Mordurette Geplaatst 28 juli Share Geplaatst 28 juli 56 minuten geleden zei Genkie_06: Heb wat hulp nodig jongens. Wil nog wat nieuws doen als save en wou mij ook eens wagen aan een 'build a nation'. Mijn ideen zijn: - Partizan Belgrado - Apoel Nicosia - Admira Wacker - Honved Iemand ervaringen met een van deze ploegen? Of iemand met duidelijke voorkeur? Cyprus is een leuke competitie en daar zijn zeker ook mogelijkheden. In Oostenrijk heb je natuurlijk al een club die Europees de nodige punten kan pakken met Salzburg. Honved is Hongarije, toch? Net als Cyprus genoeg mogelijkheden. Zou toch lekker voor APOEL gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 28 juli Share Geplaatst 28 juli 59 minuten geleden zei Genkie_06: Heb wat hulp nodig jongens. Wil nog wat nieuws doen als save en wou mij ook eens wagen aan een 'build a nation'. Mijn ideen zijn: - Partizan Belgrado - Apoel Nicosia - Admira Wacker - Honved Iemand ervaringen met een van deze ploegen? Of iemand met duidelijke voorkeur? Zelf wou ik graag een save met Partizan maar bied weinig uitdaging. Admira Wacker is denk ik de leukste omdat je met Salzburg in Oostenrijk een stevige tegenstander hebt en zelf geen regels hebt met transfers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli (bewerkt) Iemand bekend met een save in Zuid-Amerika? Enige kennis die ik er van heb is de Copa Libertadores (CL van Zuid-Amerika) en de CONMEBOL Sudamericana (Europa League van Zuid-Amerika) en dan houdt het eigenlijk ook wel op! @De Raam 29 juli bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli 24 minuten geleden zei Jotew: Iemand bekend met een save in Zuid-Amerika? Enige kennis die ik er van heb is de Copa Libertadores (CL van Zuid-Amerika) en de CONMEBOL Sudamericana (Europa League van Zuid-Amerika) en dan houdt het eigenlijk ook wel op! @De Raam Ligt eraan in welk land je gaat starten. Veel landen hebben een opgesplitste competitie waarbij er dus twee kampioenen zullen zijn. Andere landen hebben weer heel veel wedstrijden en duren de seizoenen lang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli 18 minuten geleden zei Mordurette: Ligt eraan in welk land je gaat starten. Veel landen hebben een opgesplitste competitie waarbij er dus twee kampioenen zullen zijn. Andere landen hebben weer heel veel wedstrijden en duren de seizoenen lang. Ik zat te denken aan Associação Chapecoense de Futebol, in de Serie B. Het verhaal kennen we allemaal. Wil daar m'n FM24 tijd mee vol maken tot FM25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli 26 minuten geleden zei Jotew: Ik zat te denken aan Associação Chapecoense de Futebol, in de Serie B. Het verhaal kennen we allemaal. Wil daar m'n FM24 tijd mee vol maken tot FM25 Brazilië is een garantie voor heel veel wedstrijden dus maak je borst alvast maar nat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli 1 uur geleden zei Mordurette: Brazilië is een garantie voor heel veel wedstrijden dus maak je borst alvast maar nat. Haha oke oke, maar wedstrijden die ergens omgaan is nog altijd beter dan 5 maand vakantie in Scandinavie toch?😜😜 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli 20 minuten geleden zei Jotew: Haha oke oke, maar wedstrijden die ergens omgaan is nog altijd beter dan 5 maand vakantie in Scandinavie toch?😜😜 Je zit met staatskampioenschap en reguliere competitie sowieso. Wordt rouleren rouleren. Of je b/jeugd opstellen in staatskampioenschap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli Albanië: Partizani puur door de naam Andorra: Penya naam en logo Armenië: Pyunik enigste die me echt wat zegt daar Azerbeidzjan: Qarabag puur door spelen in Europa Belarus: Ooit eens een club getraind hier met fm maar zie ze nergens meer staan en ben ook de naam kwijt België: KAS Eupen duh Bosnië en Herzegovina: FK Sarajevo. Stadion ooit gezien en heb shirtje en sjaal Bulgarije: Ludogorets ( Sergio Padt! ) Cyprus: Spartakos door Nom Denemarken: Odder IGF , Ooit hier neer gestreken met een journeyman. In 2020 het veld bezocht tijdens vakantie. In principe gewoon een amateur clubje , Silkeborg om het stadion en Vejle omdat ik daar binnen kwam in het stadion Duitsland: Borussia Neunkirchen FM18 Verder nog 1.e Fc Köln en Alemannia Aachen Estland: De groen witte brigade's uit Talinn Finland: Lathi geen idee waarom Frankrijk: AS Saint Etienne. Groen wit , voormalig recordkampioen en de fans Moet ooit met fm toch eens met ze aan de slag Georgië: Dinamo Tiblisi. Griekenland: Panathinaikos , groen wit en mooie save gehad Hongarije: Soms kun je beter zwijgen.... Ferencvaros door de clubkleuren , met MTK een mooie save gehad maar sinds het voorjaar kan ik niet meer om Ujpest heen natuurlijk Ierland: St Patrick's Athletic. Als een nationale feestdag naar je vernoemd is... IJsland: Fjölnir mooie save mee gehad Italië: Juventus. Del Piero Kazachstan: Astana , ooit met een wielerwedstrijd in Brunssum een bidon van Astana gevonden Kosovo: FC Ballkani door de naam , Drita door de estafetta Kroatië: NK Imotski wat een heerlijk stadion Letland:BFC DaugavPILS duh Liechtenstein: Vaduz Litouwen: Zalgiris groen wit Luxemburg: Jeunesse Esch dankzij fm Malta: Valetta , estafette Moldavië: Zimbru geen idee waarom Montenegro: Arsenal Tivat estafette Nederland: Groningen er gaat niets boven Groningen Noord-Ierland: Crusaders Logo Noord-Macedoniė: Geen Noorwegen: Rosenborg , toen ze Europees nog wat voorstelden Oekraïne: Geen Oostenrijk: Austria Salzburg stadion ligt echt mooi Polen: Cracovia , beste sfeer tijdens de wedstrijden die ik bezocht twee jaar geleden Portugal: Sporting Portugal door de kleuren en de zoon heeft training gehad tijdens een zomerkamp van een trainer van Sporting Roemenië: Dinamo Boekarest Rusland: Baltika Kaliningrad. Enclave club San Marino: Folgore door de save van Thomassje Servië: Rode Ster van kinds af aan al. Slovenië: Olimpija Ljubljana , groen wit en geweldig oud stadion , de nieuwe is een moderne bak Slowakije: Kosice Spanje: Rayo Vallecano , mooi verhaal achter de club Tsjechië: Bohemians Praag , groen wit , leuk stadion en Panenka Turkije: Fenerbache , Verenigd Koninkrijk: Millwall en Wimbledon , Beide hebben mooie verhalen. Puur om de naam Kidderminster Harriers en Zweden: Helsingborg , IFK Göteborg , Granqvist en Berg Zwitserland: BSC Old Boys @Bogatyr @Glenn08 Maak je je lijstje nog af? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Zal hem ook eens invullen voor de landen waar ik een voorkeur voor een club heb Albanië: KS Butrinti Sarandë. Door een vakantie in Albanië daar ooit aan een save begonnen. Het team gepakt uit de grootste stad die nog nooit op het hoogste niveau actief was geweest. Andorra: Santa Coloma. Geen specifieke reden, behalve dat ik ooit een save met hun gehad heb in FM Armenië: Geen voorkeur Azerbeidzjan: Geen voorkeur Belarus: Geen voorkeur België: SK Beveren. Puur en alleen omdat ze mee gedaan hebben aan de Fenix Trophy Bosnië en Herzegovina: FK Gorazde. Puur door de estafette Bulgarije: Botev Plovdiv. Met zo'n naam sta je altijd 1-0 voor Cyprus: Spartakos Kitiou. Ooit eens een novelle over gevolgd met veel olijfolie Denemarken: Niet echt een voorkeur, maar als ik een club moet kiezen dan Sonderjyske doordat ik daar ooit echt een leuk OSM jaar heb gehad. In de nieuwe FM wel van plan om een journeyman in Scandinavië te gaan doen dus wie weet komt er dan wat. Duitsland: Natuurlijk is dat RB Leipzig, de mooiste club van allemaal. Nee zonder gekheid heb ik in Duitsland eigenlijk niet echt een club waar ik wat mee heb. Ondanks dat ik wel eens bij Schalke en BMG ben geweest en een Mystery shirt van Dresden heb. Trekt niets mij echt hier. Engeland: Ook zelf maar toegevoegd omdat Verenigd Koninkrijk te veel verschillende landen bevat. Hier is het natuurlijk Blackburn Rovers. Ooit ontstaan door een FIFA carriere. Daarvoor moeten we wel een jaar of 10 terug in de tijd, want ik weet nog dat Ruben Rochina er toen nog zat en dat hij in mijn save echt facking goed was geworden. Sindsdien altijd met FM en FIFA er wel een carriere mee gehad. Weet nog goed dat ik in een FM versie in de allereerste Youth Intake twee spitsen doorkreeg van wereldklasse. In seizoen 3 schoten zij dan ook alles aan gort samen. Club met een grote historie, onder andere Founding Member van de Football League. 3x landskampioen 6x FA cup winnaar en nu in handen van een of andere vage Indische zakenman die niets investeert in de club. Na een succesvol seizoen in 2022/2023 waarin ze net geen play offs haalden, wisten ze vorig seizoen maar net in de Championship te blijven. Door een overwinning in de laatste speelronde op kampioen Leicester City wisten ze zich veilig te spelen. Deze overwinning was ook nodig want bij een nederlaag waren zij gedegradeerd. Zonder Sammie fucking Szmodics was Blackburn gegarandeerd gedegradeerd. Bij de nummer 19 het voor elkaar krijgen om er 27 in te schieten en topscorer te worden, dan ben je een grote hoor. Estland: Geen voorkeur Finland: Inter Turku. Vond het altijd een grappige naam en vond het ook grappig dat Jos Hooiveld er voetbalde. Verder nergens op gebaseerd. In de nieuwe FM wel van plan om een journeyman in Scandinavië te gaan doen dus wie weet komt er dan wat. Frankrijk: Eigenlijk geen voorkeur in Frankrijk. Wel een paar clubs die me altijd wel trekken om eens een save mee te starten. Leuke FMOC save gehad met Stade Rennes toen ze Camavinga en Doku nog hadden. Vond het altijd leuk dat Saint Etienne recordkampioen was, wil altijd nog een save beginnen om hun weer recordkampioen te maken. Sochaux en Auxerre om de bekende verhalen. Georgië: Geen voorkeur. Griekenland: Geen voorkeur Hongarije: Geen voorkeur Ierland: Geen voorkeur. Wel eens FM saves gehad, maar dan pakte ik vaak gewoon een willekeurig team dat een beetje de underdog was, maar wel in Europa actief was. IJsland: Breidablik. Vorig seizoen in een podcast eens in verdiept voor interessante Europese clubs en bleek wel een interessante club. Italië: Brera FC. De pionier van de Fenix Trophy en echt een heerlijke save mee gehad in FM23. Opgeklommen van het 7e niveau tot aan wereldkampioen. Enkele heerlijke spelers ontdekt. Helaas stonden Inter en AC Milan toch op te veel titels om de grote broers van de troon te stoten. In de volgende editie weer deelnemer van de Fenix Trophy Kazachstan: Geen voorkeur Kosovo: Ondanks dat ik nog wel eens badend in het zweet wakker schrik van het tweeluik tegen Feyenoord kies ik toch voor Drita. Wederom komt dit door de estafette save. Kroatië: Hajduk Split. Toch het underdog verhaal vs Dinamo Zagreb. Ook een geweldige opleiding en dan hebben ze nu ook nog eens Rakitic en Perisic terug. Letland: Geen voorkeur Liechtenstein: Vaduz omdat dit de enige club is die ik hier ken Litouwen: Geen voorkeur Luxemburg: Geen voorkeur Malta: Geen voorkeur Moldavië: Geen voorkeur Montenegro: Arsenal Tivat of course. Wederom door de estafette. Nederland: Feyenoord Noord-Ierland: Geen voorkeur. Wel eens FM saves gehad, maar wederom was dat dan weer een underdog die wel Europees al zou spelen. Noord-Macedonië: AP Brera Strumica. Heerlijke save mee nu. De oude club van Pandev, die nog steeds voorzitter is. Overgenomen door de Brera groep vorig jaar en nu het eerste seizoen net boven de streep geëindigd. De Brera groep is de eerste publicly traded groep die meerdere clubs heeft. In Mongolië en Mozambique zijn de overige 2 clubs te vinden. Naast Brera FC in Italië dan natuurlijk. Noorwegen: Bodo/Glimt. Misschien de makkelijkste keuze gekeken naar de afgelopen jaren, maar het is wel echt een topprestatie wat zij toch elk jaar weer neerzetten. Het plan is om een journeyman door Scandinavië te doen in FM25 dus wie weet komt er dan een originelere optie uit. Oekraïne: Geen voorkeur Oostenrijk: Austria Wien. Komt door een oude save die ik met mijn broertje speelde. Allebei een club uit Wenen en lekker vaak tegen elkaar spelen. Blijft een leuk land voor een duo-save als je het mij vraagt. Polen: Geen voorkeur. Wel eens een save in Polen geprobeerd, maar er nooit lang blijven hangen. Portugal: Vitoria de Guimaraes en Vitoria de Setubal. De eerste door FMOC en het underdog verhaal. Daarnaast echt heerlijke shirts. De tweede door een andere save die ik nu nog speel en echt weer eens mee verder moet. Roemenië: Geen voorkeur Rusland: Boycot San Marino: Geen voorkeur. Zelfde verhaal als andere dwergstaten: Wel eens een save gehad, maar redelijk willekeurig gekozen. Schotland: Deze zelf maar toegevoegd want om het onder Verenigd Koninkrijk samen te vatten is lastig met de vele landen daar. Hibernian. Denk een van mijn eerste langdurige FM saves mee gehad. Kwamen twee heerlijke spelers uit de jeugd waar ik het lang mee vol gehouden heb dus. Servië: TSC. Zelfde verhaal als bij IJsland. Voor de podcast eens in verdiept en het was wel een leuke club. Slovenië: Maribor. Echt een leuk half jaar gehad zojuist in de estafette. Goede jeugd, historie en Slovenië is best wel een leuke competitie. Slowakije: Geen voorkeur. Spanje: Barakaldo CF. Actief op het derde niveau van Spanje. Club uit het Baskenland en hier heb ik ooit eens mijn eigen versie van Athletic de Bilbao van proberen te maken. Alleen maar Baskische spelers aantrekken. Vond Athletic de te voor de hand liggende keuze dus koos ik voor Barakaldo. Toen nog actief op het 4e niveau. Echt een leuke save gehad totdat ik op het punt kwam dat ik op het hoogste niveau kwam en de reputatie echt nog dramatisch was. Speelde ik met spelers die van het niveau van het derde niveau waren op het hoogste niveau. Dat is niet echt leuk te noemen. Tsjechië: Prague Raptors. Wederom door de Fenix Trophy. Naam en logo etc. is gekozen door het zoontje van de eigenaar. Actief op de lagere niveaus van Tsjechië, maar wel erg actief op Twitter etc. Is echt een club waar bijna alleen maar buitenlandse mensen, die wonen in Praag voetballen. Turkije: Geen voorkeur. Wales: Deze ook maar toe gevoegd. Barry. Puur en alleen door de naam. Zweden: Geen voorkeur, maar zoals al benoemd: Misschien komt dit na FM25 Zwitserland: Hier sta ik neutraal in haha. Niet echt een voorkeur maar vind Basel altijd wel wat hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Albanië: Teuta. Omdat je dan kan zeggen hou je Teuta Andorra: Santa Coloma. Enige bekende club. Armenië: Geen voorkeur Azerbeidzjan: Qarabag Belarus: Bate Borisov België: RSC Anderlecht. Beste club van België inclusief beste jeugd. Ook al leven Genkies in hun eigen wereld. Bosnië en Herzegovina: Sarajevo. Omdat ze ooit Genk Europees uitschakelden. Bulgarije: CSKA Sofio Cyprus: Apoel Nicosia. Denemarken: FC Nordsjaelland. Door al het aanwezige talent en één van mijn favoriete clubs om koopjes te doen. Duitsland: Schalke 04. Ooit de club van enkele Belgen toen ik pas begon met voetbal te volgen. Emile Mpenza blijft één van mijn favoriete spitsen. Engeland: Ik heb op FM gebied een afkeer aan dit land. Estland: Geen voorkeur Finland: Inter Turku. Frankrijk: Bordeaux Georgië: Dinamo Tiblissi Griekenland: Panathinaikos. Mooie club en momenteel zwaait Fatih Terim er de scepter. Eén van mijn favoriete trainers. Hongarije: Ujpest. Ooit een leuke save mee gehad. Ierland: Net als Engeland trekken voetbalclubs uit het Verenigd Koninkrijk mij niet. Alleen Schotland vind ik wel een leuk land in die regio. IJsland: Geen voorkeur. Italië: Heel wat leuke clubs en als ik er eentje moet opnoemen is het FC Latina. Mooie clubkleuren, logo en kits. Kazachstan: FC Astana. Kosovo: geen voorkeur. Kroatië: Dinamo Zagreb. Mijn grootste favoriete club waar ik in FM 19 een heerlijke save mee heb gehad. Letland: Geen voorkeur Liechtenstein: Vaduz omdat dit de enige club is die ik hier ken Litouwen: Geen voorkeur Luxemburg: Geen voorkeur Malta: Geen voorkeur Moldavië: Sherrif Tiraspol. Enige club die ik daar ken. Montenegro: FC Drita. Vanwege hun stunt tegen Feyenoord. Nederland: Ajax of PSV Noord-Ierland: Geen fan van Noord-Macedonië: Vardar Skopje Noorwegen: Ook hier veel clubs. Zelf een leuke save met Molde gehad waar ik toen veel ging shoppen bij Odds BK. Dus mijn voorkeur gaat naar Odds BK met een eervolle vermelding naar Stabaek. Daar komt elke save wel een leuk talentje piepen. Oekraïne: Obolon Kiev Oostenrijk: SC SW Bregenz Polen: Wisla Krakow Portugal: SL Benfica Roemenië: Rapid Boekarest Rusland: FK Krasnodar San Marino: Geen voorkeur. Schotland: Rangers FC vanwege de leuke Nederlandse/ Belgische spelers die er spelen of gespeeld hebben. Servië: Partizan Belgrado Slovenië: Maribor. Omdat ze KRC Genk ooit hebben uitgeschakeld. Slowakije: Slovan Bratislava Spanje: Geen voorkeur Turkije: Bursaspor vanwege een oude savegame. Een afgegleden topclub met leuke jeugd en prachtig stadion Wales: Geen voorkeur Zweden: AIk Solna Zwitserland: FC Zurich. Goeie jeugd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli 28 minuten geleden zei Lensherr: Montenegro: FC Drita. Vanwege hun stunt tegen Feyenoord. Welke stunt? Feyenoord schakelde het Kosovaarse FC Drita gewoon uit hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli 2 minuten geleden zei bas huijsmans: Welke stunt? Feyenoord schakelde het Kosovaarse FC Drita gewoon uit hoor Dat ze het zo goed deden was al een stunt op zich Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Albanië: Skenderbeu, door de estafette. Andorra: Nog niet gemanaged. Armenië: Alashkert ofzoiets. Azerbeidzjan: geen voorkeur Belarus: Dinamo Brest, goede jeugd België: Vanzelfsprekend KV Mechelen. Bosnië en Herzegovina: Sarajevo Bulgarije: Spartak Varna of CKSA Sofia Cyprus: Omonia Nicosia, ooit een leuke save gehad daar Denemarken: Viborg FF, ga ik ooit een save mee starten .Zal waarschijnlijk aan de kits, logo en kleuren liggen. Duitsland: Dynamo Dresden, prachtige club en geweldige supporters. Engeland: Als ik een club moet kiezen dan is het Bromley, vanwege een leuke save. Estland: FC Levadia vanwege FM-legend Sander PURI. Finland: Turun Palloseura ofwel kortweg TPS. (MIKA AARITALO ) Frankrijk: AS Saint-Etienne Georgië: Dinamo Tiblissi Griekenland: OFI Kreta Hongarije: Debrecen Ierland: geen voorkeur IJsland: Grottà Italië: AS ROMA because Dybala. Kazachstan: geen voorkeur Kosovo: geen voorkeur Kroatië: HNK Reijka Letland: SK Speks vanwege het logo Liechtenstein: Vaduz Litouwen: Ekranas Luxemburg: Geen voorkeur Malta: Geen voorkeur Moldavië: Sherrif. Montenegro: Buducnost Nederland: Sparta Rotterdam Noord-Ierland: Geen voorkeur Noord-Macedonië: Vardar Skopje Noorwegen: Odd Grenland Oekraïne: Zorya Luhansk Oostenrijk: Rapid Wien Polen: LKS Lodz Portugal: Pacos Ferreira Roemenië: Rapid Boekarest Rusland: Buh San Marino: Geen voorkeur Schotland: Queens Park Servië: Fan van de spelers, maar geen favoriete club. Slovenië: Domzale Slowakije: Trnava Spanje: Geen voorkeur Turkije: Genclerbirligi Wales: Geen voorkeur Zweden: BK Hacken Zwitserland: Servette Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli 6 uur geleden zei Lensherr: Albanië: Teuta. Omdat je dan kan zeggen hou je Teuta Andorra: Santa Coloma. Enige bekende club. Armenië: Geen voorkeur Azerbeidzjan: Qarabag Belarus: Bate Borisov België: RSC Anderlecht. Beste club van België inclusief beste jeugd. Ook al leven Genkies in hun eigen wereld. Bosnië en Herzegovina: Sarajevo. Omdat ze ooit Genk Europees uitschakelden. Bulgarije: CSKA Sofio Cyprus: Apoel Nicosia. Denemarken: FC Nordsjaelland. Door al het aanwezige talent en één van mijn favoriete clubs om koopjes te doen. Duitsland: Schalke 04. Ooit de club van enkele Belgen toen ik pas begon met voetbal te volgen. Emile Mpenza blijft één van mijn favoriete spitsen. Engeland: Ik heb op FM gebied een afkeer aan dit land. Estland: Geen voorkeur Finland: Inter Turku. Frankrijk: Bordeaux Georgië: Dinamo Tiblissi Griekenland: Panathinaikos. Mooie club en momenteel zwaait Fatih Terim er de scepter. Eén van mijn favoriete trainers. Hongarije: Ujpest. Ooit een leuke save mee gehad. Ierland: Net als Engeland trekken voetbalclubs uit het Verenigd Koninkrijk mij niet. Alleen Schotland vind ik wel een leuk land in die regio. IJsland: Geen voorkeur. Italië: Heel wat leuke clubs en als ik er eentje moet opnoemen is het FC Latina. Mooie clubkleuren, logo en kits. Kazachstan: FC Astana. Kosovo: geen voorkeur. Kroatië: Dinamo Zagreb. Mijn grootste favoriete club waar ik in FM 19 een heerlijke save mee heb gehad. Letland: Geen voorkeur Liechtenstein: Vaduz omdat dit de enige club is die ik hier ken Litouwen: Geen voorkeur Luxemburg: Geen voorkeur Malta: Geen voorkeur Moldavië: Sherrif Tiraspol. Enige club die ik daar ken. Montenegro: FC Drita. Vanwege hun stunt tegen Feyenoord. Nederland: Ajax of PSV Noord-Ierland: Geen fan van Noord-Macedonië: Vardar Skopje Noorwegen: Ook hier veel clubs. Zelf een leuke save met Molde gehad waar ik toen veel ging shoppen bij Odds BK. Dus mijn voorkeur gaat naar Odds BK met een eervolle vermelding naar Stabaek. Daar komt elke save wel een leuk talentje piepen. Oekraïne: Obolon Kiev Oostenrijk: SC SW Bregenz Polen: Wisla Krakow Portugal: SL Benfica Roemenië: Rapid Boekarest Rusland: FK Krasnodar San Marino: Geen voorkeur. Schotland: Rangers FC vanwege de leuke Nederlandse/ Belgische spelers die er spelen of gespeeld hebben. Servië: Partizan Belgrado Slovenië: Maribor. Omdat ze KRC Genk ooit hebben uitgeschakeld. Slowakije: Slovan Bratislava Spanje: Geen voorkeur Turkije: Bursaspor vanwege een oude savegame. Een afgegleden topclub met leuke jeugd en prachtig stadion Wales: Geen voorkeur Zweden: AIk Solna Zwitserland: FC Zurich. Goeie jeugd De haat tegen Genk is heerlijk haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 12 augustus Share Geplaatst 12 augustus Citaat Afgelopen vrijdag moest mijn vader voor de zoveelste keer naar het ziekenhuis voor controles. Maar bij deze editie konden ze de tumor die eerder gevonden was niet meer vinden. Met andere woorden, hij is voorlopig weer 'gezond' Na dit goede nieuws en de zeer vervelende week die achter mij ligt, ben ik op zoek naar een club die zich inzet voor het bestrijden van ziekten (mag algemeen zijn). Voorkeur voor land of continent heb ik niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 12 augustus Share Geplaatst 12 augustus 3 uur geleden zei Vlonkie: Na dit goede nieuws en de zeer vervelende week die achter mij ligt, ben ik op zoek naar een club die zich inzet voor het bestrijden van ziekten (mag algemeen zijn). Voorkeur voor land of continent heb ik niet Stirling Albion FC? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Wat zijn wat interessante midtable clubs met potentieel maar geen torenhoge verwachtingen, met redelijke faciliteiten en wat leuke talentjes in A en jeugdteam in de non top 5 leagues? dus genre NL, belgie, portugal, switzerland/oostenrijk, polen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september 4 uur geleden zei AntiChrist7: Wat zijn wat interessante midtable clubs met potentieel maar geen torenhoge verwachtingen, met redelijke faciliteiten en wat leuke talentjes in A en jeugdteam in de non top 5 leagues? dus genre NL, belgie, portugal, switzerland/oostenrijk, polen. Grasshopper Club Zürich! Recordkampioen van Zwitserland maar inmiddels een matige middenmoter. Faciliteiten zijn wel uitstekend. Servette is een andere optie van vergelijkbaar kaliber. In Polen zou je naar Slask Wroclaw of Widzew Lodz kunnen kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september 4 uur geleden zei AntiChrist7: Wat zijn wat interessante midtable clubs met potentieel maar geen torenhoge verwachtingen, met redelijke faciliteiten en wat leuke talentjes in A en jeugdteam in de non top 5 leagues? dus genre NL, belgie, portugal, switzerland/oostenrijk, polen. Zoals hierboven al vermeld Grashopper Zurich. KV Mechelen is ook een mooie club met identiteit. Het trekt veel Belgen aan en heeft ook leuke jeugdspelers en een mooie geschiedenis. Sankt Gallen kan misschien ook nog een leuke optie zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september 5 uur geleden zei AntiChrist7: Wat zijn wat interessante midtable clubs met potentieel maar geen torenhoge verwachtingen, met redelijke faciliteiten en wat leuke talentjes in A en jeugdteam in de non top 5 leagues? dus genre NL, belgie, portugal, switzerland/oostenrijk, polen. Vitoria de Guimaraes in Portugal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 8 september Share Geplaatst 8 september 15 uur geleden zei AntiChrist7: Wat zijn wat interessante midtable clubs met potentieel maar geen torenhoge verwachtingen, met redelijke faciliteiten en wat leuke talentjes in A en jeugdteam in de non top 5 leagues? dus genre NL, belgie, portugal, switzerland/oostenrijk, polen. Sint-Truiden, Gil Vicente, Lausanne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 11 september Share Geplaatst 11 september KV Mechelen is een goeie shout. Heb eigenlijk wat slechte ervaringen in zwitserland. En sint truiden wat teveel nadruk op Japans gedoe :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 16 september Share Geplaatst 16 september Op 7-9-2024 om 22:18 zei Lensherr: Zoals hierboven al vermeld Grashopper Zurich. KV Mechelen is ook een mooie club met identiteit. Het trekt veel Belgen aan en heeft ook leuke jeugdspelers en een mooie geschiedenis. Sankt Gallen kan misschien ook nog een leuke optie zijn. Net eerste seizoen met KV mechelen afgerond. Onverwacht kampioen geworden, mede dankzij een leuke countertactiek en dat de andere clubs elkaar punten afsnoepten. Mijn beloning? een wagebudget dat van 140k naar 100k is gegaan. Een negatief transferbudget van 3M waar maar 20% van verkoop naartoe gaat (dus technisch gezien -15m). Half de spelerskern is boos omdat ik een speler geen nieuw contract wou geven (ik kon het ook technisch niet, maarja dat is geen optie om het uit te legen). Het bestuur bleef maar leningen aangaan. Ik heb geen enkele transfer ofzo gedaan (zelfs speler met het hoogste loon verkocht) Ohja, en zowel antwerpen als gent gingen in administratie... Die save is dus al om zeep na 1 seizoen dankzij SI hun brilliant researchteam... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 16 september Share Geplaatst 16 september 59 minuten geleden zei AntiChrist7: Net eerste seizoen met KV mechelen afgerond. Onverwacht kampioen geworden, mede dankzij een leuke countertactiek en dat de andere clubs elkaar punten afsnoepten. Mijn beloning? een wagebudget dat van 140k naar 100k is gegaan. Een negatief transferbudget van 3M waar maar 20% van verkoop naartoe gaat (dus technisch gezien -15m). Half de spelerskern is boos omdat ik een speler geen nieuw contract wou geven (ik kon het ook technisch niet, maarja dat is geen optie om het uit te legen). Het bestuur bleef maar leningen aangaan. Ik heb geen enkele transfer ofzo gedaan (zelfs speler met het hoogste loon verkocht) Ohja, en zowel antwerpen als gent gingen in administratie... Die save is dus al om zeep na 1 seizoen dankzij SI hun brilliant researchteam... Het is en blijft België hé. Half onze competitie is al blij dat het nog bestaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten