chrisje1993 Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 Dobey!!!!! Morgen nog 6 man van mij die hun tweede ronde partij gaan gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 Yes weer gestegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 22 uur geleden zei chrisje1993: Dobey!!!!! Morgen nog 6 man van mij die hun tweede ronde partij gaan gooien. Wat een drama vandaag. Terwijl dit de dag moest zijn dat ik punten zou pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 23 december 2023 Auteur Share Geplaatst 23 december 2023 Tussenstand na tweede ronde, in spoiler de overgebleven spelers per team Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 27 december 2023 Auteur Share Geplaatst 27 december 2023 Tussenstandje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Wat een drama. Mijn wissels pakken precies verkeerd uit allemaal...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Spannend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 22 vind ik wel een mooi getal, nu alleen niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 28 december 2023 Auteur Share Geplaatst 28 december 2023 Nieuwe tussenstand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 29 december 2023 Auteur Share Geplaatst 29 december 2023 Tussenstand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Het gaat wel echt goed. Bijna laatste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 3 minuten geleden zei La Pulga: Het gaat wel echt goed. Bijna laatste. De echte kenners staan altijd nèt aan in de Top 20, zeggen ze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Dobey red mijn WK op deze manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Nou, zit potentie in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 31 december 2023 Auteur Share Geplaatst 31 december 2023 De laatste tussenstand van het jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Nog 5 spelers over, maar geen Littler en MVG. Waarvan ik wel denkdat finale wordt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 31 december 2023 Auteur Share Geplaatst 31 december 2023 18 minuten geleden zei 007mark: Nog 5 spelers over, maar geen Littler en MVG. Waarvan ik wel denkdat finale wordt Niemand heeft Littler. Dat scheelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 13 uur geleden zei 007mark: Nog 5 spelers over, maar geen Littler en MVG. Waarvan ik wel denkdat finale wordt Ik nog maar 2 man over hahaha. Het zou theoretisch gezien wel de finale kunnen worden.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Volgens mij heb ik alleen MvG nog over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 1 januari Auteur Share Geplaatst 1 januari Tussenstand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 2 januari Auteur Share Geplaatst 2 januari De allerlaatste tussenstand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Lekkerrr WK winst, want niet meer in te halen met nog 1 potje. En denk ook eindwinst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari 11 uur geleden zei 007mark: Lekkerrr WK winst, want niet meer in te halen met nog 1 potje. En denk ook eindwinst Daar ga ik wel vanuit. Mijn wissels pakte precies verkeerd uit dit keer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari @Srangaman gaan we hier nog mee verder? Kalender gaat namelijk weer bijna van start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 17 januari Auteur Share Geplaatst 17 januari Op 15-1-2024 om 10:39 zei timpy00: @Srangaman gaan we hier nog mee verder? Kalender gaat namelijk weer bijna van start. Ik heb geen Zweeler scores. Alleen in Belgie kunnen ze die vinden. @Bogatyr @Aaron21 kunnen jullie me hiermee helpen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten