MNie Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Niet meteen een club waar ik verwachtte dat je aan de slag zou gaan eerlijk gezegd, maar ik blijf fan van jouw novelles, dus ook deze volg ik weer met de nodige aandacht. Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Succes met Man Utd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Succes met de mooiste club van de wereld. En mij niet eens taggen . Dit zal ik heel kritisch gaan volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 14 maart Auteur Share Geplaatst 14 maart @Marius Ben wel benieuwd waarom je dit niet verwachtte? Misschien omdat ik meer een bouwer ben en dat is precies wat ik met deze club van plan bent. De concurrentie is natuurlijk groot in Engeland. @Djurovski Thanks! @delichris Thanks haha had niemand getagd wederom. Kritisch volgen snap ik in dit geval wel en ik zal mijn best doen je niet teleur te stellen. @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart De start is prima al zal een kritische volger het gelijke spel niet goed vinden gok ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Prima start. De CL loting moet zeker ook perspectieven bieden. Betreft de clubkeuze, zoals je zelf aangeeft zie ik je ook als bouwer, en dan had ik misschien niet zo'n grote club met al een brede basis verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 14 maart Auteur Share Geplaatst 14 maart @Djurovski De start is prima te noemen al had ik die eerste wedstrijd zelf ook willen winnen. De kritische volger zal zich daar bij aansluiten denk ik. @Marius De loting van de CL lijkt gunstig voor ons al moeten wij geen enkele ploeg onderschatten. De start in de Premier League is zeer degelijk natuurlijk. Qua clubkeuze wou ik eens met een grote club starten waarbij lang niet zeker is dat er sportief succes zal zijn op de korte termijn. Ik vind de andere ploegen op dit moment namelijk sterker. Het is natuurlijk wel zo dat alle voorwaarden aanwezig zijn om resultaten te halen in de toekomst. Zelf denk ik dat er nog genoeg te bouwen is aan de club. @delichris @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Verliezen van Liverpool is not done Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Geen slechte start hoor en verliezen van Liverpool is heel erg zonde, maar zolang de spelers alles geven is er niets aan de hand. Alleen Martial in je selectie is vragen om blessures. Deze jongen zo snel mogelijk verkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Best een pittige periode maar wel gewoon prima doorgekomen. Het enige wat je momenteel kan aanmerken is dat City al best een grote kloof heeft kunnen slaan op zo'n korte tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 15 maart Auteur Share Geplaatst 15 maart @Djurovski Het is not done, maar het is ook een sterke ploeg, dus ik neem hem op dit moment voor lief. @delichris De spelers moeten altijd alles geven natuurlijk en dan ben ik tevreden met de inzet (niet altijd met het resultaat). Martial staat zeker op de nominatie om te vertrekken en de voorhoede heeft zeker de aandacht nodig, want daar vind ik dat wij te weinig kwaliteit hebben. Dat vind ik overigens ook voor de backposities en centraal achterin kan er ook nog wel wat beter. @Marius Die kloof is inderdaad enorm en daardoor denk ik dat wij een potentieel kampioenschap al uit het hoofd kunnen zetten. Dat is overigens ook de reden waarom ik vind dat ik voor deze club kon kiezen. Er zit nogal wat verschil tussen ons en wat andere clubs als je het aan mij vraagt. @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Mindere resultaten hoor. In de PL had je zeker negen punten moeten pakken. In de CL gaat het ook niet zoals ik had verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart In eigen land valt het allemaal nogal mee, maar in de CL toch eerder onverwacht veel puntenverlies. Op deze manier wordt kwalificatie nog geen eitje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Ook voor deze novelle mag je mij weer taggen. Zoals altijd is het begin wat langzaam, maar dat gaat vast goedkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 15 maart Auteur Share Geplaatst 15 maart @delichris Negen punten in de PL met Newcastle United als tegenstander is misschien wat optimistisch, maar we hadden er misschien wel 1 extra mogen winnen. In de CL loopt de groepsfase denk ik heel anders dan verwacht voor de twee "beste" ploegen. @Marius Zeker onverwacht puntverlies en daardoor wordt het ook nog ongekend spannend tot de laatste pot hoor. In de PL doen we het naar behoren vind ik. @ElMarcos Daar is je taggie dan weer. Je herkent het wel he dat mijn ploegen vaak traag op gang komen. Als je de uitleg hebt dan hoor ik die wel he haha @keano77 @Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Kijk aan. Dit is wat ik graag zie. En je doet weer mee om titel en uiteraard CL voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Dat is weer wat anders zeg. Vooral in de CL de situatie mooi aan het recht zetten. Het zou wat zijn mocht Barcelona er daardoor nu ook uitgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Nationaal een zeer mooie reeks en Europees moet je plek twee veilig stellen door Salzburg, wat al geplaatst is, te verslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Een mindere maand gevolgd door een goede maand. In de CL zal je moeten winnen wat nog geen uitgemaakte zaak is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 15 maart Auteur Share Geplaatst 15 maart @delichris Een goede periode voor ons en een mindere voor de andere clubs zorgt ervoor dat wij bovenin mee kunnen draaien. Het seizoen duurt nog lang dus we zullen volle bak moeten blijven gaan. @Marius In de CL hebben wij goede zaken gedaan waardoor wij het in eigen hand hebben. Daarmee lijkt het uitschakelen van FC Barcelona een kwestie van tijd. Salzburg doet het wel enorm goed ook he. @ElMarcos We hebben zowel nationaal als Europees goede wedstrijden achter de rug, waardoor het er anders uit ziet dan een maand terug. Al met al moeten wij tevreden zijn met hoe het nu gaat. @Djurovski In de CL moeten wij nog vol aan de bak, maar dat gelijke spel tegen FC Barcelona was zeer goed. Daardoor hebben wij het in eigen hand en dat is natuurlijk lekkerder starten aan een wedstrijd. Nu is het aan ons om het waar te maken. @Boyzone @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart De resultaten blijven schommelen. In de CL gewoon door maar Real is wel een zeer zware tegenstander Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Een mindere periode helaas. Wel door in de CL en Barcelona ligt eruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Mogen we slechts drie overwinningen in zo'n zware periode te weinig noemen? Gezien de League Cup en de CL die er nog bij kwamen valt het misschien wel te kaderen, maar de nederlaag tegen City zal bij de supporters wel pijn gedaan hebben. Al bij al blijft er nog veel mogelijk in eigen land (behalve misschien de titel), in de CL loot je wel een erg zware tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 16 maart Auteur Share Geplaatst 16 maart @Djurovski De resultaten blijven zeker op en neer gaan en toch staan we ongeveer wel waar ik gehoopt had te staan dit seizoen. Benieuwd naar hoe de tweede seizoenshelft zal gaan. @delichris Denk dat niemand verwacht had dat Salzburg boven aan zou eindigen en Barcelona eruit zou gaan. De resultaten blijven wisselvallig en toch ben ik tevreden voor het huidige seizoen. @Marius Het was een moordend schema en dan kun je tegen nederlagen aanlopen natuurlijk. Voor mij laat het vooral zien dat er nog genoeg werk te verzetten is om mee te gaan strijden in de Premier League. De loting in de CL is inderdaad erg zwaar en ik ben benieuwd hoe wij het er van af gaan brengen tegen de koninklijke. @Boyzone @keano77 @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten