ROEMM Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Pfoe, dat scheelde niet veel. Keurig seizoen gedraaid. Is natuurlijk al van de zotte dat je met zo’n beperkt team tweede wordt, chapeau! Nu wat gerichte versterkingen en die titel is voor jou volgend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Zeer knappe eindspurt, en met de beker ook een mooie prijs. Een tweede seizoen kunnen we op deze manier eigenlijk alleen maar toejuichen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 augustus Auteur Share Geplaatst 19 augustus Roda JC - Seizoen 2017/2018 Voorbereiding Roda JC - Seizoen 2017/2018 Transfers inkomend Roda JC - Seizoen 2017/2018 Transfers uitgaand Roda JC - Seizoen 2017/2018 Johan Cruijff Schaal Roda JC - Seizoen 2017/2018 Champions League voorronde Roda JC - Seizoen 2017/2018 Europa League voorronde Roda JC - Seizoen 2017/2018 Europa League loting Roda JC - Seizoen 2017/2018 Selectie Roda JC - Seizoen 2017/2018 Reacties @ROEMM Versterkingen zei je? Heb een compleet nieuw team gehaald haha @MariusHet begin is in ieder geval wel aardig, ben ook erg blij met ons teampie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus Aan de transfers zal het in ieder geval niet liggen! In Europa eigenlijk prima om in de EL terecht te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus Zo, die selectie is aardig op de schop gegaan inderdaad. Opvallend dat je enkele sterkhouders van vorig jaar, zoals Rutjes en die veelscorende spits, van de hand hebt gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus Allemaal huurlingen die niets voelen voor de club Roda JC. Dit gaat nog wel een paar jaar duren voordat je de titel weet te pakken gok ik zo. Welk team pak je in FM18 na dit seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus Drukke transferzomer gehad, al was je Schilder snel zat. Wel leuk om die 'oude' namen te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus Dat is een pittige transferperiode geweest. Pak die titel nu naar en versla die Genkies Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus Zie dit helaas nu pas, echt goed man , John Goossens je beste speler bij Feyenoord, Kezman bij Groningen, cult Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 augustus Auteur Share Geplaatst 22 augustus Roda JC - Seizoen 2017/2018 Eredivisie wedstrijden Roda JC - Seizoen 2017/2018 Eredivisie tussenstand Roda JC - Seizoen 2017/2018 KNVB Beker Roda JC - Seizoen 2017/2018 Europa League wedstrijden Roda JC - Seizoen 2017/2018 Europa League eindstand Roda JC - Seizoen 2017/2018 Transfers inkomend Roda JC - Seizoen 2017/2018 Transfers uitgaand Roda JC - Seizoen 2017/2018 Selectie Roda JC - Seizoen 2017/2018 Reacties @Marius Ja dit zijn wel lekkere transfers geweest @ROEMMRutjes vond het niet meer zo leuk bij ons en die Cleo werd een bankzitter. Was wel echt een heldje ja @bas huijsmans Als Palmaatje, mag jij de volgende team uitkiezen in FM18 @Renato Die Schilder zat al echt heel snel te klagen vanwege concurrentie, dan mag die lekker gaan inderdaad! @Djurovski Genkie is verslagen! @joostmakaay Volgens mij gaat dit nog wel even door, maar inderdaad die Goossens heeft me echt verbaasd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Dat gaat lekker vertoeven worden in Drenthe bij FC Emmen in FM18! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Prima eerste seizoenshelft gedraaid. Het gemak waarmee je o.a. Ajax uit de beker kegelt, zegt me dat je ‘gewoon’ de landstitel gaat pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Loopt lekker! De titel valt zeker niet uit te sluiten. Mooie run ook in Europa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Lekker bezig in Aachen Noord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Lekker man, Kan hier alleen maar van dromen in RL haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 augustus Auteur Share Geplaatst 25 augustus Roda JC - Seizoen 2017/2018 Eredivisie wedstrijden Roda JC - Seizoen 2017/2018 Eredivisie eindstand Roda JC - Seizoen 2017/2018 KNVB Beker Roda JC - Seizoen 2017/2018 Europa League wedstrijden Roda JC - Seizoen 2017/2018 Selectie Roda JC - Seizoen 2017/2018 Reacties @bas huijsmans Ik ben echt heel blij dat Emmen niet in de Eredivisie speelt @ROEMMHelemaal niets in Amsterdam!! @MariusEuropees ging het wat minder, Valencia toch een maatje te groot. @DjurovskiJe blijft ze maar verzinnen he? Verzin anders ook even een Eredivisie club voor mij, geen Groningen aub. @MarF_RJC Haha, was best een leuke uitdaging dit inderdaad. Kreeg wel geluk met Benfica als moederclub, die Zé Gomes was echt een baasje Wil je een mention, dan krijg je die. Wil je geen mention, zeg het dan.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Kampioen op doelpuntensaldo ... én de beker. Dan mag je er Europees snel uitliggen na Nieuwjaar hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Ik vind ADO wel een mooie uitdaging voor FM18 Gefeliciteerd met de titel en de beker lekker gedaan daar bij die Koempels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Wat zei ik? Gewoon kampioen, al werd het nog behoorlijk spannend. Ben benieuwd welke club je als vervolg kiest. Sparta degradeerde dat seizoen, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Op 29-7-2024 om 21:20 zei La Pulga: kent hij deze selectie wel? Zat ff terug te lezen en dit is me toch een partij confronterend zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 september Auteur Share Geplaatst 3 september PSV - Seizoen 2017/2018 Voorbereiding PSV - Seizoen 2017/2018 Transfers inkomend PSV - Seizoen 2017/2018 Eredivisie wedstrijden PSV - Seizoen 2017/2018 Eredivisie tussenstand PSV - Seizoen 2017/2018 Europa League play-offs PSV - Seizoen 2017/2018 Europa League loting PSV - Seizoen 2017/2018 Selectie PSV - Seizoen 2017/2018 Reacties @Marius Haha ja ging weer prima, wel wat geluk gehad! @DjurovskiJa ADO wordt em niet, PSV heb ik gelukkig nog niet gehad dus wordt maar een keer tijd @ROEMM Sparta zit er nog wel tussen maar ook erg lastig, wellicht pak ik ze een jaartje mee. @MagikarpWereld van verschil inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september Dit wordt slechts een opdracht van één seizoentje, nee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september Benieuwd welke club je volgend jaar mee gaat spelen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 september Auteur Share Geplaatst 6 september PSV - Seizoen 2017/2018 Transfers inkomend PSV - Seizoen 2017/2018 Transfers uitgaand PSV - Seizoen 2017/2018 Eredivisie wedstrijden PSV - Seizoen 2017/2018 Eredivisie tussenstand PSV - Seizoen 2017/2018 KNVB Beker PSV - Seizoen 2017/2018 Europa League PSV - Seizoen 2017/2018 Europa League eindstand PSV - Seizoen 2017/2018 Selectie Pirlo en Kaka zijn ondertussen gestopt PSV - Seizoen 2017/2018 Reacties @Marius Haha ja, deze editie vond ik niet zo leuk dus ik gooi me troefkaart er in @Stefan Ons geheimpje he! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 6 september Share Geplaatst 6 september Wat moet PSG met Mauro? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten