Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

21 minuten geleden zei putdus:

Ga een nieuw spel starten, wil een club uit de keuken kampioen. Iemand tips? De verwachting moet niet zijn dat ze promoveren.

Als ik jou dan was zou ik direct de KKD challenge gaan spelen. Helmond Sport heeft volgens mij wel wat budget beschikbaar, geen idee wat de doelstelling is. NAC ook altijd leuk denk ik. Dordrecht heeft veel Feyenoord huurlingen en hebben een connectie daarmee dus makkelijk spelers huren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

#Karellball maakt furore in Kerkrade! Heb nu na 1,5 maand al meer zeges bij Roda zowat, dan in halfjaar bij Udinese. Na al 1-2 bij MVV gewonnen te hebben, nu de nummer 6 (hierdoor nieuwe nummer 8) VVV gesloopt met 4-1. Is alleen jammer we nergens meer voor spelen en kunnen spelen, gewoon zoveel mogelijk blijven winnen, en dan vanaf het nieuwe seizoen, hopelijk meedoen voor de playoffs.

Roda JC-VVV 4-1.png

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Bogatyr:

Ja de goesting is weg. Op zoek (in dezelfde save weliswaar) naar een nieuwe leuke uitdaging, met een mindere club.

@Steels zou dat juist als geen ander van ons allemaal, wel weten hoe het is als de goesting weg is:chief:

Link naar opmerking
Deel via andere websites