Kyrill Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Waar gaat dit eindigen voor ons? Dan staat de thuis wedstrijd nog op het programma. De financieel directeur is de vrolijkste man binnen de club, daar de ons saldo van circa 3 miljoen in seizoen 1, naar bijna 60 miljoen is gestegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Play-offs om in de Europa League te geraken, dit mogen we thuis niet meer weggeven! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november En thuis houden we stand dus we zitten officieel in de Europa League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november We sturen Napoli met lege handen terug naar Napels. We zijn de EL sterk begonnen met een 9 op 9. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november De halve finale van de Champions League is ons eindstation. Wat ben ik trots op onze prestatie, maar Real Madrid is een heel kleine maatje te groot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Mitrogol is back! Zo een spits terughalen naar een oude club brengt toch altijd wel een extra vibe aan je save. Ik herinner me in een oudere editie dat hij nog als wonderkid bij Anderlecht zat en zo beslissend was. Voor 33 jaar doet hij het natuurlijk niet slecht. Maar meestal geef ik Tresoldi de voorkeur. Die had er vorig jaar 36 inliggen in 41 wedstrijden. Cult! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Ja, een oude speler terughalen heeft altijd iets romantisch en geeft mij ook altijd meer voldoening aan een save. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Manchester Shitty. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Auwtch, ferm op onze bek gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 1 minuut geleden zei glennix: Auwtch, ferm op onze bek gegaan. Jammer maatje maar wel zuur hoor, 5 schoten op doel tegen en dan ook 5 goals tegen... Ik zou je keeper eens flink aanpakken, als ik jou was! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 1 minuut geleden zei Kyrill: Jammer maatje maar wel zuur hoor, 5 schoten op doel tegen en dan ook 5 goals tegen... Ik zou je keeper eens flink aanpakken, als ik jou was! Hij speelde erg slecht tegen Brugge maar voor de rest keept hij een goed seizoen. Maar misschien eens op de bank zetten, heb ook een goede reservekeeper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Zojuist zei glennix: Hij speelde erg slecht tegen Brugge maar voor de rest keept hij een goed seizoen. Maar misschien eens op de bank zetten, heb ook een goede reservekeeper. Zo te zien, lag het echt niet alleen je keeper... Ik zie genoeg verdedigers en andere spelers ook met een 6.3 of 6.2... Ik weet in de studie wereld 6 of hoger voldoende is, maar zelf hanteer ik al 10 jaar+ beleid met FM, als speler lager dan een 6.5 heeft of pakt, is dat voor mij vaak reden om iig aan te spreken, en vaak ook te wisselen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 9 minuten geleden zei Kyrill: Zo te zien, lag het echt niet alleen je keeper... Ik zie genoeg verdedigers en andere spelers ook met een 6.3 of 6.2... Ik weet in de studie wereld 6 of hoger voldoende is, maar zelf hanteer ik al 10 jaar+ beleid met FM, als speler lager dan een 6.5 heeft of pakt, is dat voor mij vaak reden om iig aan te spreken, en vaak ook te wisselen. Dank voor de tips, heb alle spelers die lager dan 6.4 gescoord hebben aangesproken en ze reageerden goed erop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november We moesten diep, heel diep gaan om de kwart finale van het WK te halen. NA 34 pingels was het klaar en viel de beslissing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Europees gaat het gewoon geweldig, weer gewonnen hoewel we de 2de helft in een schiethonk stonden hebben we wel stand gehouden. We staan voorlopig aan de leiding in de EL en we zijn gewoon al geplaatst voor de 16de finale! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Ook hier is Mbappe mij helaas de baas. Wat een sprookje hebben wij beleefd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 3 uur geleden zei SLeePo: We moesten diep, heel diep gaan om de kwart finale van het WK te halen. NA 34 pingels was het klaar en viel de beslissing. Ik ben jaloers met mijn Frankfurt wordt die ene losse pingel, per wedstrijd vaker wel gemist dan niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Wat een 2de helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Nu al bonuspunten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november Op het einde was het nog bibberen maar we hebben ons geplaatst voor de kwartfinale van de EL! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november Feestje zou compleet zijn als we 'm hadden gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november Zowaar geplaatst voor de halve finale van de EL! Daar ontmoeten we Lyon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten