Aaron21 Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Soms is het fijn om met de billen bloot te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Jammer natuurlijk om geen nieuwe Europese finale te halen, maar dat Liverpool nog een maatje te groot was is geen schande! Gelukkig pak je nog wel twee prijzen in eigen land! Twee FM's geleden had ik een carrière lopen bij Union. In het archief kan je daar nog wel een novelle over terug vinden. De PO's vond ik ook altijd een hel in combinatie met Europees voetbal. Het was alsof je geboycot werd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Nationaal heb je gelukkig de mindere maand april kunnen redden door beide prijzen te pakken. Dat je in de halve finale van de CL wordt uitgeschakeld is natuurlijk geen schande. Je visie betreft het door selecteren klinkt als een logische stap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Logisch verlies in Liverpool, al had ik mss op basis van de heenmatch wat meer weerwerk verwacht. Met de titel en beker is het toch een zeer mooi seizoen geworden ondanks het dipje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 8 januari Auteur Share Geplaatst 8 januari Saudi's aanbod te verleidelijk voor leider op het Gentse middenveld. Kristijan Belic werd gepresenteerd bij Al Ahli uit Saudi Arabië KAA Gent heeft vanmiddag Kristijan Belic, haar leider op het middenveld verkocht voor 26 miljoen. Al Ahli wou de Belgische serviër al te graag hebben en voor Belic was het aangeboden salaris te verleidelijk waardoor KAA Gent geen andere keus had dan te verkopen. "Ik heb twee prachtige seizoenen gehad in België. De stap naar Saudi Arabië is financieël te aanlokkelijk om te weigeren. Het bedrag dat ik hier op 24-jarige leeftijd ga kunnen verdienen kan ik nergens in Europa verwezenlijken. Misschien kom ik later nog wel terug naar Europa of België." Belic is overtuigd dat zijn voormalige club de juiste opvolger zal vinden. "Ik laat een club achter met heel veel potentieel. De club heeft mij destijds opgepikt voor 1.3 miljoen bij Partizan. Ik vertrek nu voor 26 miljoen na twee seizoenen. Ik ben er van overtuigd dat AA Gent met die 25 miljoen euro mij zal kunnen vervangen." Naast Belic nog heel wat vertrekkers bij de Belgische landskampioen samen goed voor 102 miljoen. Heel wat Belgische nieuwe gezichten bij de landskampioen. Marcao - centrale verdediger Sevilla - 9.5 miljoen Er is een nieuwe leider in het hart van de defensie. De Braziliaan Marcao zal voor de nodige voetballende ervaring moeten zorgen. Marco Kana zal niet naast het elftal vallen. De Belg zal naar de wijde centrale verdediger positie verhuizen. Mannen met baarden, die kan je altijd wel gebruiken in het centrum. Bij Galatasaray spreken ze nog altijd positief over zijn passage in Turkije. Spoiler Daniel Svensson - linkervleugelverdediger Bologna - 7.5 miljoen Een vervanger voor de vertrokken Nurio en een talentvolle back up voor Archie Brown die de afgelopen seizoenen heel wat indruk op me heeft gemaakt. Met 8 interlands ondanks 23-jarige leeftijd toch al wat internationale ervaring. Spoiler Aune Heggebô - targetspits Brann - 4 miljoen Een onmiddelijke versterking voor de positie van doelgerichte aanvaller. Heggebô is een bonkig type met een neus voor doelpunten. Ieder seizoen goed voor minimum 10 doelpunten in de Noorse competitie. Hij treedt als Noor in de voetsporen van Olé Martin Arst die in een verder verleden goed was voor 30 doelpunten bij onze club. Spoiler Paul Okon - Segundo Volante Benfica B - 3.2 miljoen Ik beloofde Belgen en die komen er ook. Paul Okon is de zoon van... jawel Paul Okon.. Zijn vader heeft in het verleden grote naam gemaakt bij Club Brugge. Hopelijk kan zijn zoon die indruk ook hier achterlaten. Paul heeft naast de Belgische ook de Australische en Italiaanse nationaliteit. Deze Paul Okon komt dus niet naar ons. Spoiler Thomas Kaminski - doelman Luton Town - 6 miljoen De terugkeer van een ex-buffalo. Belgische doelman Thomas Kaminski komt met de nodige ervaring terug ons doelhout bewaken. Luton Town presteerde de afgelopen seizoenen misschien ondermaats maar dat was zeker niet door deze doelman. Kaminski had de meeste reddingen in de Premier League en zal onze eerste doelman gaan worden het komende seizoen. Spoiler Marko Stamenic - Segundo Volante Rode Ster Belgrado - 9.25 miljoen Na twee Belgen tijd voor een Nieuw-Zeelander. De echte vervanger voor Belic halen we bij de buren uit Rode Ster. Stamenic is eigenlijk hetzelfde type voetballer als Belic. Fysiek sterke speler, goede voeten, alleen niet leidinggevend. Maar daar hebben we andere spelers voor. Spoiler Aster Vranckx - Segundo Volante VFL Wolfsburg - 8.75 miljoen De middenvelders komen je om de oren hier maar deze moesten we toch wel hebben. Vranckx staat te boek als een groot talent alleen kende zijn talent de afgelopen seizoenen weinig ontwikkeling. We hebben Belgen nodig en het is zeker geen slechte op papier. Wij gaan hem die kans geven om zijn carriëre te herlanceren. Spoiler Jorne Spileers - Voetballende verdediger Club Brugge - 700k Deze gaat pijn doen bij de aartsrivaal waar we een beloftevolle basisspeler voor een prikje wegkapen. Deze transfer toont ook aan hoe groot we als club in België aan het worden zijn. Waar Club Brugge de afgelopen jaren overal in België de betere spelers kon wegplukken, is het nu onze beurt. Onze status is gegroeid en met deze transfer maken we daarin een duidelijk statement. Spoiler Mike Trésor - Schaduwspits Burnley - 13.75 miljoen Genkies kijk maar even weg want schilderwerken Mike komt naar ons. De Belgisch/Burundese sierlijke aanvallende middenvelder maakt na twee seizoenen de terugkeer naar de Belgische voetbalvelden. Hier vertrokken met heel wat adelbrieven en in Engeland een degradatie meegemaakt. In de Championship weer helemaal boven water gekomen en nu hopelijk klaar om te bevestigen. Trésor moet voor de aanvoer zorgen bij de landskampioen. Spoiler Madi Monamay - Centrale verdediger Bayer Leverkusen - 3.9 miljoen Vijf Bundesliga wedstrijden achter je naam hebben op 19-jarige leeftijd. Deze ex-Genkie heeft een mooie toekomst voor zich. Madi Monamay is een talentvolle Belgische verdediger die te vergelijken is met Marco Kana waar we zeer tevreden over zijn. Hij zal dit seizoen nog de nodige speelminuten maken want er zullen weer heel wat wedstrijden zijn. Spoiler Verwachte basisploeg KAA Gent seizoen 2025/2026 @Bogatyr @Marius @DemoN @Djurovski @MNie @Aaron21@chrisje1993 @Glenn08 @KayDeManaager @ivago @dimihuyghe @Cervantes @Satioz @Kyrill @Tim Windt Toch fijn om te lezen dat ondanks de halve finale de verwachtingen hoog lagen. Toont ook aan dat we bovengemiddeld presteren op sportief vlak. @Marius Die ga ik zeker eens opzoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Meer dan 100 miljoen aan inkomsten dankzij de uitgaande transfers, dan heb je sowieso goede zaken gedaan lijkt me! Op inkomend vlak zie ik ook een paar mooie namen passeren, en je weet ook woord te houden qua Belgische identiteit. Benieuwd trouwens of er ook nog wat talent in Okon schuilt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Je haalt daar wel even flink binnen en ook inkomend weet je goede zaken te doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari En zo wordt Gent opeens een beetje mooier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 3 uur geleden zei Glenn08: En zo wordt Gent opeens een beetje mooier. Ja knappe transfer met Vranckx! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari mooie bedragen ontvangen en ook heel wat (Belgisch) ingekocht. Wordt opnieuw een leuk seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 9 januari Auteur Share Geplaatst 9 januari Voorbereiding Dit jaar niet de grootste tegenstanders om tegen te sparren en ook allemaal lekker in het gezellige KAA Gent Arena. Ik weet dat op de banner Ghelamco staat maar blijkbaar noemt het echt KAA Gent Arena. Zolang het kind maar een naam heeft en wij ons thuis voelen in een mooie voetbaltempel. We speelden tegen twee Belgische beloftenploegen met twee magere overwinningen. Ook het vervolg tegen FC Volendam en FC Brondby waren maar zuinige overwinningen. Ons eerste duel met inzet was tegen bekerfinalist Union SG in de Belgische supercup. Een wedstrijd met een prijs maar die eigenlijk gewoon een veredelde oefenwedstrijd is. Een ideaal moment om de voetbalwereld kennis te laten maken met het nieuwe spelersmateriaal. We waren op de afspraak, Bassinga en Brown scoorden voor ons en Terho wist namens Union voor affluiten de eerredder te verzilveren. Selectie KAA Gent seizoen 25/26. Ik ben heel tevreden met het team dat er staat en de hoeveelheid Belgische vlaggetjes pronken op mijn scherm. In het doel is Thomas Kaminski de nieuwe eerste keuze. Hij ligt in de weegschaal met de jonge Marcel Lotka die het vorig seizoen voortreffelijk deed. Alleen Kaminski is Belg, ex-speler van de club en ik ga er ook niet om liegen ex-speler van mijn favoriete club RSC Anderlecht. Hij krijgt de voorkeur einde discussie. Centraal in de verdediging hebben we heel wat keuzes. Kana, Marcao en Garcia McNulty zijn onbetwistbare titularissen. Jenssen-Abew verhuist het meest naar het achterplan. Ik verwacht de nodige speelminuten voor Linus Gechter, Jorne Spileers en Madi Monamay. Bij de vleugelverdedigers dat een zeer belangrijke positie in mijn tactiek is loopt er wel heel wat kwaliteit rond. Links hebben we Brown en Svensson die aan elkaar gewaagd zijn gekoppeld aan het talent van jeugdproduct Debondt. Aan de rechterkant hebben we Karbownik en Aydin gekoppeld aan jeugdproduct De Meyer die het voorbije seizoen zeer sterk presteerde in de Europese wedstrijden. Madi Monamay hier in actie in het shirt van Bayer Leverkusen. In het hart van ons middenveld kunnen we kiezen tussen vijf harde werkers, de ene met iets betere voetjes dan de andere. Aanwinst Stamenic zal voornamelijk gekoppeld worden aan "Kante van den aldi" Sissokho. Onze Oekraïense strijder Nazaryna en niet de legendarische maar zijn productie Paul Okon zullen de nodige minuten maken. Aster Vranckx krijgt de tijd om zijn carriëre te herlanceren en aan de winterstop of volgend seizoen bekijken we daarin de stand van zaken. Aanvallend is er heel wat weelde. Schilderwerken Mike is onze eerste keuze achter de twee aanvallers. Zijn sierlijke baltoetsen gekoppeld aan fluwelen traptechniek moeten de hoofdleverancier worden voor de onvoorspelbaarheid van Gift Orban en het neusje voor doelpunten van Heggebö. Als Mike niet beschikbaar is, is Bassinga die iets meer aanvaller is zijn vervanger zijn of Rollheiser die staat te trappelen om zijn plekje in te nemen. Voor Orban hebben we als vervanger de hardwerkende Vanzeir of Macias, ja die loopt hier ook nog rond en Fernandez-Pardo die toch een serieuze dip in zijn ontbolstering heeft gekend. Ouderdomsdeken Henry Is er om onze Noorse aanwinst te vervangen. Waar ik vooral enorm blij om ben is het aantrekken van het aantal Belgen. Zeker omdat ze nu nog een toegevoegde waarde kunnen hebben. Als wij onze ontwikkeling als club zo blijven voortzetten gaan we natuurlijk op een punt komen dat we te groot zijn voor een groot aantal Belgen. Ons landje is immers niet van de talrijkste. De bevolking stijgt wel maar dat heeft andere oorzaken en we hebben uiteindelijk niet de vijver om in te vissen zoals in de omringende landen. Spoiler Spoiler @Bogatyr @Marius @DemoN @Djurovski @MNie @Aaron21@chrisje1993 @Glenn08 @KayDeManaager @ivago @dimihuyghe @Cervantes @Satioz @Kyrill @Tim Windt En zo word Glen nog een Gentie. Ik heb me inderdaad aan mijn woord gehouden en heel wat Belgische spelers gehaald. Ook omdat het nu nog kan en ze nog kwaliteit toevoegen aan ons elftal. In een later stadium word dat natuurlijk lastiger. Bedankt om te reageren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DemoN Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Je doet het top! Binnenkort zal het zaak zijn je vooral te richten op de erg jonge parels als potentiële voetbalbelgen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Mooie belichting van je keuzes. Ook de resultaten tijdens de oefenperiode, ondanks niet de grootste tegenstanders, waren prima! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Mooie update Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Mooie selectie aan het bouwen met Gent hoor. Supercup wel maar magertjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Je hebt een drukke zomer achter de rug met een mooie selectie als gevolg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Flink gecasht zeg mede dankzij de oliemiljoenen. Ook leuke spelers gehaald en de voorbereiding ziet er goed uit. Wel zonde dat je Europees net niet wist stunten. Maar wel de titel plus beker dus al met al heerlijk bezig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 10 januari Auteur Share Geplaatst 10 januari We stonden voor de start van het seizoen van de bevestiging. Door onze uitstekende resultaten in eigen land en Europa hebben we namelijk voor ons zelf de druk behoorlijk opgevoerd. Het beloofd dus een pittig seizoen te gaan worden. We begonnen het seizoen beter dan onze voorbereiding. Niet dat die slecht was zonder nederlaag maar we wisten wel overtuigender de zege over de streep te trekken. Starten deden we met een thuiswedstrijd tegen Zulte Waregem dat met 2-0 verslagen werd. Het waren natuurlijk weer twee verschillende doelpuntenmakers, toch wel een kenmerk van ons elftal. Soms scoren we moeizaam maar scoren doen we met iedereen. Karbownik en Bassinga waren op de afspraak. De verplaatsing naar RWDM werd met keurige 3-0 cijfers gewonnen. Opnieuw Bassinga en onze Noorse aankoop Heggebö. De wedstrijd hierna was tegen Lommel SK dat het voorbije seizoen als promovendus meteen Europees voetbal binnen haalde. Met een superieure prestatie namen we vlot afstand door met 4-1 te winnen. Kort samengevat we hebben zeven wedstrijden op rij vlot weten te winnen waaronder een topper tegen KRC Genk. Iets dat bijzonder knap is aangezien we zoveel nieuwe namen moesten toevoegen aan onze manier van spelen. In September maakten de Europese wedstrijden hun opwachting. We hebben het niet getroffen in ons wedstrijdschema maar daar later meer over. In de Belgische competitie stonden in September twee kleppers op het programma. Op verplaatsing naar de vurige stede liepen we op onze eerste nederlaag van het seizoen. Standard is gewoon een stugge tegenstander dat voor hun eigen publiek veel strijd en passie toont. Ook de volgende wedstrijd was een lastige met de slag om Vlaanderen. Een erg gemotiveerd Club Brugge dat gebeten was om te winnen omdat wij met Jorne Spileers een basisspeler weg haalden speelde een meer dan degelijke pot. Een zware wedstrijd die niet verrassend op een droge 0-0 eindigde. We staan voor het eerst sinds lang eens niet aan de leiding. 9 wedstrijden en 22 punten is zeker niet slecht. Alleen Club Brugge is momenteel oppermachtig en vooral zeer hongerig. Ze verliezen hun beste spelers aan de concurrentie en al twee seizoenen zonder Europees voetbal. Toch moeten we ons er aan optrekken dat ze ver boven hun kunnen presteren want in de XG stand zijn wij met afstand de eerste en zij staan op een magere 7de plek. Vorig jaar speelden we een geweldig seizoen in de Champions League. Maar we moeten ook eerlijk zijn tijdens de loting werden we wel aardig gegund. Het waren in de groepsronde vooral tegenstanders waar wel iets mogelijk tegen was. Dit seizoen mogen we wat dat betrefd ons borst wel nat maken. Met FC Barcelona, Chelsea, PSG en AC Milan moeten we het opnemen tegen vier kleppers. Marseille en Nice zijn ook geen verkeerde teams. Tegen RB Salzburg en Galatasaray daar moeten we gezien dit schema wel zien van te winnen. @Aaron21 wordt dit seizoen verwend met FC Barcelona als vaste supporter. Ook @Djurovski zal naar verluid van de partij zijn. Met de steun van onze twee forumleden want @Glenn08 en @Bogatyr wachten liever op hete Europese avonden met KRC Genk of KV Mechelen, trapten we onze campagne af met een ontvangst van het prachtige FC Barcelona. De Catalanen waren gewaarschuwd voor onderschatting door onze twee voorbije seizoenen toch was het Mehmet Aydin die vlak voor rust ons op voorsprong knalde uit een scherpe hoek. We hadden controle en het duurde tot de 80ste minuut voor dat Koundé onze Belgische doelman Kaminski klopte met een rake kopbal. Een gelijkspel is een mooi resultaat. Op bezoek in Stamford Bridge tegen het kapitaal van Chelsea was het een gelijkopgaande wedstrijd. Het was de thuisploeg die via Sterling na 75 minuten op voorsprong kwamen. McNulty scoorde niet veel later via een ingestuurde vrije trap de 1-1. Gelukkig wisten we ook hier een punt te pakken. Niet dat je veel progressie boekt met gelijke spelen maar gezien de kwaliteit van de tegenstanders is elk puntje mooi meegenomen in de strijd voor overwintering. We spelen best sterk en hebben meer te koeken in het spel dan vorig jaar en dat is het positieve. Dat we nog niet wonnen is alleen maar jammer. KAA Gent heeft weer een Rode Duivel Ik ben heel blij met het voorbije transferperiode maar wat me nog blijer maakt is dat als we een speler uit de vergeetput halen en dat die dan één seizoen later uitgegroeid is tot vaste basisspeler van de Belgische nationale Ploeg. Domenico Tedesco zag wat ik ook zag en kiest er voor om Marco Kana de nieuwe leider van de verdediging te maken. Voor de eerste keer opgeroepen en meteen vaste basisspeler. Wij namens KAA Gent zijn bijzonder trots. @Bogatyr @Marius @DemoN @Djurovski @MNie @Aaron21@chrisje1993 @Glenn08 @KayDeManaager @ivago @dimihuyghe @Cervantes @Satioz @Kyrill @Tim Windt De eerste maanden zitten er weer op met een bijzonder pittige Champions League. De competitie loopt goed maar niet naar verwachtingen. Het duurt natuurlijk nog lang en het is het eindresultaat dat belangrijk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Gaat erg goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Je presteert goed op alle fronten. Dat Club Brugge momenteel boven je staat komt omdat ze boven hun kunnen presteren. Als jouw spel niet verzwakt dan zie ik geen enkel probleem ontstaan nationaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari degelijke start van de competitie, verliezen in Standard kan altijd gebeuren. In de CL wordt het loodzwaar, maar je hebt nog niet verloren tegen 2 zware tegenstanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari In eigen land was de start meer dan prima maar zorgen de laatste twee wedstrijden ervoor dat je zo waar niet aan de leiding staat. Maar het seizoen is nog lang natuurlijk. In de CL heb je het eigenlijk echt niet getroffen qua tegenstander. Top-8 lijkt me op die manier bijna een utopie, al zijn die eerste twee resultaten wel al zeer knap te noemen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Leuk dat je het team hebt aangevuld met een hoop talentvolle Belgen. Prima begin van het seizoen ook. Met een gemiddelde van 22 op 27 word je gewoon kampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 11 januari Auteur Share Geplaatst 11 januari Na twee wedstrijden zonder overwinning in de binnenlandse competitie kregen we in Oktober de Gentse trein weer op de rit. Allereerst gingen we op bezoek bij het financieel geplaagde Antwerp. Na een magere 1 op 6 wisten we weer te overtuigen met een doelpuntrijke overwinning. Gift Orban had vooraf een goed Belgisch frietje gegeten en was nog eens bepalend met twee doelpunten. Na antwerp kregen we met Charleroi een op papier makkelijkere tegenstander op bezoek. Ook hier wist Orban opnieuw het netje te vinden. Het blijft me toch een raadsel die jongen. Zo onvoorspelbaar maar als hij goed is, dan is hij ook goed. Een owngoal van de tegenstanders en wederom een doelpunt van Bassinga schreven de 3-1 cijfers in het notitieboekje. Na Charleroi hadden we nog één wedstrijdje te verwerken in de Jupiler Pro League tegen KV Kortrijk. In deze wedstrijd speelde een volledig B-elftal met het oog op de Champions League. Zoals jullie al door hebben kan iedereen wel een doelpuntje maken en wanneer ik rouleer is dat niet anders. Macias, Vanzeir, Henry en Nazaryna lieten hun gulden sporen na in het Guldensporenstadion Hiermee sluiten we vlekkeloos deze periode af. Op de ranglijst is er niets veranderd. Club Brugge blijft foutloos presteren en ver boven hun kwaliteiten. OH Leuven dat steun krijgt van een heel goede scout ( @FlyD stop daar eens met werken) is onze achtervolger. Antwerp, Standard en Anderlecht daar begint het al stilletjes aardig te borrelen. Het seizoen is natuurlijk nog lang en zolang wij op dit niveau blijven presteren zal het wel goed komen en anders halen we wel wat bij in de zomer. Er is toch geld en geld moet werken om geld te maken. Ik heb besloten om vooral in de competitie veel te rouleren en hier met onze beste elf te spelen. We hadden met het bezoek van RB Salzburg maar één wedstrijd op het programma en viel dat even tegen. Waar we van de hemel door twee gelijke spelen tegen kleppers als FC Barcelona en Chelsea gingen, gaan we nu naar de hel. Als je zo een wedstrijdschema hebt dan wil je absoluut niet met de punten morsen tegen de kleinere clubs zoals dit Salzburg. Een frustrerende Europese avond dat eindigde op wederom een gelijkspel waardoor we het ons zelf zeer moeilijk maken. Met Nice, AC Milan, PSG, Marseille en Galatasaray voor de boeg is welliswaar alles nog mogelijk. Zowel een positieve als negatieve afloop. @Bogatyr @Marius @DemoN @Djurovski @MNie @Aaron21@chrisje1993 @Glenn08 @KayDeManaager @ivago @dimihuyghe @Cervantes @Satioz @Kyrill @Tim Windt Bedankt voor te reageren. Normaal moet het met deze vorm heus wel goed komen. in Europa dat word nog een ander verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Gaat lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten