D.J. Geplaatst 26 augustus 2023 Share Geplaatst 26 augustus 2023 Als ik een 'sign-up' competitie voor PCM zou organiseren in het Novelle-forum, dat begint met wat ze in Amerika een draft noemen, zouden jullie dan mee doen? Het lijkt me supertof, maar wel heel veel werk (om alle teamsamenstellingen te editen en het programma wat ze rijden). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 26 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 26 augustus 2023 27 minuten geleden zei D.J.: Als ik een 'sign-up' competitie voor PCM zou organiseren in het Novelle-forum, dat begint met wat ze in Amerika een draft noemen, zouden jullie dan mee doen? Het lijkt me supertof, maar wel heel veel werk (om alle teamsamenstellingen te editen en het programma wat ze rijden). Ik wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 Milka 2019: Omloop Het Nieuwsblad: Colbrelli 4, van der Poel 5 Kuurne - Brussel - Kuurne: Colbrelli 4e Strade Bianchi: Van der Poel 1, Mollema 3, Alaphilippe 4, Colbrelli 7, De Gendt 8 Paris - Nice: In de openingstijdrit een goede basis gelegd voor het klassement met drie renners in de top 5 (Gallopin 2, Mollema 4, Alaphilippe 5). Gallopin had de vrijwel alle etappes een goede dagvorm dankzij zijn klassementspositie, Hij won twee ritten en het eindklassement. Alaphilippe won ook een rit en was tweede in de eindstand, Mollema vierde. Tirreno - Adriatico: Ik liet in de ploegentijdrit iedereen meedraaien en dat kostte me de overwinning. INEOS was 10 seconden rapper. De tweede rit was een massasprint, Jakobsen won, Van der Poel en Colbrelli beiden top 5. In de derde rit reed ik de hele INEOS-ploeg op achterstand. Vooraf had ik gerekend op nog een massasprint, maar er waren slechts 22 renners in het eerste peloton. Jakobsen was er nog bij en won opnieuw. Van der Poel was tweede en nam de leiderstrui. Geraint Thomas won de zware rit 4. Ondanks dat Van der Poel had overleeft tot de laatste klim, verloor hij acht minuten. Bilbao was tweede in de rit en nam de leiderstrui over. Rit 5 was ook een bergrit, maar met een minder lastige finish. De kopgroep haalde het, Chaves won. Bilbao was vijfde achter Thomas. Rit 6 was een loodzware heuveletappe, met een grote kopgroep voorop. Van der Poel raakte in de problemen, maar kwam terug. Met nog zo'n 10 km te gaan zat hij samen met Bilbao bij het eerste peloton, nog steeds op ongeveer 2 minuten achterstand. Ik besloot Mathieu het werk te laten opknappen voor Bilbao, en tot mijn verbazing reed hij het gat dicht. Toen zette ik Bilbao voor Van der Poel om te sprint aan te trekken, maar het inlopen van de kopgroep had net te veel energie gekost. Alweer tweede, op centimeters, achter Kwiatkowski dit keer. Ten slotte was er nog een tijdrit van 9.4 kilometer. Ik vreesde voor de koppositie van Bilbao. Hij had een voorsprong van 11 seconden op Kruiswijk, 21 seconden op Nibali en 23 seconden op Geraint Thomas. Zijn dagvorm was uitstekend (+3, +7 of 8 op proloog) en hij stelde de winst veilig. Rosskopf was dertiende in het eindklassement, Schachmann vijftiende. Dit is de World Tour stand vlak voor Milaan - San Remo: 7 renners bij de top 11. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 september 2023 Share Geplaatst 6 september 2023 Pro Cycling Manager 2023 | Konya Büyüksehir Belediye Spor| Seizoen 7 [MAK] Geen echte motivatie meer voor regelmatige updates, dus zal sporadisch even wat delen van mijn save nu. Inmiddels seizoen 7, het jaar 2029. Na seizoen 5 (supersuccesvol) en 6 (succesvol) in Continental Pro gereden te hebben, zijn we dit seizoen voor het eerst toegetreden tot de World Tour. Waarschijnlijk het eerste Turkse team ooit in de WT. Qua renners hebben we ons vooral in de breedte versterkt en zijn de sterkhouders de talenten die aan het begin van seizoen 5 ons team kwamen versterken (Miles, Feys, Seixas en Renault). En de beste Turkse renner in de game, Samet Bulut, heeft dan eindelijk een grote (etappe)overwinning te pakken. In etappe 4 van de Tirreno-Adriatico was het raak. Onze doelstelling is om Top 5 te rijden en na een gesimuleerde eerste etappe (tijdrit), stond Bulut er het beste voor. Dus besloten om hem onze kopman te maken hier. Ondanks de aanwezigheid van zo'n 3 tot 4 betere kopmannen in het team. Een gokje, maar ik hoopte op bovenstaande uitslag. Een goed genomen gok wel dus. Het scheelde echter niet veel of de sterkhouders schoten Bulut voorbij, maar hij hield net stand. En als ik de namen zie van de volgende drie renners in de uitslag, Evenepoel, Pogacar en Ayuso, vraag ik me af hoe. De overwinning leverde bovenstaande mail op. Een mail waar ik al zo'n 7 seizoenen op wacht. Hopelijk is dit pas het begin van de groei. @Michaelinho*@Tim Windt@rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 11 september 2023 Share Geplaatst 11 september 2023 Ik zit midden in de Tour de Suisse in mijn save. Dat maakt het de langste PCM-save die ik gespeeld heb. Belangrijker echter is eventjes reclame maken voor m'n sign-up: 4 inschrijvingen tot nu toe, ik hoop op 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 (bewerkt) Ik heb 10 ritten in de Tour gedaan: 8 etappezeges. Maar ik heb niet de gele trui (meer). edit: Ik heb nu de gele trui met Alaphilippe. Nog 6 etappes te gaan met slechts 4 seconde voorsprong op Geraint Thomas. Bardet is derde op ruim 1 minuut. 14 september 2023 bewerkt door D.J. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 15 september 2023 Share Geplaatst 15 september 2023 (bewerkt) Slotfase TdF: 11 etappezeges (4x Ackermann, 4x VdP, 2x Alaphilippe, 1x Gallopin) Alaphilippe in het geel, met 54 seconden voorsprong op Geraint Thomas, vlak voor de 50+km lange tijdrit. Gallopin 5e, Barguil 9e en tweede in het bergklassement achter Pogacar. VdP in het groen en 20e in het algemeen klassement. 15 september 2023 bewerkt door D.J. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Ben toch maar overstag gegaan voor de PCM 23, iemand nog tips van must haves? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Welke editor past bij 23? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 24 september 2023 Auteur Share Geplaatst 24 september 2023 1 uur geleden zei CrisChivu: Welke editor past bij 23? PCM Fast Editor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 @chrisje1993 Mooi dat deze nog werkt. Ik heb ook de premium versie van Dave Depuydt gedownload, een aanrader voor carriere Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 (bewerkt) toch wel content met seizoen 1 als manager Edit: ben Jumbo ofcourse 1 oktober 2023 bewerkt door CrisChivu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RensPCM Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 Hallo allemaal, Ik ben fanatiek pcm speler en kwam toevallig op dit forum terecht. Wellicht dat iemand mij kan helpen met fast editor. Ik start altijd een spel met een samengesteld nederlands jeugdteam in de continental divisie en probeer hiermee te groeien tot een world tour team. Daarbij hoort uiteraard ook een Nederlandse sponsor. Die sponsor past in het begin van het spel zijn budget aan naar waarde van je team. Na een goed seizoen gaat het budget omhoog enz. Echter stuit ik nu op het probleem dat er een max budget aan je sponsor zit en daarna gaat het budget niet meer omhoog. Deze max staat bij een continental team heel laag ingesteld (max €130.000) en dit geld voor alle sponsors. Hiermee ga ik nooit in het world tour klassement komen. Weet iemand waar ik in de fast editor bij een sponsor het max. budget aan kan passen? Gr. Rens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 7 uur geleden zei RensPCM: Hallo allemaal, Ik ben fanatiek pcm speler en kwam toevallig op dit forum terecht. Wellicht dat iemand mij kan helpen met fast editor. Ik start altijd een spel met een samengesteld nederlands jeugdteam in de continental divisie en probeer hiermee te groeien tot een world tour team. Daarbij hoort uiteraard ook een Nederlandse sponsor. Die sponsor past in het begin van het spel zijn budget aan naar waarde van je team. Na een goed seizoen gaat het budget omhoog enz. Echter stuit ik nu op het probleem dat er een max budget aan je sponsor zit en daarna gaat het budget niet meer omhoog. Deze max staat bij een continental team heel laag ingesteld (max €130.000) en dit geld voor alle sponsors. Hiermee ga ik nooit in het world tour klassement komen. Weet iemand waar ik in de fast editor bij een sponsor het max. budget aan kan passen? Gr. Rens Hoi! Ja dat kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RensPCM Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 27 minuten geleden zei D.J.: Hoi! Ja dat kan. Ow top! Waar dan? 😃 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 28 minuten geleden zei RensPCM: Ow top! Waar dan? 😃 in de tabel DYN_sponsor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RensPCM Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 30 minuten geleden zei D.J.: in de tabel DYN_sponsor Ik neem dat ik value_i_budget_min en value_i_budget_max aan kan passen. Vooral die laatste is belangrijk. Wat voor waarde moet ik hier dan invoegen? Er staat nu overal -1 maar dat zegt me niet veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 2 minuten geleden zei RensPCM: Ik neem dat ik value_i_budget_min en value_i_budget_max aan kan passen. Vooral die laatste is belangrijk. Wat voor waarde moet ik hier dan invoegen? Er staat nu overal -1 maar dat zegt me niet veel. anderhalf miljoen ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RensPCM Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 12 minuten geleden zei D.J.: anderhalf miljoen ofzo Waar vul ik dat bedrag in? Heb value_i_budget_max ingesteld op 800.000, maar als ik dan een nieuw team creëer blijft max. waarde €62.000 - €74.000. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 3 minuten geleden zei RensPCM: Waar vul ik dat bedrag in? Heb value_i_budget_max ingesteld op 800.000, maar als ik dan een nieuw team creëer blijft max. waarde €62.000 - €74.000. Je kunt ook saved games editen met Fast Editor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RensPCM Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 1 uur geleden zei D.J.: Je kunt ook saved games editen met Fast Editor. Ah top, dat wist ik niet. Maar nu weet ik nog steeds niet welke waarde ik moet aanpassen 😆 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RensPCM Geplaatst 14 oktober 2023 Share Geplaatst 14 oktober 2023 Op 13-10-2023 om 08:01 zei D.J.: Je kunt ook saved games editen met Fast Editor. Kan het zijn dat het opslaan van saved games in editor anders gaat dan bij het opslaan van een database in editor? Elke keer als ik gegevens in de saved game aanpas, opsla op dezelfde file en daarna weer opnieuw open in fast editor is er helemaal niks veranderd ten opzichte van de oude file. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 14 oktober 2023 Share Geplaatst 14 oktober 2023 33 minuten geleden zei RensPCM: Kan het zijn dat het opslaan van saved games in editor anders gaat dan bij het opslaan van een database in editor? Elke keer als ik gegevens in de saved game aanpas, opsla op dezelfde file en daarna weer opnieuw open in fast editor is er helemaal niks veranderd ten opzichte van de oude file. Dan ga ik er van uit dat je saved games op de cloud staan, en niet locaal zijn opgeslagen. oid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RensPCM Geplaatst 14 oktober 2023 Share Geplaatst 14 oktober 2023 30 minuten geleden zei D.J.: Dan ga ik er van uit dat je saved games op de cloud staan, en niet locaal zijn opgeslagen. oid Klopt, staan in de cloud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten