DemoN Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 Proficiat met de promotie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 de promotie is een feit, nu nog volop gaan voor de titel maar intussen ook de jeugd ervaring laten opdoen zodat ze kunnen bewijzen dat ze het niveau van de ploeg aankunnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 Gefeliciteerd met de promotie! Mooi om te zien dat je dit keer niet van club hoeft te veranderen om op een hoger niveau actief te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 juli 2023 Share Geplaatst 2 juli 2023 Gefeliciteerd met de promotie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brattbakk Geplaatst 14 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 14 juli 2023 Any way the wind blows – Belgian Journeyman 7 mei 2028 Na de reeds behaalde promotie heeft RWDM ook de titel binnengehaald. Daardoor keert de club meteen terug naar de Challenger Pro league. En het mag gezegd. Het is een kampioenschap in stijl geworden! De mede promovendi Deinze en Geel eindigen op respectievelijk 11 en 13 punten achterstand. Op 34 wedstrijden slechts 3 nederlagen en een doelpuntensaldo van +41. Dat kan tellen. Wie het evenwel moeilijker had om te tellen was onze advanced forward Jonathan Benoît. Zoals reeds eerder aangetoond heeft Jonathan dit seizoen een ongekende prestatie geleverd. Met 36 competitie goals werd hij topschutter en heeft hij er dubbel zoveel gemaakt als zijn dichtste achtervolger. Een average rating van 7.39 is eveneens een getal dat grote klasse aantoont. Hij werd uiteraard de Nationale 1 Player of the Year. Veel goals betekent ook veel creativiteit. En de mensen die daar de exponent van zijn, zijn onze flankspelers. Axl Ernst (12 stuks) en Tom Haley (11 stuks) namen het merendeel daarvan voor hun rekening. Maar in een seizoen als dit kan je eigenlijk iedereen als uitblinker beschouwen. RWDM stak er simpelweg ferm bovenuit en zowat elke speler heeft boven het niveau van Nationale 1 gepresteerd. Het wordt nu vooral zaak dat ze allemaal aantonen dat ze deze lijn kunnen bevestigen in de CPL. Voor sommigen is dit hun kans tot revanche om te bewijzen dat de vorige degradatie onterecht was. Zelf pak ik naast de titel ook een individuele prijs. Ik mag me Manager of the Year noemen. In het Team of the Year vinden we uiteindelijk 4 RWDM spelers terug: Simon Bammens, Tom Haley, Axl Ernst en (uiteraard) Jonathan Benoît (we zijn trouwens beste vriendjes aan het worden). Speciale mention trouwens voor Kiir Lokiru. Helemaal van de kaart door alle vieringen is hij uit de kast gekomen. Wat de exacte aanleiding is, weet ik niet. Maar hij heeft het wel van de daken geschreeuwd. Desalniettemin alle respect hiervoor en in deze tijden is het maar normaal dat dit geen probleem is. Voor Alexander Corryn werd het dit seizoen zijn afscheid als actieve speler. Hij draaide een mooie campagne die spijtig genoeg onderbroken werd door 2 “moderate” blessures. Doorgaan zou op zich nog gekund hebben maar met deze fysieke ongemakken in het achterhoofd is het waarschijnlijk de beste beslissing op het meest ideale moment om nu te nemen. Ik hoop hem binnen mijn carrière zeker nog tegen te komen in 1 of andere samenwerking. Het zijn van die spelers waar ik wel een boontje voor heb. Even voor de volledigheid ook nog het overzicht van de youth intake. Op het eerste zicht moet ik daar geen al te grote verwachtingen van hebben. Alleen keeper Nils Gillard lijkt er op dit ogenblik wat bovenuit te steken. Maar zoals steeds krijgen ze allemaal een youth contract aangeboden. Aan de spelers zelf om er een succesvolle doorgroei van te maken. In de marge rommelt het evenwel binnen de club. Om de haverklap is er sprake van een mogelijke overname. Tot op heden is er niks concreet, ook al was plots tycoon Ahmed Mazeed volgens sommige geruchten zelfs in de running. Maar het is wel een vaag teken dat niet iedereen binnen de bestuurskamer op 1 lijn zit. Ik verwacht me op termijn dus aan een overname met welke gevolgen dan ook. Desalniettemin zet ik zelf mijn engagement binnen RWDM verder en ga de uitdaging aan om ook in de Challenger Pro League serieus competitief te zijn. Ik kreeg meteen na het seizoen aanbiedingen van KV Mechelen (eveneens CPL) en ADO Den Haag (Eerste Divisie) maar heb geen interview aangenomen. Nog meer minder positief nieuws die in dezelfde lijn zit, is het feit dat onze youth facilities een downgrade krijgen. Te weinig investeringen om de nieuwste technologie te volgen. Nee, het zit niet snor bij onze bestuursleden. Hopelijk geven de sportieve successen wat nieuwe energie aan de heren bestuursleden... Spoiler Het tempo met updates ligt momenteel iets lager maar mijn save is nog volop up and running! @19CH98 het is inderdaad eens een ander parcours @Marius @KayDeManaager @DGremlin @dimihuyghe Ik ga ervan uit dat de huidige selectie volstaat om mee te kunnen. Daarnaast probeer ik een enkele opportuniteit binnen te hengelen mocht dergelijke kans zich voordoen @Kyrill @keano77 @Djurovski We komen zowaar tegen KAS Eupen uit volgend seizoen @Svenpunt @Tim Windt @DemoN Merci! @Keeza @FlyD Wie hierin of -uit wil, mag dat altijd even doorsturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 14 juli 2023 Share Geplaatst 14 juli 2023 De favorietenrol volledig waargemaakt en met speels gemak de tegenstand weggeblazen. Ondanks dat niet alle signalen positief zijn kan je volgend seizoen hopelijk doortrekken en meteen ook bovenin meespelen een niveau hoger. Voor een club als RWDM zou dat zeker passen bij de status. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 14 juli 2023 Share Geplaatst 14 juli 2023 Het lag weliswaar in de lijn der verwachting maar een kampioenschap is altijd knap. Gefeliciteerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 met de vingers in de neus kampioen geworden, in een reeks hoger zullen jullie gemakkelijk jullie mannetje staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brattbakk Geplaatst 23 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 23 juli 2023 (bewerkt) Any way the wind blows – Belgian Journeyman 10 augustus 2028 We starten onze campagne in de Challenger Pro League met een aanvulling binnen onze technische staf. Nu we in een meer professionele competitie meedraaien, is het belangrijk dat we ook hier zo goed als mogelijk volgen. Marco Ospitalieri is als extra coach aangeworven en ik zie in hem een mooie aanvulling die zijn trainerscapaciteiten kan ontplooien binnen onze club. Via de nodige cursussen kan hij op termijn doorgroeien en stap voor stap de knepen van het vak leren. Daarnaast blijft de spelerskern een vrij herkenbaar geheel. De transferzomer heeft geen al te grote verschuivingen gebracht. Naast het fin de carrière van Alexander Corryn noteren we bij de vertrekkers Simon Bammens en Christiaan Ravych. Ondanks de promotie waren ze toch uitgekeken op onze club en ze gingen bijgevolg niet in gesprek omtrent een nieuwe verbintenis (die ze nochtans aangeboden zouden krijgen). Wel een vrij belangrijke speler die ik verkocht heb, is Nassim Kecha. Hij was na de voorgaande degradatie al gans het seizoen nukkig en het humeur heb ik nooit volledig kunnen keren. Ik had hem dan ook beloofd dat ik na het seizoen de mogelijke aanbiedingen zou overwegen. Hij heeft me daardoor absoluut geholpen om RWDM terug omhoog te stuwen en daarom kom ik zijn wens tegemoet. Een bod vanuit Bastia ter waarde van 775k (plus 250k aan opties en 50% van zijn volgende transfersom) is mooi om dat tegemoet te komen. Hij is dus richting la douce France vertrokken. Met Grace Kasereka heb ik ook nog iemand laten gaan wegens een mooi bod van Hellas Verona. 100k voor iemand die grotendeels op de bank bivakeert, is een mooi bedrag voor een club op dit niveau. De andere spelers die de club hebben verlaten vallen onder de categorie “geen contract meer aangeboden wegens overtal of gebrek aan kwaliteit”. Kortom, een 4-tal nuttige pionnen hebben een ander oord opgezocht terwijl de rest van de vaste ploeg wel in Molenbeek actief blijft. Op inkomend vlak heb ik vooral geanticipeerd op de vertrekkende mensen. Oude bekende Rik Verbrugghe komt over van Racing Mechelen. Mijn eerste speler die effectief een profcarrière aan het uitbouwen is. Indertijd heb ik hem gelanceerd bij KAC Betekom als defensieve spelmaker. Bij Jong Genk heb ik Faissal Al Mazyani losgeweekt. Hij is een centrale verdediger die ook op de verdedigende middenveld positie uit de voeten kan. In de spits zat ik wat krap en daarom heb ik Guychel Kalala overgenomen van Berchem Sport. Hij kan als back-up van Benoït fungeren. In geval van nood kan ik hem ook uitspelen op de flank. De andere spelers haal ik binnen op een free transfer. Maar met Allan Delferrière (DC/DM) en Laurit Krasniqi (DL/WBL) haal ik volgens mij toch spelers binnen die het niveau’tje hoger al kennen. Ilias Moutha-Sebtaoui (GK) en Alexandro Desprez (DLC) zijn Brusselaars die onze lokale verankering extra in de verf zetten. Ik ben zeer tevreden over onze mercato en denk dat we gewapend zijn om mee te draaien in de middenmoot. De club wil gewoon het behoud realiseren maar heeft wel de nodige verwachtingen op voetballend vlak. Gelukkig lijken ze wel vooral “favoured”. Mocht ik er eentje niet volledig halen, hoop ik dat het geen al te zware gevolgen heeft voor mijn functioneren. De media tippen RWDM als 13de op 16 ploegen. Het zal dus zaak zijn om opperst geconcentreerd de competitie aan te pakken. In de marge van de voorbereiding kreeg ik op 21 juli een aanbod om in gesprek te gaan met eersteklasser RCS Charleroi. De Karolingers waren in het tussenseizoen op zoek naar een nieuwe coach. Nadat ik een lijntje uitgegooid had, hebben ze me uitgenodigd tot een gesprek. Ik vond dat ik een vrij degelijke beurt gemaakt heb maar uiteindelijk besloten ze om in zee te gaan met Stijn Vreven. Zoals al meegegeven, is het niet mijn betrachting om kost wat kost te job hoppen maar opportuniteiten als deze wil ik eventueel wel een kans geven. Spoiler @19CH98 Echt een mooie en leuke campagne @Marius Middenmoot ga ik sowieso voor. De jongens kennen het soort voetbal dat ik speel ondertussen en de vaste kern heb ik kunnen behouden @KayDeManaager @DGremlin @dimihuyghe Meedraaien moet inderdaad heel goed lukken met deze ploeg @Kyrill @keano77 @Djurovski @Svenpunt @Tim Windt @DemoN @Keeza @FlyD Wie hierin of -uit wil, mag dat altijd even doorsturen. 26 juli 2023 bewerkt door Brattbakk - Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DemoN Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 Sterke en leuke transfers. Een nieuwe promotie zou zomaar kunnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 Ben benieuwd wat je gaat presteren het komende seizoen. De media voorspelt een lastig seizoen voor je maar hopelijk kan je verrassen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 Interessante transfers lijkt me! Ik schat ook wel in dat je hoger kan de de voorspelde 13e plek. De sollicitatie bij Charleroi valt zeker te kaderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 hopelijk kun je wat punten links en rechts sprokkelen zodat je een zorgeloos seizoen tegemoet gaat. Je bent versterkt in vergelijking van vorig seizoen en daar had je ook al een degelijk team onder je hoede, ik verwacht dus dat je halfweg zal eindigen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brattbakk Geplaatst 26 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 26 juli 2023 (bewerkt) Any way the wind blows – Belgian Journeyman 1 oktober 2028 We zijn mee met het pak. Na 6 wedstrijden parkeert RWDM comfortabel in de middenmoot, al is het een beetje met ups en downs. 2 zeges, 3 gelijke spelen en slechts 1 nederlaag geven evenwel wel aan dat deze ploeg zijn plaats heeft op dit 2de niveau. Jonathan Benoit is trouwens wederom voortvarend aan het seizoen begonnen. Het lijkt een beetje surrealisme. Die kerel lijkt een doodgewone speler te zijn maar bewijst keer op keer het tegendeel en is ook nu weer echt de talisman van de ploeg. Gezien er binnen het format 2 rechtstreekse stijgers zijn en 4 ploegen zich kwalificeren voor een promotie play-off, is er veel mogelijk. Zeker gezien het feit dat de B ploegen van de eersteklassers niet kunnen promoveren, maakt dat elke ploeg op elk moment wel voor iets speelt. Een leuke vaststelling. En het maakt dat we voor die eindronde op dit moment zelfs meespelen. Al is alles nog altijd wat voorbarig natuurlijk. De Croky Cup is voor RWDM trouwens nog niet echt op gang gekomen. Laagvlieger FC Lebbeke werd met 2-0 verslagen maar de 6de ronde staat pas eind november op de kalender. Waar ik me wel al op focus is de manier hoe we de matchen zelf beleven. Gezien we het balbezit zoveel als mogelijk willen opeisen, is het natuurlijk belangrijk om weten of ons dat lukt of niet na onze promotie. In de huidige XG tabel kunnen we alvast zien dat we er meer uithalen dan verwacht werd door enerzijds iets meer te scoren en anderzijds iets minder te incasseren dan wat de wedstrijden aantonen. De puntenwinst is daarbij optimaal te noemen dus dat is iets dat mogelijk niet zo blijft. Balbezit begint wat mij betreft op het middenveld en daar wil ik dan ook zo snel als mogelijk naar een goede balans streven. De 3 pijlers die ik momenteel vaststel: Het balbezit is niet bepaald goed te noemen. Al mijn middenvelders verliezen te veel de bal én winnen hem vervolgens ook te weinig terug. Dit kan een beetje problematisch worden. Een hoger tempo is dus zeker niet aan de orde, integendeel zelfs Qua passing is het evenmin uitmuntend, al heb ik met Kiir Lokiru wel iemand die het tegendeel aantoont. Hij heeft het duidelijk in zich om het op dit niveau aan te kunnen en hem moet ik dus in een goede positie zien te krijgen. Rik Verbrugghe toont ook potentieel maar hem moet ik minder risicovol uitspelen. Op de verdedigend middenveld positie moet ik hem mogelijk wat meer afschermen. De progressieve passes geven wederom Kiir Lokiru als uitschieter aan. Beide flanken (Axl Ernst en Mohamed Ghimouz) doen het ok maar ook niet meer dan dat Het geeft alvast aan op wie ik mijn middenveld volgens mij moet afstemmen. Trekt Kiir Lokiru deze lijn door, moet hij op de 1 of andere manier mijn patron worden. Al vind ik hem zelf niet echt een pure spelmaker. Ik dien hem denkelijk toch wel een beetje zo uit te spelen, al moet ik hem wel zoveel als mogelijk uit het stevig duel voetbal houden. In mijn huidige tactiek kan hij het best op de CM(A) uitgespeeld worden maar misschien kan ik daar richting een Mezzala invulling werken. Rik Verbrugghe neem ik mee richting de DM positie als DLP(D) of Anchor invulling. Een beetje mijn steady ship binnen de formatie. Het is nog wat tweaken en zoeken omdat ik dat tikkeltje van iets meer een beetje mis... Wel een nieuwe mijlpaal voor mezelf trouwens. Ik heb de kaap gerond van 200 wedstrijden aan het hoofd van een ploeg! Spoiler @19CH98 Het zal van de verrassing moeten komen maar plots kan dat ingewikkelde Belgisch systeem wel een medestander worden @Marius Ik vind het vooral een evenwichtig transferbeleid. Gezien mijn ploeg gerodeerd is, denk ik inderdaad ook wel dat ik iets te laag ingeschat word. @KayDeManaager @DGremlin @dimihuyghe Yep, eerste doelstelling is inderdaad een zorgeloos seizoen en daar geloof ik helemaal in @Kyrill @keano77 @Djurovski @Svenpunt @Tim Windt @DemoN Promotie zou eventueel kunnen omdat het systeem ervoor zorgt dat er vooral een kans is qua aantal ploegen. Favoriet ben ik zeker niet maar uiteindelijk zijn er wel 6 ploegen die ervoor kunnen spelen en de B ploegen er niet voor in aanmerking komen. Dus je weet maar nooit, zelfs als nieuwkomer. @Keeza @FlyD Wie hierin of -uit wil, mag dat altijd even doorsturen. 26 juli 2023 bewerkt door Brattbakk - Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 26 juli 2023 Share Geplaatst 26 juli 2023 Mooi gestart aan het nieuwe seizoen, als je dit vast kan houden zullen er vast teams op het hoogste niveau geïnteresseerd zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 26 juli 2023 Share Geplaatst 26 juli 2023 Prima start van het seizoen. Het is niet uit te sluiten dat je zelfs de weg omhoog nog wat weet te vinden eenmaal je de niveauverandering nog meer verteerd hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 degelijke start van het nieuwe seizoen, alles zit nog dicht opeen maar een plaatsje in de linker kolom is zeker haalbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brattbakk Geplaatst 1 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 1 augustus 2023 Any way the wind blows – Belgian Journeyman 21 januari 2029 Sprongetje van 3 maanden en wat voor één. RWDM is gerodeerd aan het niveau en doet het uitstekend in de Challenger Pro League! Opnieuw slechts een enkele nederlaag in de competitie en voor de rest steeds puntengewin. Het brengt de club uit Sint-Jans-Molenbeek zelfs op een 4de plaats in de rangschikking. KV Mechelen en Club Nxt hebben wel een straat voorsprong maar aangezien die laatste niet in aanmerking komt voor een mogelijke promotie, maakt dat RWDM zowaar mee aan het strijden is voor een rechtstreeks ticket richting hoogste afdeling. Het staat uiteraard voor die positie allemaal nog op een kluitje maar het is wel een pak meer dan ik durven hopen had. Op zich zijn er niet zoveel opvallende uitschieters wat het een beetje speciaal maakt. Maar als manager van een ploeg die je als blok voor de dag wil zien komen, is dat dan weer prettig om vaststellen. De winter mercato wil ik rustig doormaken en ik heb dus niet de intentie om grote veranderingen door te voeren. Ondanks de langdurige blessure van doelman Brent Gabriel (7 maanden uit - breuk onderbeen) is er inkomend slechts 1 speler met Mauritius Stroobants. Maar ik zie hem vooral als een jonge versterking in de breedte die rustig de tijd krijgt om te groeien binnen RWDM. Hij komt trouwens over van reeksgenoot SK Beveren. Uitgaand gebeurt er niks. Wel belangrijk is dat de club eindelijk (!) overgenomen is. Weliswaar niet door een suikeroom maar na alle berichtgeving tijdens het afgelopen jaar omtrent de verkoop van de club, is het een verademing dat we dit nu effectief kunnen klasseren. Voormalig club directeur Stephan Van den Berghe neemt over van de Amerikaanse investeerder John Textor (bio kan je altijd lezen door eens op zijn foto te klikken). Het zal alvast rust brengen na de passage van het Amerikaanse woelwater (klein real life voorbeeld daarvan is de recente verschuiving vlak voor de competitiestart). Laat ons stellen dat RWDM zich aan een geanimeerd figuur gewaagd heeft. In deze FM versie zijn ze er van af. Wat het IRL brengt, zal afwachten worden Spoiler @19CH98 Het seizoen ga ik nu zeker met RWDM uitdoen. Het loopt uitstekend momenteel @Marius We zijn ons inderdaad in sneltempo aan het aanpassen aan het niveau. @KayDeManaager @DGremlin @dimihuyghe Linkerkolom lijkt in orde te komen @Kyrill @keano77 @Djurovski @Svenpunt @Tim Windt @DemoN @Keeza @FlyD Wie hierin of -uit wil, mag dat altijd even doorsturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 promotie zit er zelfs nog in, maar onder het motto niks moet alles mag is het altijd gemakkelijker resultaten halen, veel succes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 Je blijft het geweldig doen, op deze manier heb je een serieuze kans op promotie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 Je draait lekker mee en laat amper nederlagen noteren. Hopelijk levert het je op het einde van de rit een onverwachte promotie op. En zo niet heb je het in ieder geval ook veel beter gedaan dan vooraf misschien wel gedacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 Dat loopt erg lekker zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brattbakk Geplaatst 3 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 3 augustus 2023 Any way the wind blows – Belgian Journeyman 3 maart 2029 Even een sneller tempo qua update... Want RWDM is stilaan de stuntploeg van de Challenger Pro League aan het worden! Onze eerste match in het nieuwe jaar verloren we in een spektakelstuk met 3-2 tegen Jong Genk. Maar wat we daarna lieten zien, is weer pure waanzin. 5 zeges op rij en bijgevolg een tussenspurt om u tegen te zeggen in het klassement. Het brengt RWDM op een schitterende 3de plaats, wat in concreet de tweede rechtstreekse promotiespot betekent. En ook daarin hebben we zelfs een mooi kloofje van 5 punten uitgebouwd op KV Kortrijk. Met nog 8 wedstrijden op de kalender ziet het er alsmaar beter en beter uit. Sinds de winterstop hebben we in elke wedstrijd trouwens minimaal 2x gescoord. En vooral dat geeft me een uitstekend gevoel richting eindfase van de competitie. Usual suspect Jonathan Benoît tikt ze weer frequent binnen maar heel wat andere goals worden mooi gespreid afgewerkt en geeft aan dat het gevaar niet echt eenzijdig te noemen valt. De huidige basisploeg ziet er een beetje als volgt uit: GK Moutha-Sebraoui DR Van Genechten DC Paeshuyse DC Delferrière DL Krasniqi DM Vrbrugghe MR Ernst MC Lokiru MC Haley ML Ghimouz SC Benoît Verder is ook de youth intake gepasseerd. Een directe wonderboy haal ik er niet uit maar ze kunnen zich allemaal bewijzen bij de jeugdploeg. Het uitstekende sportieve parcours zet trouwens ook andere zaken in gang. Tijdens een interview na onze wedstrijd tegen KAS Eupen kreeg ik de vraag opgeworpen of ik interesse had in de vrijgekomen managersfunctie bij Standard de Liège. Sporting Telenet vat die hele uitlating samen in volgende korte boodschap Ik moet zeggen dat ik uiteraard wel geflatteerd ben door die vraag. Daardoor heb ik natuurlijk ook niet ontkennend geantwoord (al loopt het nu super bij RWDM). Het is en blijft toch een mooie club met nog meer geschiedenis. Maar dat een post-match interview plots zoveel teweeg brengt, had ik nu toch ook niet verwacht. Plotseling sta ik in het job centre genoteerd als “leading cadidate”. Gegarandeerd is dit gekoppeld aan de uitspraken die ik heb gedaan. Desalniettemin was dit niet bepaald het opzet en was het geenszins de bedoeling om mij te distantiëren van RWDM of zo. Maar het is nog niet gedaan… Het draait er zelfs op uit dat er daags nadien ook een artikel op goal.com verschijnt waarbij de supporters als statement aangeven dat ze mijn persoon als een mooie optie zouden zien aan het roer van hun geliefde club. Voorlopig is er hier verder nog niet direct iets aan de hand. Maar dat de media toch een belangrijke en bepalende factor kunnen zijn in het voetbalwereldje wordt wederom heel concreet gemaakt. Spoiler @19CH98 Die kans neemt wedstrijd per wedstrijd toe. Als ik de huidige vorm nog even kan doortrekken, zit er inderdaad effectief iets in. @Marius De prognose van de media hebben we ondertussen al gekelderd denk ik @KayDeManaager @DGremlin We zijn helemaal op dreef in de Belgische voetbalpiramide. Watch out, here I come @dimihuyghe Ik catalogeer het zeker onder da motto maar ben op zich zelf verbaasd dat het momenteel zo voortvarend loopt @Kyrill @keano77 @Djurovski @Svenpunt @Tim Windt @DemoN @Keeza @FlyD Wie hierin of -uit wil, mag dat altijd even doorsturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Hele mooie prestaties waardoor je eerder naar boven dan naar beneden hoeft te kijken. Daarnaast wacht er in Luik misschien wel een hele leuke uitdaging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Geweldige prestaties, en dat je dan genoemd werd als kandidaat bij Standard is zeker en vast een mooi compliment. Het seizoen eerst afmaken bij RWDM, met promotie, zou natuurlijk het allermooist zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten