delichris Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober De jacht wordt geopend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Zonde om er zo uit te vliegen maar er is nog weinig aan de hand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 oktober Auteur Share Geplaatst 3 oktober (bewerkt) Seizoen 84: De voorrondes Deze krijgt een aparte update. Waarom? Dit is echt een cruciaal moment in deze save. We hebben met Tre Fiori en Murata 2 clubs in de voorronde van de Conference League. Deze 2 clubs gaan bepalen of we door kunnen stoten naar de top 4 en misschien zelfs top 3. Ze moeten de groepsfase halen en of dat gelukt is zie je hier. Folgore speelt geen voorrondes en speelt direct in de groepsfase van de Champions League Pennarossa speelt geen voorrondes en speelt direct in de groepsfase van de Europa League Faetano Faetano speelde in de voorrondes van de Champions League en mocht zich proberen te kwalificeren voor het miljoenenbal. Maar eigenlijk wilde ik helemaal niet dat ze Champions League gingen spelen, dat is gewoon niet hun niveau. Maar dan zul je net zien. Gunstige lotingen en ze halen verdorie die groepsfase ook nog. Dat vind ik wel erg jammer, ik zie ze daar niet veel punten pakken Murata Maar dan de 2 belangrijkste... Te beginnen met Murata. Murata hoefde maar 1 club te verslaan en gelukkig is het slechts Ostersunds FK uit Zweden. Gelukkig won Murata hier van en vrij overtuigend ook nog. Murata gaat naar de groepsfase Tre Fiori 1 down, nog 1 te gaan. Tre Fiori moest een langere weg afleggen. De 2e en 3e kwalificatieronde gaven geen problemen en ze hoefden er nog 1 te verslaan. MTK Boedapest kwam uit de koker en dat is een gunstige tegenstander. Dat bleek want na 1 wedstrijd was het al beslist door een 4-0 overwinning in eigen huis. Ook in Hongarije geen problemen. YES!!! 2 clubs in de Conference League, dat gaat veel punten opleveren. Zeker aangezien we ze slechts hoeven te delen door 5 in plaats van 7. Lotingen Folgore In feite mogen wij voor niemand bang zijn. We zitten bij Real Madrid in de groep maar we zaten in pot 2 omdat de San Marinese competitie buiten de top 6 is gevallen. Dan weet je dat je een sterke tegenstander er bij krijgt. Maar ook van Real Madrid kunnen we winnen. Rangers en Lyon mogen ook geen probleem zijn. Groepswinst is een eis en niets anders Faetano En dit is dus de reden dat ik Faetano niet in de Champions League wilde, wat een loeizware loting. Ik zie Faetano weinig punten pakken, het zal mij niet eens verbazen als ze met 0 punten eindigen. Ik had ze liever in de Europa League gehad Pennarossa Als ik een 2e club in de Champions League had gehad, had ik liever gehad dat dat Pennarossa was. Maar helaas moesten wij ze uitschakelen in de halve finale van de play-offs in eigen land. Pennarossa heeft heel gunstig geloot. Ik denk dat het zelfs een makkie kan zijn als Pennarossa zijn niveau haalt. Ik verwacht dat Pennarossa wel veel punten haalt Tre Fiori Ook Tre Fiori treft het goed. Ze spelen tegen Sonderyske uit Denemarken en tegen Skendija uit Macedonië. Ik verwacht dat Tre Fiori daar gewoon van wint. Dan moeten ze strijden om groepswinst tegen Vitesse maar ook Vitesse lijkt mij te doen. Ook van Tre Fiori verwacht ik dat ze veel punten pakken Murata Murata treft het met Rennes iets minder, ik denk dat Rennes beter is dan Murata. Tegen Cluj en Olimpija Ljubljana moeten ze eigenlijk wel winnen. Ik ga er van uit dat ze de knock-out fase gaan halen Coëfficiënten start groepsfase Er zijn veel mogelijkheden dit jaar. We zijn in de voorrondes goed begonnen en hebben daar al veel punten gepakt. Alleen Kroatië pakte er meer. Het staat allemaal dicht bij elkaar, met een goed jaar kunnen we al direct de 5e en heel misschien zelfs 4e plek terug nemen. Die 4e plek pakken we over 2 a 3 seizoenen wel terug, daar ben ik van overtuigd. Maar ik kijk ook een klein beetje naar Spanje. Na aankomend seizoen gaan we 7,500 punten inhalen op ze. Met 2 a 3 goede jaren achter elkaar kunnen we Spanje ook pakken. Ik wil dan ook de ambitie uitspreken om over 3 seizoenen de 3e plek te pakken. Daarvoor moeten we ook hopen op wat mindere jaren vanuit Spanje Voor dit seizoen wil ik ook hoog inzetten, dat past bij onze ambitie. Met 2 clubs in de Conference League en een heel sterk team in de Europa League kunnen we dan ook veel punten pakken. Ik ga dan ook hoog inzetten en ik zeg dat we minimaal 18.000 punten moeten pakken. Daarvoor moeten we allemaal ver komen in Europa. Ik heb er zin in. We zijn flink weg gezakt maar zo'n inhaalrace heeft ook wel zo zijn charmes. We gaan er voor! @Djurovski De komende seizoenen worden heel belangrijk, afgelopen seizoen was nog een soort tussenjaar @delichris Zeker en dat maakt het ook weer leuk en geeft nieuwe/andere energie om deze save voort te zetten @keano77 @Boyzone @Satioz @Badmuts @Dondirk @DemoN @MarcFM1 @Kyrill @erik9 @ElMarcos @JeroenW-92 @MNie @Djurovski @delichris @Michaelinho* 4 oktober bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Mooie lotingen en nu zien wat er gaat gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Op papier gunstige lotingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 5 oktober Auteur Share Geplaatst 5 oktober Seizoen 84 Groepsfase Het is om je kapot te schamen maar dit seizoen gaat alles uiterst moeizaam, zelfs in de competitie. We moeten groepswinnaar worden maar we haalden de volgende ronde niet eens. Tegen Real Madrid gingen we onderuit maar de beslissende uitwedstrijd in Frankrijk tegen Lyon werd ook verloren en zo wisten we dat we 3e gingen worden. Zelfs de thuiswedstrijd tegen Rangers ging moeizaam. We stonden een tijdje 0-1 achter maar wisten het wel om te draaien. Maar het is wel een wanprestatie. Daar was geen reden voor, het wilde gewoon niet. We moeten dus verder in de Europa League Faetano werd laatste in de Champions League en is uitgeschakeld Pennarossa werd groepswinnaar in de Europa League >>> gaan verder in de Europa League Murata werd groepswinnaar in de Conference League >>> gaan verder in de Conference League Tre Fiori werd 2e in hun groep in de Conference League >>> gaan verder in de Conference League en spelen tegen AC Horsens Coëfficiënten na de groepsfase 13,000 punten hebben we al gepakt na de groepsfase. Dat is erg veel, alleen Schotland, Italië en Engeland pakten er meer. Daarmee hebben we voor dit seizoen al een mooi gaatje geslagen met Spanje, dat hebben we nodig om over een paar seizoenen 3e te worden. Daarnaast zijn we nog met 4 clubs actief in Europa dus er vallen nog veel punten te pakken. Elke overwinning levert 0,400 punten op dus er zijn nog heel veel punten te vergaren. Onthoud, 18,000 punten was het doel voor dit seizoen Knock-out fase Folgore Dan moeten wij de Europa League maar winnen, dat zie je iedereen zeggen maar dat is niet altijd een zekerheid. Zeker niet met Liverpool ook nog eens in de Europa League. Maar we moeten wel ver komen en eigenlijk zo veel mogelijk winnen. Dat deden we, we waren foutloos tot aan de halve finale. 7x wonnen we in totaal. Dat is goed voor 2,800 punten alleen al die wij als Folgore hebben gepakt. Dat tikte mooi aan. Helaas gingen we in Rome wel onderuit tegen Lazio. Een slechte wedstrijd. In de thuiswedstrijd komen we 1-0 voor en het lijkt er op en er over heen. Maar uit het niets scoorde Lazio vanuit een afstandsschot de 1-1 en ineens moesten we aan de bak. We wonnen wel maar na een verlenging stond het nog steeds gelijk Penalty's zijn even niet mijn beste vriend. Vorig jaar vlogen wij er ook al uit door penalty's tegen Barcelona. Ook dit jaar zijn ze ons niet goed gezind. We verliezen en worden notabene uitgeschakeld door Lazio. Dat is wel heel erg slecht maar that's life.... Je kunt niet altijd 6 gooien. Maar het blijft evengoed teleurstellend Pennarossa Pennarossa speelde tegen Lazio maar hierboven verklapt al wat er daar gebeurde. Helaas kwam Pennarossa te kort voor Lazio en zijn ze uitgeschakeld Tre Fiori Tre Fiori moest spelen tegen AC Horsens uit Denemarken. Dat moet gewoon winst zijn. Maar Tre Fiori had het moeilijk. Ze waren tot tweemaal toe beter maar konden het verschil niet maken. 2x 1-0 en dus penalty's Ik haat penalty's. Ook deze strafschoppenreeks werd verloren en Tre Fiori is uitgeschakeld. En dat is zeer teleurstellend Murata Gelukkig deed Murata het wel een stuk beter en zij hebben echt het seizoen gered. Ze haalden het tot de halve finale. Vooral de uitschakeling van Lille is wel erg lekker. Helaas was het Portugese Alverca te sterk voor ze waardoor ze het net niet tot aan de finale haalden Eindstand Coëfficiëntenlijst We hebben een erg matig seizoen gedraaid maar uiteindelijk gaat het om het grotere plaatje. Als de andere clubs het goed doen is het niet erg om zelf een stapje terug te doen. Het doel van 18,000 punten hebben we gehaald. We eindigen op 18,800 punten en dat had nog meer kunnen zijn. Als wij bijvoorbeeld meer punten pakten in de Champions League groep, als Faetano 3e werd in hun Champions League groep, als Tre Fiori niet werd uitgeschakeld door AC Horsens. Dat laat de potentie wel zijn. Kijkend naar het grotere plaatje is dit een uitstekend seizoen geweest ook al was die voor Folgore wat minder. Deze weg moeten we voortzetten @delichris @Djurovski Zeker mooie lotingen en veel punten ook @keano77 @Satioz @Badmuts @Dondirk @DemoN @MarcFM1 @Kyrill @ElMarcos @MNie @Djurovski @Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Zonde dat het een minder seizoen is. Ik kon even niet ontdekken of je kampioen bent geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Zie het voordeel in het groter geheel. Dit kan wel eens lekker gaan uitpakken in de komende jaren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 6 oktober Auteur Share Geplaatst 6 oktober (bewerkt) Competitie Eindstand De eindstand is eigenlijk helemaal niet relevant want er is een play-offs aan het einde van het seizoen. Dan kun je alles winnen in het reguliere seizoen. 1 offday en je wordt geen kampioen op het eind, dat is ons in het verleden wel eens gebeurd Kwartfinale Dus we gaan door naar de kwartfinale. 1 wedstrijd, verlies is geen kampioen. Dat is het protocol so to speak. We beginnen slecht, Tre Fiori komt voor het eerst in de buurt van onze goal en het is raak. 0-1 uit een xG van 0,07, uiteindelijk ook het enige schot van ze. Heel typerend dat die er in gaat, dat past perfect in ons moeizame seizoen. Uiteindelijk draaien we het wel om en dat is dik verdiend ook. Eigenlijk vanaf het moment dat het 2-1 wordt voor ons is de wedstrijd al gespeeld. Tre Fiori kwam er echt niet aan te pas Halve finale In de halve finale treffen we Domagnano. Ons seizoen is moeizaam en dat was deze wedstrijd niet anders. Maar de andere San Marinese clubs worden met de jaren natuurlijk ook steeds sterker. Maar alsof het nog niet moeizaam genoeg was pakt Lopez een oliedomme rode kaart en dat kunnen we er echt niet bij gebruiken. Het was ook meteen de laatste wedstrijd die hij heeft gespeeld voor ons, zijn contract zou al niet verlengd worden. In de slotfase is het dan ook nog eens Domagnano dat scoort en dan weet je het wel. In de halve finale er uit, geen kampioen en stront aan de knikker. Ook weten we nu dat we geen Champions League gaan spelen, daarvoor hebben we maar 2 plekken en die gaan naar Domagnano en Faetano. Zoals je eerder al hebt gezien hebben we de Europa League ook al niet gewonnen Bekerfinale Dan de bekerfinale en dat is zeker geen troostprijs!!! Winnen is Europa League spelen aankomend seizoen en anders eindigen we misschien zelfs in de Conference League. Maar deze wedstrijd beschrijft exact ons seizoen. Eerste kans van Cosmos is direct raak en we moeten weer in de achtervolging. De wedstrijd is gelijkwaardig, ook Cosmos krijgt zeker kansen. Op slag van rust komen we wel op 1-1. Een donderspeech in de rust en normaal gesproken komt het dan wel goed in de tweede helft. Maar dat kwam het niet want Cosmos bleef zich kranig verweren. Maar Vlachos kan er een einde aan maken, gewoon even die penalty er in schieten jongen. Maar hij mist. NATUURLIJK MIST HIJ!! Zo'n seizoen was dit helaas. Het blijft dan bij 1-1 en we moeten strafschoppen nemen. Wordt dit in 83 jaar tijd dan het allereerste seizoen waarin we geen enkele prijs pakken??? Strafschoppen Het zou dit seizoen helemaal af maken als we deze reeks verliezen maar gelukkig bleef dat mij bespaard. We wonnen de strafschoppenreeks en winnen in ieder geval de beker, toch nog 1 prijs dit seizoen. En bovenal, we spelen volgend seizoen in de Europa League. Ja, daar zijn we blij mee... Zo erg zijn we gevallen de laatste jaren. Het gaat allemaal niet zo makkelijk meer Dus was deze wedstrijd gelukkig niet meer relevant, wij spelen immers al Europa League door de bekerwinst. Met deze overwinning worden we wel 3e in eigen competitie, jeej..... Europese plekken aankomend seizoen Faetano werd kampioen en speelt in de groepsfase van de Champions League Domagnano werd 2e en speelt in de 3e voorronde van de Champions League Folgore werd 3e en won de beker en speelt in de groepsfase van de Europa League Tre Penne werd 4e en speelt in de 4e kwalificatieronde van de Conference League Tre Fiori plaatste zich voor de 2e kwalificatieronde van de Conference League** **Hoe de 5e club wordt gekozen is mij echt een raadsel, dit lijkt wel volledig random te zijn. Tre Fiori eindigde 8e in de competitie en verloor met 3-1 van ons in de play-offs en dat terwijl bijvoorbeeld Virtus slechts met 1-0 verloor van Domagnano en zelfs 5e wordt. Waarom Tre Fiori hier naar de Conference League gaat is mij dus echt een raadsel @delichris Daar is een reden voor, kijk maar hier boven. Het scheelde weinig of we moesten zelfs Conference Leauge spelen @Djurovski Hangt allemaal af van de 2 clubs die in de voorronde van de Conference League spelen, die moeten echt de groepsfase halen @keano77 @Satioz @Badmuts @Dondirk @DemoN @MarcFM1 @Kyrill @ElMarcos @MNie @Djurovski @Michaelinho* 6 oktober bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Dit had ik niet verwacht. Hopelijk is Folgore snel terug in de top van Europa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Pfoe best een pittig seizoen. Nog genoev werk aan de winkel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Oef dat is ff een bittere pil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Dit is typisch zo een seizoen waarin alles mis gaat, hopelijk is het een incident. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 8 oktober Auteur Share Geplaatst 8 oktober (bewerkt) Seizoen 85: Voorrondes en groepsfase Voorronde Domagnano Hoe gek dit ook klinkt maar ik wilde dat Domagnano ging verliezen. Misschien niet in deze ronde maar ik wil ze niet in de Champions League hebben. Ik heb ze liever in de Europa League omdat ik zeker weet dat ze daar veel meer punten kunnen pakken. Gelukkig gebeurde dat ook en was Rangers te sterk. Domagnano gaat naar de Europa League en dat is meer hun niveau Voorronde Tre Fiori Maar nu naar belangrijkere zaken, de voorrondes in de Conference League. Tre Fiori en Tre Penne moeten echt de groepsfase halen. Te beginnen bij Tre Fiori dat het moest doen vanaf de 2e voorronde. Maar Tre Fiori kende echt geen problemen en ze walsten door de voorrondes heen, alles werd gewonnen Voorronde Tre Penne Tre Penne lootte Feirense uit Portugal en ik kneep hem wel een beetje. Dat is echt zo'n tegenstander waar ze er tegen uit vliegen. Maar dat gebeurde niet. Ze wonnen in Portugal al maar in eigen huis werd het zelfs 7-1. Tre Penne wint 2x en gaan door Duitsland en Spanje Maar het allerbeste nieuws kwam uit Duitsland en Spanje. Als eerste ging Hertha Berlin zeer verrassend onderuit tegen het Slowaakse Trnava. Alsof dat nog niet genoeg was haalde Villarreal ook de groepsfase van de Conference League niet omdat ze verloren van Leipzig. Daarmee heeft Spanje geen enkele club in de Conference League en wij hebben er 2. Dat is een enorm voordeel. Als we Spanje voorbij willen of in ieder geval in de buurt willen komen moet dat echt nu gebeuren! Groepsfase Folgore Te beginnen bij onszelf. Geen Champions League maar Europa League. Dus is er maar 1 eis hier op zijn plaats, 18 punten in deze poule. We zitten bij het Spaanse Zaragoza in de groep en we kunnen Spanje nog meer pijn doen door daar 2 keer van te winnen. Dat gebeurde ook want we wonnen alles. Als enorme bonus werd Zaragoza ook nog eens laatste in deze groep dus Spanje is nog een club kwijt! Faetano Faetano werd kampioen en speelt dus in de groepsfase van de Champions League en de loting was zowaar niet slecht. Wat heet... ze werden tweede mede doordat ze wonnen in eigen huis van Sporting CP en Atalanta. Daarmee pakt Faetano punten voor ons maar bovenal ook nog eens een vol bonuspunt! Domagnano Ook hier kunnen we Spanje flink pijn doen. Dat gebeurt ook maar Atletico Madrid doet vooral zichzelf pijn. Ze verloren de eerste 2 wedstrijden van Slavia Praag en Malmo FF. Maar dan zul je zien he, van Domagnano winnen we WEL, met 0-3. Maar Domagnano wint gelukkig wel in Spanje. Zoals je ziet hierboven werd na Zaragoza ook Atletico laatste in hun groep en zijn ze uitgeschakeld. Dat zijn al 3 Spaanse clubs volledig uitgeschakeld Tre Fiori en Tre Penne Tre Fiori en Tre Penne doen exact wat ze moeten doen. Ze worden beiden overtuigend groepswinnaar. Zo hebben we 4 groepswinnaars dit seizoen. Wij, Domagnano, Tre Fiori en Tre Penne en ook nog eens Faetano dat de knock-out fase van de Champions League haalde. De concurrentie heeft het moeilijk. Vooralsnog kunnen we wel spreken van een perfect seizoen Coëfficiënten na de groepsfase Dat levert heel veel bonuspunten op en dat is direct te zien in de stand. 15,100 punten hebben we al gepakt na de groepsfase. Er waren jaren dat dat de eindstand was voor ons en dan wonnen wij de Champions League. De punten delen door 5 helpt enorm. Het verval van de afgelopen seizoenen heeft ons nu juist geholpen. 2 seizoenen achter elkaar 2 clubs in de groepsfase van de Conference League, dat maakt een wereld van verschil. Als je goed kijkt zie je zelfs dat we virtueel 3e staan. Heel lang hebben we tegen de 4e plaats aangekeken maar het lijkt er op dat we nu eindelijk onze pijlen echt kunnen gaan richten op de 3e plek. Spanje kent een abominabel seizoen met slechts 10,000 punten uit de groepsfase en daarbij zijn ze ook al 3 clubs kwijt. Dit seizoen is de kans om 3e te worden, nu moet het echt gebeuren!!!! @delichris Ik ook maar we zijn wel heel erg zoekende, vooral aanvallend @Michaelinho* Heel veel werk aan de winkel, we moeten gaan doorselecteren en hopen dat de nieuwe spelers klikken zoals die generatie die 10x achter elkaar de CL @Djurovski Ja, geen CL bij Folgore, dat kan eigenlijk echt niet @ElMarcos Ik hoop het ook, gelukkig gaat in het grotere plaatje wel alles geweldig. Dan doe ik met liefde met Folgore een stapje terug @keano77 @Satioz @Badmuts @Dondirk @DemoN @MarcFM1 @Kyrill @ElMarcos @MNie @Djurovski @Michaelinho* 8 oktober bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Haha lekker zeg dit. Ook wel eens fijn om je concurrenten ook te zien presteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Wat een seizoen tot op heden voor het San Marinese voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Dit lijkt wel een perfect seizoen te gaan worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 9 oktober Share Geplaatst 9 oktober De resultaten van bijna alle teams zijn ijzersterk zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 9 oktober Auteur Share Geplaatst 9 oktober Seizoen 85: Knock-out rondes Folgore Toch gek zo, Folgore in de Europa League. De beul van vorig seizoen kwamen we dit jaar weer tegen. Lyon werd vorig seizoen 2e in de Champions League groep en ging ten koste van ons door. Tijd voor revanche, we moeten wel want we mogen echt niet uitgeschakeld worden in dit stadium. In Lyon is het een gelijkwaardige wedstrijd waarin wel duidelijk werd dat we niet meer die topclub zijn van 5 seizoenen geleden. Toch winnen we 0-2, 1 sterke periode van 4 minuten bleek voldoende. In eigen huis komen we echter 0-1 achter, wederom iets wat ons 5 jaar geleden nooit zou gebeuren. We moesten dus aan de bak. Er was dan ook zowaar opluchting toen we via een penalty op 1-1 kwamen. Lyon ging echt niet vanzelf onderuit en het bleef ook bij 1-1. Het is wel genoeg om door te gaan Faetano Faetano verraste door de knock-out fase van de Champions League te halen. Daarmee hebben ze hun deel al meer dan gedaan. Tegen Juventus gingen ze 2x onderuit maar dit niveau verschil is gewoon heel groot, geen schande dus Domagnano Domagnano speelde tegen OGC Nice en ik denk dat die 2 gelijkwaardig aan elkaar zijn. Dat bleek ook wel want in Frankrijk werd het 2-2. Een goede uitgangspositie dus. Maar in eigen huis speelde Domagnano erg slecht en Nice kon domineren. Het bleef wel lang spannend maar Nice won dik verdiend. Helaas zijn we Domagnano kwijt Tre Fiori Ook Tre Fiori kreeg een gelijkwaardige tegenstander voorgeschoteld. In dit stadium kon het ook iets makkelijker in de Conference League. Beide teams waren aan elkaar gewaagd en na 2 wedstrijden stond het gelijk. Strafschoppen moesten de beslissing brengen Helaas werden ook hier de strafschoppen verloren. De penalty's zijn niet mijn grootste vriend deze jaren, dan zit het ook niet mee Tre Penne Raken we dan alle San Marinese clubs verder kwijt? Daar leek het wel op want Tre Penne verloor met 3-0 in België. Maar toen volgde er een gigantische remontada in San Marino. Tre Penne was veel beter en kon profiteren van het momentum dat ze op dat moment hadden. Ze wonnen met 4-0 en gaan door naar de kwartfinale Uit Spanje kwam er heel goed nieuws. Zowel Real Madrid als Barcelona werden uitgeschakeld in de Champions League. Alleen Bilbao ging wel door maar die kregen dan ook een bizar makkelijke loting. In eigen huis wonnen ze maar liefst met 10-1 van de Zwitsers. Ook Sevilla treft het met HJK makkelijk en won 2 keer. Portugal is ook 2 ploegen kwijt Daarna speelde Sevilla tegen Marseille en die wonnen ze helaas ook. Daarmee zijn we nog niet helemaal van Spanje af. Inmiddels zijn wij ook 3 clubs kwijt geraakt dus een voordeel hebben we ook niet meer. Godzijdank ging Tre Penne wel door. Daardoor is het 2 tegen 2 maar het kan nog best spannend worden Coëfficiënten na knock-out fase Portugal raakt achterop. We zijn er nog niet helemaal van af maar het is aannemelijk dat ze ons niet meer voorbij gaan. Helemaal niet als wij als Folgore gewoon doen wat we moeten doen. Het vizier gaat dus op Spanje. Het is 2 tegen 2 maar het verschil is maar 1 punt. Daarmee zitten we nog steeds op pole position om 3e te worden maar het is zeker nog niet binnen Lotingen Wij spelen tegen West Ham, een Engelse tegenstander. Altijd moeilijk en vervelend. Tre Penne heeft het wel makkelijker, CFR Cluj uit Roemenië. Daar moet Tre Penne echt wel van winnen. Als wij beide winnen zetten we een mega stap naar de 3e plaats. Bilbao speelt gelukkig tegen Liverpool en ik verwacht dat Liverpool zijn plicht doet. Sevilla speelt tegen Rennes uit Frankrijk, hopelijk kunnen zij het Sevilla moeilijk maken @Michaelinho* En vooral Spanje te zien struggelen. Daar wachtte ik al zo'n 10 seizoenen op @delichris Tot aan de groepsfase verliep echt alles zoals gehoopt @Djurovski Tot aan de groepsfase was het letterlijk een perfect seizoen wat mij betreft. In de knock-out fase zoals gewoonlijk wat minder maar we doen nog zeker mee @ElMarcos De groepsfase was ijzersterk maar helaas ging het in de knock-out fase wel mis daar waar het misschien niet had gehoeven maar we doen nog mee @keano77 @Satioz @Badmuts @Dondirk @DemoN @MarcFM1 @Kyrill @ElMarcos @MNie @Djurovski @Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Ai nog maar twee teams over dat had ik niet verwacht. Maar goed er is nog geen man overboord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Jammer dat de rest nog niet goed genoeg is om in de knock out ook goed te presteren al waren de tegenstanders ook lastig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 oktober Auteur Share Geplaatst 10 oktober Seizoen 85: Het vervolg Folgore West Ham, een Engelse club en dus heel vervelend. Engelse clubs zijn altijd vervelend en er stond nog wat op het spel voor dit seizoen. Er waren dus wel wat zenuwen. Op slag van rust kwamen we dan ook 1-0 achter in een wedstrijd waarin beide teams weinig creëerden. We waren deze wedstrijd ook niet goed, het is duidelijk dat we nog steeds zoekende zijn. We maken in de 78e minuut wel de 1-1 en uiteindelijk was dat denk ik ook een terechte uitslag. In eigen huis kwamen we na 7 minuten al op 1-0 maar de goal werd afgekeurd. Dat helpt niet voor je zenuwen kan ik je zeggen. Maar we speelden goed en hadden de volledige controle. Maar scoren, dat is lastig de laatste seizoenen en hier ook. De 1-0 liet ook heel lang op zich wachten maar in de 70e minuut kwamen we uit een corner eindelijk verdiend voor. Dat is een last van de schouder, we houden controle en vlak voor tijd maken we 2-0, op naar de halve finale Tre Penne Dan nog Tre Penne dat ook nog mee deed. Tegen Cluj zijn er mogelijkheden, eigenlijk moet gewonnen worden. Dat doet Tre Penne, 2x zelfs. De volle buit en de hele buit voor dit seizoen lijkt binnen Zoals verwacht verloor Bilbao van Liverpool, dat is mooi. De return winnen ze wel met 1-0 en dat is wel irritant. Maar Tre Penne won ook namens ons dus we blijven de voorsprong op Spanje houden. In de halve finale is het 2 tegen 1 in ons voordeel, de 3e plek lijkt echt binnen gehaald te worden Halve finale Folgore In de halve finale speelden we tegen Benfica en daarmee kunnen we het al officieel maken. We doen precies wat we moeten doen, we winnen 2x en pakken de volle buit! Tre Penne Tre Penne tegen Roder Ster, dan wrijf ik al in mijn handen. Dat is een tegenstander waar Tre Penne echt wel van kan winnen. Het was ook erg close maar helaas was het niet gelukt. In eigen huis was Tre Penne iets beter maar de 1-1 was wel een terechte uitslag. In Servië ook weinig kansen, echt zo'n wedstrijd waarin 1 goal genoeg gaat zijn om te winnen. Helaas werd dat doelpunt gescoord door Rode Ster. Helaas gaat Tre Penne niet naar de finale Om het helemaal af te maken werd Sevilla uitgeschakeld door Nice en schakelden wij Benfica en dus Portugal uit Europa League finale Finales staan er om bekend vaak saai en weinig kansrijk te zijn. Dat was hier helemaal anders. Nee grapje, het was echt abominabel. Neutrale mensen zullen ongetwijfeld in slaap zijn gevallen. Er waren echt heel weinig kansen deze wedstrijd. Echt een 1-0 wedstrijd. En zo geschiedde het. 1 moment van Barros was voldoende. Hij werd 1 op 1 op de keeper gezet en faalde niet. Er gebeurde heel weinig, en als je 1-0 voor staat is dat natuurlijk erg voordelig. Het was wel spannend maar we trekken de 1-0 vrij makkelijk over de streep. De Europa League is de onze. Misschien een troostprijs maar het is wel een Europese trofee en die mag gevierd worden Eindstand coëfficiëntenlijst En deze mag ook zeker gevierd worden, heel San Marino in de polonaise. We hebben de 3e plaats gepakt, eindelijk zijn we Spanje voorbij, iets waar we al 20 jaar mee bezig zijn. Dit is meteen het hoogste wat we gehaald hebben, tot nu toe kwamen we nooit verder dan de 4e plaats. Hoe het ook gaat eindigen, bovenstaande screenshot pakken ze ons niet meer af @Djurovski Het is een behoorlijke jungle. Als je 2 of 3 teams (inclusief ons) in de kwartfinale of verder hebt is het eigenlijk al goed @delichris Gelukkig was het 2 tegen 2, dat dan weer wel @keano77 @Satioz @Badmuts @Dondirk @DemoN @MarcFM1 @Kyrill @ElMarcos @MNie @Djurovski @Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Een mooie Europese prijs en nu derde op de lijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Die 3e plek voelt vast heerlijk , nog beter dan de Europa league gok ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 oktober Auteur Share Geplaatst 10 oktober 29 minuten geleden zei Djurovski: Die 3e plek voelt vast heerlijk , nog beter dan de Europa league gok ik Het winnen van de Europa League en zelfs de Champions League kan mij echt geen reet meer schelen Wat mij wel veel reten kan schelen zijn de coëfficiëntenpunten die we behalen op de weg naar de finale toe. De finale zelf zal mij echt een zorg zijn In dit stadium zijn de andere clubs veel belangrijker, zij moeten presteren. En dat doen ze... eindelijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten