Total Football Geplaatst 2 oktober Auteur Share Geplaatst 2 oktober (bewerkt) Hoofdstuk 9: De eerste seizoenshelft Voorbereiding De voorbereiding vind ik persoonlijk niet zo interessant. We hebben tegen behoorlijk sterke tegenstanders gespeeld en verdienstelijk gespeeld. De voorbereiding is in mijn ogen alleen bedoeld om te wennen aan de tactiek en te wennen aan elkaar. Het gaat om samenspel, druk zetten en zorgen dat zowel verdedigend als aanvallend het elftal goed in elkaar zit. Augustus We zijn vliegend aan het seizoen begonnen. We halen de volle negen punten uit de eerste drie wedstrijden met elft doelpunten. Brian Brobbey is zeer goed begonnen in zijn nieuwe rol en rijgt de doelpunten aaneen. Daarnaast is ook Ramaj een betrouwbare sluitpost gebleken en bewijst hij dat hij terecht de concurrentiestrijd met Jay Gorter heeft gewonnen. Spoiler September In september gaan we lekker verder waar wij in augustus waren gebleven. Ja, we hebben nog niet echt "sterke" tegenstanders gehad, maar ook deze wedstrijden moet je wel winnen. Het enige smetje was het gelijkspel tegen Feyenoord. Erg zonde, want we domineerden deze wedstrijd. Spoiler Oktober Ik ben echt tevreden met de tactiek. Het vroeg druk zetten en het aanvallen gaat echt goed, we krijgen weinig doelpunten tegen en scoren er op los. Ook Hlynsson is een zeer welkome verrassing, hij speelt als schaduwspits achter Brobbey en laat zijn kwaliteiten zien. Spoiler November Utrecht uit is altijd een lastige wedstrijd voor ons en het leek erop dat we wederom tegen puntverlies aan gingen lopen. Gelukkig was daar in de 93e minuut Bertrand Traore die de winnende binnenschoot. Tegen de andere ploegen waren we foutloos. Spoiler December Waar ik ontzettend van baal is dat we het tegen de "grotere" ploegen laten liggen. Tegen PSV lopen we in de dying seconds van de tweede helft tegen puntverlies aan. Maar we zijn ongeslagen halverwege het seizoen, dus eigenlijk mag ik niet klagen. Spoiler Balans Waar ik niet tevreden over ben is de voortgang van Devyne Rensch. Hij maakt teveel fouten en oogt onzeker, terwijl hij van mij alles kansen krijgt. Ik blijf vertrouwen in hem hebben, maar dat betaalt zich helaas niet uit. Daarom heb ik besluiten om Tyrell Malacia weer naar Nederland te halen. Ik kon hem voor 5,5 miljoen euro ophalen bij Manchester United. Daarnaast is er flinke interesse in Brian Brobbey, teams lijken bereid om de afkoopsom van 58 miljoen te willen neerleggen voor hem. Om alvast voor te sorteren op een vertrek, heb ik Gabriël Misehouy gehaald. Omdat de jeugd nog niet klaar is om door te schuiven bij een eventueel vertrek. Julian Rijkhoff doet het goed als vervanger, maar heeft nog niet het juiste niveau. Weghorst vind ik niet goed genoeg voor de rol als spits, dus ik zal gaan switchen tussen Rijkhof en Misehouy. Spoiler "Hard work will always overcome natural talent when natural talent does not work hard." Sir Alex Ferguson @Marius @Djurovski @delichris @Nom de Guerre @Copywriter @Kevinreijnen Bedankt voor jullie reacties! 2 oktober bewerkt door Total Football Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Amper tegendoelpunten en enkel de twee andere traditionele topclubs die je punten afhandig kunnen maken, dan weet je dat het goed zit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Wat een realistisch spel is het toch... De stagnerende ontwikkeling van Rensch blijft een thema. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Je gaat voortvarend. Nu kijken of dit na de winterstop zo doorgaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Dit gaat wel heel erg lekker en ook twee leuke transfers gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Tegen de twee concurrenren gelijk gespeeld maar verder ga je als een trein Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten