MNie Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart 1. De uitdaging Henk Mansveld is een jonge Nederlandse trainer die één doel heeft gedurende zijn trainerscarrière. Hij wilt behoren tot beste trainers die er ooit hebben rondgelopen in de voetbalwereld. Daarom heeft hij zichzelf als doel gesteld om de Glory Hunter challenge te voltooien. Veel van jullie zullen bekend zijn met deze uitdaging, dus voor degene die er niet bekend mee zijn volgt hier een korte uitleg wat deze uitdaging in houdt. Het doel is om de top vijf competities te winnen en tevens in alle van die landen de belangrijkste nationale beker te winnen. Daarnaast zal er ook Europees aan de bak moeten, want ook daar moeten twee belangrijkste prijzen gewonnen te worden. Persoonlijk voeg ik daar nog de derde Europese prijs aan toe. Om deze doelstellingen behalen zal een tijdslimiet van 20 seizoenen worden gehanteerd. Hieronder een overzicht van de prijzen die gewonnen dienen te worden. Engeland Premier League FA Cup Duitsland Bundesliga DFB-Pokal Italië Serie A Coppa Italia Frankrijk Ligue 1 Coupe de France Spanje LaLiga Copa del Rey Europa UEFA Champions League UEFA Europa League UEFA Conference League De clubkeuze Om aan deze challenge te beginnen zal er een club gekozen moeten worden waar de trainerscarrière van Henk Mansveld zal starten en daarvoor zal ik mij houden aan de regel dat de startploeg een ploeg moet zijn die geen kampioen is geweest het afgelopen seizoen. Aan de start van de uitdaging zal de transferperiode aan staan, zodat de selectie direct naar de hand gezet kan worden. Op dit moment zijn er een aantal clubs waaruit de keuze zal bestaan, namelijk: Duitsland - RB Leipzig De Duitsers eindigden afgelopen seizoen op de derde plaats in de Bundesliga en zou volgens de prognose voor het aankomende seizoen wederom op de derde plaats eindigen. Met spelers als Dani Olmo, Willi Orbán en huurling Xavi Simons staat er een goede basis om de jacht op de prijzen te laten starten in Duitsland. Italië - Internazionale De Italianen eindigden afgelopen seizoen op de derde plaats in de Serie A, maar volgens de prognose is de club voor het aankomende seizoen de titelkandidaat. Met spelers als Lautaro Martínez, Nicolò Barella en Marcus Thuram is er kwaliteit genoeg om snel te prijzenkast te vullen in Italië. Italië - Juventus De Italianen eindigden afgelopen seizoen op een teleurstellende zevende plaats in de Serie A, maar volgens de prognose zou de club op de tweede plaats moeten eindigen aankomend seizoen. Met spelers zoals Adrien Rabiot, Dušan Vlahović en Federico Chiesa loopt er kwaliteit genoeg rond bij de club. Al is het de vraag of de club zich direct kan beter met de andere grootmachten. Frankrijk - AS Monaco De Fransen eindigden afgelopen seizoen op de zesde plaats in de Ligue 1, maar zouden volgens de prognose aanspraak maken op de derde plaats in het aankomende seizoen. Met spelers zoals Alexandr Golovin, Breel Embolo en Wissam Ben Yedder heeft de club goede spelers in het bezit, maar met het grotere geld in Parijs zal het een hele kluif worden om voor de prijzen te gaan. Frankrijk - OGC Nice De Fransen eindigden afgelopen seizoen op een teleurstellende negende plaats, maar zou het aankomende seizoen op de vijfde plaats moeten eindigen. Met spelers zoals Jean-Claur Todibo, Khephren Thuram en Gaëta Laborde heeft de club goede spelers onder contract staan. Hier geldt ook dat het een behoorlijke uitdaging zal zijn om mee te spelen om de prijzen in Frankrijk. Volgende update In de volgende update zal de clubkeuze bekend gemaakt worden. Op dit moment is die keuze nog niet gemaakt, dus als jullie een goede onderbouwing hebben voor welke club gekozen zou moeten worden dan is deze onderbouwing van harte welkom. Tags Wil jij een tag? Laat het gerust weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Monaco lijkt mij wel een leuke club om mee te beginnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Tagje graag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart leuk idee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Leuke challenge! Persoonlijk trekt Nice mij het meest. Het zorgt sowieso voor een uitdaging met de aanwezigheid van PSG in de Ligue 1 maar verder heb je weinig concurrentie die in staat lijkt om mee te spelen voor de titel. Als je erin slaagt is het ook een ideale springplank om over te stappen naar grotere clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Een mooie challenge en zoals altijd mag je mij wel taggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 28 maart Auteur Share Geplaatst 28 maart 2. De clubkeuze Als je voor een uitdaging staat waarbij je in 20 seizoen de titels en grootste bekertoernooien wilt winnen in de top 5 competities en ook nog de Europese prijzen wilt winnen dan is het kiezen van de juiste startclub belangrijk. Om maar direct met de deur in huis te vallen, de clubkeuze is gevallen op OGC Nice. In mijn ogen is een van de moeilijkste uitdagingen aan deze challenge de Franse competitie winnen waar Paris Saint-Germain al jaren dominant is. Met OGC Nice wil ik die uitdaging aan gaan. De selectie Dat de keuze op OGC Nice is gevallen is natuurlijk niet zomaar, want de club kent al een redelijk sterke selectie die ook nog eens een flinke potentie kent. Spelers zoals verdediger Jean-Clair Todibo, middenvelder Khephren Turam en spits Mohamed-Ali Cho hebben een behoorlijk niveau en kunnen nog flinke stappen maken in hun ontwikkeling. De 18 jarige rechtsbuiten Badredine Bouanani die dit seizoen wordt verhuurd heeft ook een enorme potentie. De kern van de club is dus goed en daar wil ik graag mee aan de slag. Volgende update Hoewel er een degelijke selectie staat is deze aan de krappe kant, dus wij zullen de transfermarkt op moeten. Met een transferbudget van €5.200.000 zal er creatief op zoek moeten worden gegaan naar versterkingen voor het eerste elftal. Daarnaast zal de tactiek van het eerste elftal bepaald moeten worden en daar zullen ook de aankopen op gericht zijn. Tags & reacties @Djurovski Het is toch OGC Nice geworden, maar de twijfel was er zeker. Beide Fransen ploegen hebben een goede basis. @ElMarcos Here you go! @Vlonkie Thanks! @Marius Dit is denk een van de lastigste competities om te winnen, maar ik ga die uitdaging graag aan. Goede onderbouwing en mede door jouw onderbouwing is de keuze op OGC Nice gevallen. @delichris Zeker een mooie challange, maar niet de makkelijkste denk ik! @KayDeManaager @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Een mooie uitdaging gevonden hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Hé, ik wist niet dat Ali-Cho IRL naar Nice is gegaan. Wat een heerlijke selectie heb je nu al staan. Als het goed is heb je ook nog Amidou Doumbouya in de jeugd, een centrale verdediger. En van ik in mijn savegame weet is Bouanani een toptalent. Kortom, een erg leuke clubkeuze en ik ga je volgen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Mooi dat je Nice een kans geeft! Het is zeker een pittige uitdaging maar je hoeft je vooral te richten op PSG en dat kan zeker een voordeel zijn. In een competitie als de Bundesliga weet je nooit zeker of er niet plots een ploeg als Dortmund bovenin het klassement opduikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Nice is een zeer leuke keuze in Frankrijk en een mooie plek om deze uitdaging te beginnen. Met PSG tref je gewoon een hele zwarte tegenstander in de strijd om de titel. Het zal creativiteit, een goede tactiek en wat geluk vragen. Alle vertrouwen dat het je gaat lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Nice dat je voor nice hebt gekozen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 28 maart Auteur Share Geplaatst 28 maart 3. Beoordelen en versterken Met slechts 23 spelers die het niveau van het eerste elftal aan kunnen is de selectie dun te noemen. Daarom zal er gericht gezocht moeten worden naar versterkingen voor de selectie die daarvoor eerst beoordeeld zal moeten worden, want pas dan weten wij waar wij naar op zoek moeten. Wat direct opvalt is dat centraal achterin slechts twee spelers uit de voeten kunnen en Dante is met zijn 39 jaar ook behoorlijk oud. Daarnaast vind ik dat beide backposities ook de nodige aandacht verdienen. Over het middenveld en de voorhoede ben ik vooralsnog tevreden. Uitgaande transfer De zoektocht naar nieuwe spelers verloopt stroef, want de kwalitatief goede spelers die binnen ons budget van €5.200.000 vallen kiezen voor het grote geld uit Saudi Arabië of voor clubs die Europees voetbal spelen. Iets wat wij dit jaar niet doen wat natuurlijk niet Nice is. Daardoor kwam ik voor een lastige keuze te staan. Zou ik het doen met de huidige selectie of zou ik proberen een speler voor het juiste bedrag te verkopen, zodat ik alsnog de transfermarkt op kan. Uiteindelijk heb ik besloten om spits Gaëtan Laborde aan te bieden en West Ham United slaat voor €18.000.000 toe. Voor mijn transferbudget een goede keuze, maar de achterban van de club is teleurgesteld over zijn verkoop. Inkomende transfers Voordat ik onze spits voor een mooi bedrag had verkocht had ik ook al twee aankopen gedaan. De eerste daarvan is Alfie Dorrington die ik uit nood op huurbasis heb gehaald, omdat wij zo dun in de centrale verdedigers zitten. Zijn verdedigende kwaliteiten zijn zeker nog niet van het niveau dat ik na streef, maar voor zijn leeftijd is hij behoorlijk goed. Wij huren hem voor één seizoen en betalen 3,5 miljoen voor zijn tijdelijk komst. Persoonlijk aan de hoge kant maar er was niemand haalbaar voor ons. De tweede speler die onze selectie komt versterken is Anthony Oyono en hij zal tijdelijk overkomen van Frosinone. Het is een rechtsback en daar vond ik de spelers kwalitatief niet sterk genoeg. Hij is gehaald voor de breedte, maar hij kan zich zomaar eens snel in de basis spelen bij de club. Na de verkoop van onze spits was een flink transferbudget beschikbaar en die heb ik gebruikt om de achterhoede verder te versterken. De eerste aankoop waarvoor wij betalen is Alberto Moreno en voor een club zoals Nice is dit een goede aanwinst. Alberto zal de concurrentie aan moeten gaan met Melvin Bard die nog jong is en kan leren van de ervaren Spanjaard. De tweede aankoop waar wij voor betaald hebben is wat mij betreft een buitenkansje voor onze club. We betalen slechts 3,3 miljoen voor centrale verdediger Malang Sarr die met zijn 24 jaar nog relatief jong is en de nodige potentie heeft. Hij kan ook als linksback uit de voeten en ik hoop dat hij in de toekomst de verdediging kan leiden. Zeker als Dante besluiten dat het genoeg is geweest. Als laatste ben ik op zoek gegaan naar een verdedigende middenvelder die onze selectie in de breedte versterkt. Hoewel wij daar al vrij goed in de spelers zitten hoop ik met meer concurrentie meer scherpte te krijgen bij de spelers en te kunnen rouleren in het elftal, zodat de spelers ook de nodige rust krijgen. De keuze is hierbij gevallen op de Egyptenaar Mohamed Elneny die voor 4,3 miljoen over komt van Arsenal. Als laatste was ik nog op zoek naar een versterking voor de voorhoede, maar daar waren weinig spelers voor te vinden. De enige speler waar een bod op uitgebracht werd koos niet voor ons en daarmee sloten wij de transferperiode af met de vijf transfers die hierboven benoemd werden. In totaal geven wij een kleine 19 miljoen uit om de selectie te versterken en ik denk dat wij daarmee een goede selectie hebben samengesteld voor het aankomende seizoen. Tactiek Nu de selectie volledig is samengesteld kan de tactiek bepaald worden waarmee wij de strijd om de Ligue 1 willen aan gaan. Wij zullen gaan voor een 4-1-1-4 VM Breed Asymmetrisch M. Hierbij zal ik uitgaan van de snelheid van mijn vleugelspelers en daarvoor kies ik voor meer dieptepasses. De dynamische middenvelder kan fungeren als een extra aanvallende speler, maar helpt ook goed met verdedigen en is onvermoeibaar. De balveroverende middenvelder is misschien wel de belangrijkste kracht in deze tactiek, want die speler moet het vuile werk opknappen voor het team of zoals beter bekend de stofzuiger van de ploeg zijn. Met de huidige spelers heb ik er vertrouwen in dat wij bovenin mee kunnen draaien. Al zal een titelgevecht met Paris Saint-Germain dit seizoen waarschijnlijk nog te vroeg komen. Reacties & tags @delichris Dit is ook direct wel een grote uitdaging, want Paris Saint-Germain hebben we niet zomaar ingehaald. @Daz Daar kwam ik ook pas achter via FM dat hij die transfer gemaakt heeft. Amidou Doubouya zit inderdaad in het jeugdelftal, maar is met 16 jaar nog niet rijp voor het eerste elftal. Leuk dat je mijn novelle gaat volgen! @Marius Deze uitdaging is zeker pittig en hoewel wij ons alleen op Paris Saint-Germain moeten richten is het verschil tussen hun en de rest natuurlijk enorm. @ElMarcos Het zal een hele zware strijd worden, maar wie weet ik de Coupe de France te winnen en maak ik daarna een overstap om later nog eens terug te keren naar Frankrijk. Liever niet natuurlijk, maar ik hou alle opties open. Het is in ieder geval een mooie club om te starten. @Djurovski Gele kaart voor jou! @KayDeManaager @Vlonkie @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Een opoffering moeten maken om over de nodige centjes te beschikken en er een aantal nieuwe spelers bij te krijgen. Benieuwd hoe die keuze uitpakt. Maar in ieder geval wel begrijpelijk dat je er zeker op verdedigend vlak versterking bij wou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Soms moet je een keuze maken die men niet leuk vind. Maar als je door die keuze meer spelers kan halen dan is die keuze als manager zijnde niet moeilijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Trek mijn shirt uut en zwaai hem als een helikopter. Kut das 2x geel. Leuke spelers gehaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 29 maart Auteur Share Geplaatst 29 maart (bewerkt) 4. Een Nice begin De selectie is volledig op orde en tijdens de voorbereiding zal beoordeeld worden of de gekozen tactiek de juiste is. Daarvoor zijn een vijftal wedstrijden georganiseerd en met tegenstanders als Villareal en Benfica zal snel duidelijk worden of er nog gesleuteld moet worden. Het antwoord daarop is vooralsnog nee, want met vier overwinningen en één gelijkspel mogen wij tevreden zijn. De ploeg weet iedere wedstrijd minimaal 2 doelpunten te maken en weet in drie van de vijf wedstrijden de nul te houden. Dat laat dan weer zien dat de aankopen voor de verdediging hun vruchten af zullen werpen. La deuxième place Na tien wedstrijden kunnen wij één conclusie trekken, want we verliezen enkel van Paris Saint-Germain en ook nog eens met ruime cijfers. Vooraf was de verwachting al dat zij de grote titelkandidaat zijn en dat laten zij hier nog eens zien. Voor ons is het echt een Nice begin, want we winnen van de andere negen wedstrijden zes duels en drie worden er gelijk gespeeld. Rechtsbuiten Sofiane Diop en spits Terem Moffi zijn zeer belangrijk voor de ploeg en hebben een nadrukkelijk aandeel in het beslissen van de wedstrijden voor ons. De overwinningen op Olympique Lyon, AS Monaco en Olympique Marseille laat zien dat wij in staat zijn om mee te doen voor de tweede plaats. Klinkt gek na tien gespeelde wedstrijden en slechts één nederlaag, maar Paris Saint-Germain is er al vandoor met een verschil van 7 punten en geen enkele nederlaag. Het laat direct zien hoe groot de uitdaging zal zijn om met welke club dan ook in Frankrijk de strijd met de Parijzenaren aan te gaan. Toch overheerst er tevredenheid bij ons, want de start is zeer fraai te noemen. De competitie verwachten wij niet te winnen, maar wie weet kunnen wij een gooi doen naar de Coupe de France. Reacties & tags @Marius Het was best wel een lastige keuze om een van onze betere aanvallers te laten gaan. Zelf vind ik dat wij met Mohamed-Ali Cho nog een prima aanvaller achter de hand hebben voor de basis. Verdedigend moest er echt wat gebeuren en met het budget dat ik had was dat nagenoeg onmogelijk, dus was de keuze vrij snel gemaakt om tot verkoop over te gaan om budget te creëren. @delichris De beslissing om een goede speler te verkopen is gemaakt om het transferbudget te vergroten. Verdedigend zijn wij een stuk sterker geworden in de breedte en dat moet ons uiteindelijk wat op gaan leveren. @Djurovski Twee keer geel inderdaad, rood! Ik ben tevreden met de spelers die ik aangetrokken heb en denk ook echt dat zij kwaliteit toevoegen aan het elftal. @KayDeManaager @Vlonkie @keano77 @Daz @ElMarcos @Boyzone 29 maart bewerkt door MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Een meer dan prima start zoals je zelf aangeeft. Misschien jammer dat een eerste duel met PSG al zo vroeg gepland stond. De kloof is nu best al opgelopen, maar mochten ze zelf eens een mindere reeks neerzetten kan de situatie er snel anders uitzien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Een goede start van de competitie. Jammer dat PSG zo vroeg kreeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Dit is een prima start zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Goede start zeg! En Lyon zo erg afslachten doet pijn h aha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 30 maart Auteur Share Geplaatst 30 maart 5. Wie veel scoort is lastig te verslaan In de maanden november en december wordt de reeks aan overwinningen die in oktober werd ingezet verlengd met maar liefst zeven(!) wedstrijden, waardoor wij negen keer op rij weten te winnen. Dat zegt genoeg want er dient rekening gehouden te worden met OGC Nice. Spits Terem Moffi laat zien in bloedvorm te zijn en blijft aan de lopende band doelpunten maken. In januari spelen wij gelijk en winnen wij de andere wedstrijd waardoor wij in de Ligue 1 al veertien wedstrijden ongeslagen zijn. Wat opvalt is dat wij in alle wedstrijden na de wedstrijd tegen Stade Rennais minimaal twee keer het net weten te vinden en dan wordt het al gauw lastig om van ons te winnen. In de Coupe de France zijn de eerste twee overwinningen ook een feit al was de tegenstand nog redelijk ver te zoeken. Deze reeks heeft ervoor gezorgd dat wij in januari hebben besloten om geen wijzigingen door te voeren in de selectie, dus er gaan geen spelers weg en er komen ook geen nieuwe spelers bij de selectie. Wel is er onderzoek gedaan of er spelers zijn waarvan hun contract aflopen en de club is tot de conclusie gekomen dat daar géén spelers tussen zitten die volgend seizoen van toegevoegde waarde zullen zijn. Door de goede resultaten blijven wij jagen op koploper Paris Saint-Germain en hoe goed wij het ook doen de achterstand is zelfs nog opgelopen naar negen punten. Één gelijkspel in negen duels en toch lopen de Parijzenaren van ons weg, ongelofelijk! Het doet mij afvragen of het überhaupt mogelijk is om de aanval in te zetten op het rijke Paris Saint-Germain. Het gat met AS Monaco is ook al vrij ruim, dus voelt het op dit moment alsof wij zorgeloos het seizoen kunnen uitspelen en volgend jaar uit zullen komen in de UEFA Champions League. Het is zonde dat er nog geen transferbudget voor volgend seizoen bekend is, want anders konden wij ons al rustig gaan bezig houden met de selectie voor volgend seizoen. Reacties & tags @Marius @delichris @Djurovski Het is zeker een goede start en hoewel het jammer is dat wij ze vroeg treffen is ondertussen ook wel duidelijk dat de kloof tussen hun en de rest enorm is. Heb zelf nog geen idee hoe ik het aan moet gaan pakken om de titel te pakken, dus ik ga mij wellicht eerst focussen op de Coupe de France. Daar is het echter na een slechte wedstrijd gedaan dus ook dat zal niet makkelijk worden. @Daz Ik snap dat het pijn doet om "jouw" Lyon zo afgemat te zien worden, maar zij missen ook een toptrainer natuurlijk! @KayDeManaager @Vlonkie @keano77 @ElMarcos @Boyzone Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Wat een wedstrijden speel jij zeg. PSG lijkt onverslaanbaar dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Bizar dat je na zo'n goede reeks de achterstand op PSG zelfs nog ziet oplopen. Het is afwachten of ze toch een keer een slechter moment kennen. Je kan ondertussen alleen zelf maar proberen zo veel mogelijk punten te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 31 maart Auteur Share Geplaatst 31 maart 6. Ligue PSG Op 11 februari komt er een eind aan onze reeks van 14 wedstrijden zonder nederlaag als wij tegen AS Monaco tegen een 2-3 nederlaag aanlopen. Nog steeds geldt dat het lastig is om te winnen van ons als wij minimaal 2 doelpunten per wedstrijd maken, maar de Monegasken laten zien dat het mogelijk is. Daarna herstellen wij ons voortreffelijk met zes overwinningen op rij in de Ligue 1. In de Coupe de France hebben wij tegen Saint-Étienne strafschoppen nodig om door te gaan en in de kwartfinale komen wij verrassend genoeg Stade Lavallois tegen die toch enigszins moeizaam verslagen wordt. In februari en maart laten wij slechts vijf punten liggen en wederom zien wij koploper Paris Saint-Germain verder weglopen. Zij hebben 25 van de 26 wedstrijden gewonnen en de andere wedstrijd gelijkgespeeld. Hoe kunnen wij deze ploeg ooit inhalen? Die vraag speelt door mijn hoofd, want op deze manier is de enige optie om de Ligue 1 te winnen het roer overnemen van Paris Saint-Germain. Tegelijk kunnen wij stellen dat als je een ploeg zo laat spelen je baan niet op de tocht zal komen te staan. Voor ons geldt dat de tweede plaats dus het hoogst haalbare is en met het aantal punten tussen ons en nummer drie AS Monaco lijkt dat met nog zeven wedstrijden op het programma ook niet meer mis te kunnen gaan. Dan volgt er nog een gerucht in de media dat de club wellicht wordt overgenomen. Dat is spannend, want het is dan maar de vraag of je je baan mag behouden. Vooralsnog is er vanuit het bestuur niets kenbaar gemaakt dus gaan wij er vanuit dat er niets speelt. Mocht het wel tot een overname komen dan is het wellicht hopen op een zakenmagnaat en baanbehoud, zodat wij wel de strijd met de Parijzenaren aan kunnen gaan. Reacties & tags @delichris Paris Saint-Germain is onverslaanbaar dit seizoen. Zelden dat ik een ploeg het zo goed zie doen hoor. En dan zijn wij zo goed bezig en kijk je alsnog tegen een enorme achterstand aan. @Marius Er staat geen maat op de club uit Parijs en dat blijkt ook nu weer. Zelfs als ze verzwakken zullen ze niet meer in te halen zijn dit seizoen. Wij moeten vol gaan voor de tweede plaats en die lijkt ook al zeker. Hopelijk weten we het juiste te doen om volgend seizoen dichterbij te komen al denk ik dat wij ook volgend seizoen niet sterk genoeg zullen zijn om kans te maken op de titel. @KayDeManaager @Vlonkie @keano77 @ElMarcos @Boyzone @Djurovski @Daz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten