Gert Geplaatst Dinsdag at 14:04 Auteur Share Geplaatst Dinsdag at 14:04 Kampioen Luxemburgse Nationale divisie Kampioen Luxemburgse Division of honour Kampioen Luxemburgse First division - Serie 2 Kampioen Luxemburgse Second division - Serie 1 Kampioen Belgium Challanger Pro League Bekerwinnaar Crokycup Kampioen Allsvenskan Eredivisie Kampioen Championship CLUB: AJAX - JAAR: 2033 We hadden weinig te willen zonder open transferwindow en met zo'n krappe selectie. Het was dus zo goed mogelijk presteren tot de winterstop. Daar ben ik dan ook niet ontevreden over. In de Eredivisie uit in de Kuip verloren en bij Fortuna in de laatste minuten de zege weggegeven. Maar voor rest zeges, wat we erg goed kunnen gebruiken. Europees overwinteren we ook en in de beker mocht het geen probleem zijn. Dat werd het dan ook niet. Dit was de selectie waarmee we dat deden. Maar veel jonge spelers doorgeschoven en flink gaan rouleren ivm druk programma. Met de winterstop staan we 8e. Europese plekken zijn wel uit het zicht, maar degradatiezorgen hebben we ook zeker niet meer. Gelukkig lijkt Psv ook geen kampioen meer te worden. Ze zijn vanaf 2023 elk jaar kampioen geworden en hebben een 3e ster. 32 landskampioenschappen voor Psv tegenover het aantal van 36 van Ajax. Nog een extra motivatie. We hadden weinig transferbudget en salariskosten waren veel te hoog. Dus besloot ik deze 3 sterkhouders te verkopen. Nu kan ik deze komende weken in januari opzoek naar wat versterkingen. Salarissen zijn nu veel meer in balans. Fans zijn wel enorm boos. Maargoed ik kijk naar het grotere plaatje. Dit geeft de burger ook weer wat moed. Hopelijk de nieuwe Kluivert binnenkort in onze jeugdopleiding. We zullen het nodig hebben iig. @De Raam, @Marius, @Nom de Guerre, @Oldskool, @Djurovski, @KayDeManaager, @Kyrill, @Michaelinho*, @ROEMM, @El Tren, @Thymen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst Dinsdag at 15:12 Share Geplaatst Dinsdag at 15:12 Van een geweldige start gesproken zeg! Ik zou nog niet durven stellen dat de Europese plekken uit het zicht zijn op deze manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst Dinsdag at 17:49 Share Geplaatst Dinsdag at 17:49 Heerlijke start. En met de juiste aankopen kan Europa nog wel dichtbij komen. En anders zekers de play off Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten