Thomassje123 Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart 58 minuten geleden zei SantiagoMunez: 10 punten uit 6 wedstrijden met slechts 6 voor en 12 tegen. Da’s efficiënt. Verloren 9-0 van inter 😂 Wonnen 2x 1-0 van Sociedad en 2-0 thuis tegen Man Utd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Zondag en schijtweer, een betere dag voor FM bestaat er niet toch mannen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart 3 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Zondag en schijtweer, een betere dag voor FM bestaat er niet toch mannen? Zeker, moet ook content maken voor mijn novelle dus lekker doorspelen vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart 5 minuten geleden zei Thomassje123: Zeker, moet ook content maken voor mijn novelle dus lekker doorspelen vandaag Waarom reageer je dan? SPELEN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Ga een nieuw spel starten, wil een club uit de keuken kampioen. Iemand tips? De verwachting moet niet zijn dat ze promoveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Onze eerste puntje uit bij hun sinds medio 2026(is nu 2028) jammer dat we niet wonnen, in ieder geval resultaat waar we trots op kunnen zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart 21 minuten geleden zei putdus: Ga een nieuw spel starten, wil een club uit de keuken kampioen. Iemand tips? De verwachting moet niet zijn dat ze promoveren. Als ik jou dan was zou ik direct de KKD challenge gaan spelen. Helmond Sport heeft volgens mij wel wat budget beschikbaar, geen idee wat de doelstelling is. NAC ook altijd leuk denk ik. Dordrecht heeft veel Feyenoord huurlingen en hebben een connectie daarmee dus makkelijk spelers huren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart (bewerkt) #Karellball maakt furore in Kerkrade! Heb nu na 1,5 maand al meer zeges bij Roda zowat, dan in halfjaar bij Udinese. Na al 1-2 bij MVV gewonnen te hebben, nu de nummer 6 (hierdoor nieuwe nummer 8) VVV gesloopt met 4-1. Is alleen jammer we nergens meer voor spelen en kunnen spelen, gewoon zoveel mogelijk blijven winnen, en dan vanaf het nieuwe seizoen, hopelijk meedoen voor de playoffs. 24 maart bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart 49 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Zondag en schijtweer, een betere dag voor FM bestaat er niet toch mannen? Helaas is zondag hier ook werkendag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart 4 minuten geleden zei Bogatyr: Plots weg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Zojuist zei Steels: Plots weg? Ja de goesting is weg. Op zoek (in dezelfde save weliswaar) naar een nieuwe leuke uitdaging, met een mindere club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart 12 minuten geleden zei Steels: Helaas is zondag hier ook werkendag HHier ook van 14:30-22:00 maar ik zie het niet als helaas, heb er zin in haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart 4 minuten geleden zei Bogatyr: Ja de goesting is weg. Op zoek (in dezelfde save weliswaar) naar een nieuwe leuke uitdaging, met een mindere club. @Steels zou dat juist als geen ander van ons allemaal, wel weten hoe het is als de goesting weg is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Zojuist zei Kyrill: HHier ook van 14:30-22:00 maar ik zie het niet als helaas, heb er zin in haha. Hier ging de wekker om 5u af, dan had ik er niet bepaald zin in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Zojuist zei Steels: Hier ging de wekker om 5u af, dan had ik er niet bepaald zin in Dat snap ik das ruk en kut zeg. Sterkte en succes maatje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Een paar mogelijke debutanten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart 28 minuten geleden zei Bogatyr: Ja de goesting is weg. Op zoek (in dezelfde save weliswaar) naar een nieuwe leuke uitdaging, met een mindere club. Gewoon op tweede niveau ergens instappen. Spanje of Duitsland ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Shaqueel ontwikkeld zich gelukkig ook lekker Hopen dat die wat meer gaat scoren, ouwe perenplukker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart @E2E Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart 1 januari 2030 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Wat een luxe, zeldzaam dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 24 maart Auteur Share Geplaatst 24 maart 2 uur geleden zei putdus: Ga een nieuw spel starten, wil een club uit de keuken kampioen. Iemand tips? De verwachting moet niet zijn dat ze promoveren. Helmond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart Heerlijke affiliate met hele goede faciliteiten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten