delichris Geplaatst 27 juli Auteur Share Geplaatst 27 juli Seizoen 2024 - 2025 We verbazen iedereen denk ik in de Serie A. We lijken mee te gaan doen om de titel en dat had ik ik van te voren nooit verwacht. Doordat wij geen Europese wedstrijden spelen krijgen wij meer rust, maar vanaf volgende maand gaan we weer verder in de Conference League. Deze maand gaan we spelen tegen Cremonese, Atalanta Bergamo, Napoli en AS Roma. In de Copa Italia spelen wij in de kwartfinale tegen Lazio Roma. Deze weten wij te winnen na verlengingen. In de halve finale moeten wij tegen Internationale. Napoli - Bologna Serie A Internationale - Bologna Copa Italia Februari Stand Serie A Loting Conference League Overzicht manager Financien Antwoorden op post van users @Marius Als we Juventus hadden verslaan was het heel mooi geweest en stonden we eerste. Het gaat een strijd worden met Juventus zo lijkt het. @'Jochem @Djurovski @MNie @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 27 juli Share Geplaatst 27 juli Je bevestigt in ieder geval en lijkt nu te kunnen gaan blijven meedoen in de titelstrijd. Leuke loting in Europa ook! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 juli Share Geplaatst 27 juli Je doet knap bovenin mee. Mooie aanwinst met van Persie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 27 juli Share Geplaatst 27 juli Knap dat je al mee doet voor de titel in Italië Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 juli Auteur Share Geplaatst 28 juli Seizoen 2024 - 2025 Deze maand mogen wij eindelijk weer Europees aantreden. We gaan de dubbele confrontatie aan met KRC Genk. In de Serie A gaan we spelen tegen Internationale, Torino, Catanzano en Genoa. Dat wij nu al meedoen om de titel is voor mij ook verrassend. We pakken niet veel punten tegen de grotere clubs, maar juist wel tegen alle kleine clubs en dat lijkt toch de sleutel te zijn tot succes. En deze maand krijgen wij ook weer een nieuwe jeugdlichting. Het zijn dit keer geen grote talenten, maar wel talenten die misschien ooit het eerste gaan halen. Jeugdlichting KRC Genk - Bologna Conference League Bologna - KRC Genk Conference League Maart Stand Serie A Loting Conference League Overzicht manager Financien Antwoorden op post van users @Marius We zijn heel sterk bezig. En in Europa hebben wij zeker een kans. Tevens een oude club van je die ver lijkt te komen. @Djurovski Het is heel apart om zo goed te zijn. Maar het seizoen is nog lang wat dat betreft. Met van Persie lijken wij goed in handen te hebben. @MNie Ik sta er ook van te kijken. Maar we gaan nu in de beslissende fase komen en dan zijn de toppers meestal wel op hun best. @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 28 juli Share Geplaatst 28 juli (bewerkt) Prima maand. Ook in de laatste sprint blijf je titelkandidaat. In Europa behoor je tot 1 van de favorieten denk ik. Al hou je best die Turken ook in ‘t oog 😁 28 juli bewerkt door Marius Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 juli Auteur Share Geplaatst 29 juli Seizoen 2024 - 2025 We doen het verrassend goed in de Serie A. Het sprookje genaamd Bologna gaat verder. Want heel stiekem maken wij kans op de titel. Deze maand spelen tegen Fiorentina, Sassuolo, Udinese en Salernitana. De druk ligt vooral bij Juventus, want zij moeten een titel pakken als topclub. Wij mogen het. In de Conference League spelen wij tegen Ludogorets in de kwartfinale. Dit moet normaal voor ons wel haalbaar zijn. Bologna - Ludogorets Conference League Ludogorets - Bologna Conference League Salernitana - Bologna Serie A April Stand Serie A Loting Conference League Overzicht manager Financien Antwoorden op post van users @Marius We doen aardig mee en de Turken weten wij te omzeilen. @Djurovski @MNie @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli Meer moeite met Ludo dan ik zou verwachten maar goed door is door en je blijft knap bovenin mee doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Ondanks wat puntenverlies toch de eerste plek weten te veroveren. Het blijft wel razend spannend. Ook in Europa was het spannender dan verwacht maar ben je nu toch echt wel de uitgelezen favoriet tussen de overgebleven clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 juli Auteur Share Geplaatst 30 juli Seizoen 2024 - 2025 Ik weet dat wij als club meer wedstrijden spelen deze maand, maar ik laat er maar drie zien. De stagair is door de hitte vergeten een screen van de maand mei te maken. We spelen in de Serie A tegen Lazio Roma. En in de Conference League spelen wij de dubbele confrontatie tegen AEK. Wat ik wel kan zeggen is dat de Serie A op de laatste speeldag is beslist. Bologna - AEK Conference League AEK - Bologna Conference League Lazio Roma - Bologna Serie A Mei Helaas geen screen. De stagair is bevangen door de hitte. Stand Serie A Affiche Conference League Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Djurovski Het was wat moeilijker dan ik ook had verwacht. Komt misschien ook wel doordat de spelers wat meer vermoeid zijn. Maar alles is nog mogelijk voor ons. @Marius Het gaat allemaal heel spannend worden voor ons. We kunnen alles verliezen, maar ook alles winnen. @MNie @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Campione woehoe en ook nog eens de finale gehaald met een te kloppen tegenstander Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli Heerlijk om de scudetto te pakken, zeker op de laatste speeldag! In Europa overtuigend naar de finale. Die moet je nu ook zien te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 juli Auteur Share Geplaatst 31 juli Seizoen 2024 - 2025 Wat een feest in Bologna. De titel is gepakt voor het eerst sinds 60 jaar. Wie had dat gedacht dat het zo snel ging. Maar goed ik ben nog lang niet klaar met de club. De volgende horde staat op het programma. De finale van de Conference League tegen Slavia Praag. Wij zijn de favoriet en dat weten wij. Ik ben van mening dat wij het nu moeten gaan afmaken. Aankondiging Conference League finale Road to the final Bologna Road to the final Slavia Praag Opstellingen Bologna - Slavia Praag Finale Conference League Antwoorden op posts van users @Djurovski Wel een verrassende kampioen. Van te voren nooit verwacht dat wij het zouden gaan worden. @Marius Het is lekker om zo kampioen te worden. Wij hadden geen druk, maar Juventus wel. @MNie @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli Met de vingers in de neus in de finale! Maar wat een mooie prijs erbij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Zoals verwacht de finale gewonnen. Gefeliciteerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 augustus Auteur Share Geplaatst 1 augustus Seizoen 2024 - 2025 Wat een seizoen hebben wij gespeeld. Kampioen geworden en heel verrassend de Conference League gewonnen. Volgend seizoen mogen wij de Champions League in. Ik verwacht niets, maar we gaan het wel zien. Maar nu eerst de update van de feiten en statistieken. Veldverwarming Ranglijst clubs en competitie Commercieel overzicht Terugblik Seizoenscijfers Statistieken Individuele prijzen Antwoorden op posts van users @Djurovski Dankje. Ik ben blij met deze Europese beker. @Marius Het ging gemakkelijk en dat mocht ook wel. Wij zijn vele malen beter dan Slavia Praag. @MNie @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Mooi overzicht altijd leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Mooi overzicht. Jovic bleek een nuttige vervanger van Zirkzee qua doelpuntenproductie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 augustus Auteur Share Geplaatst 3 augustus Seizoen 2025 - 2026 Het nieuwe seizoen gaat beginnen en ik moet zeggen dat ik er zin in heb. Waarom? Omdat wij Champions League voetbal gaan spelen en dat betekent veel geld zin binnen te harken zodat de club verder kan groeien. Want de club is nog lang geen topclub in Italië. We zijn gewoon nog subtop. Maar daar wil ik binnen nu en twee jaar verandering in brengen. Want als wij ieder jaar prijzen gaan pakken dan worden we zeker weten een topclub. Ik wil gewoon dat ploegen die naar ons komen bang zijn voor ons en dat moet zeker mogelijk zijn. En omdat te laten gebeuren zal ik spelers halen die al ervaren zijn, maar ook talenten. Want zo kan de club in mijn ogen ook groeien. En uiteraard de faciliteiten verbeteren, maar dat is van latere zorg. Eerst de spelers op orde brengen. Van de uitgaande transfers behandel ik alleen de belangrijke transfers. Mattia de Sciglio gaat naar Torino voor 400k. Dan Ndoye is verhuurd aan Everton. Nuno Tavares vertrekt naar Benfica voor een verhuurperiode. Remo Freuler gaat naar Atalanta Bergamo voor 8 miljoen. Mihajlo Ilic gaat naar RB Leipzig voor 8,75 miljoen. Stephan El Shaarawy gaat voor 3,3 miljoen naar Lazio Roma. Luka Jovic vertrekt naar Newcastle United voor maar liefst 47,5 miljoen. Eric Dier gaat terug naar Tottenham voor 15,5 miljoen. Kazper Karlsson gaat naar FC Porto voor 1,8 miljoen en zo haal ik 87 miljoen binnen. En dan mijn inkomende transfers. De eerste speler die naar ons komt is Shaqueel van Persie. Hij komt voor 26 miljoen over van Feyenoord. Deze transfer had ik vorig seizoen al beklonken, maar hij gaat nu pas in. Alex Valle is een talentvolle linksback die ook centraal kan spelen en komt gratis over van FC Barcelona. Ismael Gharbi is een talentvolle aanvallende middenvelder die gratis overkomt van PSG. Alessandro Plizzzari wordt mijn tweede / derde keeper en komt gratis over van Pescara. Ik wilde ervaring hebben en dat haal ik met Toni Kroos. Hij komt over van Real Madrid en kost ons 900k. Ik huurde hem vorig seizoen al en hij gaat nu de nummer één keeper worden. Ik heb het over Dennis Seimen. Hij komt over van Stuttgart en kost ons 24 miljoen. Nog meer ervaring komt eraan. Richarlisson komt over van Tottenham en wij betalen 15 miljoen voor hem. Ik zie in hem de eerste spits voor dit seizoen. Zizo is gehaald voor de plek van linker winger en hij komt over van Zamalek en kost ons niets. Hij kwam gratis over. Ik heb een nieuwe linksback gehaald en die luistert naar de naam Ferdi Kadioglu. Hij komt over van Fenerbache en kost ons 27,5 miljoen. De laatste speler is Cristhian Mosquera een talentvolle verdediger. Hij komt over van Valencia en wij betaalden 15 miljoen voor hem. Zo betalen wij 82 miljoen voor deze spelers. Ook is er geloot voor de Champions League. We hebben niet heel erg getroffen vind ik. We krijgen te maken met AEK Athene, RB Salzburg, Chelsea, FC Barcelona, PSV, Juventus, Manchester City en Feyenoord. Transfers uit Transfers in Spoiler Geen screen van Richardlisson. Doelstellingen Selectie Bologna Taktiek Loting Champions League Antwoorden op posts van users @Djurovski Dankje. @Marius Jovic is echt een goalgetter geweest voor ons. @MNie @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus Mooie transferperiode. Mooi ook dat Seimen er definitief is. Pittige loting in de CL wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus Veel vuurwerk weer qua transfers, maar je lijkt zeker goede zaken te doen. In de CL tref je vier topclubs, maar met Salzburg, AEK, PSV en Feyenoord heb je even goed kans op 12 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus Hoe ontwikkelt David Seimen zich? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 augustus Auteur Share Geplaatst 4 augustus Seizoen 2025 - 2026 We gaan eindelijk beginnen aan het seizoen. Ik heb een leuke voorbereiding in elkaar gezet. We gaan eerst een drietal uitwedstrijden spelen. Daarna vertrekken wij naar Amerika voor een kleine tour. Als we terug zijn spelen wij een drietal thuiswedstrijden tegen hele kleine teams. Om onze voorbereiding af te sluiten gaan we naar London voor een wedstrijd tegen Tottenham. In de Serie A gaan we spelen tegen Juventus, Palermo en Parma. Voorbereiding 100 wedstrijden Juventus - Bologna Serie A Augustus Stand Serie A Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Djurovski Na een maand had ik de transfer al beklonken vorig seizoen. Maar hij kwam nu pas definitief naar ons toe. We kunnen aan de bak in de CL. @Marius Ik vond dat wij ons moesten versterken vanwege de CL. Ik hoop dat wij kunnen stunten in de CL. @MNie Die gaat als een speer. Spoiler @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Wat een profiel! Geweldenaar zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Na een intense voorbereiding jammer genoeg de openingspartij verloren, maar daarna wel weer snel het goede gevoel te pakken gekregen lijkt het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten