delichris Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Maguire verkopen is wel verrassend. Dat je vroeg uit de FA Cup ligt is voor mij verrassend, maar je maakt wel kans op een beker en dat is niet verkeerd in je eerste seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Over de titel mag je wellicht definitief een kruis maken na die nederlaag tegen Liverpool. Maar de tweede plaats blijft wel mogelijk natuurlijk. Wat blijft Brentford trouwens lang bovenin hangen. De uitschakeling in de FA Cup is jammer, maar met de League Cup heb je wel een eerste prijs binnen bereik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Toch een kans op een prijs in het eerste seizoen. Jammer van de nederlagen tegen Liverpool en Forrest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 16 maart Auteur Share Geplaatst 16 maart @delichris Harry Maguire heeft in de eerste seizoenshelft 4 basisplaatsen en 1 invalbeurt gehad in alle competities, dus een verkoop vanuit mijn kant is logisch. De uitschakeling in de FA Cup doet wel pijn moet ik zeggen. De eerste prijs is in ieder geval binnen nu! @Marius Brentford doet het belachelijk goed he en ze lijken het vol te houden. De titel heb ik uit mijn hoofd gezet, maar wij weten deze maand wel de 1e prijs te pakken. Dat wij uit de FA Cup liggen is wel erg zonde en zeker gezien de tegenstander. @Djurovski Die kans hebben wij omgezet in de eerste prijs van het seizoen! @Boyzone @keano77 @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart In de PL een degelijke periode maar het zijn natuurlijk vooral de andere resultaten die er een erg goede periode van maken. Een eerste prijs is altijd een mijlpaal, en in de CL boek je misschien wel een onverwachte overwinning. Maar dat zijn net de mooiste natuurlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Tegen de toploegen in Engeland nog te veel puntverlies. Wel de eerste prijs binnen en hopelijk is de 1-0 niet te weinig in Madrid waar je dan weer een heerlijke wedstrijd op de mat legt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Een zware periode gehad in de PL. Wel mooi dat de eerste prijs binnen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 17 maart Auteur Share Geplaatst 17 maart @Marius Het belangrijkste is dat het eerste zilverwerk gewonnen hebben en voor dit seizoen kan ik daar wel genoegen mee nemen. In de CL boeken wij een mooi succesje en de loting voor de volgende ronde is wellicht nog zwaarder. In eigen land blijft het wisselend gaan en ben ik tevreden dat wij nog in de top vier staan. @Djurovski Daar hebben wij inderdaad veel te veel puntenverlies en dat laat zien waarom ik hier gestart ben. Zelf vind ik dat het verschil in kwaliteit nog vrij behoorlijk is namelijk. In Europa doen we het eigenlijk dan weer vrij goed op moment al vind ik dat wij in de groepsfase ook niet top waren. Dat de eerste prijs binnen is is natuurlijk top. @delichris Een zwaar schema met toch wel prima resultaten denk ik. De eerste prijs winnen voelt altijd goed natuurlijk. @Boyzone @keano77 @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Hoppa drie wedstrijden achter elkaar gewonnen en meteen weer in de CL voetbal race. Leuke talenten gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 17 maart Auteur Share Geplaatst 17 maart @delichris Het staat wel echt extreem dicht bij elkaar. Beetje kut dat ik de stand vergeten ben de screen deze maand. Klote stagiaire weer he haha. De talenten die binnen zijn gekomen zijn echt goed te noemen en het potentieel lijkt groot. Hopelijk kan ik ze goed ontwikkelen en kunnen zij zich gaan meten met het eerste elftal. @Marius @Djurovski @Boyzone @Keano @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Wat punten laten liggen, maar ik denk dat je pas volgend seizoen echt gaat oogsten. Wel zuur dat je zo uit de CL vloog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Een goede maand gevolgd door een mindere maar je had ook sterke tegenstanders. Helaas uit de CL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Een goede maand gevolgd door een mindere zoals hierboven ook al aangegeven. Ik neem aan dat het zo toch spannend blijft voor de top vier in de PL. In de CL wel zuur om weer zo'n zware tegenstander te loten en er dan zo nipt uit te vliegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 17 maart Auteur Share Geplaatst 17 maart @delichris Te veel punten laten liggen waardoor wij ondanks de goede eindmaand toch op een teleurstellende 5e plaats eindigen. Weliswaar de doelstelling om ons te plaatsen voor UEFA Europa League voetbal te halen behaald. Toch overheerst wel de teleurstelling dat wij niet een plaats hoger zijn geëindigd. @Djurovski De uitschakeling uit de CL was over twee wedstrijden gezien terecht. Kijk maar eens naar de wedstrijdstatistieken dan zie je dat wij de mindere waren. Al met al is het wel zonde hoor om uitgeschakeld te worden en nog meer zonde is de 5e plaats in de Premier League. @Marius Het bleef spannend tot aan het slot en op het eind grijpen wij naast de 4e plaats en spelen wij volgend seizoen in de UEFA Europa League. Teleurstellend is het zeker en het laat zien dat ik gelijk had met dat er nog genoeg te bouwen is bij deze club. Grootste winst van dit seizoen is de jeugdinstroom voor mij, want er zitten er twee tussen waar ik enorme vertrouwen in heb. @Boyzone @keano77 @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Zonde dat je EL voetbal hebt gepakt. Kreeg je een bericht dat de nummer vijf ook CL heeft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Damn. Net buiten de top-vijf. Vanwege Brentford dat je net voorbleef dan nog wel. Dat is wel zuur zeg! Lijkt me dat de favoriet voor de Europa League volgend seizoen meteen al gekend is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 17 maart Auteur Share Geplaatst 17 maart @delichris Dat is inderdaad zonde en Italië en Duitsland pakten het extra ticket, dus ik grijp ook echt naast UEFA Champions League voetbal volgend seizoen. Stiekem hoopte ik daar ook op al moeten we natuurlijk naar onszelf kijken en zien dat wij tekort zijn gekomen. Voor dit seizoen heb ik dan de focus gelegd op de aanval die in mijn ogen tekort kwam en de achterhoede in stand gehouden. Varane wou zijn aflopende contract niet verlegen en daarom mocht hij gaan en dat heb ik met een flinke om voor Marc Guéhi rechtgetrokken. @Marius Wat een seizoen heeft Brentford gehad he, die ook nog eens de finale van de FA Cup wisten te halen waar zij verloren van Chelsea. Dat Engeland dan ook nog eens naast het extra ticket grijpt is zuur ook. Zelf vind ik dat je gelijk heb dat de favoriet bekend is voor volgend seizoen. Al zullen er vast nog ploegen in zitten die ook tot de kanshebbers behoren. De selectie heb ik waar nodig versterkt en ik denk dat wij klaar gaan zijn voor het nieuwe seizoen. Er volgt nog wel een wijziging in de tactiek omdat ik een van de talenten voor de leeuwen wil gooien. @Djurovski @Boyzone @keano77 @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Goed verkocht hoor. En de aankopen zien er ook goed uit. Waarom Smalling teruggehaald? En Daniel Gore verkopen is denk ik zonde. Hij wordt gezien als een talent voor de toekomst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Geld moet rollen! Op basis van oefenwedstrijden is het altijd lastig om voorspellingen te gaan doen, maar de 5-0 tegen Bayern geeft toch al moed. Smalling vind ik trouwens prima bekeken qua transfer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Je gaat er vlot door heen. Eerste seizoen met een vijfde plek afsluiten is wellicht wat teleurstellend, maar ik vermoed dat we komend seizoen een ander Man U gaan zien. Je lijkt je enorm versterkt te hebben deze zomer namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Zonde dat je net buiten de cl bent geëindigd. Goed verkocht en flink ingekocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 18 maart Auteur Share Geplaatst 18 maart @delichris Zeker goed verkocht en over de aankopen ben ik erg tevreden. Smalling was goedkoop op te halen en centraal achterin had ik nog iemand nodig. Daniel Gore had geen toekomst bij de club voor mij. @Marius En het geld heeft gerold ook hoor! Die overwinning op Bayern zorgt misschien voor verwachting en toch heb ik mijn tactiek nog aangepast. Over de komst van Smalling ben ik ook erg tevreden. @ElMarcos Zijn geen hoogstaande updates zoals de andere novelles, dus dan kan het tempo iets hoger natuurlijk. Het was zeker teleurstellend om 5e te worden en naast CL voetbal te grijpen. We hebben de selectie wel heel goed versterkt voor dit seizoen! @Djurovski Dat was zeker zonde en dat zorgde ervoor dat ik met de bekende bezem door de selectie moest. Dat is in mijn ogen zeer goed gelukt. @Boyzone @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Wat zonde van die rode kaart tegen Arsenal. Je stond drie nul voor er was niets aan de hand. Verder ook gewonnen van Liverpool en dat is altijd lekker. In de EL leuke wedstrijden gekregen waar veel winstpartijen in zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Je begint direct goed aan het nieuwe seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Na die oefenperiode kwam die nederlaag op de eerste speeldag natuurlijk wat als een verrassing, al had die rode kaart er natuurlijk alles te maken. Gelukkig kon je daarna wel overtuigend de draad terug oppikken. De EL biedt weinig uitdagingen. Ik neem aan dat je niet steeds je sterkste elftal zal opstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten