Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

[FM24] Sign Up: The Next Gen

MNie

Aanbevolen berichten

001-Banner-TheNextGen.jpg.7382eb21ae281de5fa3450f6a90b55ba.jpg

Intro

De volgende generatie voetballers staat klaar om zich omhoog te werken in de voetbalwereld. Een aantal van elf talenten staat te boek als spelers met een enorm potentieel. Zullen zij het waarmaken en de volgende Lionel Messi, Cristiano Ronaldo, Kylian Mbappé of Erling Haaland worden? Of zullen zij in het rijtje komen met spelers als Freddy Adu? De potentie van deze talenten is er, maar beschikken zij over het juiste karakter en de mentaliteit om de top te halen. Tijdens de reis van deze talenten zullen er doorbraken zijn in het eerste elftal, transfers gemaakt worden en prijzen gepakt worden. Het ultieme doel voor de individuele spelers zal het winnen van de Ballon D'or zijn. Deze mooie groep talenten gaat door het leven als the next gen!

Inschrijving

Wil jij een van de tien talenten aanleveren die behoren tot the next gen dan is dit jouw kans. Daarvoor zijn een aantal gegevens nodig om de talenten aan te maken. Vul daarom onderstaande in:

Voornaam:

Achternaam:

Lengte:

Gewicht:

Geboortedatum: ..-..-2008

Geboortestad:

Nationaliteit:

Positie:

Clubkeuze:

Let op dat er slechts één nationaliteit en slechts één positie gekozen mag worden. Tijdens de loopbanen zullen eventueel andere voorkeursposities ontwikkeld worden. Denk er goed over na op welke positie jouw talent zal spelen. Daarnaast zal het ook daadwerkelijk bij tien talenten blijven die ingeschreven kunnen worden, dus ben je te laat dan grijp je mis. Ook met de clubkeuze dient rekening gehouden te worden met één van de standaard competities die gekozen kunnen worden in FM24.

Het eerste talent

Het eerste talent is reeds bekend, want ik heb besloten om ook één speler mee te laten doen en daarmee zal het totaal op elf talenten uitkomen.

002-Min-JaeRi.png.f745d8a33b7c483c3b8b55238dbfeffa.png

Voornaam: Ri

Achternaam: Min-Jae

Lengte: 177

Gewicht: 77

Geboortedatum: 15-05-2008

Geboortestad: Pyongyang

Nationaliteit: Noord Koreaans

Positie: AML

Clubkeuze: Maribor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voornaam: Juan José

Achternaam: de Coria

Lengte: 186 cm

Gewicht: 86 kg

Geboortedatum: 31-12-2008

Geboortestad: Dili

Nationaliteit: Oost-Timor

Positie: AMR

Clubkeuze: Vitoria de Guimaraes

Eens zien of dit wat wordt ;c

bewerkt door Badmuts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voornaam: Alfredo

Achternaam: Gonzalez

Lengte: 171

Gewicht: 61

Geboortedatum: 09-11-2008

Geboortestad: Quito

Nationaliteit: Ecuadoriaans

Positie: CAM

Clubkeuze: CD Tenerife

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Count me in , de rest volgt morgen :classic_blush:

Voornaam: Marcos

Achternaam: Gonzales

Lengte: 1.82

Gewicht: 77

Geboortedatum: 15-12-2008

Geboortestad: Madrid

Nationaliteit: Spaans

Positie: AMC

Clubkeuze: River Plate

bewerkt door ElMarcos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

001-Banner-TheNextGen.jpg.065ba1b2a0a501775c67774d09865fc2.jpg

Voorstellen talenten

Er is een lijst opgesteld met maar liefst twaalf(!) talenten die het in zich hebben om de absolute wereldtop te halen. Tijdens deze update nemen we jullie mee door de lijst van deze talenten. Hierbij moet wel vermeld worden dat bij sommige het geboortejaar is aangepast, omdat deze anders als 14 jarige zouden starten en nu is de leeftijd van alle talenten gelijk, namelijk 15.

Gavril Manea @Svenpunt

Het eerste talent is de jonge Roemeense centrale verdediger Gavril Manea die onder contract staat bij CFR Cluj.

image.thumb.png.e74089857726cb4d1359851b9f4ce493.png

Marling Odeland @De Raam

Het tweede talent is de jonge Noorse verdediger Marling Odeland die onder contract staat bij Tromsø.

image.thumb.png.1c4e7bebe914730de9e123bef0c3faa1.png

Bjårn Crown @Fantasy

Het derde talent is de jonge Engelse aanvallende middenvelder Bjårn Crown die onder contract staat bij Blackburn Rovers.

image.thumb.png.4afd8701730227aa089e0d886860e67d.png

Marcos Gonzales @ElMarcos

Het vierde talent is de jonge Spaanse aanvallende middenvelder Marcos Gonzales die onder contract staat bij River Plate.

image.thumb.png.0c74d889da605803fe35501a9c85027e.png

Alfredo Gonzalez @keano77

Het vijfde talent is de jonge Ecuadoraanse aanvallende middenvelder Alfredo Gonzalez die onder contract staat bij Tenerife.

image.thumb.png.3a6ca5fb5aa21d8548014d2c2dc988ed.png

Min-Jae Ri @MNie

Het zesde talent is de jonge Noord Koreaanse aanvallende middenvelder Min-Jae Ri die onder contract staat bij Maribor.

image.thumb.png.39c519bc8ac3f8549f455bbad7348d4a.png

Ceylon Sra Lalanga @Oerlie

Het zevende talent is de Sri Lankaanse spits Ceylon Sra Lalanga die onder contract staat bij Heracles Almelo.

image.thumb.png.a1f1fd854432631ee3fb27a149a2f337.png

Piet Uijtdebroeck @Jónstærke

Het achtste talent is de Belgische spits Piet Uijtdebroeck die onder contract staat bij Willem II.

image.thumb.png.c5beb839d76a2a4e70666d81a8351845.png

Juan José de Coria @Badmuts

Het negende talent is de Oost Timorese rechtsbuiten Juan José de Coria die onder contract staat bij Vitória de Guimarães.

image.thumb.png.415942e23c0e5f7ce438a2157eaa90d3.png

Luka Oliviera @Geppiej

Het tiende talent is de Costa Ricaanse spits Luka Oliviera die onder contract staat bij PEC Zwolle.

image.thumb.png.2eea1bc1ee6abf30598500cbf1f29286.png

Steve De Mone @DemoN

Het elfde talent is de Ecuadoraanse Steve De Mone die onder contract staat bij Tenerife.

image.thumb.png.6ec80ef821160879caa629435c42aeb6.png

Mello Brown @Kyrill

Het twaalfde talent is de Mexicaanse Mello Brown die onder contract staat bij Udinese.

image.thumb.png.081d2132aeb1c76715f4a2fa64b67388.png

Volgende update

In de volgende update zullen wij het eerste seizoen van de spelers bekijken, waarbij ik zelf nog niet veel speelminuten verwacht van de talenten gezien de leeftijden. Al moet ik wel zeggen dat een aantal profielen er behoorlijk uitspringen. De karakters heb ik willekeurig ingevoerd in de editor, maar over het algemeen ben ik tevreden over welke karakters eruit zijn gekomen. Dit was ik in de vorige sign up novelle vergeten te doen waardoor iedereen hetzelfde karakter had. Daarnaast moet ik mijn complimenten geven voor de faces die onze talenten hebben gekregen. Die complimenten geef ik dan ook aan mijzelf aangezien ik deze faces net gegenereerd en toegevoegd heb aan de spelers. Hopelijk gaan onze talenten het goed doen, ontwikkelen zij zich goed en worden er prijzen gepakt. Uiteraard hoop ik ook dat jullie het volgen van jullie spelers met plezier gaan doen. Hoe ik het precies ga invullen weet ik nog niet, maar ik ga in ieder geval ieder seizoen een screenshot van het profiel, zoals hierboven toevoegen. Enjoy!

Link naar opmerking
Deel via andere websites