Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Ik speel nu tegen...

Fantasy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Waar gaat dit eindigen voor ons? Dan staat de thuis wedstrijd nog op het programma. 

De financieel directeur is de vrolijkste man binnen de club, daar de ons saldo van circa 3 miljoen in seizoen 1, naar bijna 60 miljoen is gestegen. 

image.png.8e40f5bd35db27c43b91bd052fa653c1.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.43bb3dd7cf12b1589534bfbb044a9c94.png

Mitrogol is back! Zo een spits terughalen naar een oude club brengt toch altijd wel een extra vibe aan je save. Ik herinner me in een oudere editie dat hij nog als wonderkid bij Anderlecht zat en zo beslissend was.

image.thumb.png.17b53b34bb5ebf7b15a3c415c07df703.png

Voor 33 jaar doet hij het natuurlijk niet slecht. Maar meestal geef ik Tresoldi de voorkeur. Die had er vorig jaar 36 inliggen in 41 wedstrijden. 

image.png.12f10dcc5c8221123938564b483beeb0.png

Cult!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei glennix:

Auwtch, ferm op onze bek gegaan.

e83b8ae28c0768c6cff7ce148540d135.jpg

Jammer maatje maar wel zuur hoor, 5 schoten op doel tegen en dan ook 5 goals tegen... Ik zou je keeper eens flink aanpakken, als ik jou was!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

Jammer maatje maar wel zuur hoor, 5 schoten op doel tegen en dan ook 5 goals tegen... Ik zou je keeper eens flink aanpakken, als ik jou was!

Hij speelde erg slecht tegen Brugge maar voor de rest keept hij een goed seizoen. Maar misschien eens op de bank zetten, heb ook een goede reservekeeper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei glennix:

Hij speelde erg slecht tegen Brugge maar voor de rest keept hij een goed seizoen. Maar misschien eens op de bank zetten, heb ook een goede reservekeeper.

Zo te zien, lag het echt niet alleen je keeper...

Ik zie genoeg verdedigers en andere spelers ook met een 6.3 of 6.2...

Ik weet in de studie wereld 6 of hoger voldoende is, maar zelf hanteer ik al 10 jaar+ beleid met FM, als speler lager dan een 6.5 heeft of pakt, is dat voor mij vaak reden om iig aan te spreken, en vaak ook te wisselen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Kyrill:

Zo te zien, lag het echt niet alleen je keeper...

Ik zie genoeg verdedigers en andere spelers ook met een 6.3 of 6.2...

Ik weet in de studie wereld 6 of hoger voldoende is, maar zelf hanteer ik al 10 jaar+ beleid met FM, als speler lager dan een 6.5 heeft of pakt, is dat voor mij vaak reden om iig aan te spreken, en vaak ook te wisselen.

Dank voor de tips, heb alle spelers die lager dan 6.4 gescoord hebben aangesproken en ze reageerden goed erop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Europees gaat het gewoon geweldig, weer gewonnen hoewel we de 2de helft in een schiethonk stonden hebben we wel stand gehouden.

982a0d3f9c51ed24b90b24b015d44143.jpg

We staan voorlopig aan de leiding in de EL en we zijn gewoon al geplaatst voor de 16de finale!

image.thumb.png.0ee4a6dbe049555d4e0d891c6088e478.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei SLeePo:

We moesten diep, heel diep gaan om de kwart finale van het WK te halen. NA 34 pingels was het klaar en viel de beslissing. 

image.png.10ec7b0a45feb5ff3bb7332ffff5ef19.png

Ik ben jaloers met mijn Frankfurt wordt die ene losse pingel, per wedstrijd vaker wel gemist dan niet:-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites