Mansveld Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 Op 18-2-2022 om 14:34 zei Bogatyr: Naam novelle: "This is for the dreamers" Club: Birmingham Grootte: Standaard Kleuren: Blauw achtergrond - Witte tekst Plaatje: https://img.traveltriangle.com/blog/wp-content/uploads/2019/12/cover-image-of-Places-To-Visit-In-Birmingham_9th-dec.jpg Is dat plaatje een vereiste? Heb nu onverwacht wat tijd dus laat maar weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 11 minuten geleden zei Rossi: Is dat plaatje een vereiste? Heb nu onverwacht wat tijd dus laat maar weten. Het is geen vereiste. Ik dacht dat het mooi zou zijn. Maar je mag zelf iets kiezen ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 23 februari 2022 Share Geplaatst 23 februari 2022 15 uur geleden zei Bogatyr: Het is geen vereiste. Ik dacht dat het mooi zou zijn. Maar je mag zelf iets kiezen ook Zoiets? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 februari 2022 Share Geplaatst 23 februari 2022 10 minuten geleden zei Rossi: Zoiets? Super! Enorm bedankt. Ga hem meteen gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 februari 2022 Share Geplaatst 26 februari 2022 O hier moet ik zijn. Wie wilt mij helpen, ik zoek een banner maar ben ook nog eens inspiratieloos. Clubkeuze heb ik al in mijn hoofd en de game is al gestart. Als iemand mij een PM kan sturen dan ben ik blij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 februari 2022 Share Geplaatst 26 februari 2022 22 minuten geleden zei La Pulga: O hier moet ik zijn. Wie wilt mij helpen, ik zoek een banner maar ben ook nog eens inspiratieloos. Clubkeuze heb ik al in mijn hoofd en de game is al gestart. Als iemand mij een PM kan sturen dan ben ik blij. Amigo zou handig zijn als je heir zegt welke club je hebt gekozen en wat voor soort banner je zou willen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 februari 2022 Share Geplaatst 26 februari 2022 2 minuten geleden zei Kyrill: Amigo zou handig zijn als je heir zegt welke club je hebt gekozen en wat voor soort banner je zou willen Ik ga met Shakhtar maar verder weet ik nog helemaal niets. Wil gewoon een lay-out waar ik een screen in kan plaatsen met tussenstand, transfers en gespeelde wedstrijden denk ik. Lekker simpel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 februari 2022 Share Geplaatst 26 februari 2022 Zojuist zei La Pulga: Ik ga met Shakhtar maar verder weet ik nog helemaal niets. Wil gewoon een lay-out waar ik een screen in kan plaatsen met tussenstand, transfers en gespeelde wedstrijden denk ik. Lekker simpel. Topper komt vast goed! Veel plezier en succes met Shaktar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 26 februari 2022 Share Geplaatst 26 februari 2022 Sorry, lay-outs zijn niet mijn ding. Misschien @Daniell al heb ik hem al een tijdje niet meer gezien hierzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aljskills Geplaatst 26 februari 2022 Share Geplaatst 26 februari 2022 Naam Novelle: Youth Only Club: Hittarps IK Grootte banner: Maakt niet uit Kleuren: Zweedse vlag op de achtergrond Specifieke plaatjes: n.v.t. Extra opmerkingen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 26 februari 2022 Share Geplaatst 26 februari 2022 2 uur geleden zei Aljskills: Naam Novelle: Youth Only Club: Hittarps IK Grootte banner: Maakt niet uit Kleuren: Zweedse vlag op de achtergrond Specifieke plaatjes: n.v.t. Extra opmerkingen: Zal morgen eens kijken. Sluit net de laptop af om Valhalla te gaan kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 2 maart 2022 Share Geplaatst 2 maart 2022 Sorry heb erg weinig tijd gehad. Weekend zit ik in Barcelona dus wordt daarna pas. Of je moet vragen of een ander tijd/zin heeft. @Aljskills Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 3 maart 2022 Share Geplaatst 3 maart 2022 Naam Novelle: Barça Club: FC Barcelona Grootte banner: zie maar hoe het beste uitkomt Kleuren: rood/geel/blauw Specifieke plaatjes: vlag van Catalonië, Camp Nou en logo FC Barcelona Extra opmerkingen: als het kan mag het in de sfeer van FIFA 22 (indien mogelijk) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aljskills Geplaatst 3 maart 2022 Share Geplaatst 3 maart 2022 (bewerkt) Geen probleem natuurlijk, veel plezier in Barcelona! @Mansveld 3 maart 2022 bewerkt door Aljskills @Mansveld vergeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 maart 2022 Share Geplaatst 4 maart 2022 Op 2-3-2022 om 13:24 zei Mansveld: Sorry heb erg weinig tijd gehad. Weekend zit ik in Barcelona dus wordt daarna pas. Of je moet vragen of een ander tijd/zin heeft. @Aljskills Als je toch in Barcelona bent kan je mooi inspiratie opbouwen. Naam Novelle: Més que un club Club: Barcelona Grootte banner: Maakt niet uit Kleuren: Rood blauw en geel mag ook Specifieke plaatjes: n.v.t. Extra opmerkingen: Alleen als je er tijd en zin in heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 4 maart 2022 Share Geplaatst 4 maart 2022 29 minuten geleden zei La Pulga: Als je toch in Barcelona bent kan je mooi inspiratie opbouwen. Naam Novelle: Més que un club Club: Barcelona Grootte banner: Maakt niet uit Kleuren: Rood blauw en geel mag ook Specifieke plaatjes: n.v.t. Extra opmerkingen: Alleen als je er tijd en zin in heb. Komt goed na dit weekend. Al zal ik meer Espanyol-inspiratie op doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 maart 2022 Share Geplaatst 4 maart 2022 34 minuten geleden zei Mansveld: Komt goed na dit weekend. Al zal ik meer Espanyol-inspiratie op doen Mijn dank is alvast groot, wordt mij eerste novelle sinds jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 maart 2022 Share Geplaatst 5 maart 2022 15 uur geleden zei La Pulga: Mijn dank is alvast groot, wordt mij eerste novelle sinds jaren. Kan niet wachten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 Op 3-3-2022 om 10:16 zei Vlonkie: Naam Novelle: Barça Club: FC Barcelona Grootte banner: zie maar hoe het beste uitkomt Kleuren: rood/geel/blauw Specifieke plaatjes: vlag van Catalonië, Camp Nou en logo FC Barcelona Extra opmerkingen: als het kan mag het in de sfeer van FIFA 22 (indien mogelijk) iemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prolics Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 Naam Novelle: De Journeyman serie! Club: Zullen allemaal verschillende clubs zijn (op dit moment bij: Stöde IF) Grootte banner: Maakt niet uit Kleuren: Voel iets voor zwart-wit met misschien beetje rood ofzo Specifieke plaatjes: n.v.t Extra opmerkingen: Heeft geen haast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 14 minuten geleden zei Prolics: Naam Novelle: De Journeyman serie! Club: Zullen allemaal verschillende clubs zijn (op dit moment bij: Stöde IF) Grootte banner: Maakt niet uit Kleuren: Voel iets voor zwart-wit met misschien beetje rood ofzo Specifieke plaatjes: n.v.t Extra opmerkingen: Heeft geen haast Even snel wat gemaakt... heb je in ieder geval (tijdelijks) iets... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prolics Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 59 minuten geleden zei MNie: Even snel wat gemaakt... heb je in ieder geval (tijdelijks) iets... Super bedankt! Die ga ik voor nu even gebruiken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Naam Novelle: La Reine Club: Olympique Lyon Grootte banner: Standaard Kleuren: Eigen invulling Specifieke plaatjes: Iets met de selectie Extra opmerkingen: Als het kan ook graag een lay-out die bij de banner past. Hierin wil ik graag 1 groot vak voor tekst, 1 vak voor de stand en 1 vak die even groot is als die van de stand maar niet voor iets specifieke is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 31 maart 2022 Share Geplaatst 31 maart 2022 (bewerkt) Naam novelle: Pride Club: - Grootte: Standaard Kleuren: wat het beste uitkomt Plaatjes: Iets met Ierse straten, klavertje vier (iers), en iets "om naar uit te kijken" @Daniell @MNie @DutchDoofus 31 maart 2022 bewerkt door Vlonkie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 2 april 2022 Share Geplaatst 2 april 2022 Op 20-3-2022 om 10:33 zei chrisje1993: Naam Novelle: La Reine Club: Olympique Lyon Grootte banner: Standaard Kleuren: Eigen invulling Specifieke plaatjes: Iets met de selectie Extra opmerkingen: Als het kan ook graag een lay-out die bij de banner past. Hierin wil ik graag 1 groot vak voor tekst, 1 vak voor de stand en 1 vak die even groot is als die van de stand maar niet voor iets specifieke is. Iemand? @Daniell @MNie @DutchDoofus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten