Kyrill Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 25 minuten geleden zei Thierryvane: Laatste pot van het seizoen kwam Ajax op bezoek. Tikkie naar Walace. Heeeerlijk Doet Naci het altijd zo goed op CM ipv op bv AML of CAM? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 31 minuten geleden zei Kyrill: Lekker bezig jij!! Zeg dat ja maatje. Ik heb hem Ferguson en Oshimen als 3 superspitsen... Als het nodig is kan ik Yamal, Roony of Schjelderup oa in spits zetten. Ferguson kwam vorig seizoen tot 15 goals in de CL ❤️😍 Fergusson en Osimhen wou ik ook halen in die online save met City om Haaland te ondersteunen. Osimhen was me gelukt. Maar ik verloor het plezier in die online save. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 19 minuten geleden zei Lensherr: Fergusson en Osimhen wou ik ook halen in die online save met City om Haaland te ondersteunen. Osimhen was me gelukt. Maar ik verloor het plezier in die online save. Hahahaha ja dat snap ik als je uberhaupt al Haaland en Alvarez hebt. Met Arsenal begon ik met Jesus en Nketiah , dan kan je vrijwel alleen maar op vooruitgaan haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 6 goals door de VAR gecheckt en 4 afgekeurd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 33 minuten geleden zei Kyrill: Heeeerlijk Doet Naci het altijd zo goed op CM ipv op bv AML of CAM? Wissel een beetje tussen Naci en Ouédraogo op CM. Laatstgenoemde speelt iets beter samen met de spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 De niet wedstrijd fitte reserves mochten even opdraven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sherwin92 Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Dat gebeurt mij nou nooit he, 3 schoten, 3 goals... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Sinds kort weer terug op voor mijn ''eigen''/ouderwetse 424.... En het loopt als een trein tot dusver een clear cut change iedere 46 minuten in ons voordeel, en tegen ons maar eentje per 116 minuten. Daar teken ik voor haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Niets smaakt beter dan je concurrent in de 2e wedstrijd van het seizoen een pak op de broek te geven. Ook leuk om te zien van Jamie Lawrence in zijn 2e wedstrijd zijn 2e kopgoal uit een hoekschop maakt. Overigens was de 2e goal van Ajax zwaar buitenspel, VAR besliste helaas anders. Feitje 2: De kinderen van de club Petkovic en Van der Velden blijven mij steeds meer verbazen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Derde wedstrijd op rij gewonnen met Standard. Ook de Waalse Derby is voor ons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Merajic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Soms moet je wedstrijden winnen, die je niet wil winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Heerluke zege Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Heerlijke overwinning op de nummer één in Brazil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Het academy team mag terug naar de tekentafel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 De Zuid-Amerikaanse Europa League is ook binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Easy E Staan nu 1 plek met 10 punten boven City, met duel minder gespeeld. @Lensherr gefeliciteerd!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Zojuist zei Kyrill: Easy E Staan nu 1 plek met 10 punten boven City, met duel minder gespeeld. @Lensherr gefeliciteerd!! Get in! Hoeveel wedstrijden nog in de competitie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 2 minuten geleden zei Rrrood: Get in! Hoeveel wedstrijden nog in de competitie? Thnx maatje 15 nog voor ons! Met deze tussenstand: Ik kan je voortaan wel tag geven in mijn novelle posts/in novelle board, vind je dat leuk/goed? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Ik wou zeggen Madness? This is Arsenal.... Nu is het Madness? This Is Sparta..... Hier gaan kinderen, van de kinderen, van kinderen van Sparta spelers, nog over horen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 21 minuten geleden zei Kyrill: Thnx maatje 15 nog voor ons! Met deze tussenstand: Ik kan je voortaan wel tag geven in mijn novelle posts/in novelle board, vind je dat leuk/goed? Ja dat is goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 16 minuten geleden zei Rrrood: Ja dat is goed Geweldig gaan we doenThnx!! Hoe gaat met jouw FM save, welke club heb je ook alweer? Ik net dit gespeeld: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Zojuist zei Kyrill: Geweldig gaan we doenThnx!! Hoe gaat met jouw FM save, welke club heb je ook alweer? Ik net dit gespeeld: Top! Ik speel mijn mainsave altijd met Feyenoord! In de beta met Real Madrid lopen klooien. Soms speel ik ook nog wel een andere save ernaast, maar voorlopig geen behoefte aan. Ik zit er wel lekker in, in mijn huidige save Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 10 minuten geleden zei Rrrood: Top! Ik speel mijn mainsave altijd met Feyenoord! In de beta met Real Madrid lopen klooien. Soms speel ik ook nog wel een andere save ernaast, maar voorlopig geen behoefte aan. Ik zit er wel lekker in, in mijn huidige save Netjes netjes. Je bent nu zkr aan studeren of werken, waardoor je geen FM kan spelen!! Ik kijk graag uit naar je resultaten met Feyenoord!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Met nog twee wedstrijden te gaan zes punten los van Bayern en een veeeeeeel beter doelsaldo. Kampioenschap is dus wel weer binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten