Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Algemeen discussietopic tactieken

Fantasy

Aanbevolen berichten

39 minuten geleden zei De Raam:

Dit is wel een optie @Nom de Guerre? Vrouw moet tot 20.00 uur werken dus vandaar dat ik zei dat het niet ging lukken maar als we pas om 21.00 uur starten kan ik mij wel aanpassen. 

21.00 is voor mij geen issue. Weet ik zeker dat die twee bandieten slapen. Vrijdag aanstaande dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Becks:

Waarom? en wat pas je dan aan?

Gezien het aantal tegendoelpunten wat ik krijg, vind ik dit systeem redelijk kwetsbaar. Ook krijg ik vaak na een voorsprong een doelpunt tegen. Door iets minder hoog druk te zetten probeer ik dat te voorkomen. 

Dit werkt alleen nog niet zo heel goed. Maar op aanvallend en hoog druk blijven zetten heeft ook nog niet gewerkt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Pascal...:

Gezien het aantal tegendoelpunten wat ik krijg, vind ik dit systeem redelijk kwetsbaar. Ook krijg ik vaak na een voorsprong een doelpunt tegen. Door iets minder hoog druk te zetten probeer ik dat te voorkomen. 

Dit werkt alleen nog niet zo heel goed. Maar op aanvallend en hoog druk blijven zetten heeft ook nog niet gewerkt. 

Dus je scoort, maar vervolgens zak je in en vind je het gek dat de tegenstander daar gebruik van maakt?

Volgens mij geef je jezelf al antwoord. Ik zou niets veranderen, zeker niet bij een voorsprong. Je hebt wel veel aanvallende rollen maar je startsysteem is aardig bottom-heavy dus het kan wel wat hebben. Mocht je dit structureel willen aanpakken:

rechter centrale verdediger > CVve
linksback > VVon

VMon > VMve

En niet steeds zowel counter-pressie als counter aan hebben staan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Feedback mag, is geen vereiste. Deze taktiek loopt namelijk als een trein. Ik wil hem vooral ook hier delen met resultaten/bewijzen zodat andere mensen hem ook kunnen gebruiken/maken als ze dat willen.

We winnen regelmatig al bijna 10x ofzo duels , waarin we 5,6x scoren en soms 8 goals maken.

Ik ben afgestapt van het ''eeuwige'' langzame passsing van Arsenal op balbezit spelen van Arsenal, en het echte Arsenal. Keeper trapt bal zo ver mogelijk richting de doel, van de tegenstander, directe passing en de tegenstander wordt onder druk gezet, gedwongen tot fouten maken, en bij balverlies veroveren we de bal snel weer terug.

20231229125132_1.jpg

20231229125136_1.jpg

20231229125140_1.jpg

20231229125145_1.jpg

20231229125154_1.jpg

20231229125205_1.jpg

20231229125213_1.jpg

20231229125243_1.jpg

20231229125248_1.jpg

20231229125252_1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Rykjvk1:

Gung-ho! :t:

Maar het idee is, dat wanneer iedereen naar voren rent, je het veld klein maakt? 

Welke Mentality speel je als ik vragen mag? 

Dat klopt. Als iedereen compact blijft spelen, dan blijf je lastig te kloppen. Aanvallende mentaliteit trouwens, wel een low block.

Link naar opmerking
Deel via andere websites