Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Palworld

La Pulga

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei bas huijsmans:

Neem aan dat de psychiater je van een Depresso in een Cattiva heeft veranderd en je dus gewoon lekker online komt?

Heb net eenn uurtje gespeeld, was wel weer even inkomen zeg :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei La Pulga:

Heb net eenn uurtje gespeeld, was wel weer even inkomen zeg  

Heb gisteren en eergisteren ook wel weer een paar uurtjes gespeeld. Was even inkomen, maar zit er nu wel weer lekker in. Maakte alleen de fout om eerst wat anders dan de Ore Mine vrij te spelen voor in de Base. Dus was wel een aardige grind voor Ingots steeds. Welke Pals neem jij vaak mee als je de wereld in trekt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bas huijsmans:

Heb gisteren en eergisteren ook wel weer een paar uurtjes gespeeld. Was even inkomen, maar zit er nu wel weer lekker in. Maakte alleen de fout om eerst wat anders dan de Ore Mine vrij te spelen voor in de Base. Dus was wel een aardige grind voor Ingots steeds. Welke Pals neem jij vaak mee als je de wereld in trekt?

Wow bestaat er een ore mine? Die moet ik inderdaad wel hebben.

Zal later even kijken welke ik altijd meeneem, meestal zo'n vuurvogel, Robinquil (?) en dat varkentje wat kan minen omdat ik inderdaad dan ores wil :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei La Pulga:

Wow bestaat er een ore mine? Die moet ik inderdaad wel hebben.

Zal later even kijken welke ik altijd meeneem, meestal zo'n vuurvogel, Robinquil (?) en dat varkentje wat kan minen omdat ik inderdaad dan ores wil  

Ja die Ore Mine kan je unlocken aan de rechterkant van dat overzicht. Heb je dus andere punten voor nodig. Geen idee eigenlijk hoe je die punten vrijspeelt, maar die unlocken is wel lekker. Twee Pals in de base even full time laten slaven op die dingen en dan krijg je wel genoeg ores binnen.

Ik doe echt alles met mijn Direhowl. Die zijn wel echt snel en sterk. Heerlijke beestjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei bas huijsmans:

Ja die Ore Mine kan je unlocken aan de rechterkant van dat overzicht. Heb je dus andere punten voor nodig. Geen idee eigenlijk hoe je die punten vrijspeelt, maar die unlocken is wel lekker. Twee Pals in de base even full time laten slaven op die dingen en dan krijg je wel genoeg ores binnen.

Ik doe echt alles met mijn Direhowl. Die zijn wel echt snel en sterk. Heerlijke beestjes

Volgens mij krijg je die puntjes aan de rechterkant als je een grote boss verslaat, waar je zegmaar de eerste battle toen tegen Raichu look a like moest met die chick op zijn rug

image.png.f25ea90494d9877d01c8fda0890dbf86.png

Dit ding, lijkt niet op Raichu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @La Pulga. Met Bas hier. Ik kon even niet reageren, maar ik als jouw voice mail in een ander topic. Aangezien ik geen boze Neva of Fantasy op mijn dak wil hebben, reageer ik hier maar even. Wat fijn dat je interesse toont in Palworld. Ik ben zelf in staat om vanavond, morgenavond, zaterdag overdag of zondag overdag te spelen. Hoe zit het met jouw planning?

bewerkt door bas huijsmans
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bas huijsmans:

Hoi @La Pulga. Met Bas hier. Ik kon even niet reageren, maar ik als jouw voice mail in een ander topic. Aangezien ik geen boze Neva of Fantasy op mijn dak wil hebben, reageer ik hier maar even. Wat fijn dat je interesse toont in Palworld. Ik ben zelf in staat om vanavond, morgenavond, zaterdag overdag of zondag overdag te spelen. Hoe zit het met jouw planning?

Ach joh, schijt aan hun. Hier kunnen we wel lekker over ze praten, ze komen toch nooit in een Palworld topic.

Dan gaat het zondag worden! Wordt dan geen F1 streampje, maar ik stel me kijkers graag teleur.

Wie komen er joinen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei La Pulga:

Dan gaat het zondag worden! Wordt dan geen F1 streampje, maar ik stel me kijkers graag teleur.

Dat is helemaal prima. Dan maar Palworld live streamen he. Misschien wil @Arezo van MU ook wel mee doen op zijn gerepareerde laptop. Kunnen jullie misschien een zieke collab doen. 

@The Saint heeft hem ook. @chrisje1993 heeft hem ook. @sennid heeft hem ook. @ReneLeBlanc heeft hem ook. @Stefan. heeft hem ook. @neva misschien inmiddels ook al. Misschien willen zij ook wel mee doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neva kan dat wel hebben. Die heeft zelf ook overal schijt aan.

We hebben ook nog een MU wereld waar we nog niet veel gedaan hebben dacht? Dus een nieuwe wereld starten is wel prima. Kunnen we het even goed aanpakken vanaf het begin

Link naar opmerking
Deel via andere websites