delichris Geplaatst 5 augustus Auteur Share Geplaatst 5 augustus Seizoen 2025 - 2026 Ik ben tevreden over de voorbereiding, maar dat wij dan meteen verloren van Juventus was niet mijn idee om zo te starten. Gelukkig hebben wij het hersteld. We gaan deze maand beginnen aan onze Champions League campagne. Daarin spelen wij deze maand tegen AEK Athene en RB Salzburg. Normaal gesproken moet dit minimaal vier punten zijn voor ons. In de Serie A gaan we spelen tegen Sassuolo, Cagliari en AS Roma. Daarin wordt het wat minder punten verwacht door mijzelf omdat wij ook tegen AS Roma spelen. Bologna - AEK Champions League RB Salzburg - Bologna Champions League September Stand Serie A Stand Champions League Manager van de maand Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @MNie Het is een geweldige keeper om er bij te hebben. @Marius Ik speel altijd graag een lange voorbereiding, want daar heb je later profijt aan. Die nederlaag is zuur voor ons, maar daarna goed hersteld. @Djurovski @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus Foutloze maand, beloond met de koppositie. Dat kan alleen maar deugd doen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 augustus Auteur Share Geplaatst 6 augustus Seizoen 2025 - 2026 Wat een heerlijke maand hadden wij gespeeld in september. De start in de Champions League is geweldig voor ons. Natuurlijk hadden wij geen beste tegenstanders, maar je moet de wedstrijden wel zien te winnnen. Ook in de Serie A gaat het nu lopen zo lijkt het. Deze maand spelen wij tegen Internationale, Torino, Fiorentina en Atalanta Bergamo in de Serie A. Chelsea is onze tegenstander in de Champions League. Bologna - Chelsea Champions League Bologna - Atalanta Bergamo Serie A Oktober Stand Serie A Stand Champions League Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Marius Het was een hele mooie maand voor ons. @MNie @Djurovski @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus De start is prima hoor zowel in de CL als in de competitie een 5-2 nederlaag is dan wel een pittige Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Op een uitschuiver na tegen Inter blijf je enorm sterk bezig. Ook die 9/9 in de CL is zeker knap te noemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 augustus Auteur Share Geplaatst 7 augustus Seizoen 2025 - 2026 De nederlaag tegen Internationale was zuur, maar het maakt ons wel weer scherp. Dit soort wedstrijden kunnen gebeuren, maar ik wil ze wel zo min mogelijk. In de Champions League blijven wij goed bezig en ik hoop dat het deze maand net zo gaat, want dan spelen wij tegen FC Barcelona en PSV. In de Serie A spelen wij tegen Genoa, Napoli, Hellas Verona en Salernitana. FC Barcelona - Bologna Champions League PSV - Bologna Champions League Napoli - Bologna Serie A November Stand Serie A Stand Champions League Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Djurovski In de CL gaat het goed voor ons, maar die nederlaag is wel zuur. @Marius Die nederlaag kwam ons slecht uit, maar het maakt ons ook sterker. In de CL verrassen wij aardig moet ik zeggen. @MNie @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Weer een meer dan prima maand. Wanneer je punten laat liggen, valt dat te kaderen. Zeer knap dat je nu ook de leidersplaats in de CL te pakken hebt. Dat is toch een leuke mijlpaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 augustus Auteur Share Geplaatst 8 augustus Seizoen 2025 - 2026 Ik blijf het zeggen. We doen het verrassend goed in de Champions League. Zo verrassend zelfs dat wij nu bovenaan staan. In de Serie A gaat het ook goed en dat moet ik vooral zo blijven halen. Het bestuur is dit ook opgevallen en ze willen mijn contract weer openbreken en daar zeg ik geen nee tegen. Ik ga bijtekenen tot 2030. Ik ben hier dus nog wel even. Deze maand spelen wij in de Champions League tegen Juventus en in de Serie A gaan we spelen tegen Frosinone, Monza, Udinese en Lazio Roma. Nieuw contract Bologna - Juventus Champions League Bologna - Udinese Serie A December Stand Serie A Stand Champions League Loting Copa Italia Individuele prijzen Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Marius We doen het aardig goed ook al verliezen we een wedstrijd. Het kan niet altijd zes zijn. Dat is een zin die ik al vaker gehoord heb deze week. @Djurovski @MNie @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus De verschillen waren beperkt in eigen land afgelopen periode maar je begint aardig uit te lopen in de Serie A. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus Je draait echt heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 augustus Auteur Share Geplaatst 10 augustus Seizoen 2025 - 2026 Halverwege het seizoen en dan gaan we het weer hebben over trasnsfers. Want daar begin ik maar eens mee. Ik begin het dan maar eerst over de uitgaande transfers. Ik heb heel veel spelers gratis laten vertrekken. Het zijn voornamelijk tweede elftal spelers en wat jeugdspelers die nooit een kans gaan krijgen. Richarlison gaat alweer na een halfjaar weg. Hij moet zelfs weg van mij, maar daar later meer over. Hij vertrekt naar RB Leipzig voor 29,5 miljoen. Federico Ravaglia gaat naar PSV. Hij was mijn derde keeper en wij krijgen 1,7 miljoen. En ook Zizo moet weg van mij. Hij gaat naar Manchester City voor 31,5 miljoen. En dan mijn inkomende transfers. Antony komt naar ons toe. Hij komt over van Manchester United en wij betalen hun 17,75 miljoen. Vanwege de non EU speler kan ik hem niet inschrijven. Zelfs niet nu ik Richarlison en Zizo heb verkocht. Kortom ik heb een half jaar niets aan hem. Noa Lang komt over van Arsenal. Wij betalen hun 14,5 miljoen. De laatste die komt is Moises Kean. Ik moest een nieuwe aanvaller hebben en wij betalen Aston Villa 21 miljoen. We gaan ook voetballen deze maand. We spelen tegen Milan, Palermo, Juventus en Parma in de Serie A. Internationale is onze tegenstander in de halve finale van de Supercopa. In de Champions League gaan we spelen tegen Manchester City en Feyenoord. Transfers uit Transfers in Spoiler Faciliteiten Halve finale Supercopa Manchester City -Bologna Champions League Bologna - Feyenoord Champions League Januari Stand Serie A Stand Champions League Loting Copa Italia Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Marius Ik ben blij om een beetje los te zijn in de competitie om zo wat lucht te verschaffen. @Djurovski Ik heb niets te klagen op dit moment. @MNie @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 augustus Share Geplaatst 10 augustus Toch een paar oorwassers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 augustus Auteur Share Geplaatst 11 augustus Seizoen 2025 - 2026 Dit wordt mijn laatste update. Ik ga morgen een week op vakantie. Even de batterij opladen en leuke dingen doen. Lekker eten en lekker drinken. Dat wij bij de beste acht van Europa zouden zitten had ik niet verwacht. Ik dacht de play-offs te gaan halen. We mogen een ronde overslaan en dat is wel lekker voor ons als team. Ik ben er wel achter gekomen dat de selectie te dun is geworden. Antony mag ik niet inzetten en daarom heb ik maar twee jeugdspelers toegevoegd aan de selectie. Dat is een derde keeper en een aanvallende middenvelder. Zo kan ik Almada ook af en toe rust geven. Deze maand spelen wij tegen Venezia om de Copa Italia. Deze wedstrijd weten wij te winnen met 2-1 na verlenging. We spelen nu tegen AC Milan in de halve finale. In de Serie A spelen wij tegen Sassuolo, Cagliari, Internationale en Torino. Bologna - Internationale Serie A Bologna - AC Milan Copa Italia Februari Stand Serie A Loting Champions League Manager van de maand Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Djurovski Ja we hadden wat pittige nederlagen, maar het waren ook geen slechte tegenstanders. Verder blijven we goed meedoen. @Marius @MNie @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus Zeer sterke periode weer!! Vooral veel plezier in mijn stad! Ga ik morgen richting het mooie Drenthe 😁 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 augustus Auteur Share Geplaatst 11 augustus 7 minuten geleden zei MNie: Zeer sterke periode weer!! Vooral veel plezier in mijn stad! Ga ik morgen richting het mooie Drenthe 😁 Een nieuw tv programma. Jouw provincie, mijn provincie ipv jouw vrouw, mijn vrouw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus Best wel wat transfers voor een wintermercato! Wel balen dat Antony de eerste 6 maanden nog niet kan meespelen. Administratief foutje? De resultaten in februari waren weer sterk nadat het in januari wat op en af ging. Nationaal zie ik je de prijzen wel pakken. Vooral benieuwd wat het vervolg wordt in Europa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus Sterke maand met alleen maar groene bolletjes. Fijne vakantie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 augustus Auteur Share Geplaatst 23 augustus Seizoen 2025 - 2026 Ik ben terug van vakantie en het was een heerlijke week op Scheveningen. We hebben zelfs de Olympische sporters gezien en mijn zoon kon mooi even de handtekening van Harrie Lavreysen bemachtigen. Verder nog naar de Waalsdorpervlakte en het Oranje Hotel geweest. En verder heerlijk genoten van het mooie weer. Oja en maandag 12 augustus nog op tv geweest. Verder blijf ik gewoon mezelf hoor. Ik zal niet naast me schoenen lopen nu ik op tv ben geweest . En dan over na de novelle. Ik moest even hier weer in komen. Ik heb ondertussen weer wat updates klaar staan en kan dus weer updaten. Deze maand gaan we een nieuwe lichting talenten krijgen, maar hele grote talenten zitten er niet bij. In de Champions League spelen wij de dubbele confrontatie tegen Juventus. En in de Serie A spelen wij tegen Fiorentina, Atalanta Bergamo, Roma en Genoa. Nieuwe jeugdlichting Juventus - Bologna Champions League Bologna - Juventus Champions League Maart Stand Serie A Loting Champions League Overzicht manager Financien Antwoorden op posts users @MNie Het was een mooie periode voor ons en nu nog even zelf genieten van mijn laatste week vakantie. @Marius Ik kon Antony registreren als ik een andere non EU speler verkocht en dat deed ik, maar nog steeds kon ik hem niet registreren. Dus ik snap er niets van. Nu zullen wij het zonder hem moeten doen. Het kan nog alle kanten op gaan voor ons. @Djurovski Het was een mooie maand voor ons en ik had een fijne vakantie. @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Sterk uit de vakantie gekomen. Succes tegen PSG Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Meteen weer prima de draad opgepakt. Tegen Juve ging het wat moeilijker, maar PSG belooft nu al helemaal een taaie klant te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 augustus Auteur Share Geplaatst 24 augustus Seizoen 2025 - 2026 We zijn goed bezig op dit moment. Zelfs kwartfinale Champions League had ik niet verwacht. Hiervoor moeten wij wel PSG zien te verslaan. Deze club heeft zo'n budget dat zij vele malen sterker zijn dan dat wij zijn. Maar ik ga wel kijken wat er mogelijk is om ze te verslaan. Dat moet dan deze maand gebeuren als het dubbele programma met hun is. In de Serie A gaan we spelen tegen Napoli, Hellas Verona, Salernitana en Frosinone. In de Copa Italia spelen wij tegen AC Milan in de return van de halve finale van de Copa Italia. PSG - Bologna Champions League Bologna - PSG Champions League AC Milan - Bologna Copa Italia April Stand Serie A Affiche Copa Italia finale Overzicht manager Financien Antwoorden op posts users @Djurovski We zijn weer goed bezig. We hebben alle geluk nodig tegen PSG. @Marius PSG zal normaal gesproken een brug te ver zijn, maar je weet nooit hoe het loopt. @MNie @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus PSG nog een maatje te groot maar dat is geen schande. Je ligt verder wel gewoon op koers voor de dubbel en dat zou een hele mooie prestatie zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus Oef niet te beste maand qua overwinningen maar hoewel psg de betere was doe je nog prima mee in de competitie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 augustus Auteur Share Geplaatst 25 augustus Seizoen 2025 - 2026 Onder mijn leiding staan we voor het eerst in de finale van de Copa Italia. Dat is toch best wel een hoogtepunt voor dit seizoen. En in de finale treffen wij een topper genaamd Napoli. Zij willen ook heel graag deze beker winnen. We moeten hoe dan ook er voor vechten. Bij een kleinere tegenstander hadden wij meer kans hebben om te winnen, maar nu wordt het toch een pittige strijd voor ons en ook voor Napoli. Aankondiging Copa Italia finale Road to the final Bologna Road to the final Napoli Opstellingen Bologna - Napoli Finale Copa Italia Antwoorden op posts users @Marius We konden het niet bolwerken tegen PSG. Maar wie weet kunnen wij nog de Italiaanse dubbel pakken. @Djurovski Het was misschien niet een beste maand, maar we staan qua prijzen in Italië er nog goed voor. In de CL kunnen wij met opgeheven hoofd verlaten. @MNie @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Op strafschoppen maar goed he hebt hem binnen en dat is het belangrijkste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten