Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Club gezocht

Fantasy

Aanbevolen berichten

56 minuten geleden zei Genkie_06:

Heb wat hulp nodig jongens.

Wil nog wat nieuws doen als save en wou mij ook eens wagen aan een 'build a nation'.

Mijn ideen zijn:

- Partizan Belgrado

- Apoel Nicosia
- Admira Wacker

- Honved 

Iemand ervaringen met een van deze ploegen? Of iemand met duidelijke voorkeur?

Cyprus is een leuke competitie en daar zijn zeker ook mogelijkheden. In Oostenrijk heb je natuurlijk al een club die Europees de nodige punten kan pakken met Salzburg. 

Honved is Hongarije, toch? Net als Cyprus genoeg mogelijkheden. 

Zou toch lekker voor APOEL gaan (d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Genkie_06:

Heb wat hulp nodig jongens.

Wil nog wat nieuws doen als save en wou mij ook eens wagen aan een 'build a nation'.

Mijn ideen zijn:

- Partizan Belgrado

- Apoel Nicosia
- Admira Wacker

- Honved 

Iemand ervaringen met een van deze ploegen? Of iemand met duidelijke voorkeur?

Zelf wou ik graag een save met Partizan maar bied weinig uitdaging. Admira Wacker is denk ik de leukste omdat je met Salzburg in Oostenrijk een stevige tegenstander hebt en zelf geen regels hebt met transfers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand bekend met een save in Zuid-Amerika? 

Enige kennis die ik er van heb is de Copa Libertadores (CL van Zuid-Amerika) en de CONMEBOL Sudamericana (Europa League van Zuid-Amerika) en dan houdt het eigenlijk ook wel op! :P 

@De Raam

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Jotew:

Iemand bekend met een save in Zuid-Amerika? 

Enige kennis die ik er van heb is de Copa Libertadores (CL van Zuid-Amerika) en de CONMEBOL Sudamericana (Europa League van Zuid-Amerika) en dan houdt het eigenlijk ook wel op! :P 

@De Raam

Ligt eraan in welk land je gaat starten. Veel landen hebben een opgesplitste competitie waarbij er dus twee kampioenen zullen zijn. Andere landen hebben weer heel veel wedstrijden en duren de seizoenen lang. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Mordurette:

Ligt eraan in welk land je gaat starten. Veel landen hebben een opgesplitste competitie waarbij er dus twee kampioenen zullen zijn. Andere landen hebben weer heel veel wedstrijden en duren de seizoenen lang. 

Ik zat te denken aan Associação Chapecoense de Futebol, in de Serie B. Het verhaal kennen we allemaal. Wil daar m'n FM24 tijd mee vol maken tot FM25 :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Jotew:

Ik zat te denken aan Associação Chapecoense de Futebol, in de Serie B. Het verhaal kennen we allemaal. Wil daar m'n FM24 tijd mee vol maken tot FM25 :) 

Brazilië is een garantie voor heel veel wedstrijden dus maak je borst alvast maar nat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Mordurette:

Brazilië is een garantie voor heel veel wedstrijden dus maak je borst alvast maar nat.

Haha oke oke, maar wedstrijden die ergens omgaan is nog altijd beter dan 5 maand vakantie in Scandinavie toch?😜😜

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Jotew:

Haha oke oke, maar wedstrijden die ergens omgaan is nog altijd beter dan 5 maand vakantie in Scandinavie toch?😜😜

Je zit met staatskampioenschap en reguliere competitie sowieso. Wordt rouleren rouleren. Of je b/jeugd opstellen in staatskampioenschap 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albanië: Partizani puur door de naam
Andorra: Penya naam en logo
Armenië: Pyunik enigste die me echt wat zegt daar
Azerbeid­zjan: Qarabag puur door spelen in Europa
Belarus: Ooit eens een club getraind hier met fm maar zie ze nergens meer staan en ben ook de naam kwijt
België: KAS Eupen duh
Bosnië en Herzegovina: FK Sarajevo. Stadion ooit gezien en heb shirtje en sjaal
Bulgarije: Ludogorets ( Sergio Padt! )
Cyprus: Spartakos door Nom
Denemark­en: Odder IGF , Ooit hier neer gestreken met een journeyman. In 2020 het veld bezocht tijdens vakantie. In principe gewoon een amateur clubje , Silkeborg om het stadion en Vejle omdat ik daar binnen kwam in het stadion
Duitsland: Borussia Neunkirchen FM18 :classic_love: Verder nog 1.e Fc Köln en Alemannia Aachen
Estland: De groen witte brigade's uit Talinn
Finland: Lathi geen idee waarom
Frankrijk: AS Saint Etienne. Groen wit , voormalig recordkampioen en de fans :classic_love: Moet ooit met fm toch eens met ze aan de slag
Georgië: Dinamo Tiblisi. 
Griekenland: Panathinaikos , groen wit en mooie save gehad
Hongarije: Soms kun je beter zwijgen.... Ferencvaros door de clubkleuren , met MTK een mooie save gehad maar sinds het voorjaar kan ik niet meer om Ujpest heen natuurlijk
Ierland: St Patrick's Athletic. Als een nationale feestdag naar je vernoemd is...
IJsland: Fjölnir mooie save mee gehad
Italië: Juventus. Del Piero
Kazachstan: Astana , ooit met een wielerwedstrijd in Brunssum een bidon van Astana gevonden
Kosovo: FC Ballkani door de naam , Drita door de estafetta
Kroatië: NK Imotski wat een heerlijk stadion
Letland:BFC DaugavPILS duh
Liechten­stein: Vaduz 
Litouwen: Zalgiris groen wit
Luxemburg: Jeunesse Esch dankzij fm
Malta: Valetta , estafette
Moldavië: Zimbru geen idee waarom
Montenegro: Arsenal Tivat estafette
Nederland: Groningen er gaat niets boven Groningen
Noord-Ierland: Crusaders Logo
Noord-Macedoniė: Geen
Noorwegen: Rosenborg , toen ze Europees nog wat voorstelden
Oekraïne: Geen
Oostenrijk: Austria Salzburg stadion ligt echt mooi
Polen: Cracovia , beste sfeer tijdens de wedstrijden die ik bezocht twee jaar geleden
Portugal: Sporting Portugal door de kleuren en de zoon heeft training gehad tijdens een zomerkamp van een trainer van Sporting
Roemenië: Dinamo Boekarest
Rusland: Baltika Kaliningrad. Enclave club
San Marino: Folgore door de save van Thomassje
Servië: Rode Ster van kinds af aan al. 
Slovenië: Olimpija Ljubljana , groen wit en geweldig oud stadion , de nieuwe is een moderne bak
Slowakije: Kosice
Spanje: Rayo Vallecano , mooi verhaal achter de club
Tsjechië: Bohemians Praag , groen wit , leuk stadion en Panenka
Turkije: Fenerbache ,
Verenigd Koninkrijk: Millwall en Wimbledon , Beide hebben mooie verhalen. Puur om de naam Kidderminster Harriers en 
Zweden: Helsingborg , IFK Göteborg , Granqvist en Berg
Zwitserland: BSC Old Boys

@Bogatyr

@Glenn08 Maak je je lijstje nog af?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal hem ook eens invullen voor de landen waar ik een voorkeur voor een club heb

Albanië: KS Butrinti Sarandë. Door een vakantie in Albanië daar ooit aan een save begonnen. Het team gepakt uit de grootste stad die nog nooit op het hoogste niveau actief was geweest.
Andorra: Santa Coloma. Geen specifieke reden, behalve dat ik ooit een save met hun gehad heb in FM
Armenië: Geen voorkeur 
Azerbeid­zjan: Geen voorkeur
Belarus: Geen voorkeur
België: SK Beveren. Puur en alleen omdat ze mee gedaan hebben aan de Fenix Trophy
Bosnië en Herzegovina: FK Gorazde. Puur door de estafette
Bulgarije: Botev Plovdiv. Met zo'n naam sta je altijd 1-0 voor
Cyprus: Spartakos Kitiou. Ooit eens een novelle over gevolgd met veel olijfolie
Denemark­en: Niet echt een voorkeur, maar als ik een club moet kiezen dan Sonderjyske doordat ik daar ooit echt een leuk OSM jaar heb gehad. In de nieuwe FM wel van plan om een journeyman in Scandinavië te gaan doen dus wie weet komt er dan wat.
Duitsland: Natuurlijk is dat RB Leipzig, de mooiste club van allemaal. Nee zonder gekheid heb ik in Duitsland eigenlijk niet echt een club waar ik wat mee heb. Ondanks dat ik wel eens bij Schalke en BMG ben geweest en een Mystery shirt van Dresden heb. Trekt niets mij echt hier.

Engeland: Ook zelf maar toegevoegd omdat Verenigd Koninkrijk te veel verschillende landen bevat. Hier is het natuurlijk Blackburn Rovers. Ooit ontstaan door een FIFA carriere. Daarvoor moeten we wel een jaar of 10 terug in de tijd, want ik weet nog dat Ruben Rochina er toen nog zat en dat hij in mijn save echt facking goed was geworden. Sindsdien altijd met FM en FIFA er wel een carriere mee gehad. Weet nog goed dat ik in een FM versie in de allereerste Youth Intake twee spitsen doorkreeg van wereldklasse. In seizoen 3 schoten zij dan ook alles aan gort samen. Club met een grote historie, onder andere Founding Member van de Football League. 3x landskampioen 6x FA cup winnaar en nu in handen van een of andere vage Indische zakenman die niets investeert in de club. Na een succesvol seizoen in 2022/2023 waarin ze net geen play offs haalden, wisten ze vorig seizoen maar net in de Championship te blijven. Door een overwinning in de laatste speelronde op kampioen Leicester City wisten ze zich veilig te spelen. Deze overwinning was ook nodig want bij een nederlaag waren zij gedegradeerd. Zonder Sammie fucking Szmodics was Blackburn gegarandeerd gedegradeerd. Bij de nummer 19 het voor elkaar krijgen om er 27 in te schieten en topscorer te worden, dan ben je een grote hoor. 
Estland: Geen voorkeur
Finland: Inter Turku. Vond het altijd een grappige naam en vond het ook grappig dat Jos Hooiveld er voetbalde. Verder nergens op gebaseerd. In de nieuwe FM wel van plan om een journeyman in Scandinavië te gaan doen dus wie weet komt er dan wat.
Frankrijk: Eigenlijk geen voorkeur in Frankrijk. Wel een paar clubs die me altijd wel trekken om eens een save mee te starten. Leuke FMOC save gehad met Stade Rennes toen ze Camavinga en Doku nog hadden. Vond het altijd leuk dat Saint Etienne recordkampioen was, wil altijd nog een save beginnen om hun weer recordkampioen te maken. Sochaux en Auxerre om de bekende verhalen.
Georgië: Geen voorkeur.
Griekenland: Geen voorkeur
Hongarije: Geen voorkeur
Ierland: Geen voorkeur. Wel eens FM saves gehad, maar dan pakte ik vaak gewoon een willekeurig team dat een beetje de underdog was, maar wel in Europa actief was.
IJsland: Breidablik. Vorig seizoen in een podcast eens in verdiept voor interessante Europese clubs en bleek wel een interessante club.
Italië: Brera FC. De pionier van de Fenix Trophy en echt een heerlijke save mee gehad in FM23. Opgeklommen van het 7e niveau tot aan wereldkampioen. Enkele heerlijke spelers ontdekt. Helaas stonden Inter en AC Milan toch op te veel titels om de grote broers van de troon te stoten. In de volgende editie weer deelnemer van de Fenix Trophy :DW:
Kazachstan: Geen voorkeur
Kosovo: Ondanks dat ik nog wel eens badend in het zweet wakker schrik van het tweeluik tegen Feyenoord kies ik toch voor Drita. Wederom komt dit door de estafette save.
Kroatië: Hajduk Split. Toch het underdog verhaal vs Dinamo Zagreb. Ook een geweldige opleiding en dan hebben ze nu ook nog eens Rakitic en Perisic terug.
Letland: Geen voorkeur
Liechten­stein: Vaduz omdat dit de enige club is die ik hier ken 
Litouwen: Geen voorkeur
Luxemburg: Geen voorkeur
Malta: Geen voorkeur
Moldavië: Geen voorkeur
Montenegro: Arsenal Tivat of course. Wederom door de estafette.
Nederland: Feyenoord
Noord-Ierland: Geen voorkeur. Wel eens FM saves gehad, maar wederom was dat dan weer een underdog die wel Europees al zou spelen. 
Noord-Macedonië: AP Brera Strumica. Heerlijke save mee nu. De oude club van Pandev, die nog steeds voorzitter is. Overgenomen door de Brera groep vorig jaar en nu het eerste seizoen net boven de streep geëindigd. De Brera groep is de eerste publicly traded groep die meerdere clubs heeft. In Mongolië en Mozambique zijn de overige 2 clubs te vinden. Naast Brera FC in Italië dan natuurlijk.
Noorwegen: Bodo/Glimt. Misschien de makkelijkste keuze gekeken naar de afgelopen jaren, maar het is wel echt een topprestatie wat zij toch elk jaar weer neerzetten. Het plan is om een journeyman door Scandinavië te doen in FM25 dus wie weet komt er dan een originelere optie uit.
Oekraïne: Geen voorkeur
Oostenrijk: Austria Wien. Komt door een oude save die ik met mijn broertje speelde. Allebei een club uit Wenen en lekker vaak tegen elkaar spelen. Blijft een leuk land voor een duo-save als je het mij vraagt.
Polen: Geen voorkeur. Wel eens een save in Polen geprobeerd, maar er nooit lang blijven hangen.
Portugal: Vitoria de Guimaraes en Vitoria de Setubal. De eerste door FMOC en het underdog verhaal. Daarnaast echt heerlijke shirts. De tweede door een andere save die ik nu nog speel en echt weer eens mee verder moet.
Roemenië: Geen voorkeur
Rusland: Boycot
San Marino: Geen voorkeur. Zelfde verhaal als andere dwergstaten: Wel eens een save gehad, maar redelijk willekeurig gekozen.

Schotland: Deze zelf maar toegevoegd want om het onder Verenigd Koninkrijk samen te vatten is lastig met de vele landen daar. Hibernian. Denk een van mijn eerste langdurige FM saves mee gehad. Kwamen twee heerlijke spelers uit de jeugd waar ik het lang mee vol gehouden heb dus.
Servië: TSC. Zelfde verhaal als bij IJsland. Voor de podcast eens in verdiept en het was wel een leuke club.
Slovenië: Maribor. Echt een leuk half jaar gehad zojuist in de estafette. Goede jeugd, historie en Slovenië is best wel een leuke competitie.
Slowakije: Geen voorkeur.
Spanje: Barakaldo CF. Actief op het derde niveau van Spanje. Club uit het Baskenland en hier heb ik ooit eens mijn eigen versie van Athletic de Bilbao van proberen te maken. Alleen maar Baskische spelers aantrekken. Vond Athletic de te voor de hand liggende keuze dus koos ik voor Barakaldo. Toen nog actief op het 4e niveau. Echt een leuke save gehad totdat ik op het punt kwam dat ik op het hoogste niveau kwam en de reputatie echt nog dramatisch was. Speelde ik met spelers die van het niveau van het derde niveau waren op het hoogste niveau. Dat is niet echt leuk te noemen.
Tsjechië: Prague Raptors. Wederom door de Fenix Trophy. Naam en logo etc. is gekozen door het zoontje van de eigenaar. Actief op de lagere niveaus van Tsjechië, maar wel erg actief op Twitter etc. Is echt een club waar bijna alleen maar buitenlandse mensen, die wonen in Praag voetballen.
Turkije: Geen voorkeur.
Wales: Deze ook maar toe gevoegd. Barry. Puur en alleen door de naam.
Zweden: Geen voorkeur, maar zoals al benoemd: Misschien komt dit na FM25
Zwitserland: Hier sta ik neutraal in haha. Niet echt een voorkeur maar vind Basel altijd wel wat hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albanië: Teuta. Omdat je dan kan zeggen hou je Teuta
Andorra: Santa Coloma. Enige bekende club.

Azerbeid­zjan: Qarabag
Belarus: Bate Borisov
België: RSC Anderlecht. Beste club van België inclusief beste jeugd. Ook al leven Genkies in hun eigen wereld.
Bosnië en Herzegovina: Sarajevo. Omdat ze ooit Genk Europees uitschakelden.
Bulgarije: CSKA Sofio
Cyprus: Apoel Nicosia. 
Denemark­en: FC Nordsjaelland. Door al het aanwezige talent en één van mijn favoriete clubs om koopjes te doen.
Duitsland: Schalke 04. Ooit de club van enkele Belgen toen ik pas begon met voetbal te volgen. Emile Mpenza blijft één van mijn favoriete spitsen.

Engeland: Ik heb op FM gebied een afkeer aan dit land.

Finland: Inter Turku. 
Frankrijk: Bordeaux
Georgië: Dinamo Tiblissi
Griekenland: Panathinaikos. Mooie club en momenteel zwaait Fatih Terim er de scepter. Eén van mijn favoriete trainers.
Hongarije: Ujpest. Ooit een leuke save mee gehad.
Ierland: Net als Engeland trekken voetbalclubs uit het Verenigd Koninkrijk mij niet. Alleen Schotland vind ik wel een leuk land in die regio.
IJsland: Geen voorkeur.
Italië: Heel wat leuke clubs en als ik er eentje moet opnoemen is het FC Latina. Mooie clubkleuren, logo en kits.
Kazachstan: FC Astana.
Kosovo: geen voorkeur.
Kroatië: Dinamo Zagreb. Mijn grootste favoriete club waar ik in FM 19 een heerlijke save mee heb gehad. 
Moldavië: Sherrif Tiraspol. Enige club die ik daar ken.
Montenegro: FC Drita. Vanwege hun stunt tegen Feyenoord.
Nederland: Ajax of PSV
Noord-Ierland: Geen fan van
Noord-Macedonië: Vardar Skopje
Noorwegen: Ook hier veel clubs. Zelf een leuke save met Molde gehad waar ik toen veel ging shoppen bij Odds BK. Dus mijn voorkeur gaat naar Odds BK met een eervolle vermelding naar Stabaek. Daar komt elke save wel een leuk talentje piepen.
Oekraïne: Obolon Kiev
Oostenrijk: SC SW Bregenz
Polen: Wisla Krakow
Portugal: SL Benfica
Roemenië: Rapid Boekarest
Rusland: FK Krasnodar
San Marino: Geen voorkeur. 

Schotland: Rangers FC vanwege de leuke Nederlandse/ Belgische spelers die er spelen of gespeeld hebben.
Servië: Partizan Belgrado
Slovenië: Maribor. Omdat ze KRC Genk ooit hebben uitgeschakeld.
Slowakije: Slovan Bratislava
Spanje: Geen voorkeur
Turkije: Bursaspor vanwege een oude savegame. Een afgegleden topclub met leuke jeugd en prachtig stadion
Wales: Geen voorkeur
Zweden: AIk Solna
Zwitserland: FC Zurich. Goeie jeugd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albanië: Skenderbeu, door de estafette.
Andorra: Nog niet gemanaged.

Armenië: Alashkert ofzoiets.
Azerbeid­zjan: geen voorkeur
Belarus: Dinamo Brest, goede jeugd
België: Vanzelfsprekend KV Mechelen.
Bosnië en Herzegovina: Sarajevo
Bulgarije: Spartak Varna of CKSA Sofia
Cyprus: Omonia Nicosia, ooit een leuke save gehad daar
Denemark­en: Viborg FF, ga ik ooit een save mee starten .Zal waarschijnlijk aan de kits, logo en kleuren liggen.
Duitsland: Dynamo Dresden, prachtige club en geweldige supporters.

Engeland: Als ik een club moet kiezen dan is het Bromley, vanwege een leuke save.

Estland: FC Levadia vanwege FM-legend Sander PURI.
Finland: Turun Palloseura ofwel kortweg TPS. (MIKA AARITALO _O_)
Frankrijk: AS Saint-Etienne

Georgië: Dinamo Tiblissi
Griekenland: OFI Kreta
Hongarije: Debrecen
Ierland: geen voorkeur
IJsland: Grottà
Italië: AS ROMA because Dybala.
Kazachstan: geen voorkeur
Kosovo: geen voorkeur
Kroatië: HNK Reijka
Letland: SK Speks vanwege het logo
Liechten­stein: Vaduz 
Litouwen: Ekranas
Luxemburg: Geen voorkeur
Malta: Geen voorkeur
Moldavië: Sherrif.
Montenegro: Buducnost
Nederland: Sparta Rotterdam
Noord-Ierland: Geen voorkeur
Noord-Macedonië: Vardar Skopje
Noorwegen: Odd Grenland
Oekraïne: Zorya Luhansk
Oostenrijk: Rapid Wien
Polen: LKS Lodz
Portugal: Pacos Ferreira
Roemenië: Rapid Boekarest

Rusland: Buh
San Marino: Geen voorkeur

Schotland: Queens Park
Servië: Fan van de spelers, maar geen favoriete club.
Slovenië: Domzale
Slowakije: Trnava
Spanje: Geen voorkeur
Turkije: Genclerbirligi
Wales: Geen voorkeur
Zweden: BK Hacken
Zwitserland: Servette

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Lensherr:

Albanië: Teuta. Omdat je dan kan zeggen hou je Teuta
Andorra: Santa Coloma. Enige bekende club.

Azerbeid­zjan: Qarabag
Belarus: Bate Borisov
België: RSC Anderlecht. Beste club van België inclusief beste jeugd. Ook al leven Genkies in hun eigen wereld.
Bosnië en Herzegovina: Sarajevo. Omdat ze ooit Genk Europees uitschakelden.
Bulgarije: CSKA Sofio
Cyprus: Apoel Nicosia. 
Denemark­en: FC Nordsjaelland. Door al het aanwezige talent en één van mijn favoriete clubs om koopjes te doen.
Duitsland: Schalke 04. Ooit de club van enkele Belgen toen ik pas begon met voetbal te volgen. Emile Mpenza blijft één van mijn favoriete spitsen.

Engeland: Ik heb op FM gebied een afkeer aan dit land.

Finland: Inter Turku. 
Frankrijk: Bordeaux
Georgië: Dinamo Tiblissi
Griekenland: Panathinaikos. Mooie club en momenteel zwaait Fatih Terim er de scepter. Eén van mijn favoriete trainers.
Hongarije: Ujpest. Ooit een leuke save mee gehad.
Ierland: Net als Engeland trekken voetbalclubs uit het Verenigd Koninkrijk mij niet. Alleen Schotland vind ik wel een leuk land in die regio.
IJsland: Geen voorkeur.
Italië: Heel wat leuke clubs en als ik er eentje moet opnoemen is het FC Latina. Mooie clubkleuren, logo en kits.
Kazachstan: FC Astana.
Kosovo: geen voorkeur.
Kroatië: Dinamo Zagreb. Mijn grootste favoriete club waar ik in FM 19 een heerlijke save mee heb gehad. 
Moldavië: Sherrif Tiraspol. Enige club die ik daar ken.
Montenegro: FC Drita. Vanwege hun stunt tegen Feyenoord.
Nederland: Ajax of PSV
Noord-Ierland: Geen fan van
Noord-Macedonië: Vardar Skopje
Noorwegen: Ook hier veel clubs. Zelf een leuke save met Molde gehad waar ik toen veel ging shoppen bij Odds BK. Dus mijn voorkeur gaat naar Odds BK met een eervolle vermelding naar Stabaek. Daar komt elke save wel een leuk talentje piepen.
Oekraïne: Obolon Kiev
Oostenrijk: SC SW Bregenz
Polen: Wisla Krakow
Portugal: SL Benfica
Roemenië: Rapid Boekarest
Rusland: FK Krasnodar
San Marino: Geen voorkeur. 

Schotland: Rangers FC vanwege de leuke Nederlandse/ Belgische spelers die er spelen of gespeeld hebben.
Servië: Partizan Belgrado
Slovenië: Maribor. Omdat ze KRC Genk ooit hebben uitgeschakeld.
Slowakije: Slovan Bratislava
Spanje: Geen voorkeur
Turkije: Bursaspor vanwege een oude savegame. Een afgegleden topclub met leuke jeugd en prachtig stadion
Wales: Geen voorkeur
Zweden: AIk Solna
Zwitserland: FC Zurich. Goeie jeugd

De haat tegen Genk is heerlijk haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Afgelopen vrijdag moest mijn vader voor de zoveelste keer naar het ziekenhuis voor controles. Maar bij deze editie konden ze de tumor die eerder gevonden was niet meer vinden. Met andere woorden, hij is voorlopig weer 'gezond'

Na dit goede nieuws en de zeer vervelende week die achter mij ligt, ben ik op zoek naar een club die zich inzet voor het bestrijden van ziekten (mag algemeen zijn). Voorkeur voor land of continent heb ik niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Vlonkie:

Na dit goede nieuws en de zeer vervelende week die achter mij ligt, ben ik op zoek naar een club die zich inzet voor het bestrijden van ziekten (mag algemeen zijn). Voorkeur voor land of continent heb ik niet

Stirling Albion FC?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei AntiChrist7:

Wat zijn wat interessante midtable clubs met potentieel maar geen torenhoge verwachtingen, met redelijke faciliteiten en wat leuke talentjes in A en jeugdteam in de non top 5 leagues? dus genre NL, belgie, portugal, switzerland/oostenrijk, polen.

Grasshopper Club Zürich! Recordkampioen van Zwitserland maar inmiddels een matige middenmoter. Faciliteiten zijn wel uitstekend. Servette is een andere optie van vergelijkbaar kaliber. 

In Polen zou je naar Slask Wroclaw of Widzew Lodz kunnen kijken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei AntiChrist7:

Wat zijn wat interessante midtable clubs met potentieel maar geen torenhoge verwachtingen, met redelijke faciliteiten en wat leuke talentjes in A en jeugdteam in de non top 5 leagues? dus genre NL, belgie, portugal, switzerland/oostenrijk, polen.

Zoals hierboven al vermeld Grashopper Zurich. KV Mechelen is ook een mooie club met identiteit. Het trekt veel Belgen aan en heeft ook leuke jeugdspelers en een mooie geschiedenis. Sankt Gallen kan misschien ook nog een leuke optie zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei AntiChrist7:

Vitoria de Guimaraes in Portugal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei AntiChrist7:

Sint-Truiden, Gil Vicente, Lausanne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-9-2024 om 22:18 zei Lensherr:

Zoals hierboven al vermeld Grashopper Zurich. KV Mechelen is ook een mooie club met identiteit. Het trekt veel Belgen aan en heeft ook leuke jeugdspelers en een mooie geschiedenis. Sankt Gallen kan misschien ook nog een leuke optie zijn.

Net eerste seizoen met KV mechelen afgerond. Onverwacht kampioen geworden, mede dankzij een leuke countertactiek en dat de andere clubs elkaar punten afsnoepten.

Mijn beloning? een wagebudget dat van 140k naar 100k is gegaan. Een negatief transferbudget van 3M waar maar 20% van verkoop naartoe gaat (dus technisch gezien -15m). Half de spelerskern is boos omdat ik een speler geen nieuw contract wou geven (ik kon het ook technisch niet, maarja dat is geen optie om het uit te legen). Het bestuur bleef maar leningen aangaan. Ik heb geen enkele transfer ofzo gedaan (zelfs speler met het hoogste loon verkocht)

Ohja, en zowel antwerpen als gent gingen in administratie... Die save is dus al om zeep na 1 seizoen dankzij SI hun brilliant researchteam...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei AntiChrist7:

Net eerste seizoen met KV mechelen afgerond. Onverwacht kampioen geworden, mede dankzij een leuke countertactiek en dat de andere clubs elkaar punten afsnoepten.

Mijn beloning? een wagebudget dat van 140k naar 100k is gegaan. Een negatief transferbudget van 3M waar maar 20% van verkoop naartoe gaat (dus technisch gezien -15m). Half de spelerskern is boos omdat ik een speler geen nieuw contract wou geven (ik kon het ook technisch niet, maarja dat is geen optie om het uit te legen). Het bestuur bleef maar leningen aangaan. Ik heb geen enkele transfer ofzo gedaan (zelfs speler met het hoogste loon verkocht)

Ohja, en zowel antwerpen als gent gingen in administratie... Die save is dus al om zeep na 1 seizoen dankzij SI hun brilliant researchteam...

Het is en blijft België hé. Half onze competitie is al blij dat het nog bestaat :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites