Kyrill Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Maat van mij speelt nu FM24 op de PS5. Hij was helemaal verbaasd dat Napoli 170 miljoen afwijs op Oshimen en dat Haaland 2 miljard waard is... Vroeg ik om een foto te sturen en te maken... Bleek dat ie als munteenheid Japanse Yen had Dus bij Napoli zouden ze ook wel denken, wat heeft die gesnoven 1 miljoen op Oshimen bieden.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Ik heb gewoon meer dan een biljoen op de bank staan!!! En mijn verlies dit seizoen is 224 miljard!!! HELP!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Kijk dat zijn de betere berichten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Typisch weer dit Zou ik nu wel kans maken om door te gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Hoe snel ga jij door de seizoenen heen @sennid ?! Vanmiddag zat je nog een seizoen eerder... PS: Ik ben nog steeds bezig met die idioot zware CL. Na 6 van de 8 wedstrijden heb ik vreemd genoeg nog steeds kans om de play-offs te halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 6 minuten geleden zei MisterX: Hoe snel ga jij door de seizoenen heen @sennid ?! Vanmiddag zat je nog een seizoen eerder... PS: Ik ben nog steeds bezig met die idioot zware CL. Na 6 van de 8 wedstrijden heb ik vreemd genoeg nog steeds kans om de play-offs te halen Instant Result en vrij zijn. Dan zit ik al gauw een hele dag FM te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 (bewerkt) 12 minuten geleden zei sennid: Instant Result en vrij zijn. Dan zit ik al gauw een hele dag FM te doen. Ik dacht dat ik al best snel er doorheen ging, maar ik ben nog maar in december. Ik ben wel hard op weg om mijn doelpuntenrecord te verbreken. Ik zit gewoon op 6.8 doelpunt gemiddeld per wedstrijd edit: Beste jeugdinstroom in 8 jaar aangekondigd. Het hoogste cijfers is niet langer een 3, maar wordt een 4 29 december 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 4 minuten geleden zei MisterX: Ik dacht dat ik al best snel er doorheen ging, maar ik ben nog maar in december. Ik ben wel hard op weg om mijn doelpuntenrecord te verbreken. Ik zit gewoon op 6.8 doelpunt gemiddeld per wedstrijd Zo dan. Wat voor tactiek gebruik jij dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 7 minuten geleden zei sennid: Zo dan. Wat voor tactiek gebruik jij dan Ik gebruik al jaren hetzelfde, maar dit jaar gaat het opeens erg hard. Waarschijnlijk omdat ik mijn team intact heb kunnen houden van talenten die allemaal wat beter zijn geworden, en dan ook nog eens wat verhuurde spelers erbij ingepast hebt die ook nog eens voor een boost zorgen. Dan wordt het niveauverschil wel erg groot. Ik denk dat mijn team prima zou mee draaien in de Eredivisie, terwijl de rest het niveau heeft van de Nederlandse amateurclubs... Laat ik het zo zeggen: Bekijk de topscorer van de nummer 2: Dat is een huurspeler van mijn club. Die speler verhuur ik al 4 jaar aan verschillende clubs. Als ik hem niet zou verhuren, dan vraag ik me af of hij wel speeltijd zou krijgen in mijn U23 team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 1 uur geleden zei MisterX: Hoe snel ga jij door de seizoenen heen @sennid ?! Vanmiddag zat je nog een seizoen eerder... PS: Ik ben nog steeds bezig met die idioot zware CL. Na 6 van de 8 wedstrijden heb ik vreemd genoeg nog steeds kans om de play-offs te halen 1 uur geleden zei sennid: Instant Result en vrij zijn. Dan zit ik al gauw een hele dag FM te doen. Hahah volgens mij heb ik in een week tijd ook wel een seizoen of 7 er doorheen gejaagd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Ik begin aan mijn 14de seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Jullie snappen toch wel dat jullie nog heel ver te gaan hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 (bewerkt) Maar jouw save is al meer dan een jaar oud 30 december 2023 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 4 minuten geleden zei sennid: Maar jouw save is al meer dan een jaar oud Nee hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Iemand ervaring met de pregame-editor? Ik wil m’n jaarlijkse LLM starten, maar Dulwich Hamlet is helaas gedegradeerd naar het niveau onder de National League North/South. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 (bewerkt) Hoe maken jullie het makkelijkst screenshots van FM? Vroeger gebruikte ik altijd de Alt+F9 optie, maar blijkbaar wordt die hotkey ook al gebruikt door een ander programma om opnames te starten?! In plaats van dat hij de afbeelding netjes in de documents map opslaat, start hij een video-opname... F12 is opslaan in Steam, maar dat vind ik niet echt fijn. Daarom gebruik ik nu eigenlijk altijd de knip-tool. edit: even nagezocht in FM zelf. Overal vind je nog wel dat Alt + F9 een screenshot maken is, maar de default is blijkbaar Alt + S 30 december 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 7 minuten geleden zei MisterX: Hoe maken jullie het makkelijkst screenshots van FM? Vroeger gebruikte ik altijd de Alt+F9 optie, maar blijkbaar wordt die hotkey ook al gebruikt door een ander programma om opnames te starten?! In plaats van dat hij de afbeelding netjes in de documents map opslaat, start hij een video-opname... F12 is opslaan in Steam, maar dat vind ik niet echt fijn. Daarom gebruik ik nu eigenlijk altijd de knip-tool. edit: even nagezocht in FM zelf. Overal vind je nog wel dat Alt + F9 een screenshot maken is, maar de default is blijkbaar Alt + S gyazo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 50 minuten geleden zei MisterX: Hoe maken jullie het makkelijkst screenshots van FM? Vroeger gebruikte ik altijd de Alt+F9 optie, maar blijkbaar wordt die hotkey ook al gebruikt door een ander programma om opnames te starten?! In plaats van dat hij de afbeelding netjes in de documents map opslaat, start hij een video-opname... F12 is opslaan in Steam, maar dat vind ik niet echt fijn. Daarom gebruik ik nu eigenlijk altijd de knip-tool. edit: even nagezocht in FM zelf. Overal vind je nog wel dat Alt + F9 een screenshot maken is, maar de default is blijkbaar Alt + S Gyazo, of gewoon met de printscreen knop op het toetsenbord en dan in Paint plakken. Beetje bijsnijden, en dan weer hier naar kopiëren en plakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 1 uur geleden zei SantiagoMunez: Iemand ervaring met de pregame-editor? Ik wil m’n jaarlijkse LLM starten, maar Dulwich Hamlet is helaas gedegradeerd naar het niveau onder de National League North/South. Je zou een DB kunnen downloaden die tot verder dan het 6e niveau in Engeland gaat? Kijk daarvoor eens in de Steam Workshop. Als je het echt in de Editor wilt regelen moet ik passen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 (bewerkt) Gratis opgehaald, daarna eigenlijk niet weten te overtuigen (hooguit een paar sporadische wedstrijden in de basis) en toen voor een habbekrats verkocht, want wilde weg, maar wel met een 50% clausule van de volgende transfersom. Daarmee verdienen we gewoon € 3 mln. aan deze speler Wel jammer dat dit soort transfersommen nergens echt terug te zien zijn. Het wordt niet vermeld bij de transfergeschiedenis ofzo. Daar staat deze speler dus gewoon nog voor 40k, terwijl hij toch echt 3 mln. opgebracht heeft. Dit is wel echt de manier om geld te verdienen aan transfers in San Marino. 1 uur geleden zei SantiagoMunez: Iemand ervaring met de pregame-editor? Ik wil m’n jaarlijkse LLM starten, maar Dulwich Hamlet is helaas gedegradeerd naar het niveau onder de National League North/South. Wat is precies je idee? De club switchen met een club uit North/South? Wil je een lagere divisie speelbaar maken? Clubs switchen is geen echt lastig, maar een lagere divisie speelbaar maken is een stuk ingewikkelder. In dat geval raad ik je aan om een bestaande data update daarvoor te downloaden. Dan hoef je zelf niets aan te passen. 30 december 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 (bewerkt) Was even vergeten dat we nog naar Liverpool moesten. Kan of heeeeeeel spannend gaan worden, of de beslissing. EDIT: 30 december 2023 bewerkt door Monty Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 23 minuten geleden zei MisterX: Gratis opgehaald, daarna eigenlijk niet weten te overtuigen (hooguit een paar sporadische wedstrijden in de basis) en toen voor een habbekrats verkocht, want wilde weg, maar wel met een 50% clausule van de volgende transfersom. Daarmee verdienen we gewoon € 3 mln. aan deze speler Wel jammer dat dit soort transfersommen nergens echt terug te zien zijn. Het wordt niet vermeld bij de transfergeschiedenis ofzo. Daar staat deze speler dus gewoon nog voor 40k, terwijl hij toch echt 3 mln. opgebracht heeft. Dit is wel echt de manier om geld te verdienen aan transfers in San Marino. Een paar dagen later: Zelfde verhaal. Deze speler heeft nooit zijn officiële debuut bij ons gemaakt, want na een half jaar is hij al doorgesluisd naar RKC. Nu maakt hij een grote transfer en krijgen we door de 50% transfersom clausule alsnog miljoenen voor de speler Ik heb steeds meer spelers verkocht met deze constructie, dus ik vermoed dat het geld dat jaarlijks via deze weg binnen stroomt alleen maar gaat toenemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 3 uur geleden zei MisterX: Hoe maken jullie het makkelijkst screenshots van FM? Vroeger gebruikte ik altijd de Alt+F9 optie, maar blijkbaar wordt die hotkey ook al gebruikt door een ander programma om opnames te starten?! In plaats van dat hij de afbeelding netjes in de documents map opslaat, start hij een video-opname... F12 is opslaan in Steam, maar dat vind ik niet echt fijn. Daarom gebruik ik nu eigenlijk altijd de knip-tool. edit: even nagezocht in FM zelf. Overal vind je nog wel dat Alt + F9 een screenshot maken is, maar de default is blijkbaar Alt + S Ik gebruik Lightshot. 1x op F10 drukken en dan kiezen wat je wilt laten zien, rechtermuisknop, plakken en hij staat hier Of wil je meer in een mapje bijhouden qua foto's? Alleen de kwaliteit is iets minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 @MisterX als je toch steeds jezelf blijft quoten, maak er dan gerust een novelle van Ik zit dan in ieder geval eerste rij om te lezen, reageren en liken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Gewoon Windows key + Shift + S. Geen andere software voor nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten