Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

We gaan echt heel erg lekker. 4e keer strikerless, 4e keer winst. En ook in die 4 potjes nog altijd 0 clear cut change's tegen:cheer:

Alleen wel jamer we nu omdat we 2-1 van Everton wonnen en 1-3 bij Forest, zijn we helaas, van 0.4 conceded per game naar 0.5 gegaan, je kan niet alles hebben.

20231219110941_1.jpg

20231219112255_1.jpg

20231219112423_1.jpg

20231219112433_1.jpg

20231219112444_1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Kyrill:

Hoeveel landen en competities hebt gij ingeladen? Dat is essentieel onderdeel tov spelers kunnen verkopen. 

Elk topland, elk zuid amerikaans land, japan, zuid-afrika, mls. Nederland en België. Maar maakt niet uit tot nu toe als de Libertadores binnen is zijn we pleite 

bewerkt door Lensherr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Marcos:

Nu eerst maar eens op zoek naar een nieuwe save. Eindelijk kampioen geworden in 2026/2027, ook direct de beker gewonnen en aansluitend de JC schaal gepakt. Nu deze save even in de wacht, voor de afwisseling een nieuwe game beginnen.

Gefeliciteerd! Al een nieuwe save op het oog?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Rrrood:

Gefeliciteerd! Al een nieuwe save op het oog?

Thanks. Zit eigenlijk nog te twijfelen, zit te denken aan Volendam, Almere City, Telstar, Top OSS. Zo'n soort club in ieder geval, een klein clubje proberen omhoog te brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei MisterX:

Iene miene mutte

Dat zou een optie kunnen zijn, ja.

Ik zit vooral met spelers als Fresneda, Bardghji, Endrick en Ouedraogo in m'n maag. Allen hebben de Homegrown Club status maar komen natuurlijk niet écht uit onze opleiding. Wel hebben ze enorm bijgedragen aan de successen van afgelopen seizoenen.

Daarachter zitten dan weer allemaal talenten die echt moeten gaan spelen maar wil van bovenstaande namen ook nog geen afscheid nemen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Marcos:

Thanks. Zit eigenlijk nog te twijfelen, zit te denken aan Volendam, Almere City, Telstar, Top OSS. Zo'n soort club in ieder geval, een klein clubje proberen omhoog te brengen.

Ik ben uiteindelijk voor Helmond Sport gegaan.  Met de selectie gestart die ze aan het begin van de game hebben, ook vanwege het transfer/salarisbudget(beide precies 0 euro) Best leuke selectie. Na 2 wedstrijden moest ik vd Hurk wisselen vanwege een blessure, blijkt hij er 4 maand uit te liggen. Dus heb Shane Long nog vast kunnen leggen voor 12 maand als 'supersub' achter Kaars en vd Hurk als hij weer fit is.  Goed begonnen, maar dit gaan we met deze selectie niet volhouden ben ik bang. Playoffs zouden al top zijn voor 1e seizoen. helmondsport.thumb.PNG.ae7a22358697d24d4988cb2c30f115fe.PNG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei De Raam:

Dat zou een optie kunnen zijn, ja.

Ik zit vooral met spelers als Fresneda, Bardghji, Endrick en Ouedraogo in m'n maag. Allen hebben de Homegrown Club status maar komen natuurlijk niet écht uit onze opleiding. Wel hebben ze enorm bijgedragen aan de successen van afgelopen seizoenen.

Daarachter zitten dan weer allemaal talenten die echt moeten gaan spelen maar wil van bovenstaande namen ook nog geen afscheid nemen! 

Ik heb in de jeugd iets van 50 talenten die speeltijd moeten krijgen in de hoop dat een paar van hen zich enorm leuk gaan ontwikkelen. Geen van allen echt home grown, maar ze kunnen wel die status krijgen. En voor een club uit San Marino waar eigen jeugd gewoon slecht is, is dat goed genoeg. 

@Thomassje123 weet jij of de jeugd uiteindelijk wel beter gaat worden? Ook al zijn dat dan misschien buitenlandse spelers die in de jeugd instromen? Of blijft echt iedere jeugdinstroom ruk? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei MisterX:

Ik heb in de jeugd iets van 50 talenten die speeltijd moeten krijgen in de hoop dat een paar van hen zich enorm leuk gaan ontwikkelen. Geen van allen echt home grown, maar ze kunnen wel die status krijgen. En voor een club uit San Marino waar eigen jeugd gewoon slecht is, is dat goed genoeg. 

@Thomassje123 weet jij of de jeugd uiteindelijk wel beter gaat worden? Ook al zijn dat dan misschien buitenlandse spelers die in de jeugd instromen? Of blijft echt iedere jeugdinstroom ruk? 

Blijft voornamelijk ruk. Heel af en toe een speler van 130+ PA maar daar heb ik er in 40 seizoenen misschien maar een stuk of 5 tot 10 spelers van gehad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Thomassje123:

Blijft voornamelijk ruk. Heel af en toe een speler van 130+ PA maar daar heb ik er in 40 seizoenen misschien maar een stuk of 5 tot 10 spelers van gehad

Dan investeer ik dus miljoenen voor niets in mijn jeugdteam op dit moment ;e

Hoe weet je ingame iemand's PA? Of is 130+ jouw gok? Wat voor niveau speler is 130 CA? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei MisterX:

Dan investeer ik dus miljoenen voor niets in mijn jeugdteam op dit moment 

Hoe weet je ingame iemand's PA? Of is 130+ jouw gok? Wat voor niveau speler is 130 CA? 

Ik kijk naar de PA's in de editor dus ik weet ze letterlijk. Hoogste die ik had kreeg 172PA maar heeft dit bij lange na niet gered. De hoogste CA die ik heb gehad ligt rond de 150

EDIT:

7302892d53895aca17b1c1e976db4966.png

Dit is met afstand de beste San Marinees die ik heb, helaas ook half Italiaans en al caps voor Italië. 159CA en 172PA. Voor de regel dat ik met 2 San Marinezen moet spelen erg handig maar voor het nationale team heb ik er niks aan. Daarom doe ik het nationale team ook niet, is de moeite niet waard.

Dat is ook het verschil met Malta, daar kan ik ook nog eens naturaliseren. Dat maakt het nationale team ook een stuk leuker

bewerkt door Thomassje123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Thomassje123:

Dat is ook het verschil met Malta, daar kan ik ook nog eens naturaliseren. Dat maakt het nationale team ook een stuk leuker

Ik wist dit van te voren en heb ingesteld dat spelers na 5 jaar alsnog de San Marinese nationaliteit krijgen. Voor hoe ik met de club speelt, maakt dat totaal niet uit, maar mocht ik op het idee komen om ook bondscoach te maken, dan heb ik wat meer keuzes. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei MisterX:

Ik wist dit van te voren en heb ingesteld dat spelers na 5 jaar alsnog de San Marinese nationaliteit krijgen. Voor hoe ik met de club speelt, maakt dat totaal niet uit, maar mocht ik op het idee komen om ook bondscoach te maken, dan heb ik wat meer keuzes. 

Als dat jouw game leuker maakt, zeker doen. Het blijft een single player game. Iedereen moet het spelen zoals diegene dat wilt

Link naar opmerking
Deel via andere websites