Richarð. Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli Nog een kwartier erbij, inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 juli Auteur Share Geplaatst 15 juli (bewerkt) Geeft mij weer ruimte om uitgebreid te pissen. Moet het geitje niet even opnieuw gaan warmlopen ook? 15 juli bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 juli Auteur Share Geplaatst 15 juli Nog een half uur dus, misschien dat ik dan maar beter de wedstrijd morgen kijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 juli Auteur Share Geplaatst 15 juli Besef trouwens wel dat over 2 jaar hier een WK gespeeld gaat worden.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli Hebben ze nog 2 jaar tijd om alles juist te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 juli Auteur Share Geplaatst 15 juli Ik zie het dan wel gebeuren dat Nederland een belangrijke wedstrijd moet spelen maar dan even een uurtje wordt uitgesteld waardoor half MU wakker ligt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli 2 uur geleden zei La Pulga: misschien dat ik dan maar beter de wedstrijd morgen kijk Is je idool niet zo blij mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli Pakken de pingels en de rellen naderhand nog even mee! Goedemorgen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli Zal USA ready zijn voor het WK? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 juli Auteur Share Geplaatst 15 juli Zo was weer lekker bij de aftrap in slaap gevallen, wordt hier ook veelste oud voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli Knap staaltje rollen wel hoor van t geitje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli Op 15-7-2024 om 01:59 zei La Pulga: @LouisPSV zit dus weer lekker bier te gooien. Hou eens op! We willen het geitje zien. Die Louis was toch ook nog echt Colombiaan toch? Mexicaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 juli Auteur Share Geplaatst 23 juli 9 minuten geleden zei LouisPSV: Mexicaan! Mis disculpas! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten