delichris Geplaatst 13 september Auteur Share Geplaatst 13 september Seizoen 2026 - 2027 We zijn alweer in januari beland en dat betekent ook een transferperiode. Ik begin met de uitgaande transfers. Alex Valle vertrekt naar Stuttgart voor 10 miljoen. Fiaschini vertrekt naar Frosinone en verder heb ik nog wat spelers verhuurd. En ik heb ook ons versterkt en ik moet zeggen daar ben ik heel blij mee. Zaniolo komt over van FC Barcelona voor 45,5 miljoen. Hij is een winger die vooral op de linkerkant gaat spelen en is ook nog eens Italiaans. Reijnders komt over van AC Milan en kost ons 34 miljoen en is een middenvelder. Tot slot haal ik een linksback. Bartesaghi is een linksback en wordt gehuurd van Chelsea. Ik ben zeer tevreden over de transfers die ik gedaan heb. Uiteraard gaan we ook wedstrijden spelen. We spelen maar liefst negen wedstrijden. In de Serie A gaan we spelen tegen Parma, AC Milan, Sampdoria en AS Roma. In de Super Coppa spelen wij in de halve finale tegen Napoli. In de Copa Italia spelen wij tegen Lazio Roma. En in de Champions League gaan we spelen tegen Benfica en Porto. Transfers uit Transfers in Spoiler Halve finale Super Coppa Finale Super Coppa Benfica - Bologna Champions League Bologna - FC Porto Champions League Januari Stand Serie A Stand Champions League Loting Champions League Overzicht manager Financien Antwoorden op posts users @Marius Dat extra puntverlies kan ons de top acht kosten. In de Serie A gaat het spannend worden vermoed ik. @Djurovski Wie weet kunnen wij hem nog dichten. @Rikkert90 Met Inter hebben wij nu een geduchte tegenstander. @John Terry 2.0 @MNie @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september Goede zaken gedaan op de transfermarkt lijkt me. Veel wedstrijden voor januari. Prima resultaten ook. Enkel in de Serie A begin je wat meer achterop te hinken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 september Auteur Share Geplaatst 14 september Seizoen 2026 - 2027 Het was geen slechte maand voor ons. We pakken een prijs en deze hadden wij nog niet gewonnen. Ik heb nu wel alle prijzen in Italië gewonnen en daar ben ik wel trots op. We gaan naar de play-offs van de Champions Leauge en daarin moeten wij AC Milan zien te verslaan. In de Serie A gaan we spelen tegen Udinese, Sassuolo, Hellas Verona en Lazio Roma. In de Copa Italia gaan we spelen tegen Fiorentina. Udinese - Bologna Serie A AC Milan - Bologna Champions League Bologna - AC Milan Champions League Februari Stand Serie A Loting Champions League Overzicht manager Financien Antwoorden op posts users @Marius Over de transfers ben ik tevreden en ik maak me geen zorgen om de Serie A. Er komen nog genoeg wedstrijden aan. @Djurovski @Rikkert90 @John Terry 2.0 @MNie @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Milan overtuigend aan de kant gezet in de CL. Dan moet de volgende tegenstander ook lukken. Inter blijft wel presteren in de Serie A waardoor je toch vooral kan focussen op de andere prijzen lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september leuke transfers gedaan. Titel lijkt wel weg, Geen schande want de ploeg doet het heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rikkert90 Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Overtuigend gespeeld tegen Milan! Serie A titel lijkt inderdaad ver weg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 september Auteur Share Geplaatst 15 september Seizoen 2026 - 2027 Ik ben zeer tevreden over de wedstrijden Champions League wedstrijden tegen AC Milan. We zitten bij de laatste zestien en ik hoop dat wij Tottenham ook kunnen verslaan. Ik heb de titel uit mijn hoofd gezet. Het gaat is te groot geworden om nog een kans te hebben. Wie weet zijn we nog succesvol in de beker. Die 1-1 tegen Napoli is een mooie uitgangspositie. Deze maand spelen wij tegen Tottenham voor de Champions League. In de Serie A gaan we spelen tegen Genoa, Internationale, Monza en Torino. Ook krijgen wij een nieuwe lichting talenten. Hier zitten zo te zien wat leuke talenten bij en ik hoop dat zij zich goed gaan ontwikkelen. Nieuwe lichting talenten Bologna - Tottenham Champions League Tottenham - Bologna Champions League Maart Stand Serie A Loting Champions League Overzicht manager Financien Antwoorden op posts users @Marius We maken zeker kans tegen Tottenham. In de competitie ben ik bang dat Inter te ver weg is voor ons. @Djurovski Ik ben zeer tevreden over de transfers. Zo worden wij sterker. De titel lijkt wel uit zicht voor ons. @Rikkert90 Ik ben zeer blij hoe wij Milan aan de kant konden zetten. De competitie lijkt wel beslist. @John Terry 2.0 @MNie @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rikkert90 Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Inter laat wel punten liggen, nog een wedstrijd te goed. Wie weet ;-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Netjes over Spurs, maar je treft het niet met de loting. In de Serie A kan het alsnog spannend worden na je zege op Inter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 september Auteur Share Geplaatst 15 september Seizoen 2026 - 2027 Ik heb een mooi aantal updates klaar liggen en zodoende kan ik er voor vandaag er nog één maken. Gaat de Serie A toch nog spannend worden? En maken wij kans tegen Real Madrid in de Champions League? En hoe gaan we het doen tegen Napoli in de halve finale van de Copa Italia? Op al deze vragen gaan in deze update de antwoorden komen. Want we spelen tegen Real Madrid een dubbel programma in de Champions League. Napoli is dus onze tegenstander in de Copa Italia. En in de Serie A gaan we spelen tegen Venezia, Empoli en Fiorentina. Real Madrid - Bologna Champions League Bologna - Real Madrid Champions League April Stand Serie A Overzicht manager Financien Antwoorden op posts users @Rikkert90 Het lijkt toch nog spannend te gaan worden in de Serie A. @Marius Ik baalde van Real Madrid. Ik ga hopen op een stunt. @Djurovski @John Terry 2.0 @MNie @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Real was een maatje te groot, maar dat is geen schande. In de Serie A kan er plots nog heel veel. Wie had dat nog gedacht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 september Auteur Share Geplaatst 16 september Seizoen 2026 - 2027 Helaas geen kans op de Copa Italia of de Champions League. Maar de titel zit er nog steeds in. En wat een spanning gaat het worden. De titel gaat beslist worden op de laatste speeldag. Maar voor het zover is moeten wij eerst tegen Juventus, Napoli, Salernitana, Parma en Atalanta Bergamo. We sluiten onze competitie af tegen Napoli. Als wij winnen dan maken wij kans op de titel. Dan moet Inter verliezen of gelijk spelen. Wat een spanning in de Serie A. Bologna - Juventus Serie A Napoli - Bologna Serie A Mei Stand Serie A Overzicht manager Financien Antwoorden op posts users @Marius Ik ben tevreden over mijn CL avontuur. En nu is de vraag of wij als nog de titel kunnen winnen. @Rikkert90 @Michaelinho* @Djurovski @John Terry 2.0 @MNie @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rikkert90 Geplaatst 16 september Share Geplaatst 16 september Nog flink ingelopen op Inter. Heel mooi seizoen gedraaid zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 16 september Share Geplaatst 16 september Back in the game… maar uiteindelijk net niet genoeg. Hele knappe inhaalrace heb je er toch nog van gemaakt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september Jammer dat je het niet red. Tegen Real er uit is geen schande Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 september Auteur Share Geplaatst 18 september Seizoen 2026 - 2027 Het seizoen zit er op. Het is nu even bijkomen en dan weer door naar het nieuwe seizoen. Het is nu de update van de feiten en statistieken. Ranglijst competities en clubs Commercieel overzicht Terugblik Statistieken Individuele prijs Financien Antwoorden op posts users @Rikkert90 Toch hebben wij een goed seizoen gehad. @Marius We waren heel dichtbij om als nog de titel te pakken. @Djurovski Het was jammer, maar we hebben een mooi seizoen gespeeld. @Michaelinho* @John Terry 2.0 @MNie @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 18 september Share Geplaatst 18 september Veel groen gemarkeerde cijfers toch ook. Met die gemiddeldes zat het dus wel snor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 september Share Geplaatst 18 september Prima statistieken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rikkert90 Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september Dat zijn goede statistieken zeg, heel erg benieuwd naar aankomend seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 september Auteur Share Geplaatst 20 september Seizoen 2027 - 2028 Een nieuw seizoen staat op het punt van beginnen. Ik wil graag dit seizoen ver komen in de Champions League en ik wil de prijzen pakken in Italië. Ik had bijna vorig seizoen de titel als nog gepakt en dit seizoen moet het duidelijk zijn dat wij de gevreesde ploeg van Italië gaan worden. Daarom begin ik nu eerst met de inkomende transfers. Tygo Land is gratis van PSV naar ons gekomen en zal een plek op het middenveld moeten zien te veroveren. Luca Stanisci is een talentvolle Italiaanse middenvelder die gratis overkomt van Cagliari. Fabrizio Farinelli is een spits waar ik wel wat in zie en hij komt over van Sassuolo en wij betalen hun 10 miljoen. Joao Mario is een rechtsback die ik vorig seizoen op stage had aan het einde van het seizoen en nu mag hij bij ons aansluiten. Hij komt transfervrij naar ons. Romelu Lukaku komt ook transfervrij en wordt mijn eerste spits. Wel jammer voor Shaqueel. Matteo Ruggeri is een verdediger die centraal als linksback kan spelen en hij komt over van Arsenal. Wij betalen hun 65 miljoen. De laatste speler die naar ons komt is de Amerikaan Matt Carroll. Hij is een centrale verdediger die overkomt van Benfica. Hij staat te boek als wonderkind en wij betalen hun 16,25. En zo betalen wij 91 miljoen aan inkomende transfers. En waar spelers komen daar gaan ook spelers. Jesper Karlsson vertrekt naar Brighton voor 44 miljoen. Cristhian Mosquera vertrekt naar Borussia Dortmund voor 20 miljoen. Alessandro Plizzari wordt verhuurd aan Liverpool. Daniele Rugani gaat terug naar Juventus voor 9,5 miljoen. Timothy Weah gaat naar Bayer Leverkusen voor 50 miljoen. Nikola Muro gaat naar Feyenoord voor 22 miljoen. Ferdi Kadiogliu gaat naar Tottenham voor 28 miljoen. Nilkas Pyythia gaat naar Atalanta Bergamo voor 4,4 miljoen. En Tygo Land verhuur ik aan Pisa voor de rest van het seizoen. Zo krijgen wij 179 miljoen binnen aan transfergeld. Ook is er geloot voor de Champions League. Wij mogen aantreden tegen Sporting CP, Real Madrid, Chelsea, Real Betis, Real Sociedad, PSG, Slavia Praag en SK Rapid. Er zitten makkelijke teams bij, maar ook zware tegenstanders. Het wordt een hels karwei om bij de top acht te komen. Transfers in Spoiler Transfers uit Doelstelling Selectie Bologna Loting Champions League Antwoorden op posts users @Marius We hadden toch een aardig seizoen gespeeld. @Djurovski Ik ben zeker tevreden. @Rikkert90 Ik ben er ook erg benieuwd naar. We gaan in ieder geval uitpakken met de transfers. @Michaelinho* @John Terry 2.0 @MNie @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september Flink gehandeld en mooi wat verdiend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september Flink verdiend, maar ook prima aangekocht. Benieuwd wat Lukaku nog gaat brengen. In de CL ook een paar pittige tegenstanders met PSG, Chelsea en Real. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 september Auteur Share Geplaatst 21 september Seizoen 2027 - 2028 We gaan beginnen aan het nieuwe seizoen. We beginnen met drie thuiswedstrijden tegen wat kleinere teams. Daarna vertrekken we naar China voor vier leuke oefenwedstrijden. Daarna spelen wij weer twee thuiswedstrijden tegen kleine teams om de voorbereiding af te sluiten tegen drie teams in uitwedstrijden. Onze competitie begint tegen Fiorentina en daarna gaan we spelen tegen Sampdoria en Lazio. Kortom laat het seizoen maar beginnen. Voorbereiding Fiorentina - Bologna Serie A Augustus Stand Serie A Manager van de maand Overzicht manager Financien Antwoorden op posts users @Djurovski We moeten wel wat verdienen om niet te negatief te geraken aan het einde van het seizoen. @Marius Ik denk dat Lukaku sommigen gaat verrassen. Tenminste dat hoop ik. @Rikkert90 @Michaelinho* @John Terry 2.0 @MNie @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rikkert90 Geplaatst 21 september Share Geplaatst 21 september Heerlijk begonnen aan de competitie! Nul tegendoelpunten ook erg netjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Het vizier stond op scherp tijdens de voorbereiding en ook over de start valt niets te klagen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten