neva Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november 15 uur geleden zei Fantasy: Speelronde 8 Candystripes - TOK 3-2: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 november Auteur Share Geplaatst 26 november Stand bijgewerkt met alle tot dusver gedeelde resultaten. Laat het vooral weten als je denkt dat er iets niet klopt. Stand Club G W X V DV DT DS Pnt. 1 TOK 5 3 1 1 7 1 6 10 2 FC Oerlie 4 3 0 1 5 3 2 9 3 Candystripes 5 3 0 2 13 12 1 8 4 FC Den Beirenput 4 2 1 1 4 5 -1 7 5 FC Brilhante 4 2 0 2 7 7 0 6 6 FC Wolverine 5 2 0 3 8 12 -4 4 7 FK Managers United 5 1 0 4 9 13 -4 3 8 Feyenoord United 5 1 0 4 4 7 -3 2 9 Ind. der GeVallenen 0 0 0 0 0 0 0 0 Spoiler FK Managers United @Fantasy FC Wolverine @Whitewolf345 Candystripes @neva Feyenoord United @chrisje1993 Tackles Op Kniehoogte @Rykjvk1 FC Oerlie @Oerlie FC Den Beirenput @xanderoo Independiente der GeVallenen @De Raam FC Brilhante @Flameneer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november Op 20-11-2024 om 20:16 zei Fantasy: Candystripes - FC Den Beirenput Speelronde 6 Lekker open duel @xanderoo Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 28 november Share Geplaatst 28 november 1-3 verlies tegen @chrisje1993, mijn spelers dachten dat het een wedstrijd aluminium schieten was ofzo. Na de rode kaart niks meer kunnen inbrengen. Gefeliciteerd @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 november Auteur Share Geplaatst 28 november Even een mededeling van algemeen nut. Vanaf heden zullen de wedstrijden van Ind. de GeVallenen vervallen en niet meer worden ingepland. Zo komen we op een even aantal actieve deelnemers in Divisie 2. De nog te spelen wedstrijden uit de eerdere speelrondes hoeven dus niet meer te worden ingehaald, De Raam is nu een beetje als het Vitesse in de KKD. Degraderen kun je niet, maar laatste worden doet Ind. de GeVallenen wel. De uit de eerdere speelrondes nog te spelen duels zijn als volgt: Plan de potten die nog te spelen zijn in het daarvoor bestemde topic Speelronde 5 FC Oerlie - TOK Speelronde 7 FC Oerlie - Candystripes Speelronde 8 FC Brilhante - FC Den Beirenput FC Oerlie - FK Managers United Feyenoord United - FC Wolverine Spoiler FK Managers United @Fantasy FC Wolverine @Whitewolf345 Candystripes @neva Feyenoord United @chrisje1993 Tackles Op Kniehoogte @Rykjvk1 FC Oerlie @Oerlie FC Den Beirenput @xanderoo Independiente der GeVallenen @De Raam FC Brilhante @Flameneer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 december Auteur Share Geplaatst 6 december TOK - FC Brilhante FC Oerlie - TOK FC Oerlie - Candystripes FC Oerlie - FK Managers United FC Brilhante - FC Den Beirenput Deze duels staan nog op de agenda. Nu weet ik van mijzelf dat ik hopelijk dit weekend het duel tegen @Oerlie ga afwerken, maar hopelijk weten ook de anderen binnenkort tijd te vinden om hun duels die nog open staan te gaan spelen. Kan natuurlijk via PB afgestemd worden of anders in het daarvoor bestemde topic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 december Auteur Share Geplaatst 11 december De stand moet ik nog even bijwerken, hier ga ik binnenkort even goed voor zitten. Wel gaan we ondertussen ook al gewoon door met de volgende speelrondes, maar niet voordat we nog hebben gekeken naar de openstaande duels die nog afgewerkt dienen te worden. Speelronde 5: FC Oerlie - TOK Speelronde 7: TOK - FC Brilhante Speelronde 7: FC Oerlie - Candystripes Speelronde 8: FC Oerlie - FK Managers United Speelronde 8: FC Brilhante - FC Den Beirenput Nu weet ik van mijzelf dat we vandaag of morgen (morgen dus) speelronde 8 zullen spelen (Oerlie en ik), maar hopelijk heeft de rest inmiddels ook wel al contact over het in te plannen van de nog openstaande duels. Voor deze nog te spelen duels wil ik kerstavond als deadline instellen. Een ruime deadline, die wel haalbaar is lijkt me. Dan gaan we door naar de volgende speelrondes, waarin we maar liefst drie speelrondes tegelijk gaan openen. Wat tevens de laatste duels zijn die we dit kalenderjaar gaan bekendmaken, want daarna gaan we een kort winterreces in. In dit topic kunnen jullie de te spelen duels plannen. Of via een PB met elkaar onderling natuurlijk. Speelronde 9 FK Managers United - Feyenoord United Candystripes - FC Brilhante TOK - FC Wolverine FC Den Beirenput - FC Oerlie Speelronde 10 Feyenoord United - Candystripes FC Brilhante - FC Oerlie FC Wolverine - FK Managers United FC Den Beirenput - TOK Speelronde 11 Candystripes - FK Managers United FC Wolverine - FC Oerlie FC Brilhante - TOK Feyenoord United - FC Den Beirenput Spoiler FK Managers United @Fantasy FC Wolverine @Whitewolf345 Candystripes @neva Feyenoord United @chrisje1993 Tackles Op Kniehoogte @Rykjvk1 FC Oerlie @Oerlie FC Den Beirenput @xanderoo Independiente der GeVallenen @De Raam FC Brilhante @Flameneer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 december Auteur Share Geplaatst 12 december Speelronde 8: Oerlie - Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 12 december Share Geplaatst 12 december Het was een behoorlijke eenzijdige pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 14 december Auteur Share Geplaatst 14 december Kansloos. Drie schoten op goal; drie doelpunten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 december Auteur Share Geplaatst 16 december Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst Dinsdag at 14:45 Auteur Share Geplaatst Dinsdag at 14:45 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 5 uur geleden Share Geplaatst 5 uur geleden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten