Djurovski Geplaatst 19 juli Share Geplaatst 19 juli Conference is wel lekker om in te beginnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 juli Auteur Share Geplaatst 20 juli Seizoen 2024 - 2025 Na een mooi seizoen is het nu tijd voor het nieuwe seizoen. Willen we stappen maken dan moeten wij helaas afscheid nemen van spelers. Ook belangrijke spelers, want deze leveren geld op en daarmee kan ik dan weer nieuwe spelers gaan halen. Ik zal dus slim moeten gaan onderhandelen. Mijn doelstelling is gewoon Europees voetbal halen en mocht ik een prijs pakken dan ben ik meer dan tevreden. En dan nu eerst de uitgaande transfers. Aebischer kon mij niet overtuigen en gaat naar Young Boys Bern voor 5,25 miljoen. Tordiglione gaat naar Brescia voor 26,5k. Arnautovic gaat naar Internationale voor 8 miljoen. Castro gaat naar River voor 575k. El Azzouzi gaat naar Charleroi voor 1,1 miljoen. Luis Brinks gaat naar Pisa voor 2,3 miljoen. Cangiano gaat naar Cittadella voor 375k. Bonifazi gaat naar Empoli voor 875k. Pagliuca gaat naar Benevento voor 575 euro. Baldursson gaat naar Malmö FF voor 350k. Pavan gaat naar Torino voor 300k. van Hooijdonck gaat naar FC Twente voor 1,3 miljoen. Okwonkwo gaat naar Catanzano voor 400k. En dan nu de klapper van de transferperiode. Zirkzee vertrekt voor 76 miljoen naar Juventus. Ik kon hem niet tegen houden. Ik had namelijk een clausule van 76 miljoen in zijn contract gezet. Sensi vertrekt ook na een jaar voor 6 miljoen naar Fiorentina en de laatste die vertrekt is Lewis Ferguson. Hij gaat naar Tottenham voor 70 miljoen. Zo harken wij meer dan 170 miljoen binnen om betere spelers te gaan halen. En dan nu de inkomende transfers. Eric Dier komt gratis over van Tottenham en zal belangrijk worden voor de centrale positie achterin. Remo Freuler was al geregeld aan het begin van de game. Hij kost ons 5 miljoen. Rugani is ook een centrale verdediger en komt over van Juventus en kost ons 7,25 miljoen. Cuadrado is transfervrij en met zijn ervaring kan ik hem goed gebruiken aan de rechterkant. El Shaarawy is een aanvallende middenvelder die overkomt van AS Roma voor 2,2 miljoen. De Sciglio is gehaald als back-up voor de links en rechtsback positie. Hij kost ons 1 miljoen en komt over van Juventus. Na goede verhalen van @Djurovski heb ik besloten om Dennis Seimen te gaan huren als eerste keeper. Hij komt over van Stuttgart. Zortea is een rechtsback die zeker een kans maakt op een basisplaats. Hij komt over van Atalanta Bergamo en kost ons 7,25 miljoen. Weah is een rechterwinger die ook als linkerwinger kan spelen ook hij komt over van Juventus. Hij kost ons 5,25 miljoen. Tavares haal ik op bij Arsenal. Hij is een linksback en kost ons 8,25 miljoen. Jovic moet mijn nieuwe spits gaan worden. Hij komt over van AC Milan en kost ons 6 miljoen. En de laatste zomertransfer komt op naam van Almada. Hier was ik lang mee bezig. Hij komt over van Atlanta United en is een aanvallende middenvelder en kost ons 10,25 miljoen. Ook had ik in deze periode een overeenkomst met Feyenoord gekregen omtrent Shaqueel van Persie. Wij gaan hem huren vanaf 1 januari. Vanwege zijn leeftijd mag hij nog niet naar ons toe komen deze zomer. We zijn niet direct geplaatst voor het hoofdtoernooi van de Conference League. We zullen eerst gaan spelen tegen Brondby IF. Transfers uit Transfers in Spoiler Selectie Loting Conference League Antwoorden op post van users @Djurovski Ik ben tevreden om daar te beginnen aan mijn successen. Tenminste dat hoop ik. @MNie @Marius @chrisje1993 @Genkie_06 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli Wat een transfers zeg! Jammer natuurlijk om Zirkzee te verliezen maar over de gehele lijn lijk je me wel erg goede zaken gedaan te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli Dennis Seimen is de beste aankoop. Een van de beste keepers! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli Heerlijke transferperiode en met Seimen heb je een klasbak op doel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
'Jochem Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli Grote winst gemaakt op de transfermarkt en niet eens veel minder op geworden. Leuke tegenstander getroffen in de Conference League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 juli Auteur Share Geplaatst 21 juli Seizoen 2024 - 2025 Het seizoen gaat nu echt beginnen. Ole gaat de voorbereiding doen zodat ik bezig kon zijn met de transfers en andere zaken. En ik kan zo ook mooi zien wie in de basis gaan starten aan het begin van de competitie. De voorbereiding is misschien niet heel sterk qua tegenstand, maar we kunnen wel vertrouwen gaan tanken. In augustus spelen we de tweeluik tegen Brondby. In de Serie A gaan we spelen tegen AC Milan en Juventus. Voorbereiding AC Milan - Bologna Serie A Brondby IF - Bologna Conference League Bologna - Brondby IF Augustus Stand Serie A Loting Conference League Overzicht manager Financien Antwoorden op post van users @Marius De hele zomer stond Zirkzee in belangstelling van vele topclubs. Het was gewoon wachten op het juiste bedrag. Dat kon ik ook niet laten lopen omdat het heel veel geld is. @MNie Het is een groot talent. Ik hoop hem vast te kunnen leggen voor volgend seizoen. @Djurovski Ik ga het zien. Ik ben tevreden over hem tot op heden. @'Jochem Ik ben zeer tevreden over mijn transfers en met Brondby heb ik een tegenstander gekregen die wij kunnen verslaan. @chrisje1993 @Genkie_06 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli Goede start en in Europa moet je doorgaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Genkie_06 Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli Voorbereiding liep prima, de start van het seizoen leek wat moeizamer maar toch sterk begin hoor! Loting Conference league is zeker doenbaar. Veel succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli Balen om de Serie A te starten met een nederlaag maar de tegenstand was dan ook niet van de poes. Wel knap om op speeldag 2 dan wel te winnen van Juve. De loting voor de Conference League is goed te doen, al zien we wel nog relatief bekende namen voorbij komen. Dat je twee keer een Tsjechische tegenstander krijgt is eigenlijk ook wel te gek voor woorden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
'Jochem Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli Conference league loting lijkt te doen te zijn. Hopelijk snel herpakken in de competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli Zonde van de nederlaag tegen Milan maar goed dat is ook een topclub. De Conference moet je vrij simpel kunnen overleven de groepsfase dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 juli Auteur Share Geplaatst 22 juli Seizoen 2024 - 2025 Onze start van de competitie had beter gekund, maar ook een nederlaag had dus gekund. De loting voor de Conference League ziet er gunstig uit voor ons. Ik mocht deze maand bij de voorzitter komen. Hij wilde met me praten omtrent contractverlenging en daar ben ik op ingegaan. Ik heb bijgetekend tot en met 2027. Deze maand spelen wij tegen Monza, Cremonese, Atalanta Bergamo en Napoli. Nieuw contract Atalanta Bergamo - Bologna Serie A Bologna - Napoli Serie A September Stand Serie A Overzicht manager Financien Antwoorden op post van users @MNie Ik ben tevreden over de start. De tegenstanders in Europa moeten wij kunnen hebben is mijn mening. @Genkie_06 Ik ben tevreden over onze start van het seizoen. In Europa moeten wij doorgaan. @Marius Een goede start hebben wij. In Europa hebben wij leuke tegenstanders gekregen en wie weet zie ik ze nooit weer. @Djurovski Verliezen van Milan kan altijd en in de Conference League moeten wij zeker door kunnen. @'Jochem Ik denk dat wij wel doorgaan in Europa, @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Met acht op twaalf best een prima periode. Gelijkspelen tegen ploegen als Atalanta en Napoli is op zich niet vreemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
'Jochem Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Geen gekke resultaten inderdaad, gefeliciteerd met het bijtekenen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Prima resultaten op zich. Atalanta is lastig en Napoli een topploeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 juli Auteur Share Geplaatst 23 juli Seizoen 2024 - 2025 We blijven aardig tot goed presteren en daar ben ik persoonlijk wel blij mee. Want Europees voetbal is toch mijn doel voor dit seizoen. Ik ben helaas vergeten een screen van de maand te maken. Dus ik heb geen idee tegen wij we speelden. Astana - Bologna Conference League Bologna - Celta Conference League Oktober Helaas geen screen Stand Serie A Stand Conference League Overzicht manager Financien Antwoorden op post van users @Marius Het was een goede maand voor ons. Maar vanaf nu gaat het drukker worden door Europees voetbal. @'Jochem We geven een goed signaal af met mijn verlenging. Ook de resultaten zijn goed. @Djurovski We hebben mooie punten gepakt en dat is wel nodig. @MNie @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
'Jochem Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli Knappe overwinningen in de Conference League! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli In Europa ging het goed in ieder geval. Over de rest is het wat moeilijker om iets te zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 juli Auteur Share Geplaatst 24 juli Seizoen 2024 - 2025 Ik ben blij hoe wij aan ons Europees avontuur zijn begonnen en ik denk serieus dat wij wel één van de favorieten zijn voor de finale. Deze maand gaan we spelen tegen OB en Slavia Praag. In de Serie A spelen wij tegen Genoa, Fiorentina en Sassuolo. Dit lijken voor ons allemaal haalbare wedstrijden. Maar goed de bal is rond. OB - Bologna Conference League Bologna - Fiorentina Serie A Bologna - Slavia Praag Conference League November Stand Serie A Stand Conference League Manager van de maand Overzicht manager Financien Antwoorden op post van users @'Jochem We zijn goed gestart in Europa. En in de Serie A blijven wij ook lekker bezig. @Marius In Europa zijn we goed gestart en ook in de Serie A zijn we goed bezig. @Djurovski @MNie @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Da’s nog eens een sterke maand! In Europa lijk je helemaal niet te stuiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 juli Auteur Share Geplaatst 25 juli Seizoen 2024 - 2025 Europees doen wij het heel goed en dat had ik niet verwacht. We zitten zelfs letterlijk in de play-offs en maken kans om direct naar de beste acht te gaan. Maar daarvoor moeten wij wel Viktoria Plzen en Lincoln verslaan en dat lijkt eigenlijk een gemakkelijke opgave voor ons. In de Serie A doen wij gewoon mee voor de plekken om Champions League voetbal. Deze maand spelen wij in de Serie A tegen Udinese, Salernitana, Parma, Frosinone en Empoli. Bologna - Salernitana Serie A Viktoria Plzen - Bologna Conference League Bologna - Lincoln Conference League December Stand Serie A Stand Conference League Manager van de maand Loting Copa Italia Overzicht manager Financien Antwoorden op post van users @Marius We waren heel goed afgelopen maand en zitten al in de play-offs van de Conference League. @'Jochem @Djurovski @MNie @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli (bewerkt) 12-0 in een Europese groepsfase 😁 Veel gekker moet het niet worden. In de Serie A ruk je geruisloos en is zelfs de eerste plek in zicht ondertussen. 26 juli bewerkt door Marius Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 juli Auteur Share Geplaatst 26 juli Seizoen 2024 - 2025 De maand januari is aangebroken en dat betekent transferperiode. Ook zal ik bezig zijn met transfers. Ik zal beginnen met de uitgaande transfers. Internationale heeft de clausule van Fabbian geactiveerd en hij vertrekt voor 12 miljoen dus naar hun toe. Taulant Gruda vertrekt voor 140k naar Sassuolo. Joaquin Sosa gaat naar PSV voor 3,1 miljoen. Lukasz Skorupski gaat naar Legia Warschau voor 1,6 miljoen. Door deze verkopen kwamen een aantal spelers bij mij zeuren. Ze missen middenvelders en ik was daar al mee bezig. Ik wil geen dikke transferbedragen betalen zo midden in het seizoen. Maar we moeten dan wel de juiste zien te halen voor het middenveld. Maar ik zal eerst Shaqueel van Persie behandelen. Deze jonge spits komt eindelijk naar ons toe voor een half jaar. Ik had al een overeenstemming met Feyenoord in de zomer. Maar door zijn leeftijd kan hij nu pas naar ons toe komen. Ik weet uit ervaring dat als hij zich goed ontwikkeld voor meer dan 100 miljoen verkocht kan gaan worden. Daarom besloot ik zijn transferclausule van 26 miljoen te activeren. Zo ben ik de gehele Europese top een slag voor. En er komt nog een speler dat is Hans Nicolussi Caviglia. Hij komt over van Juventus. Wij betalen 2,5 miljoen. Ook gaan we wedstrijden spelen. In de Serie A gaan we spelen tegen Lazio, Juventus, Milan en Monza. In de Copa Italia gaan we spelen tegen Venezia. Transfers uit Transfers in Spoiler Bologna - Lazio Roma Serie A Juventus - Bologna Serie A Januari Stand Serie A Manager van de maand Loting Copa Italia Overzicht manager Financien Antwoorden op post van users @Marius Ik stond er ook van te kijken hoe gemakkelijk dit ging tegen Lincoln. In de Serie A wordt het aardig spannend zo lijkt het. @'Jochem @Djurovski @MNie @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli Enkel jammer van de nederlaag tegen Juventus. Verder alleen maar goed nieuws! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten