Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Club gezocht

Fantasy

Aanbevolen berichten

28 minuten geleden zei Crawley Town:

Ben op zoek naar een leuke uitdaging naast mijn FC Gifu game. Met deze Japanse club in 7 jaar uitgegroeid van derde divisionist tot landskampioen. Daarnaast 6 andere nationale prijzen gewonnen. Merk bij mezelf dat het plezier iets minder wordt naarmate de newgens het langzaam overnemen. Wil met deze game wel op een wat langzamer tempo doorspelen om de Aziatische Champions League te winnen. Tot nu toe is het bij een verloren finale gebleven. 

Wat ik het leukste vind aan Football Manager is het op middellange termijn (5-10 jaar) opbouwen van een club. Het liefst begin ik op het derde niveau of lager. Ik heb de lichtelijk autistische neiging om van mezelf werkloos te moeten beginnen. Tips zijn welkom, het mag gezien bovenstaande zowel een club als competitie zijn, het is immers de vraag of de club snel vrijkomt. Alvast bedankt mede-FM’ers. 

Bursaspor. Een voormalig Turks kampioen dat volledig afgedwaald is naar de Turkse 3de klasse. Spelend in een prachtig stadion met de vorm van een krokodil, Welliswaar zonder al te veel publiek om dat mooie stadion gevuld te krijgen. Maar met de groei van je club komt dat allemaal ten goede. Iedereen die op de lagere regionen heeft gevoetbald kent het wel. Die technische Turkse nummer 10. De balbehandeling van Messi maar het loopvermogen van een gemiddelde kettingroker. Misschien kan jij een tactiek smeden die het uitertste uit een ouderwetse nummer 10 kan halen. Ik zelf heb dat 3 jaar geleden ook al gedaan met dezelfde club en benadering en ik kan je zeggen. Het was een super leuke save.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-1-2024 om 12:48 zei Lensherr:

Bursaspor. Een voormalig Turks kampioen dat volledig afgedwaald is naar de Turkse 3de klasse. Spelend in een prachtig stadion met de vorm van een krokodil, Welliswaar zonder al te veel publiek om dat mooie stadion gevuld te krijgen. Maar met de groei van je club komt dat allemaal ten goede. Iedereen die op de lagere regionen heeft gevoetbald kent het wel. Die technische Turkse nummer 10. De balbehandeling van Messi maar het loopvermogen van een gemiddelde kettingroker. Misschien kan jij een tactiek smeden die het uitertste uit een ouderwetse nummer 10 kan halen. Ik zelf heb dat 3 jaar geleden ook al gedaan met dezelfde club en benadering en ik kan je zeggen. Het was een super leuke save.

Bedankt voor de tip. Heb nog nooit in Turkije gemanaged.

Na een aantal pogingen begin december aangenomen, terwijl Bursaspor 16e stond. Uiteindelijk via de play-offs gepromoveerd naar het tweede niveau. Hier staan we na 10 wedstrijden verassend bovenaan.

Het leuke aan deze save is dat de selectie een gemiddelde leeftijd van twintig heeft. Veel, voor dit niveau, getalenteerde jongens. De financiën zijn hierin wel een lastige factor, de contractonderhandelingen zijn telkens weer pittig. Heb voor mezelf het doel gesteld alleen Turken te halen en transfervrije buitenlanders onder de 22. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben op zoek naar een club om mijn fm dip aan te pakken. Ik zoek een voormalig kampioen, die terug gezakt is naar niveau 2, of rechterrijtje speelt op het hoogste niveau. Top 5 competities buiten beschouwing gelaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Glenn08:

Ik ben op zoek naar een club om mijn fm dip aan te pakken. Ik zoek een voormalig kampioen, die terug gezakt is naar niveau 2, of rechterrijtje speelt op het hoogste niveau. Top 5 competities buiten beschouwing gelaten.

Wisla Krakow, Litex Lovech, Aalborg BK

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Glenn08:

Kispest ( Budapest ) Honved , Gyor in Hongarije

Valerenga , Aalesunds FK ( geen kampioen wel beker ) Noorwegen

Helsingborg  Zweden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei SantiagoMunez:

Over het algemeen haal ik het meeste plezier uit saves in niet-toplanden (zoals bijv. Oostenrijk en Schotland in het verleden). Iemand goede ervaringen (en suggesties) in Polen of een vergelijkbare competitie?

Lech Poznan, Wisla Krakow, Widzew Lodz, Lechia Gdansk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Glenn08:

Pak een team dat mee doet aan de Fenix Trophy. Je zei dat het verhaal van mij met Brera je geïnspireerd heeft. Dit is het moment om hetzelfde kunstje te doen! Ik heb databases voor je eventueel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bas huijsmans:

Pak een team dat mee doet aan de Fenix Trophy. Je zei dat het verhaal van mij met Brera je geïnspireerd heeft. Dit is het moment om hetzelfde kunstje te doen! Ik heb databases voor je eventueel

Dit wil je niemand aandoen

Screenshot_2024-02-04-21-16-23-99_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil eigenlijk graag op het 2e of 3e niveau beginnen met een leuke club om me zo eerst in het land op te werken (al dan niet met die club) en daarna verder in Europa (en mss daarbuiten), iemand suggesties? Een leuke spits om een tactiek rond te bouwen vind ik altijd wel een troef!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-2-2024 om 14:59 zei Glenn08:

Wie is het geworden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zoek een nieuwe club voor na de winterupdate, zijn er specifieke ploegen die goeie transferwindow achter de rug hebben?

Ik wil in een 3-4-1-2 formatie gaan spelen, zit zelf te denken aan Atalanta, Rennes, Bayer Leverkusen of Hajduk Split...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Steels:

Ik zoek een nieuwe club voor na de winterupdate, zijn er specifieke ploegen die goeie transferwindow achter de rug hebben?

Ik wil in een 3-4-1-2 formatie gaan spelen, zit zelf te denken aan Atalanta, Rennes, Bayer Leverkusen of Hajduk Split...

Ik zou zeggen. Lees dit topic even door want je hebt al wel voldoende suggesties gehad denk ik zo. Daarnaast stop je toch wel weer met je save als je een nieuwe prikkel hebt dus maakt het echt heel veel uit als ze een goede transferwindow hebben gehad?

Maar Atalanta en Bayer Leverkusen hebben niet echt een hele spectaculaire transferperiode achter de rug. Rennes heeft 2 aankopen gedaan. Hajduk heeft Brekalo, Perisic en Kalinic opgehaald dus als je die voorwaarde hebt dan zou ik vooral voor die ploeg gaan voor de maand augustus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Steels:

Union of Lokeren zijn perfecte opties. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een beetje sluikreclame, maar ik zit te twijfelen om na mijn avontuur bij Ajax mijn novelle voort te zetten in een soort build a nation challenge. Wat zijn een beetje toffe landen met relatief korte competitieformats? Ik ben op zoek naar inspiratie, want merk dat ik zelf alleen maar weer naar IJsland neig :mrgy: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Fantasy:

Een beetje sluikreclame, maar ik zit te twijfelen om na mijn avontuur bij Ajax mijn novelle voort te zetten in een soort build a nation challenge. Wat zijn een beetje toffe landen met relatief korte competitieformats? Ik ben op zoek naar inspiratie, want merk dat ik zelf alleen maar weer naar IJsland neig  

San Marino heeft maar 28 wedstrijden + 5 wedstrijden play-offs :-D 

Ierland misschien anders, hoewel die wel 36 wedstrijden hebben. Of Estland misschien?

Polen is ook een optie, geen strenge regels. Hebben 34 wedstrijden

Of Hongarije, ook geen strenge regels, 33 wedstrijden

Link naar opmerking
Deel via andere websites