Rykjvk1 Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november 1 minuut geleden zei neva: Nu als in nu, nu? Want ik ben toevallig in staat om direct op te starten. Nuuuuu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november 3 minuten geleden zei Rykjvk1: Nuuuuu Ik ga hem klaarzetten! EDIT: Hij staat klaar @Rykjvk1 MUTL neva vs Rykjvk1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november (bewerkt) 5 minuten geleden zei neva: Ik ga hem klaarzetten! Hebbes, PW? Edit - got it, tikfout! 26 november bewerkt door Rykjvk1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Zojuist zei Rykjvk1: Hebbes, PW? MUTL2024 gewoon. Ah, je bent er al. Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november 5 minuten geleden zei neva: MUTL2024 gewoon. Ah, je bent er al. Succes! Jij ook! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november 4 uur geleden zei neva: @Rykjvk1@Oerlie, ergens deze week overdag tijd? Ik heb vanavond nog tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november 49 minuten geleden zei Oerlie: Ik heb vanavond nog tijd. Top. Lukt rond 20.00? Hou ik hem een heel klein beetje onder voorbehoud wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november Man, wat een afgang tegen @neva. 4-0 achterstand, de keeper die normaal goed speelt, laat alles door nu. 6-3 eindstand dus.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november 1 uur geleden zei xanderoo: Man, wat een afgang tegen @neva. 4-0 achterstand, de keeper die normaal goed speelt, laat alles door nu. 6-3 eindstand dus.. Jullie wedstrijd heeft een leuke tussenstand op de topscorerslijst opgeleverd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november 1 uur geleden zei Tim': Jullie wedstrijd heeft een leuke tussenstand op de topscorerslijst opgeleverd Top 5 volledig voor @neva, op 1tje na. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 november Auteur Share Geplaatst 28 november 11 minuten geleden zei chrisje1993: Kansen had je genoeg idd. Alleen waren mijn spelers effectiever. Vooral Fortounis met zijn twee mooie afstandsschoten. @Fantasy Opmerkingen, reacties en overige berichten mogen hier in dit topic worden gedeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 28 november Share Geplaatst 28 november 33 minuten geleden zei Fantasy: Opmerkingen, reacties en overige berichten mogen hier in dit topic worden gedeeld Wedstrijden tussen feyenoord united en wolverine is al gespeeld, kan uit het overzicht wat je net gedeeld had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 28 november Share Geplaatst 28 november 51 minuten geleden zei Fantasy: Opmerkingen, reacties en overige berichten mogen hier in dit topic worden gedeeld Het was dan ook een reactie op Whitewolf met als extra mention naar jou ivm de wedstrijd in het overzicht. Was verder geen opmerking ofzo hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 28 november Share Geplaatst 28 november @Flameneer tijd en zin? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 november Auteur Share Geplaatst 28 november 42 minuten geleden zei Whitewolf345: Wedstrijden tussen feyenoord united en wolverine is al gespeeld, kan uit het overzicht wat je net gedeeld had. Ah check. Dan moest ik m’n Excelletje gewoon nog bijwerken blijkbaar @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 november Auteur Share Geplaatst 30 november @Oerlie wanneer zou jij komende week kunnen? Ik verwacht elke avond sowieso na 21:00 uur te kunnen. Overdag is wat lastiger, maar in overleg ongetwijfeld mogelijk. Ook de potten tegen @neva en @Rykjvk1 staan nog op de planning vanuit speelrondes 7 en 5. En dan tot slot de wedstrijd tussen @Flameneer en @xanderoo. Hebben jullie inmiddels - allicht via PB - al contact met elkaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november 1 uur geleden zei Fantasy: @Oerlie wanneer zou jij komende week kunnen? Ik verwacht elke avond sowieso na 21:00 uur te kunnen. Overdag is wat lastiger, maar in overleg ongetwijfeld mogelijk. Ook de potten tegen @neva en @Rykjvk1 staan nog op de planning vanuit speelrondes 7 en 5. En dan tot slot de wedstrijd tussen @Flameneer en @xanderoo. Hebben jullie inmiddels - allicht via PB - al contact met elkaar? Savonds moet altijd wel lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flameneer Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november @Rykjvk1 @xanderoo Sorry, ik was enkele dagen in Portugal. Ik kan vanavond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november 3 uur geleden zei Flameneer: @Rykjvk1 @xanderoo Sorry, ik was enkele dagen in Portugal. Ik kan vanavond? Voor mij prima! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 november Auteur Share Geplaatst 30 november 8 uur geleden zei Oerlie: Savonds moet altijd wel lukken. Doen we 's avonds een keertje. Maandag durf ik niets te beloven, maar dinsdag moet sowieso wel lukken ergens na 21:00 uur wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flameneer Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december @xanderoosorry ik was al out. Hoe zit je vandaag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 2 december Auteur Share Geplaatst 2 december @Oerlie kan je vanavond? Ik gok dat ik vanaf 21:00/21:30 wel kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 3 december Share Geplaatst 3 december Op 1-12-2024 om 13:51 zei Flameneer: @xanderoosorry ik was al out. Hoe zit je vandaag? Oei, ben pas vandaag terug on gekomen. Drukke dagen achter de rug. Vanavond? Na 20:30 zal dat pas zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 uur geleden Auteur Share Geplaatst 7 uur geleden @chrisje1993 @Whitewolf345 @neva Ik kan zo ongeveer elke avond na 21:00 uur wel is mijn verwachting. Overdag wat lastiger, maar niet onmogelijk. Zeker op de zaterdag of zondag. Wanneer kunnen jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten