Copywriter Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus @La Pulga is mijn vraag ondergesneeuwd in het topic? Baas en Pasveer te koop? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 7 minuten geleden zei La Pulga: Ben je wel helemaal lekker? Tuurlijk ga ik met beide akkoord. @chrisje1993 Ook akkoord dan. #roadtoMessi Kaplan nog te koop? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 1 minuut geleden zei Copywriter: @La Pulga is mijn vraag ondergesneeuwd in het topic? Baas en Pasveer te koop? Kom maar met je biedingen. 1 minuut geleden zei Mansveld: Kaplan nog te koop? Twijfel ik nog over, heb niet heel veel goede verdedigers eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus @La Pulga aangezien Janse al weg is, geef ik je 5 miljoen voor een combideal Baas + Banel + Vink. Deal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 1 minuut geleden zei La Pulga: Kom maar met je biedingen. Twijfel ik nog over, heb niet heel veel goede verdedigers eigenlijk. Ok, en anders spits Boerhout? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Zojuist zei Fantasy: @La Pulga aangezien Janse al weg is, geef ik je 5 miljoen voor een combideal Baas + Banel + Vink. Deal? Ik mag je heel graag, maar dit vind ik wel een beetje te weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Zojuist zei Mansveld: Ok, en anders spits Boerhout? Die mag wel weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Zojuist zei La Pulga: Die mag wel weg. Wat wil je ervoor? Miljoentje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Zojuist zei La Pulga: Ik mag je heel graag, maar dit vind ik wel een beetje te weinig. Maken we er 6 miljoen van, praten we nergens meer over. #roadtoMessi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 1 minuut geleden zei Mansveld: Wat wil je ervoor? Miljoentje? Kleine 1,5 miljoen en ik breng hem naar je. 1 minuut geleden zei Fantasy: Maken we er 6 miljoen van, praten we nergens meer over. #roadtoMessi Je bent me aan het afzetten terwijl iedereen mee kan kijken, vind ik niet leuk van jou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus (bewerkt) Zojuist zei La Pulga: Kleine 1,5 miljoen en ik breng hem naar je. Deal dan @chrisje1993 boerhout voor 1,5 miljoen naar mij 6 augustus bewerkt door Mansveld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Moet ik dan Chris een PM sturen of hoe zit dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Zojuist gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 1 minuut geleden zei La Pulga: Moet ik dan Chris een PM sturen of hoe zit dat? Ja volgens mij wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 2 minuten geleden zei La Pulga: Kleine 1,5 miljoen en ik breng hem naar je. Je bent me aan het afzetten terwijl iedereen mee kan kijken, vind ik niet leuk van jou. Kom eens met een tegenbod dan? Wat heb je zelf in gedachten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Ik reageer zo als ik thuis ben even op welke spelers er weg mogen enzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Zojuist zei Fantasy: Kom eens met een tegenbod dan? Wat heb je zelf in gedachten We gaan ruilen, wie mag er van jou weg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus @Whitewolf345 wordt nooit mijn aankoopmakelaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 2 minuten geleden zei La Pulga: We gaan ruilen, wie mag er van jou weg? Giuliany Ben-David dos Santos en Samir Lagsir staan op de nominatie te mogen vertrekken uit Zwolle en ook over Apostolos Vellios valt te praten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 2 minuten geleden zei Kelvin: @Whitewolf345 wordt nooit mijn aankoopmakelaar Hahahaga als je weet hoe ik van Axel Dongen aan het draaien krijg wordt die veel meer waard🤣 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 1 minuut geleden zei Whitewolf345: Hahahaga als je weet hoe ik van Axel Dongen aan het draaien krijg wordt die veel meer waard🤣 Mag ik hem terug? @Fantasy die ken ik allemaal niet, ik ga ze even scouten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Zojuist zei La Pulga: Mag ik hem terug? @Fantasy die ken ik allemaal niet, ik ga ze even scouten. De portemonnee heeft nog wat rek in Zwolle wel, mocht je geen interesse in deze sterspelers hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus @La Pulga Pasveer 800K en Baas 2 miljoen @Mansveld Behounek wil ik houden sorry vergeten te vermelden @chrisje1993 de Waal 2 miljoen Meerveld 9 miljoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 9 minuten geleden zei La Pulga: Mag ik hem terug? Hahahs. Je hebt nu 7,5 miljoen voor messi erbij. Wie weet lukt het mij ook niet bij az🤣 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 27 minuten geleden zei nasje92: 2 miljoen 1,75 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten