Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[Vitesse Arnhem] Mijn Vitesse, Mijn Thuis - Terug Naar De Basis

stiffupperlip

Aanbevolen berichten

Het is na lang wachten weer tijd voor een maandupdate! 

@19CH98 - Dankjewel! Ik moet zeggen dat ik versteld sta van de resultaten in September. We moeten gaan kijken hoe we waarde kunnen creëren met jeugdspelers die eigenlijk te weinig potentie hebben om voor miljoenen de deur uit te gaan..

@Thomassje123  - Dankje! Bij de salarislasten heb ik in een eerder overzicht een fout gemaakt in de Excel formule. Hierdoor is het beeld wel wat vertekend. In de eerdere formule werden alleen 21-jarige spelers uitgesloten. Nu worden alle Nederlandse spelers van 21 jaar - en jonger uitgesloten.

@Djurovski en @MNie Bedankt voor jullie complimenten! Ik werk zelf in de finance sector dus ik vind juist het financiële aspect ook heel interessant om toe te voegen. Ik moet nog wel even kijken hoe ik de budgetten in mijn Excel overzichten ook kan implementeren in het spel. Wellicht lukt dit met hulp van de editor.

@reibleetsak@MNie@chrisje1993@19CH98@Vlonkie@De Raam@Djurovski@Marius

Vraag aan alle volgers: Zouden jullie het leuk vinden om via een linkje toegang te krijgen tot de Excel waarin alle financiële data wordt bijgehouden? 

image.thumb.png.aa3af72db8bf8cca952bc04ac7e4baa5.png

Maandupdate - September 2023

Resultaten

image.png.3d6bd3944b6667422dc7c6c498b6113d.png

September 2023 was een ongelofelijk goede maand voor Vitesse. Met aanvallend spel en een fitte selectie werden bijna alle tegenstanders verrast. Het geheim zit hier met name in de roulatie van het elftal en de kracht van de ervaren jongens zoals Guram Kashia en Marco van Ginkel. 

Vitesse - AZ (2-0)

Milion Manhoef en Ramon Hendriks waren hier verantwoordelijk voor de doelpunten van Vitesse. AZ leek een complete offday te hebben en is geen moment in de wedstrijd geweest.

RKC - Vitesse (5-2)

Hoewel de uitslag hier een beetje vertekend is, was de overwinning zeker verdiend. Met name Kishna nam hier het team bij de hand. Hij behaalde dan ook de hoogste rating en was verantwoordelijk voor de 4-1. Hoewel er door Vitesse veel werd gescoord was ook zichtbaar dat er achterin grote gaten vielen in de omschakeling. RKC werd hierdoor een aantal keer zeer gevaarlijk. Met Kashia staat er een brok aan ervaring maar op sommige momenten mist hij toch een beetje zijn snelheid.

Sparta - Vitesse (3-4)

De wedstrijd in Rotterdam was eigenlijk een kopie van de wedstrijd tegen RKC. Ook hier was Kishna weer belangrijk met maar liefst 2 goals. In het laatste half uur incasseerde Vitesse nog twee tegengoals waardoor het toch nog spannend werd. Mede door man of the match Kishna zijn de 3 punten vooralsnog meegegaan naar Arnhem.

FC Twente - Vitesse (1-1)

In deze midweekse wedstrijd was de vermoeidheid toegeslagen in de selectie. Daarom is besloten om te starten met een ander elftal. Uit de jeugd maakten Sem Pepers, De Regt, Jonathans, Steffen en de Beer allemaal deel uit van de basisopstelling. De eerste helft verliep hierdoor moeizaam en via Michel Vlap werd het vlak voor rust 1-0 voor Twente. Na rust werden onder andere Manhoef en Kishna gebracht om redding te brengen. Het wordt inmiddels een repeterend verhaal. Kishna was voor de 3de wedstrijd op rij zeer belangrijk voor Vitesse. In de 83ste minuut maakte hij de 1-1, op aangeven van de Beer.

NEC - Vitesse

Inmiddels waren de sterkste 11 weer volledig fit en kon Vitesse tegen NEC haar sterkste opstelling overleggen. Kishna zorgde na 20 minuten voor de belangrijke 1-0, na een spannend begin. Na deze goal is NEC geen moment meer in de wedstrijd gekomen. 

Financiën

image.png.ea8ad0422ac8c19ec4499f00de878110.png

image.png.690f76111755fed2d03e17104cd82778.png

image.png.78890a9891230b0882c1010173e0dd35.png

image.png.8a5e57c351029a8f0153438515eea150.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.9e52a6348739990d8ce59b9e11ae497b.png

Maandupdate - Oktober 2023

Resultaten

image.png.cf900d7a070769d782dd299e25744f14.png

In de maand Oktober is de vorm van voorgaande maand doorgetrokken. In de uitwedstrijd bij Feyenoord is echter wel het gebrek aan kwaliteit in de breedte van de selectie gebleken. Enkele spelers waren wat vermoeid en dit wist Feyenoord optimaal te benutten. Al na een kwartier spelen stond het 3-0 voor Feyenoord. Na een rode kaart voor Büttner in de 45ste minuut bij een 4-1 stand wist Vitesse er binnen 10 minuten nog 4-3 van te maken via Hamulic en van Ginkel. Dit was het laatste teken van leven. Feyenoord wist de score gemakkelijk uit te breiden naar 3-6.

Verrassing van de maand

Miliano Jonathans - Door een blessure van Matthijs Tielemans heeft Jonathans in de maand Oktober zijn plek ingevuld op de 10 positie. De 19-jarige speler die al zijn hele leven bij Vitesse speelt heeft deze kans met beide handen aangegrepen. Hij wist in bijna iedere wedstrijd te scoren en heeft ook een uitstekende chemie met de spitsen Hamulic en Fofana. De terugkerende Tielemans zal alle zeilen bij moeten zetten om zijn basisplek terug te veroveren.

@reibleetsak@MNie@chrisje1993@19CH98@Vlonkie@De Raam@Djurovski@Marius@Whitewolf345

Link naar opmerking
Deel via andere websites