Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[FM24] Henk Mansveld - Glory Hunter

MNie

Aanbevolen berichten

000-Banner-HenkMansveld-GloryHunter.jpg.ee445ce7b41d97964ff782df08e34229.jpg

51. Scoren scoren scoren

Als wij aan de tweede seizoenshelft beginnen is de opdracht duidelijk, want wij moeten doorgaan zoals wij dat in de eerste seizoenshelft deden en dan heb ik er vertrouwen in dat wij kampioen kunnen worden. De Supercopa laten wij maar voor wat het is want daar werden wij snel uitgeschakeld door aartsrivaal Real Madrid. In de Copa del Rey weten wij onze goede vorm ook te laten zien waardoor wij de finale voor de tweede keer op rij weten te halen. In de UEFA Champions League treffen wij mijn eerste werkgever OGC Nice en daar gaat het nog steeds goed mee. Helaas voor ons is dat ook in het resultaat te zien, want wij worden uitgeschakeld. In LaLiga starten wij met een waanzinnige 7-0 overwinning op Atlético Osasuna. Dat is een unieke uitslag, tenminste dat zou je denken, maar wij herhalen dat nog eens tegen Real Sociedad en ook Rayo Vallecano loopt tegen een 7-0 nederlaag aan. In April weten wij ook knap van Rea Madrid te winnen maar later in de maand tegen F.C. Barcelona wilt het weer niet lukken.

001Wedstrijdenjanuari.thumb.png.a822b4ee9be78299d664953a744a6173.png

002Februarimaart.thumb.png.cdbf5fc9d902d554f4b6be0f79214004.png003Wedstrijdenaprilmei.thumb.png.42acebe92e8bb48bef3606ee106ff033.png

Laten wij starten dat wij na een waanzinnig seizoen kampioen zijn geworden in LaLiga en dat ik zo de eerste prijs van Spanje kan afvinken. We zagen hierboven al enkele zeer grote overwinningen voorbij komen en dat zien wij ook terug aan het doelsaldo dat op +102 is geëindigd. Wij weten maar liefst 126 treffers te maken in de competitie en dat is echt een ongekend aantal. Waar de voorgaande jaren de kloof tussen de koploper en de ploegen daaronder vrij groot was is dat nu niet anders. Het enige verschil is dat wij nu bovenaan de lijst staan. Het was een goed besluit om twee seizoenen weinig spelers te laten gaan en vast te houden aan de aankopen die ik in mijn eerste jaar heb gedaan.

004EindstandLaLiga.thumb.png.0207d4ac99e8fef167769fc0d4d862d7.png

Kampioen worden is één ding maar de dubbel pakken is een tweede en in de finale van de Copa del Rey heb ik nog een appeltje te schillen met tegenstander F.C. Barcelona. De Catalanen kostte ons vorig seizoen namelijk drie prijzen en dat willen wij maar wat graag recht zetten. In een redelijk gelijkopgaande wedstrijd weten wij met scherp te schieten en vinden wij drie keer het net. Daarmee winnen wij ook de Copa del Rey waardoor de dubbel een feit is en ik in één klap alle prijzen heb gewonnen die ik in Spanje moest winnen.

005FinaleCopadelRey.thumb.png.6fd693ec7fcc6a25a7a9d6bbad7ef13f.png

Reacties & tags

@Djurovski In-game zit ik al een stuk verder en er wordt nog maar weinig gereageerd op deze novelle, dus ik dacht dan mag het tempo wel wat omhoog. Dan loop ik direct in op de game zelf wat ik altijd wel prettig vind. Het seizoen is echt van ongekend niveau en dat had ik zelf niet verwacht nadat het gat vorig seizoen zo groot was.

@delichris Er zitten in de tweede seizoenshelft ook wel een aantal flinke uitslagen tussen he echt ongekend. Nou moet ik ook wel zeggen dat het een sterk elftal is hoor en ik hou op zich wel van aanvallen haha.

@KayDeManaager @keano77 @Boyzone @Vlonkie @Genkie_06 @Daz @ElMarcos @Jónstærke @Marius

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een waanzinnig puntenaantal. Te gek voor woorden! En dan maak je er nog in één keer de dubbel ook van. Een seizoen voor de geschiedenisboeken. En daarmee is Spanje ook meteen afgevinkt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je scoort echt gigantisch veel in de competitie zeg. Dat resulteert natuurlijk dat je inmiddels kampioen bent, congrats! En ook nog eens de beker pakt. Ik ben benieuwd naar welk land je nu gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

000-Banner-HenkMansveld-GloryHunter.jpg.24910e55a2fe131deb67e3571a013ede.jpg

53. Dominerende voorhoede

Wat een prestatie om 126 treffers in één seizoen te maken en daarvoor moeten wij trots zijn op de voorhoede van de ploeg die ervoor gezorgd hebben dat wij de dubbel wisten te winnen. Dit zien wij terug in de spelersstatistieken van LaLiga waar onze spelers domineren. De gehele top drie aan topscorers is van onze club en met 34 doelpunten staat Samu Omorodion bovenaan de lijst. Samen met Nenad Nikolić (28) en Muhammet Can Pak (20) is het drietal goed voor 82 van de 126 doelpunten in de competitie. De hoogste gemiddelde beoordeling komt op naam van Muhammet Can Pak die later nog de Gouden Bal op zijn naam zal schrijven dankzij dit geweldige seizoen. Mads Hermansen wordt met 19 clean sheets derde op de lijst met het vaakst de nul gehouden.

001Spelersstatistieken.png.c09b81715432afad06d15280596cb328.png

De statistieken

Het sterke seizoen is terug te zien aan het aantal van veertien spelers met een gemiddelde beoordeling van boven de 7.00. Met een 7,80 staat Muhammet Can Pak bovenaan de lijst met de hoogst gemiddelde beoordeling van de ploeg. Zowel Nenad Nikolić als Samu Omorodion halen een doelpunten aantal van 40 over alle competities en dat zijn uitstekende cijfers natuurlijk. Muhammet Can Pak heeft met 23 assists het vaakst een medespeler in stelling gebracht en wordt op de voet gevolgd door João Neves en Yannick Carrere met beide 21 assists. Er zijn drie spelers die dit seizoen 52 keer in actie kwamen voor de ploeg en enkel derde doelman Dani Cárdenas kwam niet in actie voor de ploeg.

002Statistieken.thumb.png.bb71f4dfa8878902999e40115d7cee9a.png

Transferbudget volgend seizoen

Het bestuur heeft het transferbudget voor volgend seizoen op 44 miljoen bepaald. Het hart van de ploeg is al sterk genoeg en na het succes seizoen vind het bestuur dat dit genoeg moet zijn om het succes vast te houden. Zoals de afgelopen jaren zal de kern bij elkaar gehouden moeten worden of een speler goed verkocht worden om sterk te blijven.

003Budgetvolgendseizoen.png.7ed0ad80741cffb6292854c84419d766.png

Despedida Madrid

In mijn tweede seizoen waren wij behoorlijk dicht bij het winnen van de UEFA Champions League met Atlético Madrid. Al waren wij in de finale lang niet sterk genoeg om van Paris Saint-Germain te winnen. Dit seizoen worden beide prijzen gepakt die nodig waren in Spanje en daarmee kom ik wederom voor de keuze te staan. Blijf ik in Madrid om de strijd voor de UEFA Champions League aan te gaan of vertrek ik naar de volgende bestemming om daar voor de prijzen te gaan. De uitschakeling van dit jaar in Europa zorgt ervoor dat ik de keuze maak om Madrid achter mij te laten. Voor mijn opvolger zal er een goede ploeg zijn en ik hoop dat mijn werk goed voortgezet wordt.

004Bevestigingontslag.thumb.png.3cd2e3b4241b95f1d5c84bee05cabf07.png

Het bestuur bedankt mij voor de prestaties die ik met de club heb neergezet en wenst mij het beste voor de toekomst. Zo laat ik Madrid achter mij en kan ik op zoek naar een volgende bestemming. Overigens leuk om te vermelden is dat zowel Arjen Robben als Robin van Persie mij trouw zijn en ook opstappen bij de club. Beide mannen volgen mij sinds ons gezamenlijk avontuur in München en ik hoop ze bij de volgende club ook weer aan te kunnen stellen. Welke bestemming het zal worden blijft nog even spannend, want op het moment van mijn ontslag is er nog geen andere baan beschikbaar.

005OntslagMansveld.thumb.png.ff598969d9f27a863fb3127e910a9b99.png

Reacties & tags

@Marius Het puntenaantal is zeker heel erg hoog te noemen en dan het aantal doelpunten daar bovenop. Die vind ik misschien nog wel indrukwekkender. Spanje is zeker afgevinkt en laat ik voor nu achter mij. Wie weet wat de toekomst nog brengt.

@Daz Ongekend goed seizoen met de gehele top drie van topscorers in Spanje uit mijn Atlético team. De bestemming is nog even een verrassing, want er is nog niets vrij op dit moment.

@delichris 126 doelpunten is misschien wel een record voor mij persoonlijk. Die voorhoede is ook echt ongelofelijk goed hoor. Ik had ook gehoopt nog eens ver te komen in de UEFA Champions League, maar ik heb OGC Nice denk ik net iets te goed achter gelaten. Die zijn gewoon sterk doorgegaan sinds mijn vertrek! Ik verwacht dat je met een Engelse club wel de meeste kans maakt al zijn het voor F.C. Barcelona, Real Madrid en Paris Saint-Germain geweest die de laatste jaren de cup met de grote oren hebben gewonnen.

@KayDeManaager @keano77 @Boyzone @Vlonkie @Genkie_06 @ElMarcos @Jónstærke @Djurovski

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een keuze die ik wel verwacht had, en ook niet onlogisch is. Je hebt een kans gehad om de CL te winnen, maar Atlético is niet noodzakelijk de ploeg die elk jaar daarvoor in aanmerking komt. Benieuwd naar de nieuwe bestemming in ieder geval!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

000-Banner-HenkMansveld-GloryHunter.jpg.553cc57628254ac4c6fffbbbb75cb610.jpg

54. Volgende halte Milaan

Na mijn ontslag ingediend te hebben bij Atlético Madrid duurde het niet lang voor er een leuke optie voorbij kwam. Daarvoor pakken wij het vliegtuig naar Milaan waar A.C. Milan op zoek is naar een manager. De uitnodiging om op gesprek te komen volgt ook snel en beide partijen houden een goed gevoel over aan het gesprek. Eerder stond ik al contract bij Juventus waarmee de Coppa Italia werd gewonnen dus met deze club zou alleen de Serie A gepakt moeten worden.

001UitnodigingA.C.Milan.thumb.png.aa38b810a5b824b853546168218cbfd3.png

Dat het gesprek voor beide partijen goed verliep blijkt als er een voorstel komt vanuit de Milanezen. De selectie is al behoorlijk en werd vorig seizoen tweede in de Serie A. Genoeg potentie voor mij enkel het transferbudget van 5,5 miljoen valt tegen.

002VoorstelA.C.Milan.thumb.png.d302ebfb1a6a00dbb39ab8bbaff06415.png

Daar zijn we dan, want de handtekeningen worden gezet en ik ben de nieuwe manager van A.C. Milan. De ploeg zat al dicht tegen de titel aan en aan mij de taak om die met deze mooie club te pakken. Het is ook de enige prijs in Italië die ik nog moet afstrepen. De club werd vijf jaar geleden voor het laatste kampioen en zag met name stadsgenoot en concurrent Internazionale met de titel er vandoor gaan. Die moet dus terugkomen naar het rood zwarte deel van Milaan.

003AanstellingA.C.Milan.thumb.png.253f083d880762382ab062fa6718737b.png

Uitgaande transfers

Met een transferbudget van slechts 5,5 miljoen kan ik niet uit de voeten en daarom moest er besloten worden van welke spelers afscheid genomen kon worden zodat het budget groter zou worden. Uiteindelijk wordt het budget met ongeveer 90 miljoen verhoogd door de verkoop van slechts twee spelers. Allereerst nemen wij afscheid van Christopher Bonsu Baah die voor 60 miljoen naar Real Madrid vertrekt. Daarnaast vertrekt Matteo Prati naar Chelsea en die deal kan ons maximaal 35 miljoen opleveren.

004Transfersuit.png.5bd8ee97f64ff432d1174819d86b883e.png

Inkomende transfers

In onze zoektocht naar nieuwe spelers ben ik allereerst op zoek gegaan naar spelers voor de voorhoede die in mijn ogen nog versterking kan gebruiken. De eerste speler die komt is een waanzinnige deal voor de club, want voor de Belgische Jules Wissa betalen wij slechts 3,5 miljoen aan Anderlecht waar hij een gelimiteerde afkoopclausule in zijn contract had staan.

005JulesWissa.thumb.png.d7a9b28d689df197f089e961347baf6f.png

Voor de tweede aanwinst zijn wij uitgekomen van een landgenoot die bekend stond als een van de grootste talenten van Italië maar nog niet zijn potentieel heeft behaald. Ik heb het over de 23 jarige Lorenzo Granelli die vorig seizoen 10 treffers maakte in 27 Serie A duels. Wij nemen hem voor 22 miljoen over van competitiegenoot Atalanta Bergamo en wij hopen dat hij nog een goede groei door kan maken in Milaan.

006LorenzoGranelli.thumb.png.87f52d8df5aff153c7e41543f4d47ff6.png

Voor de derde speler gaan wij naar Brazilië waar ik Amauri Valentim op de radar had. De Braziliaanse verdedigende middenvelder kan ook als centrale verdediger uit de voeten en is daarmee multifunctioneel. Zo'n speler in de selectie hebben is altijd goed maar hij kan er ook direct al staan. Wij maken 15,75 miljoen over aan zijn club Botafogo en ik ben tevreden met zijn komst.

007AmauriValentim.thumb.png.9c34298f33671ec478634286a2b9eb3e.png

Als laatste ben ik op zoek gegaan naar een extra optie voor de linksback positie waarvan ik vind dat er nog extra kwaliteit mocht worden toegevoegd. Wij trekken de portemonnee voor de Spaanse Juan Larios die voor 33 miljoen overkomt van het Engelse Southampton.

008JuanLarios.thumb.png.ee3cd0e3299c4d84c740b51b5539c5c1.png

De selectie

Met deze aanwinsten is de selectie voor het aankomende seizoen compleet en hoop ik dat wij sterk genoeg zijn om mee te strijden om de titel in de Serie A. Zelfs verwacht ik dat wij ons in die strijd kunnen mengen omdat de ploeg vorig jaar tweede werd en er relatief weinig spelers zijn vertrokken. De nieuwe aanwinsten voegen iets extra's toe aan deze selectie en daarmee hoop ik de laatste stap snel te zetten. Daarnaast schuiven jonge talenten zoals Raffaele Duranti en Francesco Parigi door naar het eerste elftal om meer opties achterin te hebben.

001Selectie.thumb.png.40dc78ea351778f8f08629928397cb5c.png002Selectie.thumb.png.ff076a664943854142bde3729a7449b2.png

De tactiek

Tactisch hou ik mij vast aan de 4-1-2-3 VM Asymmetrische formatie waar ik in het verleden succes mee behaald heb. Met Vanderson heb ik een speler in de selectie die de gehele rechterkant kan bespelen waardoor ook nu deze formatie een goede optie is. Hopelijk weten de spelers snel aan mijn formatie te wennen en kunnen wij succes boeken.

003Selectie.png.f04780cf7c901a2ce352a8a73673bc57.png

Reacties & tags

@Marius Ergens was het wel lastig om deze beslissing te maken, want de selectie die ik achterlaat is echt waanzinnig en heeft potentie om uit te groeien tot de beste ploeg ter wereld. Die nederlaag in de UEFA Champions League finale vorig seizoen doet wel pijn hoor. De nieuwe stemming is bekend!

@delichris Er waren echt heel veel uitblinkers in ons elftal en dat was terug te zien in de lijst met topscorers waar de bovenste drie plaatsen voor onze spelers waren. Hopelijk vind je mijn keuze voor een nieuwe club de juiste!

@Daz Land afgestreept, next. Dat is denk ik wat ik gedurende de hele carrière heb laten zien. Het vliegtuigje komt terug in deze update!

@KayDeManaager @keano77 @Boyzone @Vlonkie @Genkie_06 @ElMarcos @Djurovski

Link naar opmerking
Deel via andere websites

000-Banner-HenkMansveld-GloryHunter.jpg.c1b91e893c7510f8ae068907b79a5229.jpg

55. Oud tegen nieuw

Met de nieuw vormgegeven selectie gaan wij starten aan de voorbereiding om te zien hoe wij ervoor staan. De spelers krijgen te maken met een nieuwe speelwijze, nieuwe spelers moet ingepast worden en voor de selectie staat er een nieuwe manager voor de groep. Vijf oefenwedstrijden voordat wij aan het echte werk gaan beginnen en tot mijn verbazing wordt alles snel opgepakt waardoor alle oefenwedstrijd gewonnen worden op overtuigende wijze.

001Voorbereiding.thumb.png.e765d37595f49a50c9ed4e3a0bdfe62c.png

De goede voorbereiding zetten wij om in een goede start aan het seizoen waar wij met twee overwinningen starten en een gelijkspel tegen mijn oud werkgever Juventus. In de Serie A zetten wij een uitstekende eerste seizoenshelft neer en verliezen wij slechts tweemaal. De eerste nederlaag lopen wij op tegen Lecce en de tweede tegen Bologna en dat zijn niet eens de ploegen waar je verwacht punten te laten liggen. Europees gaat het nog niet voortreffelijk en spelen wij twee wedstrijden gelijk, verliezen wij er twee en winnen wij er ook twee.

002Wedstrijden.thumb.png.b0225831c60dddabc71fb1573f45ad74.png

Aan het eind van de eerste seizoenshelft lijkt het een titelgevecht te worden tussen mijn oude club Juventus en mijn nieuwe club A.C. Milan. Wat opvalt is dat ook deze ploeg weer gemakkelijk het net weet te vinden maar dat het verdedigend beter mag. Wat dat betreft kunnen wij nog wat leren van koploper Juventus die slechts 8 tegentreffers moest incasseren tijdens de eerste helft van het seizoen.

003Stand.thumb.png.8bd9f66818b38cde28ccb8a58e008003.png

Reacties & tags

@delichris Ik moest nog naar Italië en dit was de eerste baan die vrij kwam. 1+1 is dan natuurlijk twee en met deze ploeg wil ik voor de titel knokken. Als ik hier klaar bent is enkel Engeland nog nodig en daar verwacht ik ook het makkelijkst de UEFA Champions League mee te winnen.

@Jónstærke Zeker niet kwalitatief even sterk als bij Atlético Madrid maar ook hier heb ik goede spelers tot mijn beschikking. Als wij meteen de scudetto pakken ben ik zeer tevreden en wij strijden er nog vol voor.

@KayDeManaager @keano77 @Boyzone @Vlonkie @Genkie_06 @ElMarcos @Djurovski @Daz @Marius

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een stap die ik misschien niet helemaal had verwacht, maar met een selectie die al sterk genoeg was om vorig jaar tweede te worden en nu ook nog eens versterkt is, bewijzen de resultaten meteen dat je hier wel eens op een snelle manier een lacune in je prijzenkast zou kunnen gaan opvullen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

000-Banner-HenkMansveld-GloryHunter.jpg.282a018c50a95611e1aff1ac50ad9d85.jpg

56. Het ligt dicht bij elkaar

De tweede seizoenshelft is de opdracht heel makkelijk, namelijk op dezelfde voet doorgaan als in de eerste seizoenshelft. In januari weten wij met uitzondering van de strijd op de Supercoppa van Italië de goede lijn voor te zetten. Dat resulteert in enkel overwinningen in de serie A, winst in de derde ronde van de Coppa Italia en een mooie overwinning en gelijkspel in de UEFA Champions League.

001Wedstrijdenjanuari.thumb.png.f5ee6805c13968cdb69a402a1959f2e2.png

Voor de UEFA Champions League houden deze laatste twee resultaten in dat wij op de 19e plaats in de competitiefase eindigen. Dat heeft weer als gevolg dat wij een tussenronde moeten spelen om ons te plaatsen voor de laatste zestien. Iets wat ik liever anders had gezien in verband met het drukke schema dat wij hebben. Daarnaast verwacht ik met deze groep niet mee te doen om de titel in Europa.

002StandCL.thumb.png.0ffaf32ec6898102d436aa52b2ac6b7d.png

Dan gaan wij naar het restant van het seizoen waar wij in februari dankzij een overwinning op Lazio richting de halve finale van de Coppa Italia gaan en in Europa schakelen wij Benfica uit. In de serie A lopen wij weer eens tegen een nederlaag aan als Napoli met 2-0 weet te winnen van ons. In maart eindigt vervolgens ons Europese avontuur als wij tegen Manchester City spelen en in de Coppa Italia nemn wij revancht op Napoli in de eerste wedstrijd. In april en mei verliezen wij geen wedstrijd meer in de serie A en spelen wij nog eenmaal gelijk tegen Udinese en dankzij het gelijke spel tegen Napoli plaatsen wij ons voor de finale van de Coppa Italia. Een prijs die ik al op mijn CV heb staan.

003Wedstrijdenfebruarimaartapril.thumb.png.017e5426471bcee5d9014b6df3b0f798.png004Wedstrijdenmei.thumb.png.21cc00369b2aa91e1a306d59f1a7fe41.png

Serie A

Aan het eind van de rit mogen wij onszelf de kampioen van Italië noemen en daarmee mag ik de scudetto toevoegen aan mijn prijzenkast. Mooi ook om te zien dat het zo'n close call was met mijn oud werkgever Juventus dat op slechts één punt onder ons eindigt. Dat mijn tactiek goed uitpakt zien wij aan het aantal doelpunten dat wij hebben gemaakt, want in een land dat bekend staat om het verdedigen weten wij 101 treffers te maken. Verdedigend was alleen Juventus beter dan ons met slechts 22 tegentreffers.

005Stand.thumb.png.373ed6b3ba4bdf3731a09ad492e50600.png

Coppa Italia

Met mijn oude club Juventus wist ik de Coppa Italia al eens te winnen en dat is ook de ploeg die onze tegenstander is in deze finale. Zelf wil ik deze prijs gewoon nog eens winnen om zo de dubbel te pakken met A.C. Milan. De wedstrijd zelf was enorm gelijkopgaand en wij trekken aan het langste eind. De dubbel is een feit en zo streep ik Italië ook af van de lijst.

006FinaleCoppaItalia.thumb.png.d472634c3f74d505ae6bc5504c9f24d1.png

Reacties & tags

@Marius Ben wel benieuwd waarom je deze stap niet verwacht had, want ik moet hier nog de titel pakken natuurlijk. De selectie is sterk genoeg inderdaad en dat blijkt nu natuurlijk ook.

@delichris Dat vermoeden van jou dat was zeer goed, want hoewel het heel erg dicht op elkaar lag weten wij de titel wel te pakken.

@Daz Die aanwinsten zijn natuurlijk geweldig voor ons en spits Jules Wissa is een schot in de roos en dat voor zo'n zeer beperkte afkoopsom.

@Djurovski Dank je wel, ik wacht wel op de volgende felicitaties van je!

@KayDeManaager @keano77 @Boyzone @Vlonkie @Genkie_06 @ElMarcos @Jónstærke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

000-Banner-HenkMansveld-GloryHunter.jpg.84927e0b8ee417dd341dd923080e6e40.jpg

57. Een laatste update

Misschien niet het eind dat een novelle van mij verdiend maar ik heb weinig energie de laatste tijd om hem bij te houden dus ik sluit hem vandaag ook af. Dit komt omdat ik weinig tijd heb merk ik, weinig energie en er veel minder volgers zijn. Maar ik wil jullie natuurlijk wel laten weten hoe het verder is gegaan en dat start met mijn ontslag bij A.C. Milan.

006OntslagMansveld.thumb.png.6f789af8ed1ab1a5c71cda191584ea9a.png

Een nieuwe start met nieuwe spelers

Voordat ik ontslag nam bij A.C. Milan had ik al een nieuwe baan om het oog, want de functie van manager bij Newcastle United is vrij. Die club heeft de financiële armslag om succes te boeken en er staat al een goede selectie. Dat zorgt ervoor dat ik een contract teken en voldoende budget heb om nieuwe spelers aan te trekken. De screenshots van de spelers zullen voor zichzelf spreken waarom ik deze aangetrokken heb.

003AanstellingNewcastleUnited.thumb.png.1f9439d106505995381f060e491a9521.png

005NeilDejyothin.thumb.png.ece7b63fb26cb0fc5847776fcfa66fcf.png

006LukZelen.thumb.png.61c1e81e0f67c5640be7b9746dbd44c2.png

007LuisngelAlans.thumb.png.41ada026756c697f18b734c45906233d.png

008HelalKhan.thumb.png.b33bcb1d7e02c18facdca684dc71aed7.png

009JacobRamsey.thumb.png.3ba8d388673842126f6ffd9e90adef41.png

010MikeTerry.thumb.png.c7e0e73388113de165c6061feabefdd1.png

Seizoen 2033 - 2034

Het wordt direct een seizoen die ze niet snel zullen vergeten in Newcastle, want na een zwak voorgaand seizoen waren de verwachtingen niet extreem hoog bij de club. Ik wist ze in de Premier League naar de tweede plaats te gidsen waar wij op ruime afstand achter Manchester City eindigde. In de FA Cup had ik meer succes, want daar wist ik de finale te halen en wonnen wij na strafschoppen van Liverpool, waardoor ik weer een prijs van de challenge af kan vinden. In de UEFA Europa League mocht ik voor de derde maal succes vieren, want wij wonnen in de finale van Chelsea.

005Eindstand.thumb.png.e506699a017bb509e7b574af5f541f13.png

006FinaleFACup.thumb.png.57658f6d78dfd1dc017168f50db75e51.png

007FinaleEuropaLeague.thumb.png.ece2066714fc2dddde368808d31f0128.png

De aankopen

In het seizoen 2034 en 2035 zijn wij gestart om de ploeg te versterken, zodat wij de laatste stap richting de titel kunnen zetten. Vorig seizoen waren wij er dichtbij en met de versterkingen die naar de club zijn gekomen hoop ik sterk genoeg te zijn geworden. De kwaliteiten liegen er weer niet om, dus bekijk de screenshots maar goed en dan zie je ook nog een twee bekende namen terug voor mij.

003RenTingager.thumb.png.c71ce4dbf6bd831474777084b40083b6.png

004JuliusAmokachi.thumb.png.d6d9edf74e3277a97cea7d06de866308.png

005FrancescoParigi.thumb.png.87b08e522f283eac08079a0537a0b9b8.png

006BadredineBouanani.thumb.png.c204c502ce074651c04e9f26cec14458.png

007RicardoMedina.thumb.png.bb878c7eeeac5d9f505dcf49e60059a0.png

008JorrelHato.thumb.png.ed5905b7bb6c3ee96e6f23887f9f6743.png

Seizoen 2034 - 2035

In het seizoen 2034 - 2035 kronen wij ons tot kampioen van Engeland na een waanzinnig sterk seizoen waarin wij slechts drie keer verloren. Arsenal was tot op het eind nog een serieuze uitdager maar trok aan het kortste eind. Met deze winst heb ik alle nationale competities en bekers gewonnen in de vijf grootste Europese voetballanden. Europees moet ik nog de UEFA Champions League om de challenge af te ronden en ik besluit de UEFA Conference League te laten voor wat het is omdat het niet per definitieve een prijs is die bij deze challenge hoort. De laatst te winnen prijs in dan ook de UEFA Champions League en met deze ploeg zijn wij in staat gebleken om ook die prijs te pakken. Wat misschien nog wel mooier is is dat wij die prijs na strafschoppen winnen van mijn oude ploeg Atlético Madrid waar ik een waanzinnige selectie heb achter gelaten. Zo is voor mij de cirkel rond, de challenge afgerond en daarmee ook deze novelle!

004Eindstand.thumb.png.441edc52dcfb9311917d0d18b0ca637e.png

005FinaleUEFAChampionsLeague.thumb.png.1aa9afbec19155e7a00000f3b30cc5cd.png

Reacties & tags

Thanks allen voor het volgen van deze novelle en deze heerlijke game voor mij! Wie weet zien jullie mij weer eens verschijnen met een novelle maar voorlopig nok ik er even mee. Volgen doe ik ook nog zeer beperkt.

@KayDeManaager @keano77 @Boyzone @Vlonkie @Genkie_06 @ElMarcos @Jónstærke @delichris @Marius @Daz @Djurovski

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, dat waren nog enkele succesvolle jaren. Zowel het afscheidsjaar bij Milan als die twee jaren bij Newcastle. Heel mooi om de cirkel rond te krijgen en alle beoogde prijzen te pakken. Je doet dat ook ruimschoots voor de gestelde deadline!

Jammer dat de novelle stopt en je momenteel ook geen andere schrijfplannen meer hebt. Het klopt dat het op dit moment behoorlijk rustig is qua reacties, maar het is een beetje komkommertijd in dit forumgedeelte momenteel heb ik het gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch nog mooie prijzen gepakt. Wel jammer dat je stopt.

Qua reacties merk ik ook dat het minder is. Misschien door het mooie weer. Maar ik doe dit voor mezelf en niet voor een ander. Hopelijk zien we je snel weer terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoewel ik de laatste weken niet heel druk ben geweest met reageren, ben ik je novelle wel blijven volgen. De tijd waarin je alle prijzen hebt weten te winnen vind ik bewonderenswaardig en ook zeer knap gedaan. Uiteraard is het jammer dat je stopt, maar ik snap je keuze ergens ook wel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites