kwam nam hij voor lief. Het voelde machtig hoe hij daar stond met zijn armen wijd op de boarding voor de fanatieke aanhang van de tegenstander. De scheldwoorden, middelvingers en boze blikken nam hij voor lief. Sterker nog, hij genoot er van, hij nam ze allemaal in zich op. Het leek minuten te duren voor zijn eerst ploeggenoot bij hem aankwam om hem te omhelzen. Hij voelde steeds meer teamgenoten om zich heen, knuffelend tegen zijn benen. Hij bleef staan, kijkend naar het publiek. Langzaam knikte hij zijn hoofd op en neer. Hij wilde al die supporters laten weten wie hij was. Dat hij hier de baas was. Hij genoot. Het was een enorm feest in de kleedkamer. Spelers sprongen op en neer en de bidons met water vlogen door de kleedkamer. De assistent trainer was op de tafel in het midden van de kleedkamer geklommen en danste compleet uit de maat van de muziek. Hij zat rustig op de bank het hele tafereel te aanschouwen. Hij vond het mooi om te zien hoe intens blij mensen konden zijn. Door de feestende massa heen liep hij, met zijn shampoo in zijn hand, rustig naar de douche. Zijn teamgenoten tikte hem aan en complimenteerde hem met zijn doelpunt. De reservekeeper vond het nodig hem even stevig vast te pakken en hard met zijn handen door zijn haren te wrijven alvorens hij hem verder liet lopen. Onder de douche genoot hij verder van het feest dat een paar meter verder plaatsvond. Spoiler @Marius Bedankt. Hopelijk kan het verhaal je pakken @Djurovski Bedankt voor je bericht. Wat vind je lastig te lezen, zinsopbouw? Woordkeuzes? Ik hoor het graag, probeer ik er op te letten. @Kyrill Bedankt. @keano77 bedankt voor de like. 7 november bewerkt door timpy00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november Lettertype maar kan ook komen doordat ik op mobiel lees. Die assistent is wel de leukste thuis haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november Dit is beter te lezen, dan de vorige update iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november Je hebt een sterke sfeer neergezet in je verhaal, wat de lezer, mij dus, echt in de situatie trekt. De beschrijvingen van de personages en hun emoties zijn levendig en zorgen voor een goede verbinding, ik voel dat ik meer wil weten. Ook je bereidheid om feedback te ontvangen en je openheid over grammaticale fouten tonen een positieve houding ten opzichte van je ontwikkeling als schrijver. Als ik je een tip mag geven, probeer de alinea's korter te maken, dat vergroot de leesbaarheid van je tekst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november Fijn stukje opnieuw. Mocht van mij gerust wat langer wezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 november Auteur Share Geplaatst 7 november I don't wanna fall asleep 'Cause I don't know if I'll get up And I don't wanna cause a scene But I'm dying without your love Onhandig wrong hij zich door de deur naar binnen. Onder zijn armen had hij een hele hoop plastic tasjes met het clubembleem op de voorkant geposteerd. Hij probeerde de vrouw van de receptie te begroette maar werd al aangevallen door een aantal kinderen die hem massaal begonnen te knuffelen. Zijn maandelijkse bezoek was iets waar de kinderen naar uitkeken. De plastic tasjes onder zijn armen vielen tussen zijn armen door op de grond. De enthousiaste kinderen keken hem met vragende oogjes aan en met een klein knikje van zijn hoofd wisten de kinderen dat ze een tasje konden pakken. Een kleine glimlach verscheen op zijn gezicht terwijl hij de kinderen blij hun tasje zag uitpakken. Vlak voor hij de kamer binnenliep zag hij een grote poster van zichzelf op de deur hangen. Het gaf hem altijd een nederig gevoel, wanneer hij de kamer binnenliep. 'Hey vriend' zei hij, terwijl met nog een plastic tasje in zijn hand de kamer binnenliep. Een glimlach verscheen op het gezicht van het jongetje dat in het bed lag. 'Ik heb wat voor je meegenomen' begon hij terwijl hij een shirt uit het tasje haalde en aan de jongen gaf, 'alsjeblieft'. Hij ging naast het bed bij de jongen zitten. 'Heb je de wedstrijd gezien?' vroeg hij. De jongen keek hem aan 'wat moet ik anders doen' zei de jongen. Samen lachte ze. De jongen had gevoel voor humor ondanks dat hij hier lag. 'Ze is er niet vandaag' zei de jongen. Hij schrok op en keek de jongen aan en mompelde 'wie is er niet?' De jongen kreeg een nog grotere grijns op zijn gezicht. Spoiler 3 uur geleden zei Marius: Fijn stukje opnieuw. Mocht van mij gerust wat langer wezen. Bedankt voor het compliment, hopelijk blijft het bekoren. 4 uur geleden zei Nom de Guerre: Je hebt een sterke sfeer neergezet in je verhaal, wat de lezer, mij dus, echt in de situatie trekt. De beschrijvingen van de personages en hun emoties zijn levendig en zorgen voor een goede verbinding, ik voel dat ik meer wil weten. Ook je bereidheid om feedback te ontvangen en je openheid over grammaticale fouten tonen een positieve houding ten opzichte van je ontwikkeling als schrijver. Als ik je een tip mag geven, probeer de alinea's korter te maken, dat vergroot de leesbaarheid van je tekst. Bedankt voor de tips. Ik ben er nog een beetje mee aan het spelen maar ik ga proberen er op te letten. 4 uur geleden zei Kyrill: Dit is beter te lezen, dan de vorige update iig. Bedankt voor de update. 5 uur geleden zei Djurovski: Lettertype maar kan ook komen doordat ik op mobiel lees. Die assistent is wel de leukste thuis haha Bedankt voor de feedback, mocht het vervelend blijven lezen geef het gerust aan dan probeer ik wat anders uit qua lettertype of groter. @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november Mooi en leuk stukje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november Opbouwend bedoelde feedback. Er zijn enkele taalfouten en spelfouten aanwezig, zoals "de vrouw van de receptie te begroette" (moet "te begroeten" zijn) en op een gegeven moment ga je met je citaten zweven. Citaat 'Ik heb wat voor je meegenomen,' begon hij terwijl hij een shirt uit het tasje haalde en aan de jongen gaf. 'Alsjeblieft'. Hij ging naast het bed bij de jongen zitten. 'Heb je de wedstrijd gezien?' vroeg hij. De jongen keek hem aan. 'Wat moet ik anders doen?' zei de jongen. Samen lachten ze. De jongen had gevoel voor humor ondanks dat hij hier lag. 'Ze is er niet vandaag,' zei de jongen. Hij schrok op en keek de jongen aan en mompelde: 'Wie is er niet?' Zuiver opbouwend bedoeld verder. De beschrijvingen van de personages en hun emoties zijn levendig, waardoor ik me goed kan inleven in hun ervaringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november Ik zet er mijn geld op dat de jongen het heeft over iemand op wie de man een oogje laten vallen heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november Op de laptop was deze update prima te lezen. Weet niet of je wat veranderd hebt qua lettertype maar dit leest prima weg. Denk dat die jongen wel doorheeft dat er iemand rondloopt waar hij een oogje op heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 november Auteur Share Geplaatst 11 november Why won't you speak Where I happen to be? Silent in the trees Standing cowardly Met een simpele handbeweging veegde ze haar blonde krullen uit haar gezicht. Een handbeweging waarvan ze zelf waarschijnlijk niet doorhad dat ze hem deed. Ze liep met wat leek op een boodschappentas over de stoep met twee kinderen. Ze lachte, waarschijnlijk om iets wat een van de kinderen zei, en haar gezichtsuitdrukking straalde evenals haar blauwe ogen. Het geluid van een toeterende auto achter hem, hielp hem ontwaken uit zijn dagdroom. Het stoplicht sprong alweer op oranje en met een flinke trap op het gaspedaal stak hij het kruispunt over. Ze keek op, waarschijnlijk van het getoeter van de auto achter hem of wellicht van het enorme geluid van zijn auto bij het optrekken. Ze stak haar hand op en lachte vriendelijk. Waarschijnlijk herkende ze zijn auto, hij beantwoorde haar handgebaar met een klein knikje en reed door. Met twee nieuwe flessen drank plofte hij neer aan zijn tafel in de club. Voor hij de flessen goed en wel op de tafel voor hem had gezet voelde hij aan twee kanten handen over zijn borstkas gaan. Hij keek de vrouw aan zijn linkerkant indringend aan en trok haar gezicht naar hem toe en begon haar te zoenen. Hij moest haar zoenen. De vrouw aan de rechterkant van hem kroop verder tegen hem aan en beet zachtjes in zijn oorlel. Hij ging op het puntje van de bank zitten om zijn glas in te schenken terwijl de vrouwen achter hem in een hevige zoenpartij met elkaar belandden. Hij pakte de fles en goot wisselend tussen de twee vrouwen de drank in hun mond. De vrouwen lachten, ze keken hem uitdagend aan. 'Jullie zijn van mij' zei hij in gedachte tegen zichzelf. 'Kom. We gaan. Ik heb een kamer hier' zei hij terwijl hij zonder naar hen te kijken op stond. Terwijl hij richting de uitgang van de club keek hij in zijn portemonnee. Het zakje met de pilletjes had hij bij zich. Spoiler Op 7-11-2024 om 22:14 zei Djurovski: Op de laptop was deze update prima te lezen. Weet niet of je wat veranderd hebt qua lettertype maar dit leest prima weg. Denk dat die jongen wel doorheeft dat er iemand rondloopt waar hij een oogje op heeft Ik heb niks veranderd. Mocht het af en toe onduidelijk zijn geef het zeker aan. Op 7-11-2024 om 20:10 zei Marius: Ik zet er mijn geld op dat de jongen het heeft over iemand op wie de man een oogje laten vallen heeft Haha, wie weet wie weet Op 7-11-2024 om 16:00 zei Nom de Guerre: Opbouwend bedoelde feedback. Er zijn enkele taalfouten en spelfouten aanwezig, zoals "de vrouw van de receptie te begroette" (moet "te begroeten" zijn) en op een gegeven moment ga je met je citaten zweven. Zuiver opbouwend bedoeld verder. De beschrijvingen van de personages en hun emoties zijn levendig, waardoor ik me goed kan inleven in hun ervaringen. Bedankt voor de feedback. Kan wel wat hebben hoor. Zal er proberen op te letten, zijn vaak vooral slordigheidsfouten, algemeen bekend probleem voor mezelf. Nu ik weer wat begin te schrijven hoop ik dat er weer wat scherper op wordt. Op 7-11-2024 om 15:59 zei Kyrill: Mooi en leuk stukje. Bedankt. @delichris @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Klinkt als het begin van een wilde nacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Het is een nacht, die je normaal alleen in films ziet 🎵🎵 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Wat een nacht en wat een update. Leuk en tof hoor!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Dit kan wel eens een wilde nacht gaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Een wilde gevaarlijke nacht in aankomst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 november Auteur Share Geplaatst 12 november May angels lead you in Hear you me, my friends On sleepless roads, the sleepless go May angels lead you in Je bent niet goed genoeg. Je bent de beste. Niemand geeft om jou. Je bent niet alleen. Je bent voor altijd alleen. Ben op tijd. Ga feesten. Lees een boek. De fans houden van je. Je bent een nummer. Wie ben jij? Waarom ben je er nog? Je geeft om niemand. Niemand geeft om jou. Speel die bal. Je moet meer scoren. Je bent de beste. Geniet van het moment. Het maakt niemand uit wat je doet. Denk aan haar. Ze moet niks van je hebben. Je bent niet goed genoeg, niet voor haar. Je bent de beste. Iedereen wil jou zijn. Feest. Drink. Geniet van de vrouwen. Neem een lijntje. Je bent de beste. Ze kunnen niet zonder jou. Speel geen bal, scoor. Drink. Feest. Waarom ben je nog hier? Niemand wil je. Doe normaal. Ben zoals iedereen. Scoor. Feest. Drugs. Alcohol. Vrouwen. Je bent de beste. Wat doe je hier? Stop er mee. Maak er een einde aan. Het bloedde was gestopt maar zijn littekens in zijn arm zagen nog rood. Hij wist dat het wachten was tot iemand er over zou beginnen. Het duurde tot hij zijn inloopshirt aantrok voor de warming up. 'Wat heb jij met je arm gedaan?' Hoorde hij vanaf de andere kant van de kleedkamer. Hij keek op en met moeite kreeg hij een kleine lach op zijn gezicht, 'iets te gezellig gisteren' begon hij. 'Viel zo in de bosjes, mijn hele arm lag open' ging hij verder. Zijn teamgenoten lachten. Of ze zelf zo dom waren of dachten dat hij zo dom was dat wist hij niet, maar het gespreksonderwerp was hiermee vermeden. Hij pakte een banaan van de verzorgingstafel en liep richting de catacombe. Hij hoorde de supporters al in het stadion. Vol zelfvertrouwen liep hij de tunnel in richting het veld. Spoiler Op 11-11-2024 om 13:48 zei Marius: Klinkt als het begin van een wilde nacht Op 11-11-2024 om 13:54 zei Nom de Guerre: Het is een nacht, die je normaal alleen in films ziet 🎵🎵 23 uur geleden zei Kyrill: Wat een nacht en wat een update. Leuk en tof hoor!! 22 uur geleden zei delichris: Dit kan wel eens een wilde nacht gaan worden. 15 uur geleden zei Djurovski: Een wilde gevaarlijke nacht in aankomst Bedankt voor jullie reacties. Even algemeen antwoord gezien de strekking hetzelfde is: Zeker een wilde nacht. Een nacht die past bij het karakter van de hoofdpersoon en nog steeds een stuk character building is. @keano77 @delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Er om heen praten is altijd beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Je hebt een krachtige en emotionele toon weten te creëren in je schrijfwerk. De herhaling van zinnen zoals "Je bent de beste" en "Niemand geeft om jou" versterkt de innerlijke strijd van de hoofdpersoon en maakt de lezer nieuwsgierig naar zijn situatie. Daarnaast is de overgang naar de tweede helft van je verhaal, waar je de fysieke littekens en de interactie met teamgenoten beschrijft, goed gedaan en biedt het een interessante contrast met de eerdere gedachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Deze persoon worstelt duidelijk met een aantal gedachten. En de uiting daarvan is jammer genoeg ook niet meteen positief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 13 november Auteur Share Geplaatst 13 november Everybody's got their demons Even wide awake or dreaming I'm the one who ends up leaving Make it okay Lachend zat hij aan het bed van het jongetje. Hij had weer een tasje bij met fan artikelen van de club voor de kinderen op de oncologie afdeling. Voor het jongetje had hij wat extra spullen meegenomen. Hij had een goede band opgebouwd met de jongen. Hij voelde zich rustig en prettig bij de jongen. 'Hier Noah, alsjeblieft,' begon hij terwijl hij een envelop aan de jongen gaf. Noah opende de envelop en haalde de kaart er voorzichtig uit. Natuurlijk was het een kaart van de club en zag Noah de elftalfoto die hij al wel duizend keer gezien had op de voorkant van de kaart. Hij las rustig wat er in de kaart geschreven stond. Zijn ogen begonnen langzaam te stralen. Bij iedere zin die hij las werd het enthousiasme op zijn gezicht groter en groter. 'Bedankt, dit is zo cool,' zei Noah tegen hem. 'Geen probleem,' antwoordde hij lachend. 'Wanneer de dokters zeggen dat het mag dan ga jij met mij mee naar de wedstrijd.' Hij liep langzaam richting de uitgang van de afdeling. Hij liep bewust langzaam, wellicht kwam hij haar dan nog 'toevallig' tegen. Op het moment dat hij de hoop al had opgegeven kwam ze de hoek omlopen. Ze begon gelijk vriendelijk te lachen en begroette hem. 'Je hebt de kinderen toch niet teveel verwend he?' Begon ze, 'Zeker Noah niet toch?'. Hij lachte terug en ontkende dat hij de kinderen verwend had. Hij wenste haar een fijne dag en lachend riep zij terug 'Tot volgende week'. Hij had zelf niet door dat hij op dusdanige basis hier naar toe kwam. Tot volgende week dacht hij. Het gaf hem een goed gevoel. Met een lach op zijn gezicht liep hij richting de parkeerplaats. Spoiler 17 uur geleden zei delichris: Er om heen praten is altijd beter. Bedankt voor je reactie. Het gaat blijken of dit ook echt beter is. 16 uur geleden zei Nom de Guerre: Je hebt een krachtige en emotionele toon weten te creëren in je schrijfwerk. De herhaling van zinnen zoals "Je bent de beste" en "Niemand geeft om jou" versterkt de innerlijke strijd van de hoofdpersoon en maakt de lezer nieuwsgierig naar zijn situatie. Daarnaast is de overgang naar de tweede helft van je verhaal, waar je de fysieke littekens en de interactie met teamgenoten beschrijft, goed gedaan en biedt het een interessante contrast met de eerdere gedachten. Bedankt voor het compliment. Ik probeer de tijd te nemen om de hoofdpersoon te karakteriseren en hopelijk schets ik voor jullie een helder beeld van de hoofdpersoon en straks ook de bijrollen. 16 uur geleden zei Marius: Deze persoon worstelt duidelijk met een aantal gedachten. En de uiting daarvan is jammer genoeg ook niet meteen positief. Hoofdpersoon heeft duidelijk zijn problemen. Het is maar de vraag hoe zich dat gaat ontwikkelen. @delichris @keano77 @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten