cimbomcu Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Eindstand: 1. PSV 2. Ajax 3. AZ 4. Feyenoord 5. FC Utrecht 6. FC Twente 7. NEC 8. Sparta Rotterdam 9. SC Heerenveen 10. Fortuna Sittard 11. Go Ahead Eagles 12. FC Groningen 13. PEC Zwolle 14. Willem II 15. NAC Breda 16. Heracles Almelo 17. Almere City 18. RKC Waalwijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september (bewerkt) Ik verwacht zeker geen goed seizoen van Feyenoord dit jaar, maar als we echt onder Ajax eindigen dan mag je de hele directie/staf/weet ik veel welke verantwoordelijken allemaal op straat zetten hoor. Dat moet zelfs met deze selectie nog wel lukken. 14 september bewerkt door Sick Blik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september 6 uur geleden zei Sick Blik: Ik verwacht zeker geen goed seizoen van Feyenoord dit jaar, maar als we echt onder Ajax eindigen dan mag je de hele directie/staf/weet ik veel welke verantwoordelijken allemaal op straat zetten hoor. Dat moet zelfs met deze selectie nog wel lukken. Nou... dat is meer op gevoel vrees ik. Hangt er ook een beetje vanaf hoe Ajax de rest van het seizoen speelt neem ik aan. Als ze netjes 80 punten halen dan is het anders, als dat ze de hele tijd moeite hebben met Fortuna en Go Ahead. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Ben er een beetje laat mee, maar soit. Eindstand: 1. PSV 2. Ajax 3. Feyenoord 4. AZ 5. FC Utrecht 6. NEC Nijmegen 7. FC Twente 8. FC Groningen 9. SC Heerenveen 10. Fortuna Sittard 11. Go Ahead Eagles 12. Sparta Rotterdam 13. Willem II 14. PEC Zwolle 15. Almere City 16. NAC Breda 17. Heracles Almelo 18. RKC Waalwijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 november Auteur Share Geplaatst 1 november Op 4-8-2024 om 15:46 zei 007mark: Haalt de kerst niet: Jeroen Rijsdijk Bingo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten