Lensherr Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari 28 minuten geleden zei Crawley Town: Ben op zoek naar een leuke uitdaging naast mijn FC Gifu game. Met deze Japanse club in 7 jaar uitgegroeid van derde divisionist tot landskampioen. Daarnaast 6 andere nationale prijzen gewonnen. Merk bij mezelf dat het plezier iets minder wordt naarmate de newgens het langzaam overnemen. Wil met deze game wel op een wat langzamer tempo doorspelen om de Aziatische Champions League te winnen. Tot nu toe is het bij een verloren finale gebleven. Wat ik het leukste vind aan Football Manager is het op middellange termijn (5-10 jaar) opbouwen van een club. Het liefst begin ik op het derde niveau of lager. Ik heb de lichtelijk autistische neiging om van mezelf werkloos te moeten beginnen. Tips zijn welkom, het mag gezien bovenstaande zowel een club als competitie zijn, het is immers de vraag of de club snel vrijkomt. Alvast bedankt mede-FM’ers. Bursaspor. Een voormalig Turks kampioen dat volledig afgedwaald is naar de Turkse 3de klasse. Spelend in een prachtig stadion met de vorm van een krokodil, Welliswaar zonder al te veel publiek om dat mooie stadion gevuld te krijgen. Maar met de groei van je club komt dat allemaal ten goede. Iedereen die op de lagere regionen heeft gevoetbald kent het wel. Die technische Turkse nummer 10. De balbehandeling van Messi maar het loopvermogen van een gemiddelde kettingroker. Misschien kan jij een tactiek smeden die het uitertste uit een ouderwetse nummer 10 kan halen. Ik zelf heb dat 3 jaar geleden ook al gedaan met dezelfde club en benadering en ik kan je zeggen. Het was een super leuke save. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crawley Town Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Op 13-1-2024 om 12:48 zei Lensherr: Bursaspor. Een voormalig Turks kampioen dat volledig afgedwaald is naar de Turkse 3de klasse. Spelend in een prachtig stadion met de vorm van een krokodil, Welliswaar zonder al te veel publiek om dat mooie stadion gevuld te krijgen. Maar met de groei van je club komt dat allemaal ten goede. Iedereen die op de lagere regionen heeft gevoetbald kent het wel. Die technische Turkse nummer 10. De balbehandeling van Messi maar het loopvermogen van een gemiddelde kettingroker. Misschien kan jij een tactiek smeden die het uitertste uit een ouderwetse nummer 10 kan halen. Ik zelf heb dat 3 jaar geleden ook al gedaan met dezelfde club en benadering en ik kan je zeggen. Het was een super leuke save. Bedankt voor de tip. Heb nog nooit in Turkije gemanaged. Na een aantal pogingen begin december aangenomen, terwijl Bursaspor 16e stond. Uiteindelijk via de play-offs gepromoveerd naar het tweede niveau. Hier staan we na 10 wedstrijden verassend bovenaan. Het leuke aan deze save is dat de selectie een gemiddelde leeftijd van twintig heeft. Veel, voor dit niveau, getalenteerde jongens. De financiën zijn hierin wel een lastige factor, de contractonderhandelingen zijn telkens weer pittig. Heb voor mezelf het doel gesteld alleen Turken te halen en transfervrije buitenlanders onder de 22. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel_3 Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Ik wil beginnen in Japan. Iemand nog tips welke club een mooie challenge is of een aparte historie heeft? Welke competities kan ik het best selecteren en welke database raden jullie me aan? Iemand al veel speelplezier gehaald in Japan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Ik ben op zoek naar een club om mijn fm dip aan te pakken. Ik zoek een voormalig kampioen, die terug gezakt is naar niveau 2, of rechterrijtje speelt op het hoogste niveau. Top 5 competities buiten beschouwing gelaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari (bewerkt) Boavista eventueel? @Glenn08 4 februari bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari 45 minuten geleden zei Glenn08: Ik ben op zoek naar een club om mijn fm dip aan te pakken. Ik zoek een voormalig kampioen, die terug gezakt is naar niveau 2, of rechterrijtje speelt op het hoogste niveau. Top 5 competities buiten beschouwing gelaten. Wisla Krakow, Litex Lovech, Aalborg BK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari 1 uur geleden zei Glenn08: Ik ben op zoek naar een club om mijn fm dip aan te pakken. Ik zoek een voormalig kampioen, die terug gezakt is naar niveau 2, of rechterrijtje speelt op het hoogste niveau. Top 5 competities buiten beschouwing gelaten. Kispest ( Budapest ) Honved , Gyor in Hongarije Valerenga , Aalesunds FK ( geen kampioen wel beker ) Noorwegen Helsingborg Zweden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Over het algemeen haal ik het meeste plezier uit saves in niet-toplanden (zoals bijv. Oostenrijk en Schotland in het verleden). Iemand goede ervaringen (en suggesties) in Polen of een vergelijkbare competitie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Polen Cracovia qua sfeer maar zijn mooie clubs daar. Zelf leuke seizoenen gehad in Wit Rusland , Tsjechië etc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari 1 uur geleden zei SantiagoMunez: Over het algemeen haal ik het meeste plezier uit saves in niet-toplanden (zoals bijv. Oostenrijk en Schotland in het verleden). Iemand goede ervaringen (en suggesties) in Polen of een vergelijkbare competitie? Lech Poznan, Wisla Krakow, Widzew Lodz, Lechia Gdansk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari 3 uur geleden zei Glenn08: Ik ben op zoek naar een club om mijn fm dip aan te pakken. Ik zoek een voormalig kampioen, die terug gezakt is naar niveau 2, of rechterrijtje speelt op het hoogste niveau. Top 5 competities buiten beschouwing gelaten. Pak een team dat mee doet aan de Fenix Trophy. Je zei dat het verhaal van mij met Brera je geïnspireerd heeft. Dit is het moment om hetzelfde kunstje te doen! Ik heb databases voor je eventueel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari 2 uur geleden zei bas huijsmans: Pak een team dat mee doet aan de Fenix Trophy. Je zei dat het verhaal van mij met Brera je geïnspireerd heeft. Dit is het moment om hetzelfde kunstje te doen! Ik heb databases voor je eventueel Dit wil je niemand aandoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari 11 minuten geleden zei Djurovski: Dit wil je niemand aandoen Want? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Ik wil eigenlijk graag op het 2e of 3e niveau beginnen met een leuke club om me zo eerst in het land op te werken (al dan niet met die club) en daarna verder in Europa (en mss daarbuiten), iemand suggesties? Een leuke spits om een tactiek rond te bouwen vind ik altijd wel een troef! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Op 4-2-2024 om 14:59 zei Glenn08: Ik ben op zoek naar een club om mijn fm dip aan te pakken. Ik zoek een voormalig kampioen, die terug gezakt is naar niveau 2, of rechterrijtje speelt op het hoogste niveau. Top 5 competities buiten beschouwing gelaten. Wie is het geworden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari 17 minuten geleden zei Steels: Wie is het geworden? Geen enkele Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MR-Badger Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Ik zoek een club ergens in het hoge noorden. Heeft iemand leuke tips? Tromso en Bode/Glimt heb ik in het verleden reeds een save mee gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari 15 minuten geleden zei MR-Badger: Ik zoek een club ergens in het hoge noorden. Heeft iemand leuke tips? Tromso en Bode/Glimt heb ik in het verleden reeds een save mee gehad. Brommapojkarna in Zweden heeft een geweldige opleiding! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari 27 minuten geleden zei MR-Badger: Ik zoek een club ergens in het hoge noorden. Heeft iemand leuke tips? Tromso en Bode/Glimt heb ik in het verleden reeds een save mee gehad. AIK, Arendal, Stromgodset Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari 37 minuten geleden zei MR-Badger: Ik zoek een club ergens in het hoge noorden. Heeft iemand leuke tips? Tromso en Bode/Glimt heb ik in het verleden reeds een save mee gehad. AFC Eskilstuna Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Ik zoek een nieuwe club voor na de winterupdate, zijn er specifieke ploegen die goeie transferwindow achter de rug hebben? Ik wil in een 3-4-1-2 formatie gaan spelen, zit zelf te denken aan Atalanta, Rennes, Bayer Leverkusen of Hajduk Split... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 27 minuten geleden zei Steels: Ik zoek een nieuwe club voor na de winterupdate, zijn er specifieke ploegen die goeie transferwindow achter de rug hebben? Ik wil in een 3-4-1-2 formatie gaan spelen, zit zelf te denken aan Atalanta, Rennes, Bayer Leverkusen of Hajduk Split... Ik zou zeggen. Lees dit topic even door want je hebt al wel voldoende suggesties gehad denk ik zo. Daarnaast stop je toch wel weer met je save als je een nieuwe prikkel hebt dus maakt het echt heel veel uit als ze een goede transferwindow hebben gehad? Maar Atalanta en Bayer Leverkusen hebben niet echt een hele spectaculaire transferperiode achter de rug. Rennes heeft 2 aankopen gedaan. Hajduk heeft Brekalo, Perisic en Kalinic opgehaald dus als je die voorwaarde hebt dan zou ik vooral voor die ploeg gaan voor de maand augustus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 1 uur geleden zei Steels: Ik zoek een nieuwe club voor na de winterupdate, zijn er specifieke ploegen die goeie transferwindow achter de rug hebben? Ik wil in een 3-4-1-2 formatie gaan spelen, zit zelf te denken aan Atalanta, Rennes, Bayer Leverkusen of Hajduk Split... Union of Lokeren zijn perfecte opties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 maart Auteur Share Geplaatst 29 maart Een beetje sluikreclame, maar ik zit te twijfelen om na mijn avontuur bij Ajax mijn novelle voort te zetten in een soort build a nation challenge. Wat zijn een beetje toffe landen met relatief korte competitieformats? Ik ben op zoek naar inspiratie, want merk dat ik zelf alleen maar weer naar IJsland neig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart 8 minuten geleden zei Fantasy: Een beetje sluikreclame, maar ik zit te twijfelen om na mijn avontuur bij Ajax mijn novelle voort te zetten in een soort build a nation challenge. Wat zijn een beetje toffe landen met relatief korte competitieformats? Ik ben op zoek naar inspiratie, want merk dat ik zelf alleen maar weer naar IJsland neig San Marino heeft maar 28 wedstrijden + 5 wedstrijden play-offs Ierland misschien anders, hoewel die wel 36 wedstrijden hebben. Of Estland misschien? Polen is ook een optie, geen strenge regels. Hebben 34 wedstrijden Of Hongarije, ook geen strenge regels, 33 wedstrijden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten