Erwin. Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Ze moeten die man gewoon alleen nog schijtlollige samenvattingen van een hele speelronde laten doen. Live wedstrijden met hem zijn zo tenenkrommend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 (bewerkt) Vorig jaar wedstrijdje meegepakt Ljublana - St Gheorge in de Conference league, grappig dat ze nu CL voorronde spelen tegen mijn Galatasaray. Muslera, Boey, Nelson, Bardakci, Kazimcan, Berkan, Sergio Oliveira, Akturkoglu, Mertens, Baris Alper, Bakambu. Bank: Akgun, Akman, Kaan Ayhan, Dogan, Emin Bayram, Guvenc, Angelino, Icardi, Torreira, Midtjo, Dubois 0-1 Akturkoglu 8 augustus 2023 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 (bewerkt) Klaksvik 2-1 tegen Molde nu. Hopen dat ze de terugwedstrijd redden. Echt een clubje wel om te starten op FM. 8 augustus 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 KÍ op 2-1 regen Molde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 1 minuut geleden zei Bogatyr: Klaksvik 2-1 tegen Molde nu. Hopen dat ze de terugwedstrijd redden. Echt een clubje wel om te starten op FM. Gooi je klak nu niet naar Sparta Praag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Zojuist zei Lensherr: Gooi je klak nu niet naar Sparta Praag Nee Nee. Zal '24 worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 1 minuut geleden zei Bogatyr: Nee Nee. Zal '24 worden Laatste doelpunt was wel een knapperd. De eerste ook maar onbedoeld denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 1 minuut geleden zei Lensherr: Laatste doelpunt was wel een knapperd. De eerste ook maar onbedoeld denk ik Moet toch een droom zijn om daar te spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 1 minuut geleden zei Bogatyr: Moet toch een droom zijn om daar te spelen Ik vind Anderlecht ook wel een droom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 0-3 Kerem Akturkoglu 0-1 Dries Mertens 0-2 Halil Dervisoglu 0-3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Bedankt, hoef ik Flash Score ook niet meer te openen vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 3 uur geleden zei Keeza: Bedankt, hoef ik Flash Score ook niet meer te openen vandaag. O echt wel, want je kan Maccabi Haifa volgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Zenden ze Rangers nog ergens uit vanavond? Denk het niet hè? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 27 minuten geleden zei Michaelinho*: Zenden ze Rangers nog ergens uit vanavond? Denk het niet hè? Alleen hierzo, niet op de Nederlandse tv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Rangers ook vrij simpel op 2-0 zo te zien. Was ook wel te verwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Vraag mij vooral af hoe je tegelijkertijd met Lammers, Dessers en Danilo kan starten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 25 minuten geleden zei cimbomcu: Vraag mij vooral af hoe je tegelijkertijd met Lammers, Dessers en Danilo kan starten Verwarring zaaien heet dat. Of het is een spelletje ‘wie is de spits’ . Moet het beoordelen vanaf Flashscore, maar Rangers maakt het niet echt af na rust. Die penal voor Servette houdt ze (voorlopig) nog in leven. Marseille ook niet best tegen Panathinaikos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 1 uur geleden zei cimbomcu: Vraag mij vooral af hoe je tegelijkertijd met Lammers, Dessers en Danilo kan starten 3-4-1-2 met Lammers vlak achter spitsenduo Danilo en Dessers? Anders zie ik het ook niet voor me. Verbaasde me al over dat ze alle 3 deze spitsen binnenhaalden deze zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Maccabi Haifa hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2023 Heb de samenvatting van KI - Molde gezien. Dat wordt 9 van de 10x 1-4, of 0-4. Nu maken ze door die rare keeper twee wonderlijke goals. edit: 20 oktober 2021. Dat was de laatste keer dat KI een competitiewedstrijd verloor op de Faeröer. Daarna nog twee keer gelijk gespeeld en verder alles gewonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 2 uur geleden zei Satyr: Heb de samenvatting van KI - Molde gezien. Dat wordt 9 van de 10x 1-4, of 0-4. Nu maken ze door die rare keeper twee wonderlijke goals. edit: 20 oktober 2021. Dat was de laatste keer dat KI een competitiewedstrijd verloor op de Faeröer. Daarna nog twee keer gelijk gespeeld en verder alles gewonnen Die kunnen wel spreken van een aardig thuis voordeeltje dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 augustus 2023 Share Geplaatst 15 augustus 2023 C'mon Klaksvik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 augustus 2023 Share Geplaatst 15 augustus 2023 Haifa door naar de laatste ronde! Wie van hen zou toen naar mijn novelle hebben gekeken? Wat een prestatie is dit zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 15 augustus 2023 Share Geplaatst 15 augustus 2023 2 uur geleden zei Bogatyr: C'mon Klaksvik. Verlengingen nu Hup KÍ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 augustus 2023 Share Geplaatst 15 augustus 2023 Zojuist zei Fantasy: Verlengingen nu Hup KÍ! Ik ben aan het kijken naar Sparta Praag, maar Hup Klaksvik! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten