Djurovski Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Oef een wat mindere periode. Hopelijk weet je te stunten in de play off Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Net iets te veel rode bolletjes om helemaal tevreden te kunnen zijn, maar aan de start van de PO's is er even goed nog veel mogelijk. De tweede plaats ligt ook nog steeds binnen handbereik bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 matige periode gekend, maar de tweede plaats is niet zo ver weg. Europees voetbal moet zeker lukken. Doordat je over een klein kern beschikt zie je ook aan de degradatie van je B-team Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 De verschillen zijn nog heel klein vanaf plek 2 naar onderen. Nu je geen Europese verplichtingen meer hebt denk ik dat de kans groot is dat je wel weer gaat stijgen. Het drukke schema lijkt ook je B team op te hebben gebroken maar ook daar maak ik mij geen zorgen om, hopelijk kunnen ze komend seizoen weer terug promoveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brattbakk Geplaatst 14 november 2023 Auteur Share Geplaatst 14 november 2023 (bewerkt) Any way the wind blows – Belgian Journeyman 24 mei 2032 Met FM24 eindelijk gearriveerd, ga ik mijn novelle stilaan beëindigen. Op zich zou deze journeyman perfect verder kunnen lopen (het grote voordeel van dit type van save) maar ik besluit om toch mijn 23 versie af te sluiten en vanaf een nieuwe basis te starten in de nieuwe omgeving. Standard was dus een beetje in de Champions Playoffs gesukkeld en het was noodzakelijk om het tij zo snel mogelijk te keren. Het betekende echter niet dat het allemaal super veel vlotter en beter liep dan tijdens de reguliere campagne maar de belangrijke kanttekening is dat we op de juiste momenten toesloegen. Cruciaal was het tweeluik Antwerp – Brugge dat we midden in de reeks in ons voordeel beslechtten. Dit waren exact de 2 ploegen waartegen het moest gebeuren en dat trokken we dus over de streep. Het beloofde daardoor een spannende ontknoping te worden. En dan gebeurde het zomaar uit het niets. We klopten zowaar Anderlecht en die onverhoopte en onverwachte zege deed ons naar plaats 4 stijgen. Vooral Club Brugge ging in deze play-offs compleet ten onder wegens de ene tik na de andere. Standard finisht dus op een heel mooie 3de plaats en plaats zich opnieuw voor Europees voetbal. Als er dus iets is wat ik hier in Luik bewerkstelligd heb, is het wel het feit dat ik binnen de club stabiliteit gecreëerd heb. Mocht dit echt long term gaan, zie ik de stap vooruit ook gebeuren richting een constante top 3 ploeg. Al moet ik wel zeggen dat we XG gewijs toch weer stevig boven ons niveau uitkomen. De volledige statistieken voor de liefhebbers Ik speel zelf heel vaak LLM en nu speel ik na dat opklimwerk toch eens op het hoogste niveau. Ik heb daar echt de nodige verschillen ondervonden maar ik denk wel dat ik er vrij goed mee omgegaan ben. Ik zal nooit de veelwinnaar worden binnen dit spel maar het maakt dat deze save er toch vooral eentje is van de stijgende lijn. Qua spelers was Jonathan Herbin weer vrij cruciaal omwille van zijn trefzekerheid. Hij steekt er als speler niet echt bovenuit maar in de afwerking is hij echt enorm sterk (vice-topschutter ook). Mijn favoriete Standard speler al die tijd is evenwel Marco Brescianini. Een heel constante speler en de motor van de ploeg. Ook Mohamed Bendaoud en Walid Amara blijven spelers die ons vooruit stuwen. Marco Brescianini en Walid Amara halen ook de Belgian Pro League Team of the Year en daar komt nog een Standard spelers kijken want ook Abdourahmane Sylla is in die selectie geraakt. Er staat nog zoveel positiefs te gebeuren bij deze club, dat is duidelijk. Maar zelf trek ik richting FM24… of dat in novelle vorm is, weet ik nog niet en moet ik even bekijken... Rechts mijn carrière overzicht (en dan weet je ineens ook het resultaat van mijn allerlaatste seizoen - afgelopen seizoen sneller doorgespeeld dan ik daarvoor deed gezien komst nieuwe FM versie) Spoiler @19CH98 Het minder drukke schema was echt wel merkbaar. Heeft gegarandeerd geholpen om nog 2 plaatsen te stijgen in de ranking @Marius Iets minder rode bolletjes (maar nog steeds genoeg) maar dat is normaal als het tussen de beste ploegen onderling is. Iedereen verliest hier en daar wel. Toch mooi kunnen finishen wel @KayDeManaager @DGremlin @dimihuyghe De kern is inderdaad iets kleiner dan de rest. Maar ik ben dan ook een echte LLM en dat merk ik nu. Ik moet echt nog leren omgaan met grotere spelersgroepen @Kyrill @keano77 @Djurovski Gelukkig nog wat kunnen rechttrekken. Ben desalniettemin zeer content over mijn afgelopen seizoen @Svenpunt @Tim Windt @DemoN @Keeza @FlyD @Netzwerk Wie hierin of -uit wil, mag dat altijd even doorsturen. 15 november 2023 bewerkt door Brattbakk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Mooi afgerond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Een derde plaats is natuurlijk een prima einde. Zelf heb ik heel erg genoten van deze novelle. Het was mooi om je een trainerscarrière te zien uitbouwen vanuit de lagere divisies tot op het hoogste niveau. Ik zou het alleen maar toejuichen indien je met een nieuwe novelle zou terugkomen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 jammer dat het hier stopt, maar begrijp het wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Jammer dat je stopt met deze novelle, ik vond het altijd leuk om te volgen. Met een derde plaats heb je het in ieder geval zeer goed afgesloten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Northis Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Heerlijk om te lezen! Eindelijk eens een Belgische LLM, ook je visie/doel spreekt me erg aan. Jammer dat het stopte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten