Thomassje123 Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober San Marino Spanje Portugal Dit is echt de ultieme kans om 3e te worden!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 18 uur geleden zei Thomassje123: Ik heb ook echt weer de verkeerde clubs in Europa he door die schijt play-offs Juvenes Dogana heeft de groepsfase van de Conference League niet gehaald, moesten tegen Fiorentina Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Een screen voor de eeuwigheid, deze pakken ze mij in ieder geval niet af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Zeg dat je een building a nation doet zonder te zeggen dat je een building a nation doet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 oktober Share Geplaatst 9 oktober 8 uur geleden zei Thomassje123: Zeg dat je een building a nation doet zonder te zeggen dat je een building a nation doet Toen ik weer begon kwam ik er ook achter dat ik een te gewone selectie had met te weinig mogelijke toekomstige uitgaande transfers. Niet zo handig, aangezien bij mij 7 van de 10 clubs uit de competitie zich gaan kwalificeren voor Europees voetbal. Nr. 9 en 10 spelen tegen degradatie, dus alleen nr. 8 heeft niks Einde van het seizoen komt in zicht. Strijdt voor plek 2 in de ranglijst, maar wordt hem net niet waarschijnlijk. In de CL jusit best interessante resultaten, de rest valt wat tegen. Terwijl ik andersom had verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 9 oktober Share Geplaatst 9 oktober (bewerkt) 8 uur geleden zei Chiemel: Toen ik weer begon kwam ik er ook achter dat ik een te gewone selectie had met te weinig mogelijke toekomstige uitgaande transfers. Niet zo handig, aangezien bij mij 7 van de 10 clubs uit de competitie zich gaan kwalificeren voor Europees voetbal. Nr. 9 en 10 spelen tegen degradatie, dus alleen nr. 8 heeft niks Einde van het seizoen komt in zicht. Strijdt voor plek 2 in de ranglijst, maar wordt hem net niet waarschijnlijk. In de CL jusit best interessante resultaten, de rest valt wat tegen. Terwijl ik andersom had verwacht. Hier hebben de CL clubs het wederom laten liggen, alle 4 laatste in de groep . Pennarossa haalde 7e punten in hun groep en won met 1-2 bij Lazio dus die was wel zuur dat ze er alsnog uitvliegen Nee 3e plek lijkt het hoogst haalbare, geen idee hoe ik in godsnaam 2e laat staan 1e moet worden Clubs in de EL en ECL worden allemaal groepswinnaar, verschil tussen CL en de andere Europese competities zijn schijnbaar te groot 9 oktober bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 oktober Share Geplaatst 9 oktober Club: Bravo (Slovenie) Seizoen: 2051/52 Resultaten: Bravo: CL winst (+36.00) Mura: KO-fase CL (+20.00) Maribor: KO-fase CL (+20.00) --> Hier nog even thuis winnen met 3-2 van PSG Olijmpija: 8e finales EL (+12.00) Domzale: KO-fase ConfL (+8.50) Rudar Velenje: 4e voorronde ConfL (+2.50) Hier nog even voor de gein de eindstand van de competitie, wat illustreert dat Europees voetbal en degradatievoetbal dicht bij elkaar liggen. We gaan Italie voorbij en daarmee verstevigen in ieder geval onze plek in de top 5. Qua Europese plekken maakt het niet heel veel uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 oktober Share Geplaatst 9 oktober Bravo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 9 oktober Share Geplaatst 9 oktober 37 minuten geleden zei Chiemel: Club: Bravo (Slovenie) Seizoen: 2051/52 Resultaten: Bravo: CL winst (+36.00) Mura: KO-fase CL (+20.00) Maribor: KO-fase CL (+20.00) --> Hier nog even thuis winnen met 3-2 van PSG Olijmpija: 8e finales EL (+12.00) Domzale: KO-fase ConfL (+8.50) Rudar Velenje: 4e voorronde ConfL (+2.50) Hier nog even voor de gein de eindstand van de competitie, wat illustreert dat Europees voetbal en degradatievoetbal dicht bij elkaar liggen. We gaan Italie voorbij en daarmee verstevigen in ieder geval onze plek in de top 5. Qua Europese plekken maakt het niet heel veel uit. Spanje wordt je concurrent voor plek 2 zo te zien als je kijkt naar het seizoen dat weg valt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Het is trouwens wel een fijne fase als de meeste clubs zich direct kwalificeren voor Europees voetbal. Want ik was er vaak op gefocused op selecties te pimpen voordat kwalificatierondes losbarsten. Nu hoeft maar 1/7 clubs een voorronde te doen, dus eerst focus daarop. Meeste geweld is anders toch het makkelijkste op de transferdeadline. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TimAFCA90 Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Geïnspireerd door de avonturen van Thomassje123 met San Marino en Chiemel in Slovenië ga ik het zelf eens proberen met Fjolnir uit IJsland. Ik ben een beetje uitgekeken op mijn Big brother challenge met FC Eindhoven (duurt gewoon echt heel lang voordat ik PSV ingehaald heb). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober 24 minuten geleden zei TimAFCA90: Geïnspireerd door de avonturen van Thomassje123 met San Marino en Chiemel in Slovenië ga ik het zelf eens proberen met Fjolnir uit IJsland. Ik ben een beetje uitgekeken op mijn Big brother challenge met FC Eindhoven (duurt gewoon echt heel lang voordat ik PSV ingehaald heb). Succes en have fun Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober 5 uur geleden zei Chiemel: Het is trouwens wel een fijne fase als de meeste clubs zich direct kwalificeren voor Europees voetbal. Want ik was er vaak op gefocused op selecties te pimpen voordat kwalificatierondes losbarsten. Nu hoeft maar 1/7 clubs een voorronde te doen, dus eerst focus daarop. Meeste geweld is anders toch het makkelijkste op de transferdeadline. Deze had ik ff moeten afkloppen. Heb in de laatste transferdagen welgeteld nog 0 spelers kunnen verhuren of verkopen binnenlands. Kan het niet helemaal verklaren. Ik wist eerder wel die nr 7 (Koper) van onze competitie goed te versterken, helaas kwamen die West Ham tegen in de 4e voorronde, daar deden ze het nog goed tegen en was in de terugwedstrijd verlenging nodig, maar helaas uitgeschakeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Dichtbij plek 2 maar ik denk dat 4 punten te veel gaat zijn om in te halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TimAFCA90 Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober (bewerkt) 5 hours ago, TimAFCA90 said: Geïnspireerd door de avonturen van Thomassje123 met San Marino en Chiemel in Slovenië ga ik het zelf eens proberen met Fjolnir uit IJsland. Ik ben een beetje uitgekeken op mijn Big brother challenge met FC Eindhoven (duurt gewoon echt heel lang voordat ik PSV ingehaald heb). Ik merkte tijdens de eerste paar wedstrijden dat ik al heel snel geirriteerd raakte over de regels in Ijsland. Geen reserve om spelers te stallen, max 3 spelers van buiten de EU en maar een selectie van 25 man. Dus ga me beraden op een ander land. Want ik weet van mezelf dat ik heel snel de interesse in deze save ga verliezen als ik ermee door ga. Regels weghalen door middel van de editor is iets wat ik zie als valsspelen dus dat doe ik dan ook niet. Als iemand een leuke tip heeft hoor ik het graag. Mijn voorkeur gaat uit naar een land met relatief weinig regels en landen die niet veel gebruikt zijn hiervoor. To be continued .... 11 oktober bewerkt door TimAFCA90 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober 7 minuten geleden zei TimAFCA90: Ik merkte tijdens de eerste paar wedstrijden dat ik al heel snel geirriteerd raakte over de regels in Ijsland. Geen reserve om spelers te stallen, max 3 spelers van buiten de EU en maar een selectie van 25 man. Dus ga me beraden op een ander land. Want ik weet van mezelf dat ik heel snel de interesse in deze save ga verliezen als ik ermee door ga. Regels weghalen door middel van de editor is iets wat ik zie als valsspelen dus dat doe ik dan ook niet. Als iemand een leuke tip heeft hoor ik het graag. Mijn voorkeur gaat uit naar een land met relatief weinig regels en landen die niet veel gebruikt zijn hiervoor. To be continued .... Hongarije of Ierland zou ik dan voor gaan Ik heb ook eventueel een database vanuit Malta voor je waarin het een en ander is aangepast specifiek voor een building a nation Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober 1 uur geleden zei TimAFCA90: Ik merkte tijdens de eerste paar wedstrijden dat ik al heel snel geirriteerd raakte over de regels in Ijsland. Geen reserve om spelers te stallen, max 3 spelers van buiten de EU en maar een selectie van 25 man. Dus ga me beraden op een ander land. Want ik weet van mezelf dat ik heel snel de interesse in deze save ga verliezen als ik ermee door ga. Regels weghalen door middel van de editor is iets wat ik zie als valsspelen dus dat doe ik dan ook niet. Als iemand een leuke tip heeft hoor ik het graag. Mijn voorkeur gaat uit naar een land met relatief weinig regels en landen die niet veel gebruikt zijn hiervoor. To be continued .... Slowakije is een prima optie wellicht. Je mag 5 spelers buiten de EU opstellen en clubs als Zilina en Slovan hebben hun reserve team in de tweede divisie zitten dus die spelers krijgen voldoende weerstand en spelen dus officiële wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TimAFCA90 Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober 43 minutes ago, Thomassje123 said: Hongarije of Ierland zou ik dan voor gaan Ik heb ook eventueel een database vanuit Malta voor je waarin het een en ander is aangepast specifiek voor een building a nation Oke Malta trekt me dan toch wel wat minder. Hongarije ziet er wel vrij aantrekkelijk uit. Fun fact; Mijn neef is getrouwd met een Hongaarse. Ben er zelfs nog een paar keer geweest. Ik kan de club uit haar geboortestad nemen: Haladas Szombathely! Slowakije ziet er ook wel goed uit, paar leuke clubs met Trencin (eigenaar Tscheu La Ling) en Zilina. Ga er eens een nachtje over slapen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brozai Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober In het kader van help elkaar de FM winter door! Ik wil een build a nation starten met een zo klein mogelijk land, liefst San Marino, is dat goed mogelijk in FM24 en welke database? Anders ook wel geïntresseerd in Malta! Wat zijn daarin de handicaps? @Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober 11 minuten geleden zei Brozai: In het kader van help elkaar de FM winter door! Ik wil een build a nation starten met een zo klein mogelijk land, liefst San Marino, is dat goed mogelijk in FM24 en welke database? Anders ook wel geïntresseerd in Malta! Wat zijn daarin de handicaps? @Thomassje123 San Marino speel ik in FM 22 https://fileport.io/GLr6naqWd36F Hier de Malta database waarin een aantal dingen zijn aangepast - Alle clubs zijn al professioneel - Andere clubs hebben geen transfervoorkeuren waardoor ze veel meer en bredere transfers doen Verder geen handicaps en regels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brozai Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober 30 minuten geleden zei Thomassje123: San Marino speel ik in FM 22 https://fileport.io/GLr6naqWd36F Hier de Malta database waarin een aantal dingen zijn aangepast - Alle clubs zijn al professioneel - Andere clubs hebben geen transfervoorkeuren waardoor ze veel meer en bredere transfers doen Verder geen handicaps en regels Thanks! En weet je of er iets is voor San Marino in 24? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober (bewerkt) 7 minuten geleden zei Brozai: Thanks! En weet je of er iets is voor San Marino in 24? Speel je FM 24 via Steam? Bij de workshops kun je wel wat databases vinden zo te zien Deze schijnt goed te zijn. En anders even aan @neva of @MisterX vragen of zij hun database willen uploaden, zij hebben deze challenge ook gedaan in FM 24 12 oktober bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Ik weet niet meer precies welke ik had. Ik had ook een paar dingetjes nog aangepast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Seizoen 2112/2113 zal definitief mijn laatste seizoen zijn. Dat is het seizoen nadat die van 14,000 punten weg valt. Daar ga ik proberen de 2e plaats nog te pakken. Kijk naar Engeland, die ga ik nooit op korte termijn pakken. 2e plaats lijkt dus het hoogst haalbare te gaan zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten