De Raam Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 46 minuten geleden zei Dansmeister: Dat gaat mij niet lukken. Ik eet bij mijn schoonouders + oppassen op mijn neefje. Rond 21:00 kan ik. Dit is wel een optie @Nom de Guerre? Vrouw moet tot 20.00 uur werken dus vandaar dat ik zei dat het niet ging lukken maar als we pas om 21.00 uur starten kan ik mij wel aanpassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 39 minuten geleden zei De Raam: Dit is wel een optie @Nom de Guerre? Vrouw moet tot 20.00 uur werken dus vandaar dat ik zei dat het niet ging lukken maar als we pas om 21.00 uur starten kan ik mij wel aanpassen. 21.00 is voor mij geen issue. Weet ik zeker dat die twee bandieten slapen. Vrijdag aanstaande dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 (bewerkt) 3 uur geleden zei Nom de Guerre: Dat is jammer. Ik denk dat een dergelijk onderwerp je op het lijf geschreven is. Ik wil @De Raam wel vervangen EDIT laat maar zie reacties hierboven 27 december 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 1 uur geleden zei Kyrill: Ik wil @De Raam wel vervangen EDIT laat maar zie reacties hierboven Wel lief bedoeld, kerel. Als je nog vragen hebt voor in die aflevering, fire away. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 4 uur geleden zei Dansmeister: Dat gaat mij niet lukken. Ik eet bij mijn schoonouders + oppassen op mijn neefje. Rond 21:00 kan ik. @Nom de Guerreanders een pol voor volgende week? Dan ga ik er rekening mee houden. 21:00 is voor mij vroege avond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 17 uur geleden zei Rrrood: 21:00 is voor mij vroege avond Dus je zou mee kunnen en willen doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 3 minuten geleden zei Nom de Guerre: Dus je zou mee kunnen en willen doen? Ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pascal... Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 Ik heb met mijn tactiek nogal moeite om een voorsprong te verdedigen. Hebben jullie wat algemene tips om de aanvallen van de tegenstanders te verhelpen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 5 minuten geleden zei Pascal...: Ik heb met mijn tactiek nogal moeite om een voorsprong te verdedigen. Hebben jullie wat algemene tips om de aanvallen van de tegenstanders te verhelpen? Wat is je tactiek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pascal... Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 Dit is hoe ik altijd start in een wedstrijd. Als ik voorkom pas ik wel dingen aan om het iets verdedigender te maken. Maar heb toch altijd het gevoel dat het niet zo sterk staat. (Ook als het 0-0 staat). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 9 uur geleden zei Pascal...: Als ik voorkom pas ik wel dingen aan om het iets verdedigender te maken. Waarom? en wat pas je dan aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pascal... Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 1 uur geleden zei Becks: Waarom? en wat pas je dan aan? Gezien het aantal tegendoelpunten wat ik krijg, vind ik dit systeem redelijk kwetsbaar. Ook krijg ik vaak na een voorsprong een doelpunt tegen. Door iets minder hoog druk te zetten probeer ik dat te voorkomen. Dit werkt alleen nog niet zo heel goed. Maar op aanvallend en hoog druk blijven zetten heeft ook nog niet gewerkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 10 minuten geleden zei Pascal...: Gezien het aantal tegendoelpunten wat ik krijg, vind ik dit systeem redelijk kwetsbaar. Ook krijg ik vaak na een voorsprong een doelpunt tegen. Door iets minder hoog druk te zetten probeer ik dat te voorkomen. Dit werkt alleen nog niet zo heel goed. Maar op aanvallend en hoog druk blijven zetten heeft ook nog niet gewerkt. Dus je scoort, maar vervolgens zak je in en vind je het gek dat de tegenstander daar gebruik van maakt? Volgens mij geef je jezelf al antwoord. Ik zou niets veranderen, zeker niet bij een voorsprong. Je hebt wel veel aanvallende rollen maar je startsysteem is aardig bottom-heavy dus het kan wel wat hebben. Mocht je dit structureel willen aanpakken: rechter centrale verdediger > CVve linksback > VVon VMon > VMve En niet steeds zowel counter-pressie als counter aan hebben staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Feedback mag, is geen vereiste. Deze taktiek loopt namelijk als een trein. Ik wil hem vooral ook hier delen met resultaten/bewijzen zodat andere mensen hem ook kunnen gebruiken/maken als ze dat willen. We winnen regelmatig al bijna 10x ofzo duels , waarin we 5,6x scoren en soms 8 goals maken. Ik ben afgestapt van het ''eeuwige'' langzame passsing van Arsenal op balbezit spelen van Arsenal, en het echte Arsenal. Keeper trapt bal zo ver mogelijk richting de doel, van de tegenstander, directe passing en de tegenstander wordt onder druk gezet, gedwongen tot fouten maken, en bij balverlies veroveren we de bal snel weer terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Laten we eens lekker gek doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 2 uur geleden zei Nom de Guerre: Laten we eens lekker gek doen. Gung-ho! Maar het idee is, dat wanneer iedereen naar voren rent, je het veld klein maakt? Welke Mentality speel je als ik vragen mag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 21 minuten geleden zei Rykjvk1: Gung-ho! Maar het idee is, dat wanneer iedereen naar voren rent, je het veld klein maakt? Welke Mentality speel je als ik vragen mag? Dat klopt. Als iedereen compact blijft spelen, dan blijf je lastig te kloppen. Aanvallende mentaliteit trouwens, wel een low block. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 4 uur geleden zei Nom de Guerre: Laten we eens lekker gek doen. Juist en met welke instructies ;)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 14 minuten geleden zei Kyrill: Juist en met welke instructies ;)? I'll do you one better, amice. Implied Zero Flight Forward.fmf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Zojuist zei Nom de Guerre: I'll do you one better, amice. Implied Zero Flight Forward.fmf 44.72 kB · 0 downloads Muchas gracias Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 7 uur geleden zei Nom de Guerre: Laten we eens lekker gek doen. Wij verschillen op 2 plekken hetzelfde. Love it. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 2 minuten geleden zei Dansmeister: Wij verschillen op 2 plekken hetzelfde. Love it. Wat doe jij anders? SK niet op A? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 (bewerkt) Zojuist zei Nom de Guerre: Wat doe jij anders? SK niet op A? Een spitta (DR) en één SS'er anders. Zal sowieso mijn tactieken zometeen delen. 30 december 2023 bewerkt door Dansmeister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 4 minuten geleden zei Dansmeister: Een spitta (DR) en één SS'er anders. Zal sowieso mijn tactieken zometeen delen. Voor een estafette zit ik inderdaad aan een versie met spits te denken. DLF in plaats van de middelste AMC en dan wellicht een AP erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 (bewerkt) Iets met N=1 Maar is lekker begin @Nom de Guerre Ga vaker uittesten/gebruiken. Vooral Libero Diomande ging hard met goal en 2 assists. 30 december 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten