Marius Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari @007mark Gefeliciteerd! @Srangaman Ik haalde het al enkele keren aan doorheen het jaar, bedankt voor de uitmuntende organisatie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari 11 uur geleden zei FMNOOB: Geweldig en bijzonder knap dat je dit gedaan hebt @Srangaman! @007mark Gefeliciteerd met de winst! Merk voor mezelf dat ik het darten echt minder volg nu het niet meer op rtl7 is. Komt dat omdat je geen viaplay hebt? Ik ben wel tevreden over viaplay ook met darts, aanbod is hoger geworden. En geen reclames tussendoor waardoor ze langer over de wedstrijd hebben ipv allerlei keukenreclames. En beste nieuws, geen Marcel Meijer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari 6 uur geleden zei timpy00: Komt dat omdat je geen viaplay hebt? Dat klopt. Heb er geen behoefte aan op dit moment, maar wie weet in de toekomst wel. Via RTL7 was het gewoon makkelijk om een keertje te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari 33 minuten geleden zei FMNOOB: Dat klopt. Heb er geen behoefte aan op dit moment, maar wie weet in de toekomst wel. Via RTL7 was het gewoon makkelijk om een keertje te kijken. Ja dat klopt wel natuurlijk. Maar qua aanbod van darts vind ik viaplay echt veel beter. Alle tv toernooien en euro tours live. Dus ook geen middagsessie die worst afgedaan in flits samenvatting. Maar snap jouw punt ook wel hoor. Voor mij is viaplay ideaal hoop sporten die ik graag kijk dus abbo is qua kosten niet hoog vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 februari Share Geplaatst 20 februari Gaan we hier mee verder? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 21 februari Auteur Share Geplaatst 21 februari Het seizoen is alweer even onderweg. Wellicht kunnen we per major/euro tour een bracket zoals het WK doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten