bas huijsmans Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni 6 uur geleden zei La Pulga: Bedankt, ik ga het even overleggen met me psychiater en kom z.s.m. bij je terug. Neem aan dat de psychiater je van een Depresso in een Cattiva heeft veranderd en je dus gewoon lekker online komt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 juni Auteur Share Geplaatst 27 juni 2 uur geleden zei bas huijsmans: Neem aan dat de psychiater je van een Depresso in een Cattiva heeft veranderd en je dus gewoon lekker online komt? Heb net eenn uurtje gespeeld, was wel weer even inkomen zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni 18 uur geleden zei La Pulga: Heb net eenn uurtje gespeeld, was wel weer even inkomen zeg Heb gisteren en eergisteren ook wel weer een paar uurtjes gespeeld. Was even inkomen, maar zit er nu wel weer lekker in. Maakte alleen de fout om eerst wat anders dan de Ore Mine vrij te spelen voor in de Base. Dus was wel een aardige grind voor Ingots steeds. Welke Pals neem jij vaak mee als je de wereld in trekt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 juni Auteur Share Geplaatst 28 juni 2 uur geleden zei bas huijsmans: Heb gisteren en eergisteren ook wel weer een paar uurtjes gespeeld. Was even inkomen, maar zit er nu wel weer lekker in. Maakte alleen de fout om eerst wat anders dan de Ore Mine vrij te spelen voor in de Base. Dus was wel een aardige grind voor Ingots steeds. Welke Pals neem jij vaak mee als je de wereld in trekt? Wow bestaat er een ore mine? Die moet ik inderdaad wel hebben. Zal later even kijken welke ik altijd meeneem, meestal zo'n vuurvogel, Robinquil (?) en dat varkentje wat kan minen omdat ik inderdaad dan ores wil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni 15 uur geleden zei La Pulga: Wow bestaat er een ore mine? Die moet ik inderdaad wel hebben. Zal later even kijken welke ik altijd meeneem, meestal zo'n vuurvogel, Robinquil (?) en dat varkentje wat kan minen omdat ik inderdaad dan ores wil Ja die Ore Mine kan je unlocken aan de rechterkant van dat overzicht. Heb je dus andere punten voor nodig. Geen idee eigenlijk hoe je die punten vrijspeelt, maar die unlocken is wel lekker. Twee Pals in de base even full time laten slaven op die dingen en dan krijg je wel genoeg ores binnen. Ik doe echt alles met mijn Direhowl. Die zijn wel echt snel en sterk. Heerlijke beestjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 juni Auteur Share Geplaatst 29 juni 12 minuten geleden zei bas huijsmans: Ja die Ore Mine kan je unlocken aan de rechterkant van dat overzicht. Heb je dus andere punten voor nodig. Geen idee eigenlijk hoe je die punten vrijspeelt, maar die unlocken is wel lekker. Twee Pals in de base even full time laten slaven op die dingen en dan krijg je wel genoeg ores binnen. Ik doe echt alles met mijn Direhowl. Die zijn wel echt snel en sterk. Heerlijke beestjes Volgens mij krijg je die puntjes aan de rechterkant als je een grote boss verslaat, waar je zegmaar de eerste battle toen tegen Raichu look a like moest met die chick op zijn rug Dit ding, lijkt niet op Raichu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli https://www.gematsu.com/2024/07/sony-music-entertainment-japan-aniplex-and-pocketpair-jointly-establish-palworld-entertainment Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli (bewerkt) Hoi @La Pulga. Met Bas hier. Ik kon even niet reageren, maar ik als jouw voice mail in een ander topic. Aangezien ik geen boze Neva of Fantasy op mijn dak wil hebben, reageer ik hier maar even. Wat fijn dat je interesse toont in Palworld. Ik ben zelf in staat om vanavond, morgenavond, zaterdag overdag of zondag overdag te spelen. Hoe zit het met jouw planning? 11 juli bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 juli Auteur Share Geplaatst 11 juli 1 uur geleden zei bas huijsmans: Hoi @La Pulga. Met Bas hier. Ik kon even niet reageren, maar ik als jouw voice mail in een ander topic. Aangezien ik geen boze Neva of Fantasy op mijn dak wil hebben, reageer ik hier maar even. Wat fijn dat je interesse toont in Palworld. Ik ben zelf in staat om vanavond, morgenavond, zaterdag overdag of zondag overdag te spelen. Hoe zit het met jouw planning? Ach joh, schijt aan hun. Hier kunnen we wel lekker over ze praten, ze komen toch nooit in een Palworld topic. Dan gaat het zondag worden! Wordt dan geen F1 streampje, maar ik stel me kijkers graag teleur. Wie komen er joinen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli 4 uur geleden zei La Pulga: Dan gaat het zondag worden! Wordt dan geen F1 streampje, maar ik stel me kijkers graag teleur. Dat is helemaal prima. Dan maar Palworld live streamen he. Misschien wil @Arezo van MU ook wel mee doen op zijn gerepareerde laptop. Kunnen jullie misschien een zieke collab doen. @The Saint heeft hem ook. @chrisje1993 heeft hem ook. @sennid heeft hem ook. @ReneLeBlanc heeft hem ook. @Stefan. heeft hem ook. @neva misschien inmiddels ook al. Misschien willen zij ook wel mee doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 juli Auteur Share Geplaatst 11 juli Gaat ie neva taggen onder het bericht waar ik vertel juist schijt aan hem te hebben... Weet nog niet of ik zondag nog wel zin heb. Gaan we nieuwe wereld starten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli Neva kan dat wel hebben. Die heeft zelf ook overal schijt aan. We hebben ook nog een MU wereld waar we nog niet veel gedaan hebben dacht? Dus een nieuwe wereld starten is wel prima. Kunnen we het even goed aanpakken vanaf het begin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 juli Auteur Share Geplaatst 11 juli Let’s go, hopelijk is er wat animo voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli Is nog niet op PS5 toch of wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli Nog niet nee. Maar PC masterrace Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 juli Auteur Share Geplaatst 11 juli Sowieso we gaan al die Pals kapot maken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli Als ik kan wil ik wel meedoen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 juli Auteur Share Geplaatst 12 juli Nice! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli Ben alleen geen hoog level hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 juli Auteur Share Geplaatst 12 juli 55 minuten geleden zei chrisje1993: Ben alleen geen hoog level hahaha We gaan volgens mij ook opnieuw beginnen dus zijn we allemaal weer lvl 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli Op 12-7-2024 om 11:11 zei La Pulga: We gaan volgens mij ook opnieuw beginnen dus zijn we allemaal weer lvl 1 Hoelaat beginnen jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli Dat is een uitstekende vraag. Geen idee namelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli @La Pulga en @chrisje1993 om 14.00 uur doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli 3 minuten geleden zei bas huijsmans: @La Pulga en @chrisje1993 om 14.00 uur doen? Ik ga kijken of ik het red. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 juli Auteur Share Geplaatst 14 juli Ik ben er ook, even alleen geen mic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten