Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Champions League 24/25

Satyr

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Vorig jaar wedstrijdje meegepakt Ljublana - St Gheorge in de Conference league, grappig dat ze nu CL voorronde spelen tegen mijn Galatasaray.

Muslera, Boey, Nelson, Bardakci, Kazimcan, Berkan, Sergio Oliveira, Akturkoglu, Mertens, Baris Alper, Bakambu.

Bank: Akgun, Akman, Kaan Ayhan, Dogan, Emin Bayram, Guvenc, Angelino, Icardi, Torreira, Midtjo, Dubois

0-1 Akturkoglu :<

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei cimbomcu:

Vraag mij vooral af hoe je tegelijkertijd met Lammers, Dessers en Danilo kan starten

Verwarring zaaien heet dat. Of het is een spelletje ‘wie is de spits’ ;c

Moet het beoordelen vanaf Flashscore, maar Rangers maakt het niet echt af na rust. Die penal voor Servette houdt ze (voorlopig) nog in leven. 

Marseille ook niet best tegen Panathinaikos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cimbomcu:

Vraag mij vooral af hoe je tegelijkertijd met Lammers, Dessers en Danilo kan starten

3-4-1-2 met Lammers vlak achter spitsenduo Danilo en Dessers? Anders zie ik het ook niet voor me. Verbaasde me al over dat ze alle 3 deze spitsen binnenhaalden deze zomer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb de samenvatting van KI - Molde gezien. Dat wordt 9 van de 10x 1-4, of 0-4. Nu maken ze door die rare keeper twee wonderlijke goals. 

edit: 20 oktober 2021. Dat was de laatste keer dat KI een competitiewedstrijd verloor op de Faeröer. Daarna nog twee keer gelijk gespeeld en verder alles gewonnen :classic_blink: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Satyr:

Heb de samenvatting van KI - Molde gezien. Dat wordt 9 van de 10x 1-4, of 0-4. Nu maken ze door die rare keeper twee wonderlijke goals. 

edit: 20 oktober 2021. Dat was de laatste keer dat KI een competitiewedstrijd verloor op de Faeröer. Daarna nog twee keer gelijk gespeeld en verder alles gewonnen :classic_blink: 

Die kunnen wel spreken van een aardig thuis voordeeltje dan :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites