Flameneer Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november @Oerlie game staat klaar.. naam: FLA vs OER ww: FLOER Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november (bewerkt) 28 minuten geleden zei Flameneer: @Oerlie game staat klaar.. naam: FLA vs OER ww: FLOER ben op komst. 20 november bewerkt door Oerlie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flameneer Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november @Oerlie mooi pot. ik kwam te laat op stoom helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 november Auteur Share Geplaatst 22 november @neva als je vanavond ergens een gaatje hebt; roep maar. Morgenmiddag zou misschien ook kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 22 november Share Geplaatst 22 november 34 minuten geleden zei Fantasy: @neva als je vanavond ergens een gaatje hebt; roep maar. Morgenmiddag zou misschien ook kunnen. Ik hoop morgenmiddag, maar vrees dat het wel lastig wordt. Heb twee verjaardagen en moet nog een keer voorslapen voor de nachtdienst. Tenzij je morgenvroeg zin hebt. Na/tijdens F1. Na het weekend heb ik weekend (is dat logisch?) en dan heb ik veel meer tijd. Dus maandag t/m donderdag. Nu avonddienst en heb geen laptop bij me, dus dat is sowieso even geen optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 november Auteur Share Geplaatst 22 november Komt dan na het weekend wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 23 november Auteur Share Geplaatst 23 november Ik weet uit betrouwbare bron dat FK Managers United - Candystripes spoedig na het weekend zal worden afgewerkt. Allicht al vanochtend, mocht daar tijd en ruimte voor zijn. Wat mij betreft wel, nu tijdens of na de F1. Had niet direct verwacht zelf opgestaan te zijn voor de F1 dit weekend, maar ik was al wakker op deze vroege ochtend @neva Verder staan de volgende wedstrijden op de rol: FC Wolverine - FC Brilhante Candystripes - FC Den Beirenput Feyenoord United - Ind. der GeVallenen FC Oerlie - TOK FC Den Beirenput - Ind. der GeVallenen Ind. der GeVallenen - FK Managers United Ind. der GeVallenen - FC Oerlie FC Brilhante - Ind. der GeVallenen Allereerst een speciale vermelding voor @De Raam. Hopelijk gaat alles goed met je, maar net als in het geval van RubenS2 zou het fijn zijn als je iets kunt laten horen voor wat betreft het al dan niet kunnen afwerken van de wedstrijden. In dit geval ga ik hiervoor ook een deadline instellen, want met nog vijf te spelen wedstrijden uit zes speelrondes komt het de voortgang van MUTL niet ten goede. Ik zou op z'n minst vóór 28 november a.s. een reactie willen zien over het plannen van de te spelen wedstrijden. En verder ook voor @Whitewolf345 @Flameneer @neva @xanderoo @chrisje1993 @Oerlie @Rykjvk1 de vraag; hebben jullie reeds contact over het spelen van jullie wedstrijden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november Ik ga zo een potje klaarzetten dan. Lekker bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november 6 minuten geleden zei Fantasy: Ik weet uit betrouwbare bron dat FK Managers United - Candystripes spoedig na het weekend zal worden afgewerkt. Allicht al vanochtend, mocht daar tijd en ruimte voor zijn. Wat mij betreft wel, nu tijdens of na de F1. Had niet direct verwacht zelf opgestaan te zijn voor de F1 dit weekend, maar ik was al wakker op deze vroege ochtend @neva Verder staan de volgende wedstrijden op de rol: FC Wolverine - FC Brilhante Candystripes - FC Den Beirenput Feyenoord United - Ind. der GeVallenen FC Oerlie - TOK FC Den Beirenput - Ind. der GeVallenen Ind. der GeVallenen - FK Managers United Ind. der GeVallenen - FC Oerlie FC Brilhante - Ind. der GeVallenen Allereerst een speciale vermelding voor @De Raam. Hopelijk gaat alles goed met je, maar net als in het geval van RubenS2 zou het fijn zijn als je iets kunt laten horen voor wat betreft het al dan niet kunnen afwerken van de wedstrijden. In dit geval ga ik hiervoor ook een deadline instellen, want met nog vijf te spelen wedstrijden uit zes speelrondes komt het de voortgang van MUTL niet ten goede. Ik zou op z'n minst vóór 28 november a.s. een reactie willen zien over het plannen van de te spelen wedstrijden. En verder ook voor @Whitewolf345 @Flameneer @neva @xanderoo @chrisje1993 @Oerlie @Rykjvk1 de vraag; hebben jullie reeds contact over het spelen van jullie wedstrijden? Contact is gelegd met @Flameneer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november 3 minuten geleden zei neva: Ik ga zo een potje klaarzetten dan. Lekker bezig. Heb je morgen ochtend misschien tijd voor de beker pot? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november Zojuist zei Whitewolf345: Heb je morgen ochtend misschien tijd voor de beker pot? Ik kom dan uit de nacht, dus als dat niet te laat wordt lukt dat wel. Zeg maar tot een uur of negen, half tien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november 1 minuut geleden zei neva: Ik kom dan uit de nacht, dus als dat niet te laat wordt lukt dat wel. Zeg maar tot een uur of negen, half tien. 8.30 doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november 1 minuut geleden zei Whitewolf345: 8.30 doen? Zou perfect zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 23 november Auteur Share Geplaatst 23 november Pfff, die 4-1-5 op het eind deed me de nek om. Moet ook maar eens zo’n alles of niets variant gaan ontwikkelen Well played @neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november Thanks chef. Was een prima potje. Houdt de spanning er in zo. @xanderoo; wanneer zou jij in de gelegenheid zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 23 november Auteur Share Geplaatst 23 november Stand Club G W X V DV DT DS Pnt. 1 TOK 5 3 1 1 7 1 6 10 2 FC Oerlie 4 3 0 1 5 3 2 9 3 Candystripes 5 3 0 2 13 12 1 8 4 FC Den Beirenput 3 1 1 1 4 4 0 5 5 FC Wolverine 4 2 0 2 8 10 -2 4 6 FK Managers United 4 1 0 3 8 11 -3 3 7 FC Brilhante 3 1 0 2 5 1 4 3 8 Feyenoord United 4 1 0 3 3 5 -2 2 9 Ind. der GeVallenen 0 0 0 0 0 0 0 0 De tussenstand is ook bijgewerkt. Ik heb nog werk te verzetten, zo is wel duidelijk. En voor doelpunten moet je bij Candystripes zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november @neva de game staat open Candystripes-Wolverine MUTL2024 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 november Auteur Share Geplaatst 25 november Speelronde 1 FC Den Beirenput - Ind. der GeVallenen @xanderoo - @De Raam > wacht op reactie De Raam, uiterlijk 28-11-2024 Speelronde 3 Ind. der GeVallenen - FK Managers United @De Raam - @Fantasy > wacht op reactie De Raam, uiterlijk 28-11-2024 Speelronde 4 FC Brilhante - Ind. der GeVallenen @Flameneer - @De Raam > wacht op reactie De Raam, uiterlijk 28-11-2024 Speelronde 5 FC Wolverine - FC Brilhante @Whitewolf345 - @Flameneer > contact was reeds gelegd als ik het goed heb Feyenoord United - Ind. der GeVallenen @chrisje1993 - @De Raam > wacht op reactie De Raam, uiterlijk 28-11-2024 FC Oerlie - TOK @Oerlie - @Rykjvk1 Speelronde 6 Candystripes - FC Den Beirenput @neva - @xanderoo Ind. der GeVallenen - FC Oerlie @De Raam - @Oerlie > wacht op reactie De Raam, uiterlijk 28-11-2024 Hebben jullie inmiddels contact over de nog spelen wedstrijden? Allicht goed om anders via PB e.e.a. af te stemmen om dat hopelijk deze week nog te realiseren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november Vanavond word de wedstrijd gespeeld tussen @Flameneer en @Whitewolf345 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 november Auteur Share Geplaatst 25 november Top. Succes mannen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november 5 minuten geleden zei Whitewolf345: Vanavond word de wedstrijd gespeeld tussen @Flameneer en @Whitewolf345 Boavista vs Porto? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november Het mocht niet zijn voor @Fantasy. De keeper die de meubelen redt, en zo een verlenging weet af te dwingen, waarbij Smith-Rowe zijn (uitzonderlijke) duivels ontbindt. Goed gedaan Fantasy! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november @Rykjvk1@Oerlie, ergens deze week overdag tijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november 2 uur geleden zei neva: @Rykjvk1@Oerlie, ergens deze week overdag tijd? @neva ik nu wel, ben weer terug in de bewoonde wereld.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november 6 minuten geleden zei Rykjvk1: @neva ik nu wel, ben weer terug in de bewoonde wereld.. Nu als in nu, nu? Want ik ben toevallig in staat om direct op te starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten