MNie Geplaatst 28 december 2021 Share Geplaatst 28 december 2021 @xPeejay Welkom terug als creatief brein van MU! Je bent gemist. Gelijk maar aan de slag dan? Naam novelle: Norwich City - A New Era Club: Norwich City Grootte: Standaard Kleuren: Groen en geel natuurlijk Laat je creativiteit maar weer gaan, dan laat ik me graag verrassen door wat er van gemaakt wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xPeejay Geplaatst 28 december 2021 Share Geplaatst 28 december 2021 6 uur geleden zei MNie: @xPeejay Welkom terug als creatief brein van MU! Je bent gemist. Gelijk maar aan de slag dan? Naam novelle: Norwich City - A New Era Club: Norwich City Grootte: Standaard Kleuren: Groen en geel natuurlijk Laat je creativiteit maar weer gaan, dan laat ik me graag verrassen door wat er van gemaakt wordt. Morgen maak ik er wat tijd voor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Iemand die hier wat moois van kan maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xPeejay Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 5 uur geleden zei ReneLeBlanc: Iemand die hier wat moois van kan maken? Moet er iets specifieks opstaan of? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 14 minuten geleden zei xPeejay: Moet er iets specifieks opstaan of? Mag ook een ander plaatje van Deportivo de la Coruna zijn, maar wel met deze banner/tekst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xPeejay Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Op 28-12-2021 om 10:21 zei MNie: @xPeejay Welkom terug als creatief brein van MU! Je bent gemist. Gelijk maar aan de slag dan? Naam novelle: Norwich City - A New Era Club: Norwich City Grootte: Standaard Kleuren: Groen en geel natuurlijk Laat je creativiteit maar weer gaan, dan laat ik me graag verrassen door wat er van gemaakt wordt. There you go! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 5 minuten geleden zei xPeejay: There you go! Amen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 28 minutes ago, ReneLeBlanc said: Mag ook een ander plaatje van Deportivo de la Coruna zijn, maar wel met deze banner/tekst. Of je er wat aan heb is 2, maar had dit al in jaren niet gedaan dus dacht weer eens proberen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 (bewerkt) srry voor de dubbelpost! Tekst hier is iets meer van de rand af. en logos staan beide tzelfde. 29 december 2021 bewerkt door DutchDoofus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 Naam novelle: BOCA Club: Boca Juniors Grootte: Standaard Kleuren: Geel en blauw Specifieke plaatjes: logo Boca juniors en stadion en verder naar eigen invulling @xPeejay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 58 minutes ago, Vlonkie said: Naam novelle: BOCA Club: Boca Juniors Grootte: Standaard Kleuren: Geel en blauw Specifieke plaatjes: logo Boca juniors en stadion en verder naar eigen invulling @xPeejay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 7 minuten geleden zei DutchDoofus: Thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toivonen Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 Naam Novelle: Mark van Bommel Club: nog niet bekend Grootte banner: Normaal Kleuren: Maakt niks uit Specifieke plaatjes: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 5 januari 2022 Share Geplaatst 5 januari 2022 Via wat maken jullie deze banners? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 5 januari 2022 Share Geplaatst 5 januari 2022 3 hours ago, MNie said: Via wat maken jullie deze banners? Ik gebruik een ''versie'' van photoshop CS6 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 On 12/31/2021 at 9:29 AM, toivonen said: Naam Novelle: Mark van Bommel Club: nog niet bekend Grootte banner: Normaal Kleuren: Maakt niks uit Specifieke plaatjes: Zag al wel dat je nu bij Everton zit, maar wist niet of je een neutrale wou of niet. Mocht je everton erin willen geef maar ff een gilletje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toivonen Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 1 uur geleden zei DutchDoofus: Zag al wel dat je nu bij Everton zit, maar wist niet of je een neutrale wou of niet. Mocht je everton erin willen geef maar ff een gilletje Nice! Zo is die prima! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 Vandaag voor het eerst zelf banners gemaakt, wat vinden jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 1 hour ago, MNie said: Vandaag voor het eerst zelf banners gemaakt, wat vinden jullie? Lekker bezig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 17 uur geleden zei MNie: Vandaag voor het eerst zelf banners gemaakt, wat vinden jullie? Begins is nice! Even een paar verbeterpuntjes (hoop dat je het opvat als opbouwende kritiek :)) - Ik zou om de banner zelf een kleine zwarte stroke doen van 1 pixel. - Bij de eerste banner zou ik het logo links weghalen, gezien de shirts al duidelijk zijn. Misschien een lichtgrijze stroke om de tekst op lage opacity, is de tekst beter leesbaar. - Tweede banner is nice! weer misschien kleine stroke om de tekst, en een 'echte' manager gebruiken. Past niet helemaal in de trant nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 Thanks voor je feedback @Sundgot Was een eerste poging en die belijning er omheen heb ik gezocht, maar kon ik niet vinden. Dat poppetje is mijn FM poppetje, dus die vond ik wel grappig om erbij te doen. Uiteindelijk is dit hem geworden voor mijn novelle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 52 minuten geleden zei MNie: Thanks voor je feedback @Sundgot Was een eerste poging en die belijning er omheen heb ik gezocht, maar kon ik niet vinden. Dat poppetje is mijn FM poppetje, dus die vond ik wel grappig om erbij te doen. Uiteindelijk is dit hem geworden voor mijn novelle. Doe je het via photoshop? Layer dubbelpressen en dan stroke eromheen. Voor de buitenste foto moet je vaak wel even de foto croppen. Ziet er nu stuk beter uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 4 minuten geleden zei Sundgot: Doe je het via photoshop? Layer dubbelpressen en dan stroke eromheen. Voor de buitenste foto moet je vaak wel even de foto croppen. Ziet er nu stuk beter uit! Nee via een onlineding. Was even om te testen haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 Naam novelle: FC Groningen Club: FC Groningen Grootte: Standaard Kleuren: Groen en Wit Specifieke plaatjes: logo (normale logo FC Groningen), Euroborg, vlag van Groningen @xPeejay @MNie @Sundgot @Daniell Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 12 januari 2022 Share Geplaatst 12 januari 2022 Op 9-1-2022 om 08:27 zei Vlonkie: Naam novelle: FC Groningen Club: FC Groningen Grootte: Standaard Kleuren: Groen en Wit Specifieke plaatjes: logo (normale logo FC Groningen), Euroborg, vlag van Groningen @xPeejay @MNie @Sundgot @Daniell Iemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten