Fantasy Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Spreek hier onderling af wanneer je kan en wil spelen. Mag ook via een PB, maar hier is een centraal topic om dat ook te faciliteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 31 oktober Auteur Share Geplaatst 31 oktober @Whitewolf345 & @Flameneer wanneer kunnen jullie de komende periode? Ik zou evt. vanavond al kunnen en anders ben ik na dinsdag pas weer beschikbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober @neva en @Rykjvk1 wanneer zouden jullie kunnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober 2 minuten geleden zei chrisje1993: @neva en @Rykjvk1 wanneer zouden jullie kunnen? Nou, ik moet eerst nog even kijken hoe ik een .fmf bestand aan de praat krijg, of überhaupt online speel... Iemand die me de juiste kant op wil wijzen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 31 oktober Auteur Share Geplaatst 31 oktober 1 minuut geleden zei Rykjvk1: Nou, ik moet eerst nog even kijken hoe ik een .fmf bestand aan de praat krijg, of überhaupt online speel... Iemand die me de juiste kant op wil wijzen? Het .fmf bestand plaats je in de volgende map: C:\JOUW NAAM\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2024\exported teams En zo speel je 1 vs. 1: https://manutd.nl/forum/topic/59204-mutl-hoe-speel-je-een-1-vs-1/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flameneer Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober 1 uur geleden zei Fantasy: @Whitewolf345 & @Flameneer wanneer kunnen jullie de komende periode? Ik zou evt. vanavond al kunnen en anders ben ik na dinsdag pas weer beschikbaar. Helaas kan ik vanavond niet meer. Dus na dinsdag dan denk ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 31 oktober Auteur Share Geplaatst 31 oktober 4 minuten geleden zei Flameneer: Helaas kan ik vanavond niet meer. Dus na dinsdag dan denk ik? Dinsdagavond verwacht ik wel te kunnen. Laat ik dan nog even weten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flameneer Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober 12 minuten geleden zei Fantasy: Dinsdagavond verwacht ik wel te kunnen. Laat ik dan nog even weten Helemaal goed. Waar kan ik mijn fmf vinden? 😁 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 31 oktober Auteur Share Geplaatst 31 oktober 15 minuten geleden zei Flameneer: Helemaal goed. Waar kan ik mijn fmf vinden? 😁 https://manutd.nl/forum/topic/59195-fc-brilhante-flameneer/#comment-6205396 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Kom maar door @xanderoo, ik ben zelf vrij flexibel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november 13 uur geleden zei chrisje1993: @neva en @Rykjvk1 wanneer zouden jullie kunnen? Zaterdag en zondag tussen 0800 en 1430 continu beschikbaar. Als je me een berichtje stuurt kom ik er gelijk aan. Komt dat niet uit, moeten we even kijken wat er handig is. Dan vermoed ik dinsdagochtend pas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november 2 uur geleden zei neva: Zaterdag en zondag tussen 0800 en 1430 continu beschikbaar. Als je me een berichtje stuurt kom ik er gelijk aan. Komt dat niet uit, moeten we even kijken wat er handig is. Dan vermoed ik dinsdagochtend pas. Denk dat de zondag dan wel moet kunnen lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november 17 uur geleden zei Fantasy: @Whitewolf345 & @Flameneer wanneer kunnen jullie de komende periode? Ik zou evt. vanavond al kunnen en anders ben ik na dinsdag pas weer beschikbaar. Oef. Als ik vandaag kan is het pas tegen middernacht. Anders ook na dinsdag weer beschikbaar. @neva wanneer zal jij kunnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 november Auteur Share Geplaatst 1 november Zojuist zei Whitewolf345: Oef. Als ik vandaag kan is het pas tegen middernacht. Anders ook na dinsdag weer beschikbaar. @neva wanneer zal jij kunnen? Doen we in de loop van de week op of na dinsdag Dit weekend gaat ‘m voor mij niet worden ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Is goed. Dinsdagavond kan ik tot nu toe, nog geen podcast opname gepland iig🤣 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november 6 minuten geleden zei Whitewolf345: Oef. Als ik vandaag kan is het pas tegen middernacht. Anders ook na dinsdag weer beschikbaar. @neva wanneer zal jij kunnen? Dit weekend beide dagen tussen 0800 en 1500, maandag niet, dinsdag tussen 0900 en 1400. Eerste avondmogelijkheid is denk ik pas woensdag, maar daar zal ik later nog op terug moeten komen eventueel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Ok.. uhm morgenochtend 8 uur doen? Moet om 9 uur ergens zijn dus dat moet lukken dan🤣 1 minuut geleden zei neva: Dit weekend beide dagen tussen 0800 en 1500, maandag niet, dinsdag tussen 0900 en 1400. Eerste avondmogelijkheid is denk ik pas woensdag, maar daar zal ik later nog op terug moeten komen eventueel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 november Auteur Share Geplaatst 1 november 1 uur geleden zei Whitewolf345: Is goed. Dinsdagavond kan ik tot nu toe, nog geen podcast opname gepland iig🤣 Houden zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 16 uur geleden zei Whitewolf345: Ok.. uhm morgenochtend 8 uur doen? Ik zit er klaar voor hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Kom eraan. Kreeg geen bevestiging dus dacht gaat niet door Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 2 november Auteur Share Geplaatst 2 november Wauw @Whitewolf345 & @neva wat een pot Beetje vies wel zo, Barry! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 2 uur geleden zei Fantasy: Wauw @Whitewolf345 & @neva wat een pot Beetje vies wel zo, Barry! Ja højlund die dacht ik laat alles in de laatste 4 minuten zien🤣 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november (bewerkt) Op 1-11-2024 om 10:43 zei De Raam: Kom maar door @xanderoo, ik ben zelf vrij flexibel. Ik kan ook wel, maar vandaag is een moeilijke. Ben je morgen ergens vrij? Excuses voor de eventuele late post! Edit: moet wel nog een accountje enzo aanmaken denk ik voor FM online te spelen. 2 november bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 17 minuten geleden zei xanderoo: Ik kan ook wel, maar vandaag is een moeilijke. Ben je morgen ergens vrij? Excuses voor de eventuele late post! Edit: moet wel nog een accountje enzo aanmaken denk ik voor FM online te spelen. Morgenavond zou prima kunnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november @neva heerlijk is dat toch in de 122e minuut🤣 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten