MNie Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Intro De volgende generatie voetballers staat klaar om zich omhoog te werken in de voetbalwereld. Een aantal van elf talenten staat te boek als spelers met een enorm potentieel. Zullen zij het waarmaken en de volgende Lionel Messi, Cristiano Ronaldo, Kylian Mbappé of Erling Haaland worden? Of zullen zij in het rijtje komen met spelers als Freddy Adu? De potentie van deze talenten is er, maar beschikken zij over het juiste karakter en de mentaliteit om de top te halen. Tijdens de reis van deze talenten zullen er doorbraken zijn in het eerste elftal, transfers gemaakt worden en prijzen gepakt worden. Het ultieme doel voor de individuele spelers zal het winnen van de Ballon D'or zijn. Deze mooie groep talenten gaat door het leven als the next gen! Inschrijving Wil jij een van de tien talenten aanleveren die behoren tot the next gen dan is dit jouw kans. Daarvoor zijn een aantal gegevens nodig om de talenten aan te maken. Vul daarom onderstaande in: Voornaam: Achternaam: Lengte: Gewicht: Geboortedatum: ..-..-2008 Geboortestad: Nationaliteit: Positie: Clubkeuze: Let op dat er slechts één nationaliteit en slechts één positie gekozen mag worden. Tijdens de loopbanen zullen eventueel andere voorkeursposities ontwikkeld worden. Denk er goed over na op welke positie jouw talent zal spelen. Daarnaast zal het ook daadwerkelijk bij tien talenten blijven die ingeschreven kunnen worden, dus ben je te laat dan grijp je mis. Ook met de clubkeuze dient rekening gehouden te worden met één van de standaard competities die gekozen kunnen worden in FM24. Het eerste talent Het eerste talent is reeds bekend, want ik heb besloten om ook één speler mee te laten doen en daarmee zal het totaal op elf talenten uitkomen. Voornaam: Ri Achternaam: Min-Jae Lengte: 177 Gewicht: 77 Geboortedatum: 15-05-2008 Geboortestad: Pyongyang Nationaliteit: Noord Koreaans Positie: AML Clubkeuze: Maribor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart (bewerkt) Voornaam: Juan José Achternaam: de Coria Lengte: 186 cm Gewicht: 86 kg Geboortedatum: 31-12-2008 Geboortestad: Dili Nationaliteit: Oost-Timor Positie: AMR Clubkeuze: Vitoria de Guimaraes Eens zien of dit wat wordt 19 maart bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 19 maart Auteur Share Geplaatst 19 maart @Badmuts "Ook met de clubkeuze dient rekening gehouden te worden met één van de standaard competities die gekozen kunnen worden in FM24" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Voornaam: Luka Achternaam: Oliviera Lengte: 195 cm Gewicht: 80 kg Geboortedatum: 26-12-2008 Geboortestad: San José Nationaliteit: Costa Ricaans Positie: SP Clubkeuze: PEC Zwolle Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Zojuist zei MNie: @Badmuts "Ook met de clubkeuze dient rekening gehouden te worden met één van de standaard competities die gekozen kunnen worden in FM24" Excuus, ga het aanpassen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Voornaam: Alfredo Achternaam: Gonzalez Lengte: 171 Gewicht: 61 Geboortedatum: 09-11-2008 Geboortestad: Quito Nationaliteit: Ecuadoriaans Positie: CAM Clubkeuze: CD Tenerife Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Voornaam: Bjårn Achternaam: Crown Lengte: 182 cm Gewicht: 73 kg Geboortedatum: 01-01-2008 Geboortestad: Londen Nationaliteit: Engels Positie: AMC Clubkeuze: Blackburn Rovers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Svenpunt Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Voornaam: Gavril Achternaam: Manea Lengte: 190 Gewicht: 85 Geboortedatum: 23-01-2008 Geboortestad: Cluj Nationaliteit: Roemeen Positie: CV Clubkeuze: CFR Cluj Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Voornaam: Marling Achternaam: Odeland Lengte: 189cm Gewicht: 78 kg Geboortedatum: 10-10-2008 Geboortestad: Tromso Nationaliteit: Noors Positie: DC Clubkeuze: Tromso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DemoN Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Voornaam: Steve Achternaam: De Mone Lengte: 2m07 Gewicht: 99 Geboortedatum: 31-12-2008 Geboortestad: Quito Nationaliteit: Ecuadoriaans Positie: SC Clubkeuze: CD Tenerife Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart (bewerkt) Count me in , de rest volgt morgen Voornaam: Marcos Achternaam: Gonzales Lengte: 1.82 Gewicht: 77 Geboortedatum: 15-12-2008 Geboortestad: Madrid Nationaliteit: Spaans Positie: AMC Clubkeuze: River Plate 20 maart bewerkt door ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 19 maart Auteur Share Geplaatst 19 maart Nog twee te gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Voornaam: Ceylon Achternaam: Sra Lalanga Lengte: 1m78 Gewicht: 70kg Geboortedatum: 04-02-2006 Geboortestad: Colombo Nationaliteit: Sri Lankaans Positie: SP Clubkeuze: Heracles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Voornaam: Mello Achternaam: Brown Lengte: 1m90 Gewicht: 77kg Geboortedatum: 03-12-2006 Geboortestad: New Mexico Nationaliteit: Mexico Positie: AMR Clubkeuze: Udinese Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart (bewerkt) Voornaam: Piet Achternaam: Uijtdebroeck Lengte: 1m94 Gewicht: 78kg Geboortedatum: 14-02-2008 Geboortestad: Kontich Nationaliteit: Belg Positie: SP Clubkeuze: Willem II 19 maart bewerkt door Jónstærke Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Haha, doeme @Kyrill je bent me een paar seconden voor 😂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 19 maart Auteur Share Geplaatst 19 maart inschrijving gesloten De aankomende dagen zal ik aan de slag gaan met het aanmaken van de profielen. Omdat het zo close was nemen we @Jónstærke alsnog mee als twaalfde man. Lucky you! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 20 maart Auteur Share Geplaatst 20 maart Voorstellen talenten Er is een lijst opgesteld met maar liefst twaalf(!) talenten die het in zich hebben om de absolute wereldtop te halen. Tijdens deze update nemen we jullie mee door de lijst van deze talenten. Hierbij moet wel vermeld worden dat bij sommige het geboortejaar is aangepast, omdat deze anders als 14 jarige zouden starten en nu is de leeftijd van alle talenten gelijk, namelijk 15. Gavril Manea @Svenpunt Het eerste talent is de jonge Roemeense centrale verdediger Gavril Manea die onder contract staat bij CFR Cluj. Marling Odeland @De Raam Het tweede talent is de jonge Noorse verdediger Marling Odeland die onder contract staat bij Tromsø. Bjårn Crown @Fantasy Het derde talent is de jonge Engelse aanvallende middenvelder Bjårn Crown die onder contract staat bij Blackburn Rovers. Marcos Gonzales @ElMarcos Het vierde talent is de jonge Spaanse aanvallende middenvelder Marcos Gonzales die onder contract staat bij River Plate. Alfredo Gonzalez @keano77 Het vijfde talent is de jonge Ecuadoraanse aanvallende middenvelder Alfredo Gonzalez die onder contract staat bij Tenerife. Min-Jae Ri @MNie Het zesde talent is de jonge Noord Koreaanse aanvallende middenvelder Min-Jae Ri die onder contract staat bij Maribor. Ceylon Sra Lalanga @Oerlie Het zevende talent is de Sri Lankaanse spits Ceylon Sra Lalanga die onder contract staat bij Heracles Almelo. Piet Uijtdebroeck @Jónstærke Het achtste talent is de Belgische spits Piet Uijtdebroeck die onder contract staat bij Willem II. Juan José de Coria @Badmuts Het negende talent is de Oost Timorese rechtsbuiten Juan José de Coria die onder contract staat bij Vitória de Guimarães. Luka Oliviera @Geppiej Het tiende talent is de Costa Ricaanse spits Luka Oliviera die onder contract staat bij PEC Zwolle. Steve De Mone @DemoN Het elfde talent is de Ecuadoraanse Steve De Mone die onder contract staat bij Tenerife. Mello Brown @Kyrill Het twaalfde talent is de Mexicaanse Mello Brown die onder contract staat bij Udinese. Volgende update In de volgende update zullen wij het eerste seizoen van de spelers bekijken, waarbij ik zelf nog niet veel speelminuten verwacht van de talenten gezien de leeftijden. Al moet ik wel zeggen dat een aantal profielen er behoorlijk uitspringen. De karakters heb ik willekeurig ingevoerd in de editor, maar over het algemeen ben ik tevreden over welke karakters eruit zijn gekomen. Dit was ik in de vorige sign up novelle vergeten te doen waardoor iedereen hetzelfde karakter had. Daarnaast moet ik mijn complimenten geven voor de faces die onze talenten hebben gekregen. Die complimenten geef ik dan ook aan mijzelf aangezien ik deze faces net gegenereerd en toegevoegd heb aan de spelers. Hopelijk gaan onze talenten het goed doen, ontwikkelen zij zich goed en worden er prijzen gepakt. Uiteraard hoop ik ook dat jullie het volgen van jullie spelers met plezier gaan doen. Hoe ik het precies ga invullen weet ik nog niet, maar ik ga in ieder geval ieder seizoen een screenshot van het profiel, zoals hierboven toevoegen. Enjoy! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Talentjes hoor, pfoe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart (bewerkt) Lekker hoor! 20 maart bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Onze Luka is al wel echt een mooiboy hoor nu nog hopen dat het geen tweede Dani wordt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Precies waar ik op gehoopt had! Een (redelijk) lange voetballende verdediger, met de nodige snelheid. Kon nog wel eens een heel eind komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DemoN Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Ecuador en Tenerife samen groot maken @keano77. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Heel mooi en tof Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart 27 minuten geleden zei DemoN: Ecuador en Tenerife samen groot maken @keano77. Klinkt als een topplan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten