Urbeto Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Op 13-3-2024 om 22:17 zei Urbeto: Dit is het eerste moment in drie jaar tijd waarin ik zowaar geld te besteden heb bij Örgryte IS. Er moet heel veel gebeuren aan de huidige selectie, maar deze Australiër is voor 1,2 miljoen een leuk begin dunkt me. Helaas wel met een gelimiteerde afkoopsom, maar die slopen we er zo spoedig mogelijk nog uit bij een contractverlenging. We noteren juli 2028 en Evans is bij ons in zestien maanden uitgegroeid tot de absolute smaakmaker. Dat heeft helaas ook consequenties; de grote clubs komen aankloppen. We slepen er bij Liverpool een schitterend bedrag uit - het vorige Zweedse transferrecord was 9,25 miljoen voor superspits Isak in 2017 - maar deze transfer doet ook wel een beetje pijn Snel op zoek naar een vervanger! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Flink de bezem door de selectie aan het halen waardoor we de grotere talenten van Scandinavie naar de club kunnen halen. Deze Bosnische-Deen was knetter duur (kan oplopen tot 20 miljoen) maar ik moest m gewoon hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Eindelijk Hancko, Beelen en Kasanwirjo weten te slijten en 3 nieuwe. Nog geprobeerd Koopmeiners gratis aan te trekken, maar die ging liever naar Real Madrid Deze Spaanse geweldenaar stond al in de top van NextGen en voor 11 miljoen kon ik het niet laten. Twee Braziliaanse talentjes aangetrokken. Vrij dure verdediger, maar dit kon weleens een topper worden En een aanvaller die op alle 3 de posities voorin kan spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Mijn middenveld moet voorlopig weer vooruit kunnen! Nylund komt over van FC Twente en kostte ons 15 miljoen. Dat is eigenlijk teveel, maar ik vind het wel leuk om ook nog wat noordelijke invloeden in de ploeg te houden. Lojdl en Rivas komen over van respectievelijk Slovacko en Belgrano en kostten ons allebei ruim vijf miljoen, al kan dat door bonussen oplopen naar 7,5. Nylund: Lojdl: Rivas: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april 8 uur geleden zei Urbeto: Nylund: De nieuwe Mika Väyrynen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Ramon Hendriks voor 21 miljoen naar Norwich!?!?!? Excuse me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Zijn rendement werd er laatste seizoenen niet beter op, en als Bayern dan akkoord gaat met je tegenvoorstel van 175 miljoen, dan gaat ie verkocht worden! Succces wederom in Munchen, Bukayo, bedankt voor alles! Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Zijn opvolger zijn we ook al mee bezig. Diegene zijn loan kon niet opgezegd worden dus gaan we het nu al permanent maken voor 123 miljoen, Vitor Roque Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april 23 uur geleden zei Kyrill: Zijn rendement werd er laatste seizoenen niet beter op, en als Bayern dan akkoord gaat met je tegenvoorstel van 175 miljoen, dan gaat ie verkocht worden! Succces wederom in Munchen, Bukayo, bedankt voor alles! Toon verborgen inhoud Toon verborgen inhoud Toon verborgen inhoud Toon verborgen inhoud Toon verborgen inhoud Toon verborgen inhoud Zijn opvolger zijn we ook al mee bezig. Diegene zijn loan kon niet opgezegd worden dus gaan we het nu al permanent maken voor 123 miljoen, Vitor Roque Toon verborgen inhoud Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april (bewerkt) Op 4-4-2024 om 11:22 zei Kyrill: Zijn rendement werd er laatste seizoenen niet beter op, en als Bayern dan akkoord gaat met je tegenvoorstel van 175 miljoen, dan gaat ie verkocht worden! Succces wederom in Munchen, Bukayo, bedankt voor alles! Toon verborgen inhoud Toon verborgen inhoud Toon verborgen inhoud Toon verborgen inhoud Toon verborgen inhoud Toon verborgen inhoud Zijn opvolger zijn we ook al mee bezig. Diegene zijn loan kon niet opgezegd worden dus gaan we het nu al permanent maken voor 123 miljoen, Vitor Roque Toon verborgen inhoud Kom verdorie iets vieren hier. Kom je dit bericht tegen. Wat een dikke RIP. Beter beleid dan maar. Udinese. Turatti wilde persé vertrekken naar Inter. Dat vind deze man helemaal prima. En gezien ik Dagobert Duck ben geweest de afgelopen zomers, kon ik mezelf wel even trakteren op een doelman voor de komende jaren. @Marvin@ReneLeBlanc@Thierryvane Oja. Er kwam ook nog een goede linksback. Welkom thuis! 5 april bewerkt door Dansmeister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Hahahahaha wat ziek @Dansmeister heb je een screen van Dona en Udogie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: 6 minuten geleden zei Dansmeister: Kom verdorie iets vieren hier. Kom je dit bericht tegen. Wat een dikke RIP. Beter beleid dan maar. Udinese. Turatti wilde persé vertrekken naar Inter. Dat vind deze man helemaal prima. En gezien ik Dagobert Duck ben geweest de afgelopen zomers, kon ik mezelf wel even trakteren op een doelman voor de komende jaren. @Marvin@ReneLeBlanc@Thierryvane Oja. Er kwam ook nog een goede linksback. Welkom thuis! Jullie hebben toch ogen?!?! Is duidelijk history screen van Saka te zien, al jarenlang niet heel bijzonder rendement is 🤦🤦🤔🤔 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Sorry Kyrill maar je bent echt knettergek om Saka te laten gaan, maar boeie joh. Het is jouw game. Lekker doen als jij daar gelukkig van wordt, laat ons maar zwetsen @Dansmeister. Wij hebben er de ballen verstand van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april 3 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Sorry Kyrill maar je bent echt knettergek om Saka te laten gaan, maar boeie joh. Het is jouw game. Lekker doen als jij daar gelukkig van wordt, laat ons maar zwetsen @Dansmeister. Wij hebben er de ballen verstand van. Nee hoor gappie, je hebt zeker een goed punt hoor. Ik ben idd knettergek Na 11 jaar gun ik Bukayo een nieuwe uitdaging en dan 10x liever Bayern München, dan ander PL team of PSG. Jullie hebben er veel meer verstand van dan dat ik het heb, het is idd mijn game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Oef, nu ik het lijstje zo zie heb ik me echt flink uitgeleefd in de winterstop, maar het is ook als voorbereiding op aankomend seizoen geweest. De selectie was echt grotendeels brandhout dus we hebben flink de bezem er doorheen gehaald. In totaal verkochten we voor 79 miljoen en dan is de transfer van Frederik Jakel (19 miljoen) niet eens in dit seizoen meegenomen daar die al op 1 juli was gedaan. We hebben veel transfers gedaan met het oog op de toekomst, zo zullen Breant, Chudeau, Rescic, Cardoso, Garrido, van Duijvenbode en Stojanovic op de korte termijn nog geen rol van betekenis gaan spelen. Alle overige namen zullen bij het eerste zitten. Tom Nesbitt haalde ik binnen om hem daarna transfervrij binnen te hengelen was het niet dat AS Roma zich opeens meldde. Helaas, plan in duigen Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april @ReneLeBlanc Dijon Kameri voor 33.5 miljoen, kon ik niet laten liggen in Oostenrijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Op 4-4-2024 om 11:22 zei Kyrill: Zijn rendement werd er laatste seizoenen niet beter op, en als Bayern dan akkoord gaat met je tegenvoorstel van 175 miljoen, dan gaat ie verkocht worden! Succces wederom in Munchen, Bukayo, bedankt voor alles! Toon verborgen inhoud Toon verborgen inhoud Toon verborgen inhoud Toon verborgen inhoud Toon verborgen inhoud Toon verborgen inhoud Zijn opvolger zijn we ook al mee bezig. Diegene zijn loan kon niet opgezegd worden dus gaan we het nu al permanent maken voor 123 miljoen, Vitor Roque Toon verborgen inhoud Zo'n clubicoon verkopen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Zojuist zei Urbeto: Zo'n clubicoon verkopen.. Je hebt gelijk hij zat er al 11 jaar.... Had hem 25 jaar tegen zijn in desnoods, moeten behouden. Dat zijn rendement laag is/was en bijna 200 miljoen inzit (175) maakt natuurlijk ook niks uit. Ook niet mijn save is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april 1 minuut geleden zei Kyrill: Je hebt gelijk hij zat er al 11 jaar.... Had hem 25 jaar tegen zijn in desnoods, moeten behouden. Dat zijn rendement laag is/was en bijna 200 miljoen inzit (175) maakt natuurlijk ook niks uit. Ook niet mijn save is. Joh Karel, je moet doen wat jou goed lijkt. Ik begrijp alleen niet waarom je zo'n clubicoon zou verkopen. Saka zou als Engelsman en jeugdproduct dé identiteit van je elftal moeten zijn. Je gaat me namelijk ook niet wijsmaken dat een speler als Saka op zijn 27e al niet meer op te lappen was voor enige vorm van rendement. Je vangt er een prachtig bedrag voor hoor, maar het gaat tegen mijn misschien ietwat sentimentele kijk op clubidentiteit in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april 3 minuten geleden zei Urbeto: Joh Karel, je moet doen wat jou goed lijkt. Ik begrijp alleen niet waarom je zo'n clubicoon zou verkopen. Saka zou als Engelsman en jeugdproduct dé identiteit van je elftal moeten zijn. Je gaat me namelijk ook niet wijsmaken dat een speler als Saka op zijn 27e al niet meer op te lappen was voor enige vorm van rendement. Je vangt er een prachtig bedrag voor hoor, maar het gaat tegen mijn misschien ietwat sentimentele kijk op clubidentiteit in. Jij bent nie bang in, zomaar tegen de grote Karel in gaan. Red jezelf! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Eerste twee aankopen van het nieuwe seizoen 2027/28 zijn binnen: Dylan Godoy komt voor slechts 7 miljoen over van Estudiantes uit Argentinië. De Slowaakse slager Julius Bacik komt uit de jeugdopleiding van Stade Rennes en was een stuk duurder, namelijk 29 miljoen. Alle twee direct in de basis. Volgende target voetbalt in Denemarken: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Daar is 'ie.. @ReneLeBlanc @Thierryvane @Dansmeister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Jij bent nie bang in, zomaar tegen de grote Karel in gaan. Red jezelf! Ik weet niet wat jij op hebt, als er iemand op dit forum wel tegen mij ingaat, is het Urbeto wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Tijd om te herstructureren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april Records zijn er om verbroken te worden, toch? Dat is het argument om Isak Alemayehu Mulugeta te kopen voor maar liefst 19,5 miljoen. We huurden Alemayehu Mulugeta al anderhalf jaar van OGC Nice en hadden daarbij een koopoptie van 19,5 miljoen bedongen. Anderhalf jaar geleden was de verwachting niet dat we hem daadwerkelijk zouden kunnen kopen, maar onze CL successen hebben anders doen besluiten. Het is een financieel loodzware deal, maar we verzekeren ons hiermee wel van een Zweeds international. Daar mag de portemonnee wel voor getrokken worden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april Zomertransfers 2026-2027 Zoals eerder gezegd Hancko kunnen slijten, maar Newcastle kwam ook nog voor Giay en aangezien ik al meerdere vervangers klaar had staan, ging ik akkoord met 22.5m en 30%. Al het inkomen gelijk opnieuw geïnvesteerd in talentjes. De eerste 3 aankopen had ik al getoond waaronder de vervanger van Giay, maar alsnog in spoiler voor de liefhebber. Spoiler Seligrat is de vervanger van Giay Douglas Matheus; CB voor de toekomst Kelly Cajueiro Oussou Gomis, de man van 275K van Generation Foot uit Senegal Adame voetbalde in Mexico, maar ik heb hem gehaald voor een experimentje in de KKD. Eens kijken hoe een redelijk snelle reus van 2 meter het doet in de KKD Prima experimentje voor 750k Ulrich Odou, rechts- of linksback van de toekomst voor 1.2m Neguete, 5.75m John Freixinho is al aangekocht, maar mag pas 1 januari komen ivm leeftijd. Vrij duur voor 11.5m maar ik heb er vertrouwen in! Verder zijn er een paar trainers weggekaapt, waardoor er een paar openingen vrij kwamen. Deze heb ik gevuld met coaches die ik zelf ga opleiden, want dat vind ik leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten