Nom de Guerre Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli 1 uur geleden zei Lensherr: Ik denk dat ik mooi in Tsjechië ga blijven Je kunt proberen om de grootste club van Praag te worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli 52 minuten geleden zei Nom de Guerre: Je kunt proberen om de grootste club van Praag te worden? Overstappen in eigen land lijkt me saai. Ik vermaak me nog wel met alle talentjes die ik overal weet op te kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli Landstitels te behalen: 4 AS Roma heeft drie titels gewonnen, Lazio slechts twee. Trastevere staat op 5. Aantal bekers te winnen: 10 AS Roma heeft negen keer de beker gewonnen, Lazio slechts zeven keer. Trastevere staat op 6. Aantal Europese prijzen te pakken: 3 AS Roma heeft 1 Europese prijs gepakt, Lazio heeft er twee gepakt. Trastevere staat op 7. Aantal Supercoppa's te winnen: 6 AS Roma heeft de Supercoppa 1 keer gewonnnen, Lazio 5 keer. Trastevere staat op 5. Stadiongrootte: minimaal 70,635 Het Stadion Olimpico heeft een capaciteit van 70,634 namelijk. Trastevere staat op 28746, uitbreiding naar 36000 gepland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Stadiongrootte: minimaal 70,635 Het Stadion Olimpico heeft een capaciteit van 70,634 namelijk. Trastevere staat op 28746, uitbreiding naar 36000 gepland. Tot hoe ver kan je je huidige stadion uitbreiden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli 15 minuten geleden zei bas huijsmans: Tot hoe ver kan je je huidige stadion uitbreiden? Geen idee, maar ik schat niet tot 80k Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli 7 minuten geleden zei Nom de Guerre: Geen idee, maar ik schat niet tot 80k Kan je dat niet zien op het faciliteiten scherm van je club? Anders ga je wel heel erg zuur totdat je niet kan bouwen zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli 6 minuten geleden zei bas huijsmans: Kan je dat niet zien op het faciliteiten scherm van je club? Anders ga je wel heel erg zuur totdat je niet kan bouwen zeg Kwestie van doorraggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli 21 uur geleden zei bas huijsmans: Kan je dat niet zien op het faciliteiten scherm van je club? Anders ga je wel heel erg zuur totdat je niet kan bouwen zeg Het Olimpico is uitgebreid Wij huren de toko nu een jaartje in afwachting van onze eigen verbouwing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli 14 uur geleden zei Nom de Guerre: Het Olimpico is uitgebreid Wij huren de toko nu een jaartje in afwachting van onze eigen verbouwing. De tering, 86.000 plaatsen. Zie dat nog maar eens te overtreffen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli 16 minuten geleden zei Mordurette: De tering, 86.000 plaatsen. Zie dat nog maar eens te overtreffen Dat gaat tijd kosten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli Landstitels te behalen: 19 Club Brugge heeft 18 titels. Cercle Brugge momenteel 5 titels Aantal bekers te winnen: 12 Club Brugge heeft 11 bekers. Cercle Brugge heeft 3 bekers Aantal Europese prijzen te winnen: 1 Club Brugge heeft geen Europese prijzen. Cercle Brugge staat op 0 Aantal Supercups te winnen: 18 Club Brugge heeft 17 supercups. Cercle Brugge heeft 1 supercup Stadiongrootte: 29062 Club Brugge, en Cercle Brugge spelen MOMENTEEL in hetzelfde stadion. Even schaamteloos @Nom de Guerre z'n lijstje gepikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli 32 minuten geleden zei Glenn08: Stadiongrootte: 29062 Club Brugge, en Cercle Brugge spelen MOMENTEEL in hetzelfde stadion. Hoe ga je dit oplossen? Doorspelen tot je een eigen, groter stadion krijgt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli 8 minuten geleden zei Nom de Guerre: Hoe ga je dit oplossen? Doorspelen tot je een eigen, groter stadion krijgt? Of Club Brugge een kleiner stadion zet Maar als ik echt de grootste wil worden moet ik nog minimum 20 seizoenen spelen gok ik, dus tegen dan komt er wel een nieuw stadion. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli 49 minuten geleden zei Glenn08: Of Club Brugge een kleiner stadion zet Maar als ik echt de grootste wil worden moet ik nog minimum 20 seizoenen spelen gok ik, dus tegen dan komt er wel een nieuw stadion. Club Brugge krijgt wel binnen 6 seizoenen een nieuw stadion van rond de 45.000. Maak er dan maar 50 seizoenen van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli 5 minuten geleden zei Lensherr: Club Brugge krijgt wel binnen 6 seizoenen een nieuw stadion van rond de 45.000. Maak er dan maar 50 seizoenen van Op zich heb ik met Cercle een stadion dat groot genoeg is, dus als ze dat gaan uitbreiden, of een nieuw gaan bouwen zal het ook meteen een van + 30k zijn natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli (bewerkt) Kevin Malone @ FC Viktoria Köln 1904 SEIZOEN 12 We lopen in op onze grote broer: Landstitel FC Koln: 3 Viktoria Koln: 2 Nationale Beker FC Koln: 4 Viktoria Koln: 3 Europese prijs FC Koln: 0 Viktoria Koln: 1 Nationale supercup FC Koln: 0 Viktoria Koln: 1 Stadiongrootte FC Koln: RheinenergieSTADION 50.000 Viktoria Koln: FC Viktoria Koln stadion 29.718 Want: Wat ons ook wel steeds minder de kleine broer maakt zijn dit soort dingen: We move. 15 juli bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli Klasse, Gert. Ik hoop dat het bestuur ook een beetje meewerkt qua stadion! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli 29 minuten geleden zei Nom de Guerre: Klasse, Gert. Ik hoop dat het bestuur ook een beetje meewerkt qua stadion! Tnx! Ja dat is inderdaad nog een spannende schakel in dit verhaal. Sowieso al wat jaren stil rondom het stadion. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli Landstitels te behalen: 4 AS Roma heeft drie titels gewonnen, Lazio slechts twee. Trastevere staat op 6. Aantal bekers te winnen: 10 AS Roma heeft negen keer de beker gewonnen, Lazio slechts zeven keer. Trastevere staat op 7. Aantal Europese prijzen te pakken: 3 AS Roma heeft 1 Europese prijs gepakt, Lazio heeft er twee gepakt. Trastevere staat op 9. Aantal Supercoppa's te winnen: 6 AS Roma heeft de Supercoppa 1 keer gewonnnen, Lazio 5 keer. Trastevere staat op 6. Stadiongrootte: minimaal 80,635 Het Stadion Olimpico heeft een capaciteit van 80,634 namelijk. Trastevere staat op 28746, uitbreiding naar 38000 gepland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 19 juli Share Geplaatst 19 juli (bewerkt) Landstitels te behalen: 4 AS Roma heeft drie titels gewonnen, Lazio slechts twee. Trastevere staat op 7. Aantal bekers te winnen: 10 AS Roma heeft negen keer de beker gewonnen, Lazio slechts zeven keer. Trastevere staat op 8. Aantal Europese prijzen te pakken: 3 AS Roma heeft 1 Europese prijs gepakt, Lazio heeft er twee gepakt. Trastevere staat op 11. Aantal Supercoppa's te winnen: 6 AS Roma heeft de Supercoppa 1 keer gewonnnen, Lazio 5 keer. Trastevere staat op 7. Stadiongrootte: minimaal 80,635 Het Stadion Olimpico heeft een capaciteit van 80,634 namelijk. Trastevere staat op 38000, uitbreiding naar 47000 gepland. 19 juli bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli Landstitels te behalen: 4 AS Roma heeft drie titels gewonnen, Lazio slechts twee. Trastevere staat op 8. Aantal bekers te winnen: 10 AS Roma heeft negen keer de beker gewonnen, Lazio slechts zeven keer. Trastevere staat op 9. Aantal Europese prijzen te pakken: 3 AS Roma heeft 1 Europese prijs gepakt, Lazio heeft er twee gepakt. Trastevere staat op 13. Aantal Supercoppa's te winnen: 6 AS Roma heeft de Supercoppa 1 keer gewonnnen, Lazio 5 keer. Trastevere staat op 8. Stadiongrootte: minimaal 80,635 Het Stadion Olimpico heeft een capaciteit van 80,634 namelijk. Trastevere staat op 47000. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli HEUJ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli Stapje voor stapje kom je dichterbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli 1 uur geleden zei Mordurette: Stapje voor stapje kom je dichterbij Nog een jaartje of drie á vijf, denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 27 juli Share Geplaatst 27 juli Landstitels te behalen: 4 AS Roma heeft drie titels gewonnen, Lazio slechts twee. Trastevere staat op 9. Aantal bekers te winnen: 10 AS Roma heeft negen keer de beker gewonnen, Lazio slechts zeven keer. Trastevere staat op 10. Aantal Europese prijzen te pakken: 3 AS Roma heeft 1 Europese prijs gepakt, Lazio heeft er twee gepakt. Trastevere staat op 15. Aantal Supercoppa's te winnen: 6 AS Roma heeft de Supercoppa 1 keer gewonnnen, Lazio 5 keer. Trastevere staat op 9. Stadiongrootte: minimaal 80,635 Het Stadion Olimpico heeft een capaciteit van 80,634 namelijk. Trastevere staat op 61,386, maar er is weer een uitbreiding gepland. Als die klaar is, zitten we op 76,386. So close... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten