Srangaman Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Toch nog wat punten gescoord op het laatst. Helaas niet veel meer dan de grijze middenmoot. Gefeliciteerd @Titan en bedankt voor de organisatie @Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Gefeliciteerd @Titan, helaas heb je net een paar puntjes teveel gepakt Bedankt voor de fijne organisatie @Bogatyr! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Top 10 dan toch niet gehaald, maar wel linkerrijtje en dat gebeurt toch ook niet zo vaak. Zoals dikwijls het geval wint een nummer waar ik zelf weinig aan vind, er niet minder gefeliciteerd om @Titan En aan @Bogatyr dank en appreciatie voor opnieuw een voortreffelijke presentatie aan lekker strak tempo! Op naar nummer 52 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 4 uur geleden zei Urbeto: Begrijp me niet verkeerd, ik had geen absolute topklassering verwacht. Daarvoor is het speelveld hier veel te conservatief op het gebied van niet-Engelstalige nummers. Tegelijkertijd vind ik echter ook dat mijn nummer absoluut niet in het rechterrijtje thuishoort. Het is immers echt geen slecht nummer. Hetzelfde zie je terug bij de Franse en Maleisische inzendingen. Geen slechte nummers en ook niet geheel doorsnee in hun soort, maar voor het gros hier is dat al te gewaagd. Veel mensen schieten hier direct in de 0-puntenmodus zodra ze een vreemde taal horen en dat wist ik van tevoren, al hoop ik stiekem dat m'n tirades over dit feit hier een keer zijn vruchten afwerpen Jij hebt het volgens mij met zo'n zoetsappig Deens nummer ook nog een keer tot het podium geschopt. Ik meen in één van de edities die ik organiseerde. Over blunders gesproken: Bogatyr organiseerde deze editie Ik wil de volgende editie best oppakken trouwens, mocht dat naar ieders goeddunken zijn. Tja, ik vind ook wel eens dat mijn inzending een hogere klassering verdient dan het krijgt. Sterker nog, dat gevoel heb ik best regelmatig. Maar dat is nou eenmaal onderdeel van de ervaring. Je zult je er bij moeten neerleggen dat niet iedereen dezelfde smaak als de jouwe heeft. Maar goed, volgens mij kun je dat best wel en voerde je vooral een toneelstukje omdat ik je zat op te stoken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 17 minuten geleden zei Grote Ree: Tja, ik vind ook wel eens dat mijn inzending een hogere klassering verdient dan het krijgt. Sterker nog, dat gevoel heb ik best regelmatig. Maar dat is nou eenmaal onderdeel van de ervaring. Je zult je er bij moeten neerleggen dat niet iedereen dezelfde smaak als de jouwe heeft. Maar goed, volgens mij kun je dat best wel en voerde je vooral een toneelstukje omdat ik je zat op te stoken. Het mag geen verrassing heten dat ik niet de allerbeste verliezer ben, maar mijn reactieretoriek in de laatste dagen was natuurlijk wel erg aangedikt in de geest van Socrates Het nieuwe topic gaat vanavond openen, dus zoek vast wat uit allemaal! Handen bij de knoppen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 4 minuten geleden zei Urbeto: Het mag geen verrassing heten dat ik niet de allerbeste verliezer ben, maar mijn reactieretoriek in de laatste dagen was natuurlijk wel erg aangedikt in de geest van Socrates Het nieuwe topic gaat vanavond openen, dus zoek vast wat uit allemaal! Handen bij de knoppen! Hahaga heb al iets in mijn hoofd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Bedankt nog @Bogatyr voor de strakke organisatie! Uiteraard ook proficiat @Titan met de eerste Zuid-Amerikaanse overwinning. Ik heb het een aantal keer geprobeerd (en nog verdraaid dichtbij gekomen met Uruguay back in the day) maar het is eindelijk iemand gelukt en werd hoogtijd ook. Fijne inzending ook. @Tim' en @Aaron21 ook props voor het halen van de eremetalen. Zelf ben ik wel tevreden met deze editie met Estland, hoewel wel jammer dat ik dan net op het einde de aansluiting bij de top verlies. Desondanks twee keer top-tien op rij met onze Estse vrieden; ik vind het helemaal mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Gefeliciteerd Titan! En dank voor de organisatie Boga! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten