ElMarcos Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Gewoon een goed eerste seizoenshelft en je lijkt het PSG enorm lastig te gaan maken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Sterk eerste deel van het seizoen. Zuur dat psg 1e staat ondanks de overwinning op hun Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 4 april Auteur Share Geplaatst 4 april 12. Buitenkansjes Het is januari en de transfermarkt is weer open en hoewel wij een zeer sterke eerste seizoenshelft hebben gespeeld zal ik op zoek gaan naar versterkingen voor het eerst elftal. Er is financieel ook tijdens deze periode weinig mogelijk en daarom zal ik op zoek moeten gaan naar buitenkansjes op de transfermarkt. Die buitenkansjes zijn er zeker en de eerste daarvan is Assan Ouédraogo die onder contract staat bij Schalke 04. De 18 jarige Duitser met nog enorm veel potentie kan op meerdere posities uit de voeten en wij kunnen hem voor slechts 4 miljoen oppikken. In Ierland loopt ook een groot talent rond dat misschien niet direct van toegevoegde waarde zal zijn, maar de club op de lange termijn zeker van dienst kan zijn. Het gaat om de 17 jarige Mason Melia die zowel als rechtsbuiten en als spits uit de voeten kan. Er wordt slechts 825K betaald aan St. Patrick's Athletic voor de jongeling en dat is absoluut een koopje gezien zijn potentie. De rechtsback positie is een zorgenkindje in de selectie en daarom heb ik besloten om te zoeken naar een tijdelijke oplossing. Zodra bekend werd dat Rico Lewis van Manchester City verhuurd mocht worden en open stond voor een tijdelijke overstap naar onze club heb ik toegehapt. Met Rico Lewis halen wij een kwalitatief goede speler binnen die er direct kan staan en daarmee is ook hij een buitenkansje voor ons. De transferperiode blijft beperkt tot de drie bovengenoemde aanwinsten die ons gezamenlijk ca. 6,5 miljoen kosten. Met deze spelers hebben wij de selectie voor de tweede seizoenshelft rond en hoop ik de jacht op Paris Saint-Germain te kunnen voortzetten. Met de permanente komst van Assan en Mason hoop ik tevens goede zaken te hebben gedaan voor volgend seizoen. Reacties & tags @delichris Het is een stuk spannender dit seizoen in de Ligue 1 waar wij ook dit jaar weer in vorm zijn. @Marius De winst op Paris Saint-Germain was natuurlijk enorm goed en dan hoop je boven ze te komen. Helaas is dat ook dit seizoen niet het geval en moeten wij echt nog beter presteren om kans te maken. Hoe gek dat ook is, want we doen het echt heel erg goed. We hebben ons in ieder geval weer versterkt voor de tweede seizoenshelft. @ElMarcos Het was zeker een zeer goede eerste helft van het seizoen en toch voelt het alsof het niet genoeg is nog. Best gek, want wij spelen heel goed en laten vrij weinig liggen. @Djurovski Dat vind ik ook heel zuur, want we moeten van ze winnen om boven ze te komen aangezien ze verder weinig laten liggen. Zonde dat wij in andere wedstrijden punten hebben laten liggen. @KayDeManaager @keano77 @Boyzone @Vlonkie @Genkie_06 @Daz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Dat zijn nog eens buitenkansjes! Vooral die Duitser en die back zouden nog wel eens een extra wapen kunnen zijn in de titelstrijd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Leuke talenten aan je weten te strikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Geweldige eerste seizoenshelft zeg. Dat gaat lekker! En leuke spelers haal je binnen, vooral Assan! Met het aantrekken van de andere twee haal je ook talenten binnen, al zullen zij wel meespelen in de max 4 (dacht ik) non-eu spelers in Frankrijk wedstrijdbasis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 4 april Auteur Share Geplaatst 4 april 13. Gelijkspelen voelt als verliezen In januari is de selectie iets versterkt en mogen wij eerst in de Coupe de France laten zien of wij nog in vorm zijn. Geen lastige tegenstanders en het voelt meer als oefenwedstrijden aan. Daarna volgen twee zware UEFA Champions League wedstrijden voor ons en één wedstrijd in de Ligue 1 tegen Nantes. Gezien de tegenstanders denk ik dat wij deze periode heel goed zijn doorgekomen. Mede dankzij de twee gelijke spelen in januari eindigen wij op de 14e plaats in de poulefase van de UEFA Champions League en daar ben ik tevreden mee. Het betekent dat wij een tussenronde moeten spelen en daarin zullen wij Girona treffen dat op de 18e plaats is geëindigd onder ons. Op papier lijkt het een haalbare tegenstander. In februari hebben wij een vol programma met twee rondes in de Coupe de France, vier wedstrijden in de Ligue 1 en de dubbele ontmoeting met Girona in de UEFA Champions League. Deze periode komen wij ook weer goed door en wij spelen slechts eenmaal gelijk tegen Montpellier in de competitie. In maart nemen wij het op tegen koploper Paris Saint-Germain en daar spelen wij in eigen huis gelijk tegen. In de UEFA Champions League treffen wij met Real Madrid een tegenstander die een maat te groot is voor ons. De overige wedstrijden in de Ligue 1 worden gewonnen. Slechts eenmaal een gelijkspel en toch de koploper Paris Saint-Germain twee punten weg zien lopen. Gelijkspelen voelt als verliezen op deze manier en daarmee voelen wij de bui al hangen. Zelfs als wij alle wedstrijden winnen lijkt de concurrent dat ook te doen en zo wordt het haast een onmogelijk taak om voor de titel te gaan. Wij moeten blijven hopen dat ze off day hebben en zelfs dan is de vraag of dat genoeg zal zijn. The next gen De volgende generatie spelers is altijd iets moois om te zien gebeuren en jaarlijks wordt er een lijst opgesteld van de 50 grootste talent, ofwel de wonderkids. In deze lijst staan twee van onze aankopen en dat laat nogmaals zien wat voor een buitenkansjes dit voor ons waren. Reacties & tags @Marius Wij moesten ook echt op zoek naar buitenkansjes en dat is zeker gelukt. Ik ben heel erg tevreden met deze (tijdelijke) aanwinsten. @delichris Ik denk dat twee van de drie zomaar in de basis kunnen starten bij ons. @Daz Het was een zeer sterke eerste seizoenshelft van ons weer. Ik ben zeer tevreden met het binnenhalen van deze spelers die nu al van toegevoegde waarde kunnen zijn en zeker in de toekomst van toegevoegde waarde gaan zijn. Beide spelers kunnen starten ondanks de regels in Frankrijk. @KayDeManaager @keano77 @ElMarcos @Boyzone @Vlonkie @Genkie_06 @Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Jammer van de uitschakeling in de CL. In de competitie is het een groter gaatje geworden. Nu maar concentreren voor plek 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Ondanks een drukke kalender heb je toch uitstekend gepresteerd. In de CL ben je best ver geraakt. In eigen land is het alleen jammer dat je niet van PSG kon winnen, dan was het gaatje nog kleiner geweest. Desondanks is het nog steeds niet onoverbrugbaar in het slot van de competitie. Mocht PSG nog zware wedstrijden hebben in de CL, is een uitschuiver in de competitie misschien niet uit te sluiten, en daar kan je dan van profiteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Leuke spelers gehaald. Psg blijft maar punten pakken zeer vervelend en frusturend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Jammer van de uitschakeling in de CL maar dat gaan lekker! Hopelijk kun je nog steeds stunten en alsnog kampioen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 4 april Auteur Share Geplaatst 4 april 14. De jacht op Parijs De zeven resterende wedstrijden in de Ligue 1 staan allemaal in het teken van de jacht op Paris Saint-Germain. Eerst wordt echter de halve finale van de Coupe de France gespeeld en daar winnen wij nipt van FC Amnecy. Voor het tweede jaar op rij zullen wij in de finale van de Franse beker staan en hoe kan het ook anders dan dat Paris Saint-Germain de tegenstander zal zijn in de finale. Voordat die finale plaats vind worden de wedstrijden in de Ligue 1 gespeeld en slechts eenmaal verliezen wij in de laatste twee maanden van het seizoen. De eindstand De laatste wedstrijden zijn gespeeld en wij moeten concluderen dat het wederom een uitstekend seizoen voor ons was. Des te pijnlijker is het om te zien dat wij wederom op de tweede plaats achter Paris Saint-Germain eindigen. Het verschil is fors kleiner in vergelijking met vorig seizoen en dat biedt hoop voor de toekomst. De pijlen zullen na de bekerfinale dan ook gericht worden op volgend seizoen waarin wij hopelijk de laatste stap naar succes in de Ligue 1 kunnen zetten. Coupe de France Vorig seizoen verloren wij de finale van Paris Saint-Germain en dit seizoen is iedereen bij de club uit op revanche. Het zou ook de eerste prijs in de Glory Hunter challenge zijn. Op het veld wordt weer duidelijk wie de baas is in Frankrijk, want op alle vlakken doen wij onder voor de kampioen. Een strafschop na 20 minuten voetballen zorgt er echter voor dat wij op voorsprong komen al weet Ousmane Dembélé nog voor rust de gelijkmaker binnen te schieten. Na rust worden wij wederom overlopen door de club uit Parijs en tegen alle verwachtingen in komen wij voor dankzij een doelpunt van Badredine Bouanani. Die voorsprong geven wij niet meer uit handen en daarmee wint OGC Nice de Coupe de France en stel ik de eerste prijs in de challenge veilig. Reacties & tags @delichris Als je met een club als OGC Nice tegen Real Madrid moet spelen dan weet je dat het lastig zal worden. De tweede plaats is ook veilig gesteld. Het belangrijkste is dat wij ook nog in de Coupe de France actief zijn geweest en hoe! @Marius Onze UEFA Champions League campagne is een mooie geweest. In Frankrijk blijkt het nog steeds lastig te zijn om Paris Saint-Germain uit te dagen, want ieder punt dat wij laten liggen wordt afgestraft door hen. Dat wij zoveel dichterbij zijn gekomen dit seizoen ten opzichte van het voorgaande seizoen biedt hoop. @Djurovski Ik ben zeer te spreken over de aankopen die ik gedaan heb in de winter. Het is inderdaad frustrerend dat zij blijven winnen, want voor mijn gevoel spelen wij echt heel goed en zouden we in andere competities in deze vorm wel kampioen worden. Eigenlijk is het precies zoals verwacht vooraf. @Daz Ondanks de uitschakeling mogen wij natuurlijk tevreden zijn met ons Europees avontuur. Kampioen worden is helaas niet gelukt al zijn wij wel veel dichterbij gekomen dit seizoen. @KayDeManaager @keano77 @ElMarcos @Boyzone @Vlonkie @Genkie_06 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Het gat is verkleind , je weet dat je kunt winnen van PSG dus dat geeft goede hoop. Nu net iets minder vaak punten verspelen en de titel komt naar Nice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Nog bijna een geluk dat je nog een wedstrijd verloor in de competitie, anders was het verschil misschien zelfs pijnlijk klein geweest. Maar zoals je zelf aangeeft, dit geeft de burger moed richting de toekomst. De bekerwinst zorgt bovendien er toch voor dat het seizoen zeker geslaagd is, én je een prijs mag afstrepen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Toch knap tweede geworden op maar vier punten van PSG. Wel heel mooi en knap de beker gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Helaas heb je de titel nog aan PSG moeten laten, maar je troeft ze af in de beker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 5 april Auteur Share Geplaatst 5 april 15. Schieterem erin Het eind van het tweede seizoen is ten einde gekomen en als wij naar de spelersstatistieken kijken van de Ligue 1 dan zien wij twee spelers van OGC Nice terug. Allereerst is te zien dat Terem Moffi met 34 doelpunten de topscorer van de Ligue 1 is geworden boven Kylian Mbappé en Folarin Balogun. Met 12 verkiezingen tot man van de wedstrijd pronkt hij ook daar bovenaan de lijst en ook heeft hij met 8,06 de hoogste gemiddelde beoordeling van de Ligue 1. Daar zien wij ook middenvelder Khephren Thuram terug die met een gemiddelde beoordeling van 7,60 op de derde plaats eindigt. De statistieken Gedurende het gehele seizoen hebben een aantal spelers, zoals Jean-Clair Todibo, Malang Sarr, Khephren Thuram en Terem Moffi de vaste kern gevormd. Van hen heeft Khephren Thuram met 53 wedstrijden de meeste op zijn naam gezet. Met een gemiddelde beoordeling van 7,78 is Terem Moffi de spelers die het best gepresteerd heeft. Dat bewijzen de 44 doelpunten en 13 assists in de 50 wedstrijden die hij in actie is gekomen. Middevelder Khephren Thuram en rechtsbuiten Badredine Bouanani hebben beide 18 assists afgeleverd dit seizoen en hebben daarmee ook een belangrijk aandeel in het succes van de ploeg dit seizoen. Dit seizoen kwamen drie spelers niet in actie voor het eerste elftal die wel het gehele seizoen aangesloten mochten blijven. Transferbudget aankomend seizoen Met 11,72 miljoen als transferbudget voor het komend seizoen is er iets meer ruimte voor versterkingen al had ik gehoopt op een hoger bedrag gezien onze reeks in de UEFA Champions League. Doordat het budget aan de lage kant is om ons echt te versterken zal ik open staan op biedingen op onze spelers om zo ruimte te maken voor transfers. De vier spelers die dit seizoen de kern vormde voor de ploeg laat ik liever niet gaan, maar bij het juiste bod is dat ook niet uit te sluiten. Voor wat betreft de inkomende transfers wordt er al druk gescout. Reacties & tags @Djurovski Dat geeft zeker hoop voor de toekomst en daarom moet ik de ploeg gaan versterken, zodat wij de laatste stap kunnen zitten in de strijd om de titel. @Marius Het verschil is eigenlijk al pijnlijk klein en toch hadden wij dit seizoen niet meer kunnen doen dan wij gedaan hebben. Het is met de winst van de Coupe de France zeker een geslaagd seizoen. Zeker omdat het de eerste prijs is die wij pakken in deze challenge. @delichris Die bekerwinst voelt echt heel erg goed natuurlijk, zeker omdat wij van Paris Saint-Germain winnen en niet weer zien dat zij met beide prijzen aan de haal gaan. @ElMarcos Dat is een hele winst voor ons, omdat wij dit jaar hebben laten zien dat wij ze kunnen verslaan. Wij kunnen ons meten met het grote Paris Saint-Germain. Nu nog eroverheen! @KayDeManaager @keano77 @Boyzone @Vlonkie @Genkie_06 @Daz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Daar zitten toch een aantal heel erg mooie statistieken bij. Ik volg je plan om de 4 sterkhouders te behouden, al mag je nooit iets uitsluiten natuurlijk. Benieuwd of je opnieuw verrassingen uit je hoge hoed kunt toveren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Zeer mooie statistieken van het seizoen en je kunt duidelijk zien waarom Moffi de speler is met de hoogste score in de competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Geweldige individuele statistieken zeg. Scorend vermogen en assists heb je dus zeker, wow! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Fijne statistieken heb je neergezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Prima statistieken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 5 april Auteur Share Geplaatst 5 april 16. Één keuze zorgt voor kansen Met de blik op het komend seizoen en het bescheiden transferbudget dat beschikbaar is zullen er keuzes gemaakt moeten worden. Tegenwoordig zit het grote geld in Saudi Arabië en het is Al-Ittihad dat de keuze voor ons gemakkelijk maakt als zij een bod van 68 miljoen uitbrengen op Jérémie Boga die vorig seizoen vaker als invaller binnen de lijnen kwam dan dat hij vanuit de basis startte. De verkoop van Hicham Boudaoui en Marcin Bulkan zorgen voor nog eens een kleine 10 miljoen extra budget en daarmee hopen wij een grote stap te maken in onze jacht op Paris Saint-Germain. Inkomende transfers De eerste transfers werd gedaan met het oorspronkelijk transferbudget en hoewel ik tevreden ben over de voorhoede van de ploeg vind ik dat concurrentie onze spits nog scherper zal maken. Voor slechts 12,75 miljoen hadden wij de mogelijkheid om spits Dominic Calvert-Lewin van Everton over te nemen. Fysiek is de speler enorm goed en met zijn goede eerste balcontact, afwerken en koppen hoop ik dat hij onze ploeg veel doelpunten zal bezorgen. Een zwakke plek in het elftal blijft de rechtsback positie en afgelopen seizoen werd dat met de winterse komst van Rico Lewis tijdelijk opgelost. In de zoektocht naar een permanente oplossing zijn wij uitgekomen bij Frosinone waar Ilario Monterisi onder contract staat. Wij betalen 11 miljoen voor de 23 jarige rechtsback die op alle vlakken over de juiste eigenschappen beschikt en voldoende potentie heeft om nog te groeien. Wij beschikken al over een sterk middenveld en toch heb ik ervoor gekozen om deze verder te versterken. Waarom? Omdat wij Tom Doyle transfervrij over konden nemen van Manchester City en de 23 jarige speler kan in de toekomst nog groeien. Het zorgt voor meer concurrentie om het middenveld en daarnaast is onze Egyptische Mohamed Elneny met zijn 32 jaar al op leeftijd. Mocht het huwelijk tussen Tom en OGC Nice niets worden dan is er altijd de mogelijkheid om aan hem te verdienen. De vierde aanwinst is wederom een transfervrije speler en in mijn ogen een buitenkans om de centrale verdediging te versterken met iemand die enorm veel ervaring heeft en ook nog steeds over uitstekende kwaliteiten bezit. Dan heb ik het over Sebastián Coates die overkomt van het Portugese Sporting CP waar hij 10 jaar onder contract heeft gestaan. Fysiek kan hij nog goed mee en verdedigend heeft hij uitstekende kwaliteiten. Zijn komst zorgt voor extra concurrentie en met zijn ervaring kan hij een hoop toevoegen aan de ploeg. Vorig seizoen haalden wij met Robert Sánchez een goede doelman is huis en toch hebben wij besloten op zoek te gaan naar een nieuwe doelman. Mede dankzij de verkoop van Marcin Bulka is er ruimte voor een sterke doelman. Hier heb ik besloten het grootste gedeelte van het budget uit te geven en voor 25 miljoen versterken wij ons met de Duitse Noah Atubolu van Freiburg. Hij heeft nog voldoende potentie en is op dit moment al een uitstekende doelman die boven de concurrentie bij de club uitsteekt. Met het resterende budget ben ik op zoek gegaan naar een buitenkansje en net zoals in de winterstop van het voorgaande seizoen lukt het deze transferperiode ook om een speler te vinden die in deze categorie valt. Voor slechts 5,25 miljoen trekken wij Sverre Halseth Nypan aan van Rosenborg die als een van de grootste talent bekend staat. Zijn eigenschappen zijn al erg goed voor zijn 18 jarige leeftijd en daarnaast is het een speler die op veel posities uit de voeten kan. Hij kan dus direct van toegevoegde waarde zijn en zal alleen nog maar beter worden. Reacties & tags @Marius Het is gelukt om onze sterkhouders te behouden en wij hebben geluk gehad dat het grote geld uit Saudi Arabië langs kwam voor een speler die bij ons vaak op de bank begon. Ik denk dat ik hier wel enkele verrassingen voor je uit de hoge hoed heb kunnen toveren. @ElMarcos Terem Moffi was een speler die ik eigenlijk niet ken en ik moet zeggen dat hij mij enorm verrast heeft. Hij doet het echt uitstekend in de Ligue 1 en is van grote waarde voor de ploeg. @Daz Aanvallend lijkt het wel goed te zitten en toch heb ik ervoor gekozen om de voorhoede nog stevig te versterken. Het grootste gedeelte is wel naar de achterhoede en een nieuwe doelman gegaan dit seizoen. @delichris Dat zijn zeker fijne statistieken en daaruit kunnen we opmaken dat we een sterke ploeg hebben. @Djurovski Dat is een mooie conclusie die je trekt, want het zijn ook zeker prima statistieken. @KayDeManaager @keano77 @Boyzone @Vlonkie @Genkie_06 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april Je hebt goede transfers gedaan zeg. Heb je toevallig Saudi Arabië ingeladen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april Die grote zak geld uit de woestijn was meer dan welkom, maar wat je heb deze zelf ook goed te weten investeren zeg! Zeer interessante profielen die je erbij hebt gehaald en die ervoor zouden moeten zorgen dat je selectie een kwaliteitsinjectie gekregen heeft. Amper 5,25 miljoen voor Halseth Nypan is natuurlijk ook een koopje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten