Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jouw laatste transfer

Fantasy

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Dansmeister:

Lekker Karel! Veel spelers ken ik niet die je gehaald hebt. Is die Fofana van Chelsea een raket? Lucca maakt er 30 voor je. Alles op Lucca! _O_

Thnx Dans!! Ja ik heb FM24 Wonderkids site van FMscout gebruikt haha. Sommige talenten daar zijn al veels te duur, en andere zijn wel betaalbaar. Jaa _O_ alles op Lucca! Fofana was door Chelsea uitgeleend aan Sheffield United, laat zien hoe weinig vertrouwen ze in hem hadden haha, dus toen die leen-beurt 2 juli ophield sloeg ik snel toe.Je kan hem in feite Chelsea-reject noemen zoals ik vaak met Arsenal ook vaak Inter-rejects haal haha.

4 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Waar gaan Roony en Datro spelen ouwe reus? Mooie transfers dat wel :< 

Thnx Rene!  Ze gaan samen met Lucca concurreren om de ene spits positie in EPBall! En daarnaast is Roony niet super goed op AMCL of AMCR maar wel 3 sterren capable genoeg nu al, dus gaat en mag ie het daar ook proberen. Ik zie nu net dat Datro ook net als Roony beste is op AMR/AML en Spits(maar EPball heeft geen wingers) maar hij kan ook iig capable genoeg met 2 sterren voor nu op AMC en daar hebben we plekjes voor twee spelers. Thnx man!

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kyrill:

Thnx Dans!! Ja ik heb FM24 Wonderkids site van FMscout gebruikt haha. Sommige talenten daar zijn al veels te duur, en andere zijn wel betaalbaar. Jaa  alles op Lucca! Fofana was door Chelsea uitgeleend aan Sheffield United, laat zien hoe weinig vertrouwen ze in hem hadden haha, dus toen die leen-beurt 2 juli ophield sloeg ik snel toe.Je kan hem in feite Chelsea-reject noemen zoals ik vaak met Arsenal ook vaak Inter-rejects haal haha.

Thnx Rene!  Ze gaan samen met Lucca concurreren om de ene spits positie in EPBall! En daarnaast is Roony niet super goed op AMCL of AMCR maar wel 3 sterren capable genoeg nu al, dus gaat en mag ie het daar ook proberen. Ik zie nu net dat Datro ook net als Roony beste is op AMR/AML en Spits(maar EPball heeft geen wingers) maar hij kan ook iig capable genoeg met 2 sterren voor nu op AMC en daar hebben we plekjes voor twee spelers. Thnx man!

Je zou Roony en Datro kunnen omtrainen naar AMC natuurlijk. Kom je ook wel weer in de knoei met Luka de gigant. Je komt wel bij die bovenste plekken, weet ik zeker. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Lensherr:

Dat is pas eens transferoffensief @Kyrill Alleen Maarten VdV is een Genks addertje onder de stralende grasmat. Roony moet je gewoon droppen als aanvallende middelder in aanvallend. Koning is het.

Jaa hé thnx maat thnx! Hahaha ja snap ik. Maar ik had hem vorig seizoen al eerst on-loan van Leipzig en vrij snel voor 10.5 miljoen direct overgenomen. Ik geef gelijk toe, Genk ja haha en hij ontwikkeld zich niet altijd even goed. Maar hij maakte tot dusver zeker indruk. Kevin Trapp was al bijna 35(iig 34) is ook verkocht inmiddels. Die  Kaua Santos niet overtuigd van. Is nu Marvin Keller als 1e keeper gehaald van Young Boys oid en Maarten als 2e keus/backup. Ja Roony is heel goed, ben nu trainingsproces gestart hem beter te ontwikkelen tot CAM/10 met als rol aanvallende middenvelder waar hij voor nu 2,5 ster CA heeft, hoop snel op 3 of meer.

12 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Je zou Roony en Datro kunnen omtrainen naar AMC natuurlijk. Kom je ook wel weer in de knoei met Luka de gigant. Je komt wel bij die bovenste plekken, weet ik zeker. :D 

Ja met Roony al begonnen maatje, thnx man thnx. Ik weet het ook zeker :D

Ik heb nu net ook deze aangetrokken;

Ben nu helemaal uitgeshopt haha en ben klaar voor de competitie start bij Leipzig uit erna Freiburg thuis!

JoaVelosofrankfurtspeler.thumb.png.d9beb526a887acec69500e988bf6426f.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kyrill:

Jaa hé thnx maat thnx! Hahaha ja snap ik. Maar ik had hem vorig seizoen al eerst on-loan van Leipzig en vrij snel voor 10.5 miljoen direct overgenomen. Ik geef gelijk toe, Genk ja haha en hij ontwikkeld zich niet altijd even goed. Maar hij maakte tot dusver zeker indruk. Kevin Trapp was al bijna 35(iig 34) is ook verkocht inmiddels. Die  Kaua Santos niet overtuigd van. Is nu Marvin Keller als 1e keeper gehaald van Young Boys oid en Maarten als 2e keus/backup. Ja Roony is heel goed, ben nu trainingsproces gestart hem beter te ontwikkelen tot CAM/10 met als rol aanvallende middenvelder waar hij voor nu 2,5 ster CA heeft, hoop snel op 3 of meer.

Ja met Roony al begonnen maatje, thnx man thnx. Ik weet het ook zeker :D

Ik heb nu net ook deze aangetrokken;

Ben nu helemaal uitgeshopt haha en ben klaar voor de competitie start bij Leipzig uit erna Freiburg thuis!

JoaVelosofrankfurtspeler.thumb.png.d9beb526a887acec69500e988bf6426f.png

Laat je ook wat over voor andere clubs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Winter transferperiode van 28-29 is net aangebroken en ik heb reeds 4 nieuwe spelers binnen en 1 potentieel nieuwe speler gratis een contract kunnen aanbieden!

Ethan Adam 16 jarig talent aangetrokken van Rennes voor 13.75m

859e8d39633e32aaeb3247e27a4d3227.png

Nicolás Balenta talentvolle Colombiaanse reus die maar 950k kostte

ce81b7dabf872e5f46baa145141ec4ca.png

Elias Clemente 18 jarig keepertje uit Brazilië voor 750k

b8d4ba6e088eda96b2ef0583c92e9f00.png

Peter Schubert weg geplukt voor 3.7m van Hansa Rostock

6ed9ffc3418376476d5ed40a5fb8f002.png

En dan komt deze baas gratis in de zomer :mrgy:

118b970ff5d079554f03bfbd4a17d676.png

48cb3819d6cbfa61c8279aaa430866c9.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In deze save zijn het vooral Noorwegen en Denemarken die geweldige newgens produceren en de nieuwste aanwinst in die categorie is Chris Helland. Deze vijftienjarige middenvelder komt over een aantal maanden naar Göteborg toe en kost ons 2.8 miljoen. Dit wordt wel een leuke om mee aan de slag te gaan dunkt me :<

gF9rguF.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Urbeto:

In deze save zijn het vooral Noorwegen en Denemarken die geweldige newgens produceren en de nieuwste aanwinst in die categorie is Chris Helland. Deze vijftienjarige middenvelder komt over een aantal maanden naar Göteborg toe en kost ons 2.8 miljoen. Dit wordt wel een leuke om mee aan de slag te gaan dunkt me :<

gF9rguF.png

Kabouter Chrisje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites