De Raam Geplaatst 16 september 2022 Auteur Share Geplaatst 16 september 2022 Hoe ver zijn jullie eigenlijk met de Steam prestaties? Ik moet alleen deze nog: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 16 september 2022 Share Geplaatst 16 september 2022 Wooooooot. Lekker zeg, Hongarije. Als enige naar de harde band na een regenbui, de rest ging naar mediums. EZ win uiteindelijk in de slotfase. Ook Albon die nog even beide Ferrari's pakte in de 5 laatste ronden. Dit wil wel hoor @Daniell; Ik heb steam niet altijd online staan, dus heb er nog niet zoveel helaas. Heb er 17 van de 26, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RivaldoSCF Geplaatst 16 september 2022 Share Geplaatst 16 september 2022 Erg knappe prestaties zeg! @neva Zelf inmiddels de grand prix Emilia Romagna verreden, race eindigde op het laatste moment achter de safety car dus vandaar dat Leclerc er dicht op zat (de rest kon niet meer aansluiten). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 september 2022 Share Geplaatst 16 september 2022 Patch notes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 16 september 2022 Share Geplaatst 16 september 2022 3 uur geleden zei Daniell: Hoe ver zijn jullie eigenlijk met de Steam prestaties? Ik moet alleen deze nog: PS5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 september 2022 Share Geplaatst 16 september 2022 Oostenrijk is rood! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 21 uur geleden zei Daniell: Hoe ver zijn jullie eigenlijk met de Steam prestaties? Ik moet alleen deze nog: Mijn status; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 Zojuist ook de zege gepakt in Japan met Gasly (uiteraard). Albon lag op koers voor een podiumplek, lag vrij steady op P3 op prima bandjes en besloot toen maar rechtdoor te gaan waar hij naar links moest, dus die eindigde buiten de punten. Mercedes heeft het op tijd op orde, dus ik ga dit jaar 4e worden in de strijd bij de constructeurs, maar het gaat uiteindelijk beter dan vorig jaar. Hopelijk volgend jaar weer zulke stappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 17 september 2022 Auteur Share Geplaatst 17 september 2022 Ook maar even een save gestart met Aston Martin, naast de save voor mijn novelle. Moet toch iets hebben waar ik met een beetje tempo doorheen kan Ben begonnen met het aanstellen van twee nieuwe stafleden; Hoofd Aero: Dirk de Beer (82) Hoofd Techniek: Ti Chuong (78) Daarna meteen twee nieuwe designs gestart; een nieuwe vloer en een nieuwe voorvleugel. Beiden zullen klaar zijn voor de GP van Oostenrijk en zullen ons ergens in het middenveld plaatsen. Vettel en Stroll mogen sowieso het eerste seizoen afmaken, wat ik daarna doe weet ik nog niet. Om het mezelf wat lastiger te maken heb ik besloten om alle trainingen en kwalificaties te simuleren. Ik bemoei me dan ook niet met de setups. Tevens de regel dat coureurs alleen aan het einde van een seizoen aangetrokken mogen worden. Een andere regel die ik hanteer is dat ik maximaal twee updates/onderzoeken mag doen per ATR-Periode. Bahrein Weinig spannends gebeurd hier. Stroll eindigde als veertiende, Vettel één plek daarachter. Spoiler Jeddah Opnieuw weinig spektakel. Stroll zeventiende, Vettel achttiende. Spoiler Australië Geen problemen voor Vettel, Stroll spinde een paar keer en eindigde als negentiende. Spoiler Imola Stroll gecrasht, Vettel zestiende. Spoiler Miami Een droge start met later in de race regen. Perfect de strategie op afgestemd, alle anderen waren al een keer naar binnen geweest voordat ze naar de regenbanden moesten, wij bleven buiten totdat we konden switchen naar de wets. Daarna was het uitzingen. Onze eerste punten!! Spoiler Spanje Opnieuw een droge start en later regen. We hanteerden dezelfde strategie als in Miami. Helaas wist Stroll zijn hoofd niet zo koel te houden dit keer. Echter pakken we wel opnieuw wat puntjes met Vettel. Spoiler Monaco Wat is dit een shitrace in dit spel zeg, je finisht waar je start, inhalen is bijna niet mogelijk. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RivaldoSCF Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 Miami De 1e 1-2 is een feit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 10 minuten geleden zei RivaldoSCF: Miami De 1e 1-2 is een feit! Lekker zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 1 uur geleden zei Daniell: Ook maar even een save gestart met Aston Martin, naast de save voor mijn novelle. Moet toch iets hebben waar ik met een beetje tempo doorheen kan Ben begonnen met het aanstellen van twee nieuwe stafleden; Hoofd Aero: Dirk de Beer (82) Hoofd Techniek: Ti Chuong (78) Daarna meteen twee nieuwe designs gestart; een nieuwe vloer en een nieuwe voorvleugel. Beiden zullen klaar zijn voor de GP van Oostenrijk en zullen ons ergens in het middenveld plaatsen. Vettel en Stroll mogen sowieso het eerste seizoen afmaken, wat ik daarna doe weet ik nog niet. Om het mezelf wat lastiger te maken heb ik besloten om alle trainingen en kwalificaties te simuleren. Ik bemoei me dan ook niet met de setups. Tevens de regel dat coureurs alleen aan het einde van een seizoen aangetrokken mogen worden. Een andere regel die ik hanteer is dat ik maximaal twee updates/onderzoeken mag doen per ATR-Periode. Bahrein Weinig spannends gebeurd hier. Stroll eindigde als veertiende, Vettel één plek daarachter. Toon verborgen inhoud Jeddah Opnieuw weinig spektakel. Stroll zeventiende, Vettel achttiende. Toon verborgen inhoud Australië Geen problemen voor Vettel, Stroll spinde een paar keer en eindigde als negentiende. Toon verborgen inhoud Imola Stroll gecrasht, Vettel zestiende. Toon verborgen inhoud Miami Een droge start met later in de race regen. Perfect de strategie op afgestemd, alle anderen waren al een keer naar binnen geweest voordat ze naar de regenbanden moesten, wij bleven buiten totdat we konden switchen naar de wets. Daarna was het uitzingen. Onze eerste punten!! Toon verborgen inhoud Spanje Opnieuw een droge start en later regen. We hanteerden dezelfde strategie als in Miami. Helaas wist Stroll zijn hoofd niet zo koel te houden dit keer. Echter pakken we wel opnieuw wat puntjes met Vettel. Toon verborgen inhoud Monaco Wat is dit een shitrace in dit spel zeg, je finisht waar je start, inhalen is bijna niet mogelijk. Toon verborgen inhoud Stroll kampioen maken, dan heb je wel een uitdaging Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 (bewerkt) Seizoen twee zit erop, een heel desastreus begin (3 of 4 puntjes uit de eerste 4 races), een ongelooflijk sterk middenstuk en uiteindelijk gewoon een beter seizoen dan afgelopen seizoen en ook veel aandacht geschonken aan de nieuwe regeltjes voor kómend seizoen. Gasly werd uiteindelijk zesde bij de coureurs, nog voor Russell. Max werd wereldkampioen, RB was oppermachtig. Zelf haalden we twee zeges binnen, tweemaal werden we derde en nog een handvol maal eindigden we net buiten het podium op P4. Komend jaar wil ik dit weer overtreffen en ga ik voor de 325 punten. Begin seizoen 3: Lewis Hamilton is met pensioen gegaan. De opvolger van Hamilton... Valtteri Bottas 2024 (seizoen 3) line-up: Redbull: Verstappen, Perez, (Bearman) Ferrari: Leclerc, Sainz, (Giovinazzi) Mercedes: Bottas, Russell, (De Vries) AlphaTauri: Gasly, Albon, (Pouchaire) Alfa Romeo: Vandoorne, Alonso, (Kubica) Alpine: Vettel, Ocon, (Doohan) McLaren: Ricciardo, Norris, (Piastri) Haas: Latifi, Magnussen, (Verschoor) Aston Martin: Zhou, Stroll, (Sargeant) Williams: Tsunoda, M. Schumacher, (Vesti) 17 september 2022 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 Sjips. Beetje doorgeslagen, denk ik. Het is echt alles of niets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 1 minuut geleden zei neva: Sjips. Beetje doorgeslagen, denk ik. Het is echt alles of niets @Daniell; Die topsnelheid en acceleratie die je ziet in dit overzicht kan je toch eigenlijk met vrijwel niks drastisch verbeteren? Is toch grotendeels afhankelijk van de gekozen motor? @neva Lekker seizoen wel man, goed gedaan! Leuk die line-up ook voor 2024. Duo bij Williams lijkt behoorlijk gescript. Die zie ik echt overal. Net als Latifi-Magnussen bij Haas. Stoffel bij Alfa vind ik wel verrassend . Sowieso die hele line-up daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 13 minuten geleden zei Michaelinho*: Die topsnelheid en acceleratie die je ziet in dit overzicht kan je toch eigenlijk met vrijwel niks drastisch verbeteren? Is toch grotendeels afhankelijk van de gekozen motor? Kan wel hoor! Als je een onderdeel 'selecteert' (dus de muis er op houdt), dan lichten de vlakken op waar deze gaat verbeteren. De vloer, achtervleugel en volgens mij uit m'n hoofd het chassis hebben allemaal daar invloed op. Met de zomer staan we hoger, beloofd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 Zojuist zei neva: Kan wel hoor! Als je een onderdeel 'selecteert' (dus de muis er op houdt), dan lichten de vlakken op waar deze gaat verbeteren. De vloer, achtervleugel en volgens mij uit m'n hoofd het chassis hebben allemaal daar invloed op. Met de zomer staan we hoger, beloofd Dan is t bij mij een kwestie van expertise denk ik. Want met vrijwel alle onderdelen verbeter in die top speed amper Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 (bewerkt) Ja, windtunnel-uren en alles doen ook veel hè. Ik rij met een RB-motor, die is het beste qua vermogen, dus ik kan echt niet zo heel ver achter liggen. Ben nu vol gas alleen maar aan het ontwerpen, hopelijk is de achterstand bij Bahrein al enigszins ingelopen. 50 minuten geleden zei neva: Begin seizoen 3: Lewis Hamilton is met pensioen gegaan. De opvolger van Hamilton... Valtteri Bottas 2024 (seizoen 3) line-up: Redbull: Verstappen, Perez, (Bearman) Ferrari: Leclerc, Sainz, (Giovinazzi) Mercedes: Bottas, Russell, (De Vries) AlphaTauri: Gasly, Albon, (Pouchaire) Alfa Romeo: Vandoorne, Alonso, (Kubica) Alpine: Vettel, Ocon, (Doohan) McLaren: Ricciardo, Norris, (Piastri) Haas: Latifi, Magnussen, (Verschoor) Aston Martin: Zhou, Stroll, (Sargeant) Williams: Tsunoda, M. Schumacher, (Vesti) Snap er geen hol van, rij ik in Bahrein, rijdt Hamilton in plaats van Vandoorne. Heel vaag. 17 september 2022 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 17 september 2022 Auteur Share Geplaatst 17 september 2022 37 minuten geleden zei Michaelinho*: Dan is t bij mij een kwestie van expertise denk ik. Want met vrijwel alle onderdelen verbeter in die top speed amper Als je te vaak projecten versneld (ook tijdens het bouwen) verlies je expertise. Als je sliders naar links verplaatst tijdens een design, kun je expertise verliezen voor bepaalde subdelen. Dit kan best snel gaan. Probeer eens twee nieuwe achtervleugels achter elkaar te doen, dan zie je drastische verbeteringen. Zeker als je al een beetje expertise (doormiddel van onderzoek, eerdere designs, faciliteiten, key staff en bouwen) hebt opgebouwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 (bewerkt) | Seizoen 3 | Pierre Gasly & Alexander Albon | AlphaTauri | Ronde 1 - 3 Bahrein, Saoedi - Arabië & Australië Nou, ik weet waar we staan. Best goed hoor, ondanks dat we flink wat topsnelheid missen. Bahrein is toch geen fantastisch circuit voor ons, maar we kwamen makkelijk Q1 en Q2 door en toen had ik al wel het gevoel dat het goed zou komen. Ondanks dat Albon slechts 9e kwalificeerde en Gasly uiteindelijk als derde. In de race zelf startten wij als enige op mediums met Gasly, de rest van het veld (of in ieder geval de toptien) stond op softs. Gasly kon makkelijk volgen, heerlijk. Albon had het wat moeilijker, reed nog wel de snelste ronde toen hij P8 verdedigde, deed dat prima. Gasly was heer en meester. Maar dan echt. Ergens halverwege de rit reden Gasly en de Redbull's op kop, waren eigenlijk net Perez aan het lossen, maar toen boorde Verstappen z'n wagen in de achterkant van onze Pierre. Met schade aan de achtervleugel (en Max een extra pits) moesten we door en ik besloot wat risico te nemen door voor een éénstopper te gaan. En hij hield vol hè. Uiteindelijk kwam Perez nog dichtbij, maar doordat we een hele fase hadden zitten sparen, hadden we uiteindelijk genoeg over om Perez op te vangen toen de voorsprong van vijftien naar drie seconden was geslonken. Lekkere start zeg. Tsja, Arabië dan. Ook een goede race hoor, gekwalificeerd als tweede en vrij snel Max voorbij. Ruime voorsprong (seconde of 8) na zeventien ronden en toen besloot Zhou heftig te crashen: rode vlag. Beslissing gemaakt (net als velen anderen) om naar de harde band te switchen, lang geknokt met Perez, Verstappen en Leclerc. In het verdedigen nog even de snelste ronde gepakt; 26 + 5 punten in de pocket. Australië ook lekker dominant. Soft starten; daarna wets (flinke hoosbui), daarna knokken met Sainz. Uiteindelijk op het gemakkie gedaan, niet teveel risico en slotfase gas gegeven. Patsboem, hattrick! Alex Albon zat er ook goed bij nu. 17 september 2022 bewerkt door neva Ronde 2 toegevoegd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 Langzaam aan eens gaan nadenken met welk team ik voor een lange opbouwende carrière ga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 8 uur geleden zei Daniell: Als je te vaak projecten versneld (ook tijdens het bouwen) verlies je expertise. Als je sliders naar links verplaatst tijdens een design, kun je expertise verliezen voor bepaalde subdelen. Dit kan best snel gaan. Probeer eens twee nieuwe achtervleugels achter elkaar te doen, dan zie je drastische verbeteringen. Zeker als je al een beetje expertise (doormiddel van onderzoek, eerdere designs, faciliteiten, key staff en bouwen) hebt opgebouwd. Ah dat verklaard een hoop haha. Om snel stappen te maken natuurlijk bizar veel op rushed gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 18 september 2022 Auteur Share Geplaatst 18 september 2022 (bewerkt) Nog twee races te gaan zonder updates, daarna gaan we knallen! Moeten 8ste of hoger eindigen, moet gaan lukken lijkt me... EDIT: Zo schiet het wel op! Beetje regen helpt altijd. Silverstone ook klaar! 18 september 2022 bewerkt door Daniell Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RivaldoSCF Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 Weer een update van mij kant, We zijn nog steeds ongeslagen als het aan komt op race overwinningen dit seizoen wat ik wel bijzonder vind. Momenteel Barcelona/Monaco en Azerbaijan verreden, wisselvallige uitslagen maar nog steeds 1 en 2 in het coureurs kampioenschap wat natuurlijk het bestuur zeer tevreden stelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 september 2022 Share Geplaatst 19 september 2022 (bewerkt) Ook Frankrijk is een eitje. Even seizoen afmaken en dan over naar Aston Martin Oef dit was wel een hele geile race in Hongarije. Beetje regen en zo maar had Leclerc even allemaal nieuwe onderdelen gegeven zodat ie als laatste kon starten. Sainz crashte in de muur nadat ik hem iets te vroeg op soft had gezet Belgie was ook genieten, man man man. Leclerc jankt hem gewoon 2 keer de muur in en Sainz ook één keer. Leclerc stond gewoon dik eerste maar die ging eventjes muurtje koppen. Hup Ferrari hup, Nederland was ook een eitje. Sainz is alleen niet zo best bezig. En Italië ging ook goed. Singapore ook een eitje. Japan zijn twee eitjes. Amerika eindigde slecht, we stonden laatste 7 rondjes 1 en 2 maar uiteindelijk waren onze bandjes 6% Ze rijden ondertussen exact dezelfde rondetijd Mexico was een beetje kansloos, 1 stopper bleek genoeg te zijn voor Max. 19 september 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten