Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Maat van mij speelt nu FM24 op de PS5. Hij was helemaal verbaasd dat Napoli 170 miljoen afwijs op Oshimen en dat Haaland 2 miljard waard is...

Vroeg ik om een foto te sturen en te maken...

Bleek dat ie als munteenheid Japanse Yen had:D:-D

Dus bij Napoli zouden ze ook wel denken, wat heeft die gesnoven 1 miljoen op Oshimen bieden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei MisterX:

Hoe snel ga jij door de seizoenen heen @sennid ?! Vanmiddag zat je nog een seizoen eerder...

PS: Ik ben nog steeds bezig met die idioot zware CL. Na 6 van de 8 wedstrijden heb ik vreemd genoeg nog steeds kans om de play-offs te halen :-D

Instant Result :D en vrij zijn. Dan zit ik al gauw een hele dag FM te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei sennid:

Instant Result  en vrij zijn. Dan zit ik al gauw een hele dag FM te doen.

Ik dacht dat ik al best snel er doorheen ging, maar ik ben nog maar in december.

Ik ben wel hard op weg om mijn doelpuntenrecord te verbreken. Ik zit gewoon op 6.8 doelpunt gemiddeld per wedstrijd :<

image.png.1df5a83abeb85e257279d978bf953be3.png

edit:

image.png.016ccafcc88a371c62ff620abb0da282.png

Beste jeugdinstroom in 8 jaar aangekondigd. Het hoogste cijfers is niet langer een 3, maar wordt een 4 _O_

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei MisterX:

Ik dacht dat ik al best snel er doorheen ging, maar ik ben nog maar in december.

Ik ben wel hard op weg om mijn doelpuntenrecord te verbreken. Ik zit gewoon op 6.8 doelpunt gemiddeld per wedstrijd :<

image.png.1df5a83abeb85e257279d978bf953be3.png

Zo dan. Wat voor tactiek gebruik jij dan :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei sennid:

Zo dan. Wat voor tactiek gebruik jij dan 

Ik gebruik al jaren hetzelfde, maar dit jaar gaat het opeens erg hard. Waarschijnlijk omdat ik mijn team intact heb kunnen houden van talenten die allemaal wat beter zijn geworden, en dan ook nog eens wat verhuurde spelers erbij ingepast hebt die ook nog eens voor een boost zorgen. Dan wordt het niveauverschil wel erg groot. Ik denk dat mijn team prima zou mee draaien in de Eredivisie, terwijl de rest het niveau heeft van de Nederlandse amateurclubs... 

Laat ik het zo zeggen: Bekijk de topscorer van de nummer 2: Dat is een huurspeler van mijn club. Die speler verhuur ik al 4 jaar aan verschillende clubs. Als ik hem niet zou verhuren, dan vraag ik me af of hij wel speeltijd zou krijgen in mijn U23 team.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MisterX:

Hoe snel ga jij door de seizoenen heen @sennid ?! Vanmiddag zat je nog een seizoen eerder...

PS: Ik ben nog steeds bezig met die idioot zware CL. Na 6 van de 8 wedstrijden heb ik vreemd genoeg nog steeds kans om de play-offs te halen 

1 uur geleden zei sennid:

Instant Result  en vrij zijn. Dan zit ik al gauw een hele dag FM te doen.

Hahah volgens mij heb ik in een week tijd ook wel een seizoen of 7 er doorheen gejaagd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe maken jullie het makkelijkst screenshots van FM? 

Vroeger gebruikte ik altijd de Alt+F9 optie, maar blijkbaar wordt die hotkey ook al gebruikt door een ander programma om opnames te starten?! In plaats van dat hij de afbeelding netjes in de documents map opslaat, start hij een video-opname...

F12 is opslaan in Steam, maar dat vind ik niet echt fijn. Daarom gebruik ik nu eigenlijk altijd de knip-tool.

edit: even nagezocht in FM zelf. Overal vind je nog wel dat Alt + F9 een screenshot maken is, maar de default is blijkbaar Alt + S

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei MisterX:

Vroeger gebruikte ik altijd de Alt+F9 optie, maar blijkbaar wordt die hotkey ook al gebruikt door een ander programma om opnames te starten?! In plaats van dat hij de afbeelding netjes in de documents map opslaat, start hij een video-opname...

F12 is opslaan in Steam, maar dat vind ik niet echt fijn. Daarom gebruik ik nu eigenlijk altijd de knip-tool.

edit: even nagezocht in FM zelf. Overal vind je nog wel dat Alt + F9 een screenshot maken is, maar de default is blijkbaar Alt + S

gyazo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei MisterX:

Gyazo, of gewoon met de printscreen knop op het toetsenbord en dan in Paint plakken. Beetje bijsnijden, en dan weer hier naar kopiëren en plakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei SantiagoMunez:

Iemand ervaring met de pregame-editor? Ik wil m’n jaarlijkse LLM starten, maar Dulwich Hamlet is helaas gedegradeerd naar het niveau onder de National League North/South. 

Je zou een DB kunnen downloaden die tot verder dan het 6e niveau in Engeland gaat? Kijk daarvoor eens in de Steam Workshop.

Als je het echt in de Editor wilt regelen moet ik passen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.d1f29ba75d1ac76f41b75053109e49f4.png

image.png.d672b9165eea215e43300f725d3cb6a5.png

Gratis opgehaald, daarna eigenlijk niet weten te overtuigen (hooguit een paar sporadische wedstrijden in de basis) en toen voor een habbekrats verkocht, want wilde weg, maar wel met een 50% clausule van de volgende transfersom. Daarmee verdienen we gewoon € 3 mln. aan deze speler :cheer::cheer:

Wel jammer dat dit soort transfersommen nergens echt terug te zien zijn. Het wordt niet vermeld bij de transfergeschiedenis ofzo. Daar staat deze speler dus gewoon nog voor 40k, terwijl hij toch echt 3 mln. opgebracht heeft.

Dit is wel echt de manier om geld te verdienen aan transfers in San Marino. 

1 uur geleden zei SantiagoMunez:

Iemand ervaring met de pregame-editor? Ik wil m’n jaarlijkse LLM starten, maar Dulwich Hamlet is helaas gedegradeerd naar het niveau onder de National League North/South. 

Wat is precies je idee? De club switchen met een club uit North/South? Wil je een lagere divisie speelbaar maken? 

Clubs switchen is geen echt lastig, maar een lagere divisie speelbaar maken is een stuk ingewikkelder. In dat geval raad ik je aan om een bestaande data update daarvoor te downloaden. Dan hoef je zelf niets aan te passen.

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei MisterX:

image.png.d1f29ba75d1ac76f41b75053109e49f4.png

image.png.d672b9165eea215e43300f725d3cb6a5.png

Gratis opgehaald, daarna eigenlijk niet weten te overtuigen (hooguit een paar sporadische wedstrijden in de basis) en toen voor een habbekrats verkocht, want wilde weg, maar wel met een 50% clausule van de volgende transfersom. Daarmee verdienen we gewoon € 3 mln. aan deze speler :cheer::cheer:

Wel jammer dat dit soort transfersommen nergens echt terug te zien zijn. Het wordt niet vermeld bij de transfergeschiedenis ofzo. Daar staat deze speler dus gewoon nog voor 40k, terwijl hij toch echt 3 mln. opgebracht heeft.

Dit is wel echt de manier om geld te verdienen aan transfers in San Marino. 

Een paar dagen later:

image.png.e28ee6fdc9bf1c25c1bcb21501335642.png

Zelfde verhaal. Deze speler heeft nooit zijn officiële debuut bij ons gemaakt, want na een half jaar is hij al doorgesluisd naar RKC. Nu maakt hij een grote transfer en krijgen we door de 50% transfersom clausule alsnog miljoenen voor de speler :<

Ik heb steeds meer spelers verkocht met deze constructie, dus ik vermoed dat het geld dat jaarlijks via deze weg binnen stroomt alleen maar gaat toenemen :t:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei MisterX:

Ik gebruik Lightshot. 1x op F10 drukken en dan kiezen wat je wilt laten zien, rechtermuisknop, plakken en hij staat hier :) Of wil je meer in een mapje bijhouden qua foto's? Alleen de kwaliteit is iets minder.

image.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites